Arkanoid

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Alucard
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Alucard

RetroMasteR
Joined
15 Αύγ 2006
Μηνύματα
1.322
Αντιδράσεις
521
Arkanoid (1987)

picture.php






Μια εκκωφαντική έκρηξη. Συναγερμός.

Το μητρικό σκάφος Arkanoid καταστρέφεται.

Το μικροσκοπικό “Vaus” καταφέρνει να διαφύγει αλλά στην προσπάθειά του, απορροφάται από νέες άγνωστες διαστάσεις φυλακίζοντας το στο χωροχρόνο. Θα πρέπει να προσπαθήσουμε για άλλη μια φορά να επιβιώσουμε.

picture.php


Και το ταξίδι ξεκινά.

All that I see is the years ... somewhere out in space.

Για να τα καταφέρουμε και πάλι λοιπόν, θα πρέπει να εμποδίσουμε τη σφαίρα σε κάθε πίστα να πέσει πίσω από τη νοητή γραμμή που αποτελεί τον άξονα κίνησης της ρακέτας - σκάφους μας, καταστρέφοντας παράλληλα όλα τα διαστημικά τούβλα της πίστας.

Προϋπόθεση για το επόμενο level αποτελεί η καταστροφή όλων των τούβλων τα οποία υπάρχουν άλλοτε σε συνδυασμούς κι άλλοτε διάσπαρτα στην κάθε πίστα, κάτι το οποίο συχνά αποδεικνύεται ιδιαίτερα δύσκολο.

Ξεκινάμε το παιχνίδι με 4 ζωές στη διάθεσή μας, αλλά κατά τη διάρκεια της περιπλάνησης στα διάφορα levels, θα συναντήσουμε και κάποια bonus που θα μας βοηθήσουν να ολοκληρώσουμε την αποστολή μας.

Έτσι, ακουμπώντας με τη ρακέτα μας τις κάψουλες οι οποίες πέφτουν όταν καταστρέφουμε τούβλα, θα εφοδιαστούμε με ορισμένα σημαντικά πλεονεκτήματα.

Οι κάψουλες ξεχωρίζουν απ το χρώμα αλλά και από το γράμμα το οποίο αναγράφεται πάνω τους.

Η κάψουλα με το γράμμα:

S, θα μειώσει την ταχύτητα της σφαίρας κάνοντας έτσι πιο εύκολη την απόκρουσή της.

C, θα κολλήσει την μπάλα στη ρακέτα μόλις αυτές έρθουν σε επαφή, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να «στοχεύσουμε» τον επόμενο στόχο.

E, θα αυξήσει το μήκος της ρακέτας μας (προφανή τα πλεονεκτήματα). Ίσως το καλύτερο bonus μετά την:

B, θα σπάσει ένα τμήμα του τοίχου δεξιά της πίστας επιτρέποντας μας να μεταβούμε στην επόμενη.

D, θα διασπάσει την μπάλα σε 3 ακόμη δίνοντάς μας τριπλή ισχύ.

P, θα μας δώσει extra ζωή.

L, θα μας δώσει τη δυνατότητα να πυροβολούμε τους εξωγήινους αλλά και τα τούβλα της πίστας (προσωπικά δε συνάντησα ποτέ μου αυτήν την κάψουλα)

Εκτός από την κάψουλα "P", extra ζωή θα μας δοθεί όταν συμπληρώσουμε έναν αριθμό πόντων.

picture.php


Η πορτοκαλί κάψουλα "S" θα μας βοηθήσει να κατευθύνουμε ευκολότερα τη σφαίρα.

picture.php


Η πύλη (κάτω δεξιά) για την επόμενη πίστα έχει ανοίξει.

Πολλά από τα τούβλα απαιτούν πάνω από ένα χτυπήματα για να διαλυθούν, ενώ κάποια άλλα δεν καταστρέφονται ανεξάρτητα απ' το πόσες φορές θα χτυπήσει πάνω τους η σφαίρα. Ευτυχώς τα τελευταία δε χρειάζεται να καταστραφούν για να περάσουμε στην επόμενη πίστα.

Εκτός των τούβλων, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τους εξωγήινους οι οποίοι ενώ φαινομενικά θεωρούνται άκακοι, θα μας προκαλέσουν πρόβλημα όταν χτυπήσει η σφαίρα πάνω τους, προκαλώντας την αλλαγή της πορείας της με αποτέλεσμα η νέα τροχιά της να μας αιφνιδιάζει και να μην προλαβαίνουμε να την αποκρούσουμε.

