Getta Robo είπε:
Δεν ειμαι ουτε ειδικος, ουτε εχω εμβαθυνει ποτε στα adventures.
Δεκτό το "disclaimer" που μπήκε στην αρχή, παρ' όλα αυτά όμως θα ήθελα σε μερικά σημεία να κάνω ορισμένες επισημάνσεις, ενώ εχω και μία απορία:
Καταρχάς, η υπόθεση περί "στατικών εικόνων" δεν ισχύει - τουλάχιστον στην περίπτωσή μου. Και αυτό διότι adventures με στατικές εικόνες έπαιζα απο τον καιρό των text adventures, μέχρι και αργότερα, στην icon driven / point & click εποχή.
Επιπλέον, ορισμένα απο τα adventures τα οποία αναφέρθηκαν (π.χ. το Day of the tentacle που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά με το Myst) δεν είχαν προλάβει να γίνουν "κλασσικά" (πόσο μάλλον... "διαχρονικά"), ώστε να σταθούν ως αφορμή για να δω με "μισό μάτι" ένα παιχνίδι σαν το Myst.
Ούτε φυσικά είμαι τόσο αρνητικός, ώστε να απορρίπτω οποιοδήποτε παιχνίδι adventure δεν ακολουθεί αυστηρά την πεπατημένη. (αν ήταν έτσι, θα γκρίνιαζα όταν πρωτοείδα τα adventures εταιριών όπως π.χ. η Lucas τα οποία "παρρέκλιναν" απο τον "ορθό δρόμο" του καθαρού text - πράγμα που δεν έκανα).
Tώρα, η απορία για την οποία έγραψα παραπάνω, είναι η εξής:
Καταλαβαίνω ποιοί είναι οι "περιστασιακοί" adventurers που δεν τους άρεσε το παιχνίδι.
Επίσης νομίζω ότι καταλαβαίνω ποιοί είναι οι "κλασσικοί και
πατροπαράδοτοι". (υποθέτω όσοι σαν και εμένα, ξεκίνησαν με text adventures - αν και υπήρχαν πολλοί τέτοιοι που,
αντίθετα απο εμένα, το Myst τους άρεσε !!)
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, ποιοί ακριβώς είναι οι "σκληροί" του είδους, που λάτρεψαν το παιχνίδι. (?)