Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

Αυτή τη φαρδύτατη χωρίστρα την είχε από νέος, βλέπω.
 

Ψάχνοντας για τον Φρέντυ Γερμανό, έπεσα πάνω στην συνέντευξη του Θανάση Βέγγου.
 
Έχει ρόλο για 20χρονη και μάλιστα με σύγχρονο (για το 1978) στυλ ρούχων και κόμμωσης το Λεωφορείο? Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο, εκτός αν ήταν πολύ δευτερεύων.

Όσο για την Αναλυτή, στη φωτογραφία μοιάζει μεγαλύτερη και από περίπου 45άρα που ήταν το 1978, πόσω μάλλον από 30άρα που ήταν η Μπλανς Ντιμπουά (υποθέτω αυτήν έπαιζε). Γενικά το όλο στυλ της δεν μου ταιριάζει για το ρόλο. Κι αν ο Κοβάλσκι ήταν ο 23χρονος τότε Σπύρος Παπαδόπουλος, κι αυτός μου φαίνεται αταίριαστος και για το ρόλο και για συμπρωταγωνιστής της Αναλυτή.
 
Ευλογες οι αποριες σου, Ελεφαντα. Τις ιδιες εχω κι εγω. Ομως με αυτη την περιγραφη βρηκα τη φωτογραφια στο διαδικτυο και ετσι την παρεθεσα. Η Ρηγοπουλου ισως να εκανε τη Στελλα, δεν ξερω. Ισως η μαμα Αναλυτη να ηθελε οπωσδηποτε ενα δυνατο ρολο για την κορη της και να τη βαλει να κολυμπησει στα βαθια.
Οχι πως θα επικροτουσα ποτε κατι τοσο αταιριαστο. Απλως το υποθετω.
 
Μα σίγουρα ανέβασε το Λεωφορείο η Αναλυτή το 1978 και έπαιζε η κόρη της. Βρήκα τους συντελεστές στη σελίδα του Σπύρου Παπαδόπουλου όπου έχει και φωτογραφία του με το μάτι να γυαλίζει σαν τρελλός. Οπότε είναι σωστή η περιγραφή της φωτογραφίας, οι επιλογές