φυσικά και επιμένω σε όσα έγραψα για τον "γύψο" και την μη ανάπτυξη της βιομηχανίας...εκτός και αν την περιορισμένη ζήτηση λόγω χαμηλού βιοτικού επιπέδου και την ως εκ τούτου περιορισμένη εισαγωγική ανάγκη, την βιώνεις ως βιομηχανική ανάπτυξη.don dokken είπε:να πω μονο οτι ο γυψος αφορουσε πολλα αλλα πραγματα,πλην βιομηχανιας..ρωτηστε και κανα μεγαλυτερο.
Έλληνας μετανάστης της Γερμανίας, ο κ. Ηλίας Γαγανέλης,
αξιοποίησε την εμπειρία που απέκτησε στο εξωτερικό και
επένδυσε τους κόπους μιας ζωής δημιουργώντας την
"REPLICAR HELLAS" στην Πιερία, μια επιχείρηση η οποία
πλέον συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 3 κορυφαίες της
Ευρώπης στην κατασκευή "ρέπλικα" αυτοκινήτων της
PORSCHE, ενώ ήδη βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο οι
διαπραγματεύσεις και για την κατασκευή μοντέλων της
MERCEDES και της FERRARI από Ελληνικά χέρια !
Ο Κ. Αϊβαλιώτης επεσήμανε τα παραπάνω στον Υπουργό
κ. Ρέππα και στον Γενικό Γραμματέα κ. Τσιόκα μαζί με το
γεγονός ότι η σύγχρονη αυτή Ελληνική επιχείρηση είχε
αποκτήσει έγκριση τύπου στην Ελβετία και την Γερμανία (και
εξήγαγε και στις 2 χώρες τις PORSCHE 356 CABRIOLET
που παρήγαγε) αλλά - παραδόξως - η Ελληνική
γραφειοκρατία αρνιόταν να της χορηγήσει έγκριση τύπου για
να πουλάει και στην Ελλάδα...
Η κινητοποίηση και το ενδιαφέρον των κ. κ. Ρέππα και
Τσιόκα καθώς και οι επανειλημμένες και επίμονες
παρεμβάσεις του Κ. Αϊβαλιώτη στην Βουλή από τον
περασμένο Δεκέμβριο οδήγησαν τελικά στο να εκδοθεί
Ελληνική έγκριση τύπου των πρωτοποριακών Ελληνικών
αυτοκινήτων που κατασκευάζει στην Κατερίνη η "REPLICAR
HELLAS" και έτσι να μην χρειάζεται πλέον να εξάγει τα
αυτοκίνητά της στην Γερμανία και να τα επανεισάγει στην
Ελλάδα (!) για να καταφέρει να τα πουλήσει...
http://vounisios.pblogs.gr/2011/03/replica-porche-made-in-katerini.html
τον υψηλοτερο βαθμο αναπτυξης ,οχι στην υποσαχαρια αφρικη,αλλα μεταξυ χωρων του ΟΟΣΑ δεν τον πετυχαινεις με πελτεδες,ουτε με χαμηλο βιοτικο επιπεδο..και το κοβω εδω μη μας κολησουν και καμμια ταμπελα..spyros_s είπε:ζητώ συγνώμη για το θυμωμένο ποστ απλά δεν αντέχω πλέον να βλέπω την κατρακύλα της χώρας μας και των κατοίκων της. Τέτοια θέματα που δείχνουν που θα μπορούσαμε να είμασταν αν αρπάζαμε τις ευκαιρίες με πληγώνουν αφάνταστα...
φυσικά και επιμένω σε όσα έγραψα για τον "γύψο" και την μη ανάπτυξη της βιομηχανίας...εκτός και αν την περιορισμένη ζήτηση λόγω χαμηλού βιοτικού επιπέδου και την ως εκ τούτου περιορισμένη εισαγωγική ανάγκη, την βιώνεις ως βιομηχανική ανάπτυξη.
Το ότι παράδειγμα υπήρχε ένα εργοστάσιο που παρήγαγε... πελτέδες και απασχολούσε 200 εργαζόμενους είναι σίγουρα καλύτερο από το καθόλου του σήμερα . Είναι όμως χειρότερο από την βιομηχανία που παράγει και εξάγει προϊόντα που απασχολούν χιλιάδες εργαζομένους. Ο ...γύψος εμπόδισε την ανάπτυξη της βιομηχανίας της χώρας όπως διαφαινόταν την περίοδο 1960-1967! Το ότι μετά τον ...γύψο δεν ξαναπήρε μπροστά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο που δεν αναιρεί τις αρνητικές συνέπειες του "γύψου".
Δεν βαζω πηγη διοτι προκειται για πολιτικο site οπως βλεπωΗ ελληνική χαλυβουργία είχε προκαλέσει και την Αγγλία και την Ιταλία. Ορισμένοι μάλιστα συνδέουν τη δολοφονία του Δημήτρη Αγγελόπουλου (Χαλυβουργική) από τους οργανωμένους δολοφόνους με την επιτυχία αυτή. Το ελληνικό νικέλιο πρωταγωνιστούσε για πολλά χρόνια στην Ευρώπη.
Το αλουμίνιο της Ευρώπης στηρίχθηκε για πολλά χρόνια στην ελληνική παραγωγή. Τα ελληνικά καλώδια συναγωνίσθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα ιταλικά και τα γαλλικά και μέσα στην ελληνική αγορά. Η χημική βιομηχανία και ειδικότερα τα λιπάσματα της Ελλάδας είχαν κλείσει για τα καλά τα σύνορά μας στις εισαγωγές.
Τα ελληνικά ναυπηγεία ήταν στα διακεκριμένα της παγκόσμιας ναυτιλίας. Η ελληνική βιομηχανία ειδών (ΙΖΟΛΑ – ΠΙΤΣΟΣ) στάθηκε με δυναμισμό δίπλα στα εισαγόμενα προϊόντα.
Η βιομηχανία ελαστικών της Πάτρας και της Θεσσαλονίκης (πριν τις στείλουν στην Τουρκία οι συντεχνίες) είχαν καλύψει απόλυτα σχεδόν την ελληνική αγορά. Η αυτοκινητοβιομηχανία (Nissan) στον Βόλο θα κάλυπτε μεγάλο μέρος των αναγκών μας αν δεν την είχαμε πάρει στο κυνήγι για κομματικούς και άλλους… λόγους.
Η ελληνική αμυντική βιομηχανία θα μπορούσε να καλύπτει συνεχώς τις ανάγκες μας αν δεν προτιμούσαμε τις μίζες από τις εισαγωγές. Το ελληνικό ύφασμα τζιν (της Πειραϊκής Πατραϊκής) είχε προκαλέσει την γαλλική βιομηχανία, όπως ακόμη και την κινέζικη τα μεταξωτά υφάσματα της ΒΟΜΒΥΞ.
Τα ελληνικά είδη υγιεινής και τα κεραμικά πλακάκια ισοπέδωναν σε πολλές περιπτώσεις τα ιταλικά. Η ελληνική βιομηχανία παπουτσιού είχε κάτσει στο σβέρκο της Ευρώπης όπως και τα έτοιμα ρούχα. Οι πλαστικοί σωλήνες (κυρίως) -όμιλος Πετζετάκι- αλλά και γενικά η βιομηχανία πλαστικών ήταν ασυναγώνιστη μέχρι να φθάσουμε στα κινέζικα. Στον μεταλλευτικό τομέα τα 4-5 μεγάλα συγκροτήματα της Ελλάδας έκαναν τεράστιους όγκους εξαγωγών.
Η ελληνική χαρτοβιομηχανία (Αθηναϊκή Χαρτοποιία) εξαφάνισε μέσα σε μήνες τις εισαγωγές. Το κονιάκ και τα άλλα προϊόντα ΜΕΤΑΞΑ ήταν πρεσβευτές της ελληνικής βιομηχανίας ποτών. Η φαρμακοβιομηχανία ήταν ανταγωνιστική της ευρωπαϊκής και κάλυπτε το 80% των αναγκών μας. Η ΕΒΓΑ της γειτονιάς μας κράτησε για χρόνια και χρόνια.