Αυτό φυσικά κοστίζει σε ζωές (και σε εκνευρισμό).

Μιλώντας για εκνευρισμό, ή πολύ ζέστη έχει αυτές τις ημέρες ή το Arkanoid σε μερικές πίστες είναι απάνθρωπα δύσκολο. Ιδιαίτερα την πίστα “20” μόνο κάποιος σαδιστής μπορεί να την έχει φτιάξει.

picture.php


Θα σας αποκαλύψω ποιος δημιούργησε την πίστα αυτή (μεταξύ μας όμως). Ο Joseph Mengele...

Φθάνοντας στην 33η πίστα, αντί για τούβλα θα συναντήσουμε το πρόσωπο του Doh το οποίο ελέγχει το χωροχρόνο και μας έχει φυλακίσει στις παράξενε αυτές διαστάσεις.

Είναι ο “final boss”. Πρέπει να τον καταστρέψουμε χτυπώντας τον με τη σφαίρα αποφεύγοντας παράλληλα τα μεταλλικά φύλλα που εκτοξεύει εναντίον μας.

picture.php


Θα τα καταφέρουμε...

Το Arkanoid λοιπόν, ο κλώνος του Breakout, δημιούργησε νέα σχολή στα παιχνίδια του είδους και αποτελεί σήμερα ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα παιχνίδια των 80's στα home micros.

Κι αυτό, γιατί το gameplay του είναι όλα τα λεφτά. Σε απορροφά και σε προκαλεί να δοκιμάζεις τις δυνάμεις σου με μεγαλύτερη ένταση. Η Imagine έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε κατά τη μεταφορά του παιχνιδιού από τα coin-ops στον Commodore 64.

Το παιχνίδι βέβαια στην έκδοση του Commodore δε διαθέτει μουσικό θέμα αλλά μονάχα ηχητικά εφέ τα οποία όμως ακούγονται πολύ καθαρά και ιδιαίτερα «διαστημικά».

Τα γραφικά δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά δεν υπάρχουν απαιτήσεις στον τομέα αυτό λόγω της φύσης του παιχνιδιού.

Αρνητικό σημείο αποτελεί και σε αυτόν τον τίτλο, η υπερβολική του δυσκολία σε ορισμένες πίστες. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβαινε με αυτό το θέμα τότε. Πραγματικά τα παιχνίδια που καταφέρναμε να τελειώσουμε τότε ήταν μάλλον ελάχιστα.

Η... όποια δυσκολία αποτελεί όμως απλά μια λεπτομέρεια εδώ.

Υποκλίνομαι για άλλη μια φορά στην ιστορία των video-games που έπλασαν παιχνίδια όπως το παραπάνω και στις αναμνήσεις που μας δημιούργησαν

And it's time for deliverance...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εξαιρετική, όπως πάντα, παρουσίαση!!!!!!!!

Είχα παίξει εξοντωτικά την έκδοση 128Κ του Spectrum στον +2 μου, όντως απάνθρωπα δύσκολο.

Από τα πρώτα παιχνίδια που, επιτέλους, είχαν αληθινό ήχο στον Spectrum.
 
Από τα παιχνίδια που λιώνω στην Amiga 500! Πολύ καλή παρουσίαση!
 
ο λόγος που μπήκε το spinner στην καμπίνα μου :)
 
Όσοι έχετε DS για δώστε του μια ματιά.

Με το stylus είναι εντυπωσιακός ο χειρισμός, αν και η χρήση των δύο οθονών ενδέχεται να σας ξενέψει όπως και εμένα.
 
Το είχα παίξει αρκετά στο C64 μου, πιτσιρικάς. Ωραίο παιχνίδι και όπως είπατε πανδύσκολο. δεν έχω ξαναπαίξει σοβαρά παρόμοιο παιχνίδι από τότε.
 
Γιατι θυμαμαι οτι το Arkanoid στο C64 ειχε ως μουσικο θεμα (Martin Galway) μια διασκευη του Cobra απο το Spectrum?

Eχουν περασει πολλα πολλα χρονια απο οταν το επαιξα στη ψωμιερα.

Στο Spectrum δεν μου αρεσαν τα controls. Αντιθετα στο Arkanoid 2 ηταν εξαιρετικα αλλα υπηρχε το θεματων ηλιθιων background που εκαναν πολυ δυσδιακριτα τα πραγματα.

