Karnov (Review+video walkthrough) by metalcandyman

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.309
Αντιδράσεις
5.819
Karnov (1987)

 


Προβολή συνημμένου 95019


Tην χρυση εποχη των arcades πολλα παιχνιδια ηταν αυτα που πατησαν στο δρομο που χαραξε το για πολλους δυσκολοτερο arcade platform ever Ghost's n Goblins.Eνα απο αυτα τα παιχνιδια ηταν και το karnov της Data east που στην πορεια εγειναι και η μασκοτ της εν λογο εταιριας.Το karnov Λοιπον ακολουθουσε και αυτο την γνωστη και πετυχημενη συνταγη του GNG και με την δυσκολια του να ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα καθως εδω δεν εχουμε τουλαχιστων την δυνατοτητα να δεχτουμε δυο χτυπηματα για να χασουμε ζωη οπως γεινοταν στο GNG με την πανοπλια αλλα αντιθετα ενα και μονο χτυπημα σημαινε και την απωλεια μιας ζωης και σαν να μην εφτανε αυτο ο ηρωας μας ενας μουστακαλης ρωσος μασιστας με κινεζικα χαρακτηριστικα με το ονομα Jinborov karnovski ειναι ποιο αργος απο την καθηστερηση με αποτελεσμα πολλες φορες να ειναι πολυ δυσκολο ακομα και μια μικρη σφαιρα που μας πεταει καποιος εχθρος να αποφυγουμε.Φυσικα ομως επειδη τον πολυ κοσμο τον εξηταρουν τετοιου ειδους παιχνιδια το karnov ηταν ενα απο τα arcades Που και στην ελλαδα εκανε μεγαλη επιτυχια και συνηθως τα περισσοτερα μαγαζια ειχαν μια τουλαχιστων καμπινα με αυτο μεσα και κλασικα οπως γεινοταν παντα οποιος μπορουσε να προχωρησει αρκετα το παιχνιδι συγκεντρωνε γυρω του πληθως κοσμου που αλλοι καθοταν να τον θαυμασουν και αλλοι ακομα και με μπλοκακια και μολυβι προσπαθουσαν να καταγραψουν το gameplay αλλα και γενικοτερα διαφορα κολπακια κλπ που μπορει να υπηρχαν.Ετσι λοιπον το Karnov ηταν μαζι με το GNG μετρο συγκρισης του καθε gamer που παινευε τον εαυτο του για της ικανοτητες του και τα στοιχηματα επεφταν βροχη στην αρενα του καθε μαγαζιου με arcades.

Προβολή συνημμένου 95020

Προβολή συνημμένου 94998

''Review''

 




Η ιστορια του karnov δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο και ως συνηθως τα περισσοτερα arcades δεν ειχαν και καμια ιστορια της προκοπης κατι που δεν χρειαζοταν αλωστε γιατι το μονο πραγμα που μετρουσε πραγματικα ηταν το gameplay.Eτσι λοιπον στο karnov εχουμε τον ηρωα μας τον ρωσο μασιστα Jinborov karnovski δηλαδη που ψαχνει να βρει εναν θρυλικο θησαυρο και για να το πετυχει αυτο θα χρειαστη να βρει 9 κομματια απο εναν χαρτη ετσι ωστε να τον συμπληρωσει και να καταφερει να βρει τον θησαυρο.Στην διαθεση μας εχουμε τον μοχλο για να ελεγχουμε τον χαρακτηρα οπως και 3 κουμπια ενα για αλμα ενα για χτυπημα και το τριτο χρησιμευει για την επιλογη των οπλων και των αντικειμενων γενικοτερα.Το βασικο οπλο που εχουμε στην διαθεση μας ειναι οι φλογες που πεταει ο ηρωας μας απο το στομα και καθως ξεκιναει το παιχνιδι αυτες ειναι πολυ μικρες πιο ανισχυρες και η φορα τους ειναι σε μια ευθεια οριζοντια γραμμη αλλα καθως προχωραμε στο παιχνιδι αυτο το ''οπλο'' μπορει να αναβαθμηστη αν μπορεσουμε να βρουμε και να παρουμε καποιες κοκκινες σφαιρες που υπαρχουν μεσα στης πιστες.Μολις παρουμε μια σφαιρα οι φωτιες που πεταμε μεγαλωνουν λιγο και πλεον πεταμε απο δυο σειρες και μολις παρουμε και τριτη μπαλα το οπλο φτανει στο ανωτερο επιπεδο οποτε πεταμε μεγαλητερες φλογες και πλεον οι σειρες ειναι 3 και οχι δυο η μια οπως οταν ξεκιναμε το παιχνιδι η οπως ειναι οταν περνουμε μια σφαιρα.Μολις χασουμε μια ζωη κλασικα και το οπλο μας γυρναει στην αρχικη του κατασταση την ανισχυρη και θα πρεπει να ξαναβρουμε της σφαιρες για να δυναμωσει αλλα μπορουμε να χασουμε το καλο οπλο ακομα και αν δεν χασουμε ζωη και αυτο θα το αναφερω και θα το αναλυσω λιγο παρακατω που θα αναφερθω στης δυο εκδοσεις του παιχνιδιου.

Περα απο το βασικο μας οπλο εχουμε στην διαθεση μας και ειναι οι φωτιες που πεταμε υπαρχουν και αλλα οπλα και αντικειμενα που θα μας βοηθησουν στην περιπετεια μας και θα κανουν την ζωη μας πιο ευκολη και αυτα στο συνολο τους ειναι 9 με τα 5 να μπορουμε να τα χρησιμοποιησουμε παντου και τα 4 να ειναι special αντικειμενα που μπορουμε να τα χρησιμοποιησουμε μονο σε συγκεκριμενα σημεια του παιχνιδιου.Τα 5 βασικα οπλα/αντικειμενα ειναι η σκαλα που την απλωνουμε οπου θελουμε ωστε να περνουμε αντικειμενα που ειναι σε ψηλα σημεια που δεν μπορουμε να φτασουμε αλλιως,τα παπουτσια που μας επιτρεπουν να κανουμε μεγαλητερα αλματα αλλα και να αυξηθη κατα πολυ η ταχυτητα μας και αυτο ειναι ενα απο τα πιο σημαντικα και χρησιμα αντικειμενα του παιχνιδιου γιατι οπως εγραψα και παραπανω ο ηρωας μας ειναι απελπιστικα αργος κατι που δυσκολευει τρομερα το gameplay γενικοτερα,οι βομβες που μπορουμε να της τοποθετουμε για να σκοτωσουμε εχθρους αλλα χρειαζονται και σε καποια συγκεκριμενα σημεια μεσα στο παιχνιδι οπως για παραδειγμα για να ριξουμε ενα δεντρο,το μπουμερανγκ που ειναι το πιο δυνατο οπλο μεσα στο παιχνιδι και οι μεγαλες φλογες που ειναι το δευτερο πιο δυνατο οπλο μεσα στο παιχνιδι.Ολα αυτα τα οπλα ομως δεν τα εχουμε για οσο θελουμε η μεχρι να χασουμε ζωη αλλα εχουν το καθε ενα την δεικη του διαρκεια.Συγκεκριμενα η σκαλα ειναι ενα απο τα αντικειμενα που μπορουμε να μην χασουμε ποτε γιατι πολυ απλα μολις την απλωσουμε καπου και παρουμε αυτο που θελουμε μπορουμε απλα να παμε απο πανω της και να πατησουμε προς τα κατω τον μοχλο και να την ξαναμαζεψουμε οποτε μπορουμε να την χρησιμοποιουμαι ετσι οπου θελουμε.Τα παπουτσια μετα απο λιγη ωρα χανονται οπως και το μπουμερανγκ που μολις το πεταξουμε χανεται αλλα υπαρχει η περιπτωση να το ξαναεχουμε αν την στιγμη που επιστρεφει πισω σε μας ημαστε στην καταληλη θεση και ερθει στα χερια μας αν δεν γινει αυτο και μας προσπερασει τοτε χανεται.Οι μεγαλες φλογες εχουμε στην διαθεση μας 30 βολες και βομβες μπορουμε να ριχνουμε οσες εχουμε αν εχουμε 2 θα ριξουμε 2 αν εχουμε 4 θα ριξουμε 4 κλπ.Τα οπλα αυτα εμφανιζονται σε μια οριζοντια γραμμη που μεσα εχει 9 κουτακια τα βασικα 5 με ασπρο χρωμα και τα αλλα 4 με τα special αντικειμενα εχουν πορτοκαλι χρωμα και για να τα χρησιμοποιησουμε οταν κινουμαστε ενα πλαισιο κινητε και αυτο σε καθε κουτι αναλογα με το αν παμε αριστερα η δεξια οποτε πατωντας το τριτο κουμπι σε οποιο κουτακι βρισκεται εκεινη την στιγμη το πλαισιο χρησιμοποιουμαι και το αναλογο αντικειμενο η οπλο.Τα 4 special αντικειμενα που χρησιμοποιουνται σε συγκεκριμενα σημεια του παιχνιδιου ειναι τα φτερα που μας επιτρεπουν να πεταμε για καποιο χρονικο διαστημα,η σιδερενια μασκα που οταν την φοραμε μπορουμε να δουμε κρυμενα αντικειμενα που αλλιως ειναι αορατα,μια πλατφορμα με ροδες που για καταβαση σε καποιες κατηφορες και παραληλα εξολοθρευει οτι βρεθει μπροστα μας και ενα σκαφανδρο που το φοραμε στην πιστα που ημαστε κατω απο το νερο.Επειδη δεν μας εχρχεται θεια επιφωτιση για το ποτε θα τα χρησιμοποιησουμε αυτα τα special αντικειμενα οταν βρεθουμε στο καταληλο σημειο θα δουμε οτι θα αναβοσβηνει το εκαστοτε αντικειμενο αλλα προσοχη γιατι θελει μεγαλη παρατηρητικοτητα οταν βρεθουμε στο καταληλο σημειο γιατι αν για ενα δευτερολεπτο θα αναβοσβηνει και χανεται αν περασουμε εκεινο το σημειο με αποτελεσμα να μην το παρουμε χαμπαρι.Τελος υπαρχουν μεσα στο παιχνιδι καποια διασπαρτα εικονηδια με το γραμμα ''K'' που συμβολιζει την λεξη karnov και που αν μαζεψουμε 50 απο αυτα κερδιζουμε ζωη.

Το παιχνιδι αποτελειται απο 9 πιστες οσα και τα κομματια του χαρτη δηλαδη και ολες αυτες οι πιστες μπορει να μην ειναι πολυ μεγαλες οσον αφορα την διαρκεια της αλλα σιγουρα θα φανουν πολυ μεγαλες στους παικτες που δεν ξερουν καλα το παιχνιδι και χανουν δεκαδες φορες σε καθε μια απο αυτες.Εξαλου το karnov συνεχιζει την παραδοση του GNG και ειναι και αυτο ενα πολυ δυσκολο παιχνιδι παρα την μικρη διαρκεια του που κυμενεται στα 20 λεπτα πανωψ κατω για καποιον που τερματιζει ανετα το παιχνιδι αυτο.Ειναι ενα σφηνακι τρομου,δυσκολιας και ατελειωτου σπασιμου νευρων καθως προσπαθουμε να ελεγξουμε τον αργοκινητο και μεγαλοσωμο ηρωα την στιγμη που δεκαδες εχθρων μας επιτιθονται και τα πηρα τον εχθρων ερχονται συνεχως και ακομα και αν τα δουμε στο σωστο χρονο μπορει να μην καταφερουμε να γλυτωσουμε λογο του πιο αργου και απο την καθυστερηση Jinborov karnovski.Οι πιστες και οι εχθροι εχουν μεγαλη ποικηλια και θα βρουμε και θα αντιμετωπισουμε στο δρομο μας διαφορους τυπους που μας πετανε κοτρονες,διαφορων ειδων πουλια,κατι τυπους σαν τζινι που αιωρουνται,στρουθοκαμηλους με σκελετους να της ιππεουν,βραχοι που ζωντανευουν και μας πυροβολανε,μουμιες,τερατα φτιαγμενα απο χρυσο με ανθρωπινη μορφη,πλασματα που μοιαζουν με ταρατομορφους ιπποκαμπους,μια διασταυρωση της μυθικης μεδουσας με καποιο οστρακοοιδες,τρικεφαλους δρακους,δεινοσαυρους αλλα και πολλους αλλους και διαφορους εχθρους.Ιδια ποικηλια υπαρχει και στης πιστες και θα βρεθουμε στο ταξιδια μας σε ενα σαν απολιθωμενο δασος,σε μια πολη,σε μια σπηλια με ηφαιστια,σε εναν αρχαιο πολιτισμο που φερνει απο αρχαια ελλαδα,μεσα στο βυθο της θαλασσας,σε ενα δασος,στην ερημο και μεσα σε μια πυραμιδα και γενικοτερα η καθε πιστα εχει το δεικο της ξεχωριστο ενδιαφερον και στο τελος της κλασικα μας περιμενει ενας σκληροτραχηλος πολλες φορες αρχηγος οπως πρεπει να γεινεται εξαλου σε καθε platform που σεβεται τον εαυτο του.

Οσον αφορα τον τεχνικο τομεα το παιχνιδια ειναι πολυ ομορφο με μεγαλους χαρακτηρες και πολλες λεπτομερεις και στον χαρακτηρα μας και στους εχθρους και στης πιστες αλλα και γενικα τα παντα μεσα στο παιχνιδι ειναι καλοσχεδιασμενα και εξαιρετικα.Σε αντιθεση με τα γραφικα οι ηχοι ειναι καπως σπαστικοι αλλα κυριως η μουσικη που μπορει να τρελανει τον οποιοδηποτε γιατι πολυ απλα το ιδιο κομματι ακουγεται σε ολες της πιστες και μετα απο μια,δυο πιστες κατανταει πολυ βαρετο και σπαστικο.Αν οι ανθρωποι της Data East εβαζαν ξεχωριστο κομματι σε καθε μια απο της 9 πιστες το ηχητικο αποτελεσμα θα ηταν πολυ,πολυ καλητερο

Το karnov ειναι ενα απο τα κορυφαια,πιο γνωστα (τουλαχιστων στην ελλαδα) και δυσκολοτερα arcades που υπαρχουν και αυτο οφειλεται σε διαφορους λογους και οχι μονο σε εναν και ο πιο σημαντικος ειναι γιατι ακολουθει πιστα τον δρομο που χαραξε το Ghost's n Goblins με την διαφορα οτι τουλαχιστων εκει ο χαρακτηρας μας ειναι πολυ πιο γρηγορος αλλα και αντεχει για δυο χτυπηματα μεχρι να χασουμε μια ζωη.Οπως ομως και στο GNG ετσι και δω αν μαθει καποιος τελεια το παιχνιδι και εχει ετοιμη την στρατηγικη που θα ακολουθησει σε καθε του βημα πιστευω οτι θα καταφερει να τερματιζει το παιχνιδι.Οσοι δεν γνωριζουν το karnov αν υπαρχει δηλαδη καποιος που να μην το γνωριζει ας το παιξει για να τεσταρει της ικανοτητες του σε ενα απο τα κλασικοτερα arcades και οσοι το επαιζαν,συνεχιζουν να το παιζουν αλλα δυστηχως δεν μπορεσαν να το τερματισουν ισως τα παρακατω βιντεο να τους βοηθησουν.

Προβολή συνημμένου 95021

''Διαφορες μεταξυ ιαπωνικης και αμερικανικης εκδοσης''








Προσωπικα το παιχνιδι εμαθα να το τερματιζω παιζοντας την ιαπωνικη εκδοση γιατι αυτην ειχαν φερει στο χωριο μου την πρωτη φορα που ειδα το παιχνιδι και αργοτερα επαιξα την αμερικανικη εκδοση που με φανηκε πιο ευκολη σε σχεση με την ιαπωνικη.Αν παιξει κανεις και της δυο εκδοσεις μπορει αρχικα να βγαλει το συμπερασμα πως η US εκδοση ειναι πιο δυσκολη απο την japan κατι που ομως δεν ισχυει.Καταρχην η πρωτη απλη διαφορα που βλεπουμε μολις ξεκινησει το παιχνιδι ειναι οτι στην αρχη που μας δειχνει τον χαρτη του παιχνιδιου στην us εκδοση υπαρχει ενα σεντουκι θησαυρου ενω στην japan δεν υπαρχει τιποτα αλλα ο χαρτης ειναι κενος.Μολις ξεκινησουμε το παιχνιδι στην us εκδοση θα δουμε δυο πουλια να ερχονται κατα πανω μας και λιγο πιο κατω πριν φτασουμε στην γεφυρα ερχονται κατα πανωψ μας κατι στρουθοκαμηλοι που της ιππευουν κατι σκελετοι και κατω απο την γεφυρα αλλα και πανω μας επιτιθονται κατι πλασματα σαν τζινι που καθονται σε κατι που μοιαζη με συνεφο και πετανε στον αερα.Ολα αυτα δεν υπαρχουν στην ιαπωνικη εκδοση αλλα αντιθετα εκει στην θεση των στρουθοκαμηλων εμφανιζονται απο το πουθενα κατι αργοκινητοι ιπποτες με σπαθια.Μετα απο την πρωτη πιστα το παιχνιδι ειναι ολοιδιο και στης δυο εκδοσεις οσον αφορα της πιστες με την διαφορα ομως να ειναι στης τοποθεσιες καποιον αντικειμενων οπως για παραδειγμα στην τριτη πιστα που λιγο πριν κατεβουμε απο το υψωμα για να αντιμετωπισουμε τον δεινοσαυρο αντι για το μπουμερανγκ που εμφανιζεται αν πηδηξουμε στο καταληλο σημειο στην us εκδοση και μας διευκοληνει φυσικα στην αντιμετωπιση του αρχηγου που στην ουσια ειναι δυο αρχηγοι γιατι ακολουθει ο δρακος στην japan εκδοση μια σφαιρα που μας αναβαθμιζει το οπλο.Επισης στην us εκδοση μια αλλη διαφορα ειναι οτι πολλες φορες μεσα στο παιχνιδι οταν απλωνουμε την σκαλα απο πισω μας εμφανιζεται ενας κοκκινος δρακος που πεταει και θελει συνεχως να εχουμε τα ματια μας δεκατεσσερα.Ο δρακος αυτος δεν υπαρχει στην japan εκδοση αλλα σε αυτη την εκδοση δεν υπαρχουν και τα φυτα που πεφτουν απο τον ουρανο,φυτρωνουν στο εδαφος και μας πυροβολανε οταν καθηστερησουμε για καποια ωρα σε συγκεκριμενο σημειο του παιχνιδιου δεν μπορουμε να σταματησουμε καθολου δηλαδη.Αυτα τα φυτα λοιπον υπαρχουν κανονικα στην us εκδοση.Mια αλλη διαφορα ειναι στην εκτη πιστα μολις φτασουμε στο κτιριο με της σκαλες που ειναι σαν πυραμιδα κατω στην βαση του μας περιμενουν δυο πλασματα ιπποκαμποι και στης δυο εκδοσεις αλλα στην japan σε καθε οροφο μας περιμενει και απο ενα αλλο κατι που δεν σημβαινει στην us εκδοση.Εδω υπαρχει και μια μικρη λεπτομερεια ομως γιατι ενω στην ιαπωνικη εκδοση εμφανιζεται και απο ενα σε καθε οροφο δεν σημαινει οτι καθε φορα που το παιζουμε θα εμφανιζονται.Της περισσοτερες φορες δεν εμφανιζονται μπορω να πω.

 


Διαβαζοντας τα παραπανω ο καθενας μπορει να βγαλει το συμπερασμα οτι κανω λαθος που θεωρω την us εκδοση πιο ευκολη απο την japan αλλα πιστεψτε με οτι ολα αυτα ειναι πτεσματα γιατι στην ουσια ελαχιστα δυσκολευουν την μια εκδοση σε σχεση με την αλλη γιατι η τεραστια διαφορα ειναι αλλου.Η μεγαλη διαφορα των δυο εκδοσεων λοιπον ειναι οτι στην us εκδοση αν παρουμε 3 σφαιρες και αναβαθμησουμε το οπλο μας στην καλητερη εκδοχη του ο μονος τροπος για να το χασουμε ειναι αν χασουμε ζωη και αυτο ειναι κατι πολυ βολικο σε αντιθεση με την japan εκδοση που το οπλο μας μπορουμε να το χασουμε μολις χασουμε ζωη αλλα το χανουμε και καθε φορα που χρησιμοποιουμαι καποιο οπλο οπως πχ το μπουμερανγκ η οι μεγαλες φλογες και αυτο το πραγμα αλαζει σε καποια σημεια του παιχνιδιου ολη μα την στρατηγικη αλλα και το κανει πολυ πιο δυσκολο γιατι μπορει να νικησουμε εναν αρχηγο πχ ευκολα με το μπουμερανγκ αλλα την επομενη πιστα θα την ξεκινησουμε με το αρχικο ανισχυρο μας οπλο και αυτο κανει καποιες πιστες πολυ πιο δυσκολες.Αυτη ειναι και η μεγαλη διαφορα που κανει την japan εκδοση πιο δυσκολη απο την us.


