R-type 128k remake

breakbeatsz

RetroActive
Joined
30 Ιουν 2007
Μηνύματα
277
Αντιδράσεις
49
Ακομα μια πολυ καλη προσπαθεια απο το scene του cpc

Επειδη τα πολλα λογια ειναι φτωχεια δειτε το πρωτο preview του επερχομενου

R-type 128k remake

Ο cpc εν ετη 2011 ειναι ακομα εδω!!!

 
Αυτό το παιχνίδι είναι εξαιρετικά γρήγορο για 6128 σε σχέση τουλάχιστον με το κλασσικό πορτ από σπέκτρουμ.

Αν δεν υπάρχει κάποια κομπίνα στο βίντεο που βλέπουμε ή αν ο 6128 είναι..."πειραγμένος" πρόκειται για εκπληκτική δουλειά!

Απλά ρε [edit]...παραείναι γρήγορο για mode 0! Δεν ξέρω είμαι δύσπιστος!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
δεν υπαρχει καμια κομπινα το παιχνιδι θα κυκλοφορησει σε λιγο καιρο!
 
Είναι όπως θα έπρεπε να είναι μια σωστή έκδοση για 128KB! Ο κώδικας γράφει είναι του spectrum με γραφικά mode 0.

Αποτι θυμάμαι πάντως έχω δει και πιο smooth (X-out, Zynaps)...
 
fgbrain είπε:
Αποτι θυμάμαι πάντως έχω δει και πιο smooth (X-out, Zynaps)...
Smoother ισως, αλλα με in game music και χρωματα οπως αυτο το R-Type δεν πλησιαζει κανενα απο τα δυο. Ειδικα τα χρωματα ειναι εξωπραγματικα σε αυτη την εκδοση. Αυτο ειναι πραγματικο 8bit full power παιχνιδι!
 
Όταν έχουν όρεξη και γνώσεις οι προγραμματιστές κάνουν παπάδες, όπως έλεγε ο παλιός Cobolistas δάσκαλος μου στο Λύκειο!!
 
Kύριοι, η συγκεκριμένη έκδοση τα σπάει. :ccool:

Επιτέλους, το παιχνίδι δουλεύτηκε όπως έπρεπε στον τομέα των γραφικών και του ήχου. Προσωπικά, όταν γίνονται τέτοιες δουλειές δεν τις θεωρώ καν "ports" (με την γενική έννοια του όρου), έστω και αν βασίζονται σε κώδικα απο την έκδοση του spectrum.

Αυτό που με εκνευρίζει είναι όταν ακόμα και στα γραφικά και τον ήχο, οι εταιρίες "αντιγράφουν" απο spectrum χωρίς να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του cpc.

Ακόμα και η παλιά έκδοση του cpc θα μπορούσε να έχει γίνει καλύτερη - έστω προσθέτοντας μία μουσικούλα, ή δουλεύοντας τα mode 1 γραφικά με τρόπο που να εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι *δεν* υπάρχουν προβλήματα με color clash στο μηχάνημά μας (βλέπε Head over Heels). Aντ' αυτού, "κόπιαραν" μέχρι και τα τετραγωνισμένα αντιαισθητικά patches χρωμάτων του spectrum !!

Τέλος πάντων, η έκδοση του spectrum ήταν εξαιρετική (για τις δυνατότητες του spectrum πάντα !!), οπότε και η έκδοση/port του cpc θα μπορούσε να χαρακτηριστεί απλά "καλή". Το θέμα όμως παραμένει ότι ο cpc *δεν* είναι (και ούτε θέλει να είναι :p ) spectrum.

*Ευτυχώς*, με την έκδοση αυτή, θα πάρουμε ένα R-Type πολύ πιό κοντά στα υψηλά standards του αγαπημένου μας υπολογιστή. Η κίνηση μπορεί να μην είναι πολύ ομαλή (συγκριτικά με τον κορυφαίο C64 στην προκειμένη περίπτωση), αλλά τουλάχιστον το υπόλοιπο σύνολο είναι κατά ΠΟΛΥ ανώτερο απο το port που μας είχαν φορτώσει τότε. :thumbup:
 
Θα έλεγα ότι είναι η δευτερη καλύτερη 8bit εκδοση του παιχνιδιου σε γραφικά μετά την πολύ ανώτερη του Master System. Λιγο πιο γρήγορο να ήταν θα ήταν τέλειο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οχι οχι δεν κυκλοφορησε ακομα αλλα απεκτησε δικο του site

ριξτε μια ματια αξιζει το κοπο

http://cpc.rtype.fr/
 
Πολύ δύσκολο να βγάλεις τέτοιο παιχνίδι ταχύτατο σε mode 0 με χρώματα, με μουσική με ένα Ζ80 στα 3,5 mhz να κάνει τα πάντα μόνος του.

Αν και έχουμε δει και στο παρελθόν παιχνίδια σε ST που έκαναν παπάδες (Anarchy) όσον αφορά ταχύτητα-scrolling αλλά ο 68000 είναι μια άλλη ιστορία.
 
Στην επίσημη ιστοσελίδα...

...προσθέσανε αντίστροφη μέτρηση, για την ημερομηνία του release!

1,663,740 seconds και σήμερα!
 
Great news. :thumbup:

Πάμε όλοι μαζί: Ε-Ε-Ε-ΡΧΕ-ΤΑΙ !!
 
Παιδιά, παίζω τη beta και... τί να πω, κρίμα που ο άνθρωπος δεν ήταν dev 25 χρόνια πριν...
 
Δυστυχώς...

...θα τον είχαν φάει τα συμφέροντα:

"Έλα, άστα πολλά κόλπα, φτιάξτο να τελειώνουμε! Να, κάνε ότι και ο Jim! Πάρε την ZX έκδοση, κάνε port τον κώδικα και τα γραφικά και είσαι έτοιμος!"
 
Χαχαχαχα...εσεις οι Αμστραντακηδες ειστε μεγαλα μουτρα :D
 
Χεχεχε... μα, κάπως έτσι έγινε στην πραγματικότητα, όπως είχε πει και ο προγραμματιστής του...
 
Gryzor είπε:
Παιδιά, παίζω τη beta και... τί να πω, κρίμα που ο άνθρωπος δεν ήταν dev 25 χρόνια πριν...
Gryzor, ισως καλυτερα ετσι, αλλιως το πιο πιθανο σεναριο θα ηταν να εχουν εκτελεσει ομαδικο χαρακιρι οι ZXαδες με τους Κομοντοραιους!! :)
 
phil_vr είπε:
Gryzor, ισως καλυτερα ετσι, αλλιως το πιο πιθανο σεναριο θα ηταν να εχουν εκτελεσει ομαδικο χαρακιρι οι ZXαδες με τους Κομοντοραιους!! :)
...άσε που δεν θα είχαμε ανάγκη τα arcades :D
 
δε θέλω να σας το χαλάσω αλλά..

 
Shinobi είπε:
δε θέλω να σας το χαλάσω αλλά..
Βασικα χαλανε τα ματια μου και μονο που το βλεπω.. αχρωματοψια δεν ειχα ποτε στην ζωη μου και αρκουσε ενα λεπτο για να δω πως ειναι emulated στην πιο ηπια μορφη της αυτη η παθηση και που δυστηχως ζουν με αυτο πολλοι συνανθρωποι μας. Τωρα το γιατι μια μεριδα ανθρωπων θελουν σωνει και καλα να το ζουν απο δικια τους επιλογη, αυτο ειναι ενα ερωτημα που θα με βασανιζει παντα! :)

Shinobi, fire away και αν εχεις και αλλα video ριχτα, οπως βλεπεις δεχομαστε τους παντες και καθε σχολιο και μπορει να διαπιστωσει καποιος στα ανα καιρους vs threads, πως οι amstrad users ειναι οι πιο ανεκτικοι και συζητησιαριδες (εκφραση α-λα Ζήκος) που υπαρχουν στον πλανητη. Και καθε αλλο παρα χαλιομαστε.. ισα ισα, αποτελει πολυ καλο ψυχαγωγικο υλικο και το χαιρομαστε! Ουσιαστικα οι μονοι που χαλιουνται ειναι οσοι ποσταρουν ασυνδετα και εντελως ασχετα πραγματα σε συγκεκριμενα threads απλα και μονο επειδη δεν μπορουν να δεχτουν ορισμενα πραγματα. Αλλα για αυτο, οπως φταιει ο Παυλιδης με τις σοκολατες.. ετσι θα πω πως: φταιει ο Sugar! :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα