lpotamianos είπε:
Το τι έγινε εκεί όμως είναι μια άλλη ιστορία!!!
...όπως είπε και ο Maddog, την ιστορία θα μας την πείς, δεν την γλυτώνεις !!
lpotamianos είπε:
(...) ATF (γαμάτο παιχνίδι, μου είχε φάει την ζωή, ακόμα το παίζω), του flying shark (έμοιαζε με το 1942).
...εξαιρετικά παιχνίδια. Ειδικά το ATF ήταν απίστευτη πόρωση (θα το χαρακτήριζα ως "arcade flight simulator"), και αργότερα στην Amiga είχα παίξει εξίσου μανιωδώς και το sequel, το οποίο είχε και φανταστική μουσική.
Ρίχνοντας μία μικρή ματιά στο τεύχος, πέτυχα αρκετούς ενδιαφέροντες τίτλους, όπως το Ikari Warriors (παιχνίδι-θρύλος για τους Αmstrad-users. Review στο Pixel no33), το 4χ4 Οff Road Racing (ένα racing που δεν είναι για όλα τα γούστα), το Cybernoid 2 (υπέροχο στον Amstrad. To conversion για C64 φημίζεται για την πολύ καλή μουσική του), το Armalyte (κορυφαίο shmup του εξηντατεσσάρη, συνέχεια του "ιστορικού" Delta), αλλά και το εξαιρετικά πρωτότυπο Captain Blood (special review στο τεύχος 45 του Pixel), το απολαυστικότατο Fish, και το φαντασμαγορικό Chronoquest (απο τα αγαπημένα του akmakas
).
Εκεί βέβαια που -επιβάλλεται- να σταθούμε, είναι στο Thunder Game του μήνα, τίτλος ο οποίος (δικαίως νομίζω) έχει απονεμηθεί στο Rocket Ranger. Μακράν απο τα καλύτερα παιχνίδια της Cinemaware, το RR κατά την γνώμη μου "παίζει" στην ίδια κλάση με κολοσσούς όπως το "αιώνιο" Defender of the Crown, και το Ιt Came from the Desert (...άντε και το Lords of the Rising Sun). To review είναι σε γενικές γραμμές πολύ καλό, αν και το αντίστοιχο του Γιωργάκη του Κυπαρίσση (σε σχετικό Pixel jr) είναι πιό "αυθόρμητο". Αυτό έχει κάτι το "δανεικό" επάνω του, που παραπέμπει σε μία μεγαλοπρεπέστατη αντιγραφή...
(δεν κατηγορώ κανέναν - έτσι κι αλλιώς την εποχή εκείνη είχαμε παρόμοια φαινόμενα σε διάφορα περιοδικά "του χώρου").
Από πλευράς gameplay, το παιχνίδι έχει το γνώριμο "στήσιμο" με τα διάφορα arcade sequences, τα οποία σίγουρα αργά ή γρήγορα θα συνηθίσετε. Ποιά είναι λοιπόν κατά την γνώμη μου η -πραγματική- δυσκολία του παιχνιδιού; Μα φυσικά ο χρόνος, ο οποίος περνάει ανελέητα γρήγορα όσο σχεδιάζετε τις κινήσεις σας στο War Room. Ο δεύτερος παράγοντας που συμβάλλει στην δυσκολία (μόνο όμως σε "συνεργασία" με τον πρώτο) είναι το "random" στοιχείο που διαθέτει (αναφέρομαι κυρίως στα rocket parts), πράγμα που όμως δίνει ταυτόχρονα και αρκετούς πόντους στον τομέα της "αντοχής στο χρόνο", κάνοντας τελικά το παιχνίδι ακόμα πιό ελκυστικό.
(όπως βλέπετε για τα γραφικά και τον ήχο δεν σχολιάζω καν - τι να λέμε τώρα τα ίδια και τα ίδια για την Cinemaware και την ποιότητα των τίτλων της...
).
...άντε, πάλι μας άνοιξε η όρεξη για παιχνίδι !! (είδαμε και τον Sky Captain προχτές, και έχουμε πάρει τα πάνω μας...
).