Στα 8bit, απο official releases θεωρω ως κορυφη το δωρεαν Batty.

Απο unofficial, θυμαμαι τη διασκευη (?) που ειχε κανει στο Arkanoid 2 o Theo Devil με αφαιρεση του background και καλυτερες συνθεσεις στα τουβλακια. Δυστυχως δεν εχω βρει την κασετα και στη συνεντευξη που του ειχαμε κανει στο Phoenix 2 μου ειπε πως οτι ειχε φυλαξει τα ειχε ανεβασει (δυστυχως το Arcanoid του δεν ηταν μεσα σε αυτα).
 
Alucard είπε:
L, θα μας δώσει τη δυνατότητα να πυροβολούμε τους εξωγήινους αλλά και τα τούβλα της πίστας (προσωπικά δε συνάντησα ποτέ μου αυτήν την κάψουλα)
Αλήθεια; Εγώ γιατί τα έπαιρνα όλη την ώρα; :D
 
Αλλο ενα εξαιρετικο review απο τον Alucard!!Thanks και μπραβο!!Το συγκεκριμενο παιχνιδι το ειχα λιωσει και εγω,οπως ολοι σας,πρωτα στον 6128 και εκτοτε σε καθε μηχανημα που ειχα.Αφου να φανταστειτε το ειχα τελειωσει σε ενα κινητο..Και στο DS ακομα που λεει και ο Pooky.Και που δεν βγηκε αυτο το παιχνιδι.Ας μην μιλησουμε καλυτερα για κλωνους του(κλωνος ειναι και το ιδιο) γιατι θα χασουμε το μετρημα.Η δυσκολια του ομως ειναι οντως εκνευριστικη καποιες στιγμες.
 
Κλασικό παιχνίδι, όπως και η συνέχειά του Revenge Of DOH...

Πολύ καλή παρουσίαση Alucard! :thumb:
 
Λοιπόν..η παρουσίαση είναι ΑΨΟΓΗ !

Η προσωπική μου εμπειρία από το εν λόγω παιχνίδι είναι ότι έχω φάει τρελό κόλλημα αν και θεωρώ το KRAKOUT (http://www.lemon64.com/?mainurl=http%3A//www.lemon64.com/games/details.php%3FID%3D1462) απείρως ευκολότερο και εξίσου εθιστικό (πρόσφατα τα πέρασα και στο XBOX για να τα χαίρομαι με τον ViceX).

Το arkanoid ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που πήρα και την multi JAMMA, icade.

Επειδή όμως δεν μπορούσα να το ευχαριστηθώ στο cab με την χρήση joystick, κοτσάρισα και μια trackball. Καθώς έπαιζα, λέω στον εαυτό μου : "Δεν παίρνεις το original με το σπινεράκι του για να γουστάρεις ; "...ε αυτό ήταν, τσίμπησα και την original (non Jamma) πλακέτα, σκάρωσα τον JAMMA αντάπτορα, ξήλωσα το παλιό control panel και έριξα και το σπινεράκι ! Εεεε, τώρα είμαι ευτυχισμένος !

Arkanoid.pcb.jpg


DSC_8370.JPG


Για το DS βγήκε και ειδικός Spiner controler (τον οποίο επίσης τσίμπησα γιατί δεν ήμουν ικανοποιημένος με την χρήση στυλό !)

arkanoid-ds-20080219035336951.jpg


Μήπως είμαι κολλημένος με το παιχνίδι ! Εεεε, μήπως λέω ? LOL !!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
o.O /emoticons/huh@2x.png 2x" width="20" height="20" /> εντυπωσιακό το spinner για το DS! δεν το είχα πάρει χαμπάρι!
 
Δυστυχώς το spinner για το DS είναι Japan-only και το πακέτο αυτό είναι αρκετά ακριβό πλέον. Πάντως και με stylus είναι πολύ βολικό (γενικά σιχαίνομαι τον χειρισμό με stylus).

Πάντως το πιό εντυπωσιακό "κατόρθωμα" του Arkanoid είναι ότι ενώ είναι το ίδιο κλώνος του Breakout, κατάφερε τα μετέπειτα αυτού να αποκαλούνται Arkanoid-clones και όχι Breakout-clones. :)
 
May I insert myself into this discussion... since also I like very much Arkanoid, I suggest to try online also "Arthur Noid", a different Arkanoid version made for the Commodore 16 and Plus/4 from Shaun Southern... here is the link...

http://plus4world.powweb.com/software/Arthur_Noid

http://plus4world.powweb.com/play/arthur_noid/2

(remember to have the Java plugin installed on your computer in order to play it...)