 


Προβολή συνημμένου 95022





''Video walkthrough''

 




Οταν ξεκινουσα να γραψω αυτο το review ηθελα να το κανω οπως εκανα το review για το Ghosts'h Goblins να γραψω το review δηλαδη να μιλησω για της διαφορες εκδοσεις οπως εκανα και σαυτο τωρα αλλα και να αναλυσω βημα βημα την καθε πιστα οπως εκανα και σε κεινο το review.Τελικα ομως το μετανιωσα αυτο γιατι μπορει να ειναι κουραστικο ενα τοσο μεγαλο κειμενο να το διαβασει καποιος και κυριως την στιγμη που εχω ανεβασει βιντεο με τερματισμους και απο την US και την Japan εκδοση το να διαβαζε καποιος κατι που θα μπορουσε να το δει δεν κολαει και τοσο πολυ και δυστηχως το καταλαβα αυτο οταν ειχα γραψει ολο το Walkthrough για το GNG και ηταν κριμα να το σβησω μετα και ολος αυτος ο κοπος να παει χαμενος.Τελως παντων τα παρακατω βιντεο ειναι δικη μου τερματισμοι και για της δυο εκδοσεις οπου μπορειται να δειτε της διαφορες μεταξυ των εκδοσεων αλλα και τερματισμους ωστε να βοηθηθει ο οποιοσδηποτε δυσκολευετε σε καποιο σημειο.

US Version:






 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εξαιρετικη παρουσιαση για αυτο το υπεροχο παιχνιδι.

Πρεπει να το εχω ξαναγραψει...εν ετει 1987 (νομιζω) χειμωνα, οντας στην Α Γυμνασιου επεσα πανω στις πρωτες καταληψεις που εκαναν τοτε τα Λυκεια. Επειδη συστεγαζομασταν, μας υποχρεωναν να πηγαινουμε καθε μερα σχολειο μηπως και ληξουν (ασχετα αν μαθαμε τα κολπα απο μικροι και οταν ξεκινησαν μετα απο 2-3 χρονια οι βαρβατες καταληψεις ημασταν βετερανοι).

Οσες μερες ηταν κλειστο το σχολειο, ανακαλυψαμε σε ενα γαλακτοπωλειο (!!) της γειτονιας ενα φρεσκοφερμενο Karnov (δεν το ειχε κανενα μπλιμπλικαδικο!!!) και λιωναμε. Τα γραφικα ηταν εξωπραγματικα για την εποχη (προσγειωθηκα ανωμαλα οταν με λαχταρα το φορτωσα αργοτερα στον Σπεκτρουμακο και ξενερωσα που δεν κυκλοφορησε ποτε για Amiga). Τεχνικα αρτιο, ωραια η μηχανικη του, υψηλη η δυσκολια του...απαιτουσε devotion για να το τερματισεις (σημειωση: πραγμα που δεν καταφερα ποτε)

Το εχω λοιπον συνδεσει με ανεμελα σχολικα χρονια, κρυο, μιλκο, τρελα γραφικα και γλυκο εκνευρισμο :)
 
Μπραβο ρε Billara!!!Πολυ ωραιο review απο ενα αγαπημενο παιχνιδι.Βεβαια δεν το ειχα λιωσει καθολου σε arcade παρα μονο στον CPC και αργοτερα βεβαια χαρις στο MAME το ξαναπαιξα.Θυμαμαι κατι γινοταν στην εκδοση για 6128 οπου επιανε μια δισκετα και μπορουσες να παιξεις και τις πιστες της δευτερης πλευρας χωρις να φτασεις εκει παιζοντας απλα αλλαζοντας side κατα το φορτωμα.Πανε και χρονια βεβαια.
 
Wally,kajwbtfe σας ευχαριστω για τα καλα λογια μαγκες :thumbup:

Το karnov ειναι ενα arcade περιεργα ομορφο γιατι πραγματικα πρεπει να πεσει πολυ προπονηση για να το τερματιζει καποιος ανετα.Η δυσκολια επισης αυξανεται πολυ λογο του χαρακτηρα και της πολυ αργης κινησης του αλλα και λογο διαφορων παραγοντων μεσα στο παιχνιδι.Δηλαδη υπαρχουν αρχηγοι που πραγματικα αν πας με το σωστο οπλο αν καταφερεις να το εχεις μεχρι εκει δηλαδη ειναι γελοιοι αλλα ειναι αδυνατον να νικηθουν με το κανονικο οπλο.Υπαρχουν βεβαια και παγιδες οπως ειναι ο δεινοσαυρος στην τριτη πιστα που μπορει να τον σκοτωσουμε με καποιο δυνατο οπλο αλλα μετα μας περιμενει ο δρακος που χωρις οπλο δυνατο ειναι καπως βρωμα η δουλεια.Φυσικα υπαρχει και η τελευταια πιστα που μπορεις να πας στον τελικο απο διαφορετικες διαδρομες που ολες εχουν της δυσκολιες τους αλλα και ο τελικος που ειναι πραγματικα δυσκολος και χρειαζονται γρηγορες κινησεις γιατι αν προλαβει να εξαφανιστη πριν τον σκοτωσουμε τοτε η ενεργεια του αναπληρωνεται.

Υπαρχουν και οι δυο εκδοσεις βεβαια γιαυτο της τερματισα και της δυο και της ανεβασα γιατι ο καθενας μπορει να εχει παιξει στα arcades μια απο αυτες οποτε οποιος χρειαζεται καποια βοηθεια ας ριξει μια ματια στα βιντεακια ;)
 
Μπραβο BILL ενα απ τα αγαπημενα κ απ τα δυσκολα οποτε το επαιζε ο κολητος καθομουν κ τον κοιταζα σαν χανος το ηξερε απ τη καλη κ απ την αναποδη τελειο game ας ειναι καλα το mame που το τερματισα κγω..
 
Βασίλη μπήκα από την δουλειά και δυστυχώς δεν μπορώ να δω εδώ το walkthrough! Ομολογώ ότι το είχα παίξει σε 6128 και μου άρεσε αν και σπέκτρουμ πορτ! Τότε το θεωρούσαμε από τα δύσκολα παιχνίδια και πίστεψε με ήταν! Τώρα θα το απολαύσω στο walkthrough που έκανες το με την ησυχία μου μόλις επιστρέψω! Μπράβο σου και πάλι!
 
DREDD φιλαρακι μου thanks για τα καλα λογια :thumbup:

Σπυρο δεν ειχα την τυχη να παιξω σε καποιον home computer το karnov οποτε δεν ξερω τι διαφορες εχει σε σχεση με την arcade εκδοση αλλα και της δυο arcade εκδοσεις που της εχω λιωσει (US,JAPAN) αυτο που χρειαζεται ειναι πολυ προπονηση και γενικα ισχυει σε ενα μεγαλο ποσοστο οτι ακριβως ισχυει και με το Ghosts'n Goblins.Καλη θεαση οσον αφορα τα βιντεακια φιλε.
 
Α ρε Μπιλαρα, εισαι αψογος ρε φιλε, κανεις να φαινονται ολα τα παιχνιδια τοοοσο ευκολα, αν και ειμαι σιγουρος οτι αν τα επαιζα εγω, θα εχανα συνεχεια, μπραβο και παλι μπραβο, για το ταλεντο που εισαι και την τοσο προπονηση που εχεις κανει με ολα τα arcades σχεδον και κανεις και παγκοσμια ρεκορ απο πανω, οχι μονο τα τερματιζεις, δε σου φτανει αυτο..

MCM=ARCADES GOD!!!
 
Το είχα παίξει σε 6128 μου άρεσε η ατμόσφαιρα που είχε αν και είχε μόνο 4 χρώματα. Στο spectrum άνετα ήταν στο τοπ 10 σε γραφικά μαζί με rex, myth, cybernoid 2, r-type, zynaps και άλλα.

Στο χωριο που εμενα ποτέ δε το είδα, είχε 3 μαγαζιά με ηλεκτρονικά όπως και καφενεία που είχαν κανένα pacman. Τουλάχιστον έφεραν bubble bobble, gng, rastan, wonderboy 1-2, shinobi, street fighter 2, rodland που δεν επαιζε ανθρωπος, σχεδόν όλα του neo geo αργότερα, γενικώς όλα τα blockbuster, κάτι ήταν κι αυτό.
 
Πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυσή :) Δυστυχώς αυτό το παιχνίδι ήταν ένα από τα λίγα που ποτέ δεν έφεραν στο χωριό μου. Η πρώτη φορά που το είδα ήταν στο MAME.
 
Φοβερό παιχνίδι !! To είχα παίξει στον Amstrad μου (η καλύτερη 8-bit home computer έκδοση), αλλά με είχε καταβάλλει η μεγάλη δυσκολία του (πάντα για τα δικά μου standards).

Παραδόξως, στα arcades το είχα δεί περίπου ένα μήνα μετά την πρώτη επαφή με την amstrad version. Δεν έκατσα να ασχοληθώ, διότι με τρόμαξε το γεγονός ότι ήταν πιό γρήγορο !! (είχα σκεφτεί: αφού στον amstrad που είναι πιό αργό με δυσκολεύει, φαντάσου στο ηλεκτρονικό τι παλούκι είναι... :D )
 
Η κλασικη HLSL ρυθμιση δεν εχει καλα καθολου αποτελεσματα στο συγκεκριμενο παιχνιδι. Παραδειγμα στη πρωτη πιστα, μετα τα σκαλια, στους ανοιχτοχρωμους τοιχους ειναι υπερφωτισμενο και ασαφες.

Ποια ρυθμιση χρησιμοποιειτε?
 
όταν λέμε κλασική hlsl ρύθμιση? η default έχει πολύ παραπάνω bloom και γίνεται πανικός, όπου έχει ανοιχτά χρώματα γίνονται όλα ένα
 
Shinobi κανε μια μαγκια και κανε paste το δικο σου
 
#

# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS

#

hlsl_enable 1

hlslpath hlsl

hlsl_prescale_x 4

hlsl_prescale_y 4

hlsl_preset -1

hlsl_write

hlsl_snap_width 2048

hlsl_snap_height 1536

shadow_mask_alpha 0.1

shadow_mask_texture aperture.png

shadow_mask_x_count 640

shadow_mask_y_count 480

shadow_mask_usize 0.09375

shadow_mask_vsize 0.109375

curvature 0.03

pincushion 0.03

scanline_alpha 1.0

scanline_size 1.0

scanline_height 1.0

scanline_bright_scale 1.0

scanline_bright_offset 0.0

scanline_jitter 0.10

defocus 0.5,0.5

converge_x 0.3,0.0,-0.3

converge_y 0.0,0.3,-0.3

radial_converge_x 0.0,0.0,0.0

radial_converge_y 0.0,0.0,0.0

red_ratio 1.0,0.0,0.0

grn_ratio 0.0,1.0,0.0

blu_ratio 0.0,0.0,1.0

saturation 1.3

offset 0.0,0.0,0.0

scale 0.95,0.95,0.95

power 0.8,0.8,0.8

floor 0.0,0.0,0.0

phosphor_life 0.4,0.4,0.4

#

# NTSC POST-PROCESSING OPTIONS

#

yiq_enable 0

yiq_cc 3.59754545

yiq_a 0.5

yiq_b 0.5

yiq_o 1.570796325

yiq_p 1.0

yiq_n 1.0

yiq_y 6.0

yiq_i 1.2

yiq_q 0.6

yiq_scan_time 52.6

yiq_phase_count 2

#

# VECTOR POST-PROCESSING OPTIONS

#

vector_length_scale 0.8

vector_length_ratio 500.0

#

# BLOOM POST-PROCESSING OPTIONS

#

vector_bloom_scale 0.3

raster_bloom_scale 0.125

bloom_lvl0_weight 1.0

bloom_lvl1_weight 0.21

bloom_lvl2_weight 0.19

bloom_lvl3_weight 0.17

bloom_lvl4_weight 0.15

bloom_lvl5_weight 0.14

bloom_lvl6_weight 0.13

bloom_lvl7_weight 0.12

bloom_lvl8_weight 0.11

bloom_lvl9_weight 0.10

bloom_lvl10_weight 0.09
 
billy είπε:
Φοβερό παιχνίδι !! To είχα παίξει στον Amstrad μου (η καλύτερη 8-bit home computer έκδοση), αλλά με είχε καταβάλλει η μεγάλη δυσκολία του (πάντα για τα δικά μου standards).
Παραδόξως, στα arcades το είχα δεί περίπου ένα μήνα μετά την πρώτη επαφή με την amstrad version. Δεν έκατσα να ασχοληθώ, διότι με τρόμαξε το γεγονός ότι ήταν πιό γρήγορο !! (είχα σκεφτεί: αφού στον amstrad που είναι πιό αργό με δυσκολεύει, φαντάσου στο ηλεκτρονικό τι παλούκι είναι... :D )
θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω στο ποια ήταν η καλύτερη έκδοση! Δυστυχώς για εμάς τους αμστραντάκηδες η καλύτερη έκδοση ήταν στα σπεκτρουμάκια!
 
Συμφωνω. O Billy χρειαζεται μια οφθαλμιατρικη εξεταση αμεσα. :p
 
Σε αυτό το game ναι έχει άδικο...σε άλλα όμως έχει απόλυτο δίκιο!
 
Nα σαι καλα Shinobi. Ασυγκριτως καλυτερο το αποτελεσμα
 
Λογικά θα έφταιγε το bloom, η default ρύθμιση του μου θυμίζει κάτι διαλυμένα μόνιτορ του '80 μετά από 15-20 χρόνια λειτουργίας.
 
Πίσω
Μπλουζα