Viking4a:Το καλύτερο είναι να το πάρεις σε μία μόνο κονσόλα για μένα.Στο ps4 το remastered έχει όλες τις dlc online πίστες χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις για το session pass οπότε καλύτερα να το πάρεις σε νεότερης γενιάς πλέον κονσόλα.
Other_Reality:Το Deadly Premonition είναι ένα διαμάντι που δεν έχει γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό.To Shattered Memories έχει ωρέες ιδέες,αλλά ποτέ δε δέθηκα,δε μου άρεσε που χρησιμοποιήσανε τα ονόματα του πρώτου παιχνιδιού και γενικά μου φάνηκε ότι ποντάρανε και σε αυτό για πωλήσεις.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,όσον αφορά το Resident Evil 4,το είχα αγοράσει στο ps2 και μετά δεν έτυχε να το πάρω και στο Gamecube.Ήταν κάτι σαν το The Evil Within τώρα που το αγόρασα στο ps3 και δε θα το πάρω στο ps4.Πολύ καλό παιχνίδι,καλοδουλεμένο αν και προτιμώ από το Code:Veronica και πριν.Βλέπω έχεις Neo Geo και 3DO !Δε θα ξεχάσω τα beat em up του Neo Geo που αφήσανε εποχή !
Κambia:Είναι πολύ δύσκολη ερώτηση,ειδικά για τα χειρότερα games.Θα σου πω τα 15 καλύτερα μου και αυτά που προσωπικά δε μου αρέσουν(όχι οτι είναι άσχημα παιχνίδια,αλλά δε μου προκαλούν την παραμικρή διάθεση να τα παίξω)στο Play station γενικά.
Αγαπημένα(τυχαία σειρά):
1)Heavy Rain(ένα παιχνίδι βίωμα όπως έχω γράψει και σε άλλα άρθρα,ένα παιχνίδι που κάθε απόφαση μετράει και σε γεμίζει συναισθήματα.Το αγαπημένο μου στο ps3 μαζί με το Τhe Last Of Us.
2)The Last Of Us(καλοδουλεμένο παιχνίδι,δένεσαι με τους πρωταγωνιστές,είναι σαν να βλέπεις ταινία οι διάλογοι και έχει ωραίες εναλλαγές σε horror/stealth
3)Shadow Of The Colossus(Tι να πω γι αυτή την πρωτοποριακή ιδέα που σε βάζει να πολεμήσεις 16 αν θυμάμαι καλά Colossus.Παιχνίδι που όσοι παίξανε και τους άρεσε,το λατρέψανε.Το αγαπημένο μου παιχνίδι στο ps2 μαζί με Silent Hill 2.
4)Silent Hill(Mου αρέσουν τα 4 πρώτα ιδιαίτερα,αλλά ειδικά το πρώτο του έχω λίγη μεγαλύτερη αδυναμία γιατί βγήκε όταν ήμουν 17 και με "μεγάλωσε".Τρόμος,συγκίνηση,τεντωμένες αισθήσεις στο full.Το διαβολικό στοιχείο υπάρχει έντονο.
5)L.A.Noire(Δεν περίμενα να με συναρπάσει τόσο ο κύριος Phelps,αλλά αυτό το παιχνίδι έχει τρομερά στοιχεία από τη Roadstar που έχει βγάλει μεγάλες επιτυχίες.Ωραίο σενάριο και ιδιαίτερο gameplay,ειδικά στις ανακρίσεις !
6)Resident Evil(Μέχρι και το Code Veronica η σειρά μου άρεσε ιδιαίτερα.Αγάπη τεράστια το πρώτο παιχνίδι.Μαζί με το πρώτο Resi τα αγαπημένα μου στο psone.Tρόμος σε κάθε γωνία της έπαυλης,μουσικές μοναδικές,δύσκολο παιχνίδι χωρίς checkpoint
7)Devil May Cry/God Of War(Για να μη φάω 2 θέσεις,τα βάζω μαζί,hack n slash από τα λίγα,κινήσεις κινηματογραφικές ή βίαιες που μας κάνανε καλύτερους ανθρώπους.
8)Demon's/Dark Souls(Και εδώ δύο μαζί που κάνουν ένα.Πολύ δύσκολο παιχνίδι,ωραία γραφικά,νιώθεις ότι παίζεις ζωντανά αφού δεν έχει pause.Eίχα παίξει το Dark Souls και το θεωρούσα σχεδόν άψογο,αλλά το Demon's μου άρεσε λίγο περισσότερο με τις καινοτομίες(black/white tendency,pure/black world)
9)Project Zero(Μαζί με το Silent Hill είναι αυτό που με έχει κάνει να τρομάξω και κάτι να με τρώει ψυχολογικά όσο τίποτε άλλο...Μοναδικός Ιαπωνικός τρόμος που σε παρασύρει και σε"κατέχει"
10)Νi No Kuni:Wrath Of The White Witch(Το έκραζα από το όνομα,αλλά που να ξερα.Mπορώ άνετα να το χαρακτηρίσω το Super Mario World του ps3 και όχι επειδή έχουν το ίδιο στυλ παιχνιδιού,αλλά όταν κάποιος το παίξει θα καταλάβει.Μαγικό)
11)Deadly Premonition: Director's Cut(Ένα κρυμμένο διαμάντι,ένα παιχνίδι που σε μεταφέρει στην πόλη που διαδραματίζεται η πλοκή με φοβερή ιστορία και χαρακτήρες που δε θα ξεχάσει κάποιος σίγουρα)
12)Reckoning:Kingdoms Of Amalur(Μοναδικά ταξίδια σε μυθικούς κόσμους,πολύ έντονα χρώματα και γενικά ασταμάτητη δράση σε συνδυασμό με quests.Aδικημένο.)
13)Oddworld Abe's Oddysee(Το πρώτο μου παιχνίδι στο psone,έκανε πάταγο ο συμπαθής ήρωας...Δυσκολία μεγάλη,τρομερά σχεδιασμένοι κόσμοι,ιδέες που δανείστηκε το Beyond χεχε και ένα παιχνίδι μνημείο.
14)Parasite Eve(Άλλη παιχνιδάρα,σε κολλάει η υπόθεση,θέλεις να κάνεις τα πάντα,συνεχώς ανοιγούν νέα θέματα,πολύ καλή ι ιδέα με τα μιτοχόνδρια.Παιχνίδι που αξίζει κάποιος να δει.
15)Τhe Walking Dead(Μπορεί να είναι σαν να βλέπεις ταινία,αλλά το απόλαυσα.Κι εδώ συγκινήθηκα,δέθηκα με τον Lee και την Clementine και τα τρομερά σέναρια που πρέπει αναγκαστικά να πάρεις αποφάσεις που άλλους ευνοούν και άλλους όχι.
Παιχνίδια που δε με παρακίνησαν ποτέ να παίξω ή δε μου αρέσουν προσωπικά:
1)Infamous
2)Metal Gear Solid
3)Sly
4)Little Big Planet
5)Farcry
6)Call Of Duty/Battlefield
7)Ratchet/Clank
8)Hitman
9)Mass Effect
10)Tekken
11)Uncharted
12)Max Payne
13)Destiny
14)Bioshock
15)Tomb Raider
Αν θέλεις μου λες και τα δικά σου,από όποιες κονσόλες σκεφτείς.