PS: sorry again if I write in English, I don't have the dictionary here at work... :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια στον CPC,ωραια εφε,πανεμορφα χρωμματα,ωραια παρουσιαση!!
 
Ωραίο review και μάλιστα για την καλύτερη κατά τη γνώμη μου 8-bit version (C64). Aν και αρχικά νόμιζα ότι η ονομασία του mothership Αrkanoid προερχόταν από το Ark (=κιβωτός), τελικά αποδείχτηκε ότι αποτελεί διασκευή του αυθεντικού ιαπωνικού τίτλου (Arukanoido)

H δε μουσική του φινάλε μόλις σκότωνες στην τελευταία ατμοσφαιρική πίστα το wireframe Moai (τον μπαρμπα-DOH δηλαδή) είναι από τις ωραιότερες και πιο αξιομνημόνευτες μελωδίες του Commodore.

Αποτελεί επίσης μνημειώδες παιχνίδι, αφού ήταν το μόνο που ποτέ άρεσε στον πατέρα μου (πάλι γκομπιούτερ παίζεις; )
 
Αλλο ένα έξοχο review απο τον Alucard !! :)

Το παιχνιδάκι αυτό έδωσε νέα πνοή και εθιστικότητα στο γερασμένο breakout, και ήταν πραγματικά YΠEΡΟΧΟ και σε amstrad, με εξαιρετικό gameplay (πολύ κοντά στο arcade) και φοβερά χρώματα (όπως επεσήμανε και ο vagosgta) απο την πλούσια παλέττα των cpc. :thumb:

Τίτλοι όπως το Krakout (και διάφοροι άλλοι που ακολούθησαν) προσπάθησαν να αναμετρηθούν μαζί του "στα ίσια", άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε χωρίς.

Οπως και να 'χει, το Arkanoid αν και βασισμένο σε μία ήδη υπάρχουσα "συνταγή", έχει κερδίσει κάθε δικαίωμα να αποκαλείται "κλασσικό" παιχνίδι !!

Wally είπε:
Γιατι θυμαμαι οτι το Arkanoid στο C64 ειχε ως μουσικο θεμα (Martin Galway) μια διασκευη του Cobra απο το Spectrum?
Χαρ χαρ χαρ... :diablotin:

Να σου πω απο που το θυμάσαι:

1) Aπο εδώ

2) Είχε μπεί ως ερώτηση στο Χριστουγεννιάτικο Grand Prix του Phoenix !!

Εννοείται ότι είχα επίτηδες διαλέξει αυτή τη μουσική για να μπερδευτεί ο κόσμος και να μην ξέρει απο που είναι, αφού είναι απο τις σπάνιες φορές που το σπηκεράκι του spectrum έχει "κελαηδήσει" με τέτοια ποιότητα !! :diablotin:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα δηλώσω και εγώ λάτρης του arkanoid. Tην πρώτη φορά που το έπαιξα σπίτι μου (και όχι στα arcades) ήταν στον Amstrad 1512 σε CGA με το κλασσικό "μπλίπ-μπλίπ" και μου είχε κάνει εντύπωση η (για τα δεδομένα) εξαιρετική μεταφορά του. Εκεί το τερμάτισα και πρώτη φορά στγ ζωή μου (μετα απο πολύ κόπο)...Αργότερα το έπαιξα και στην Amiga φυσικά, όπου...και το φχαριστήθηκα δεόντως με τις γραφικάρες του και τον εξαιρετικό ήχο. Το μοναδικό ίσως παιχνίδι που σε εμένα τουλάχιστον άρεσε αρκετά και πλησίαζε την εμπειρία του Arkanoid ήταν το Amegas στην Amiga, το οποίο επίσης παίζω καμιά φορά...(εκπληκτική μουσική και ήχος, fullscreen γραφικά και εθιστικότατο gameplay)
 
Καλημέρα παίδες και σόρρυ που ξεθάβω το τόπικ.

Μπορεί κάποιος να μου πει πως λέγεται η συγκεκριμένη έκδοση του arkanoid; Το είχα σε dos σε έναν παλιό sinclair 200.

arkanoidb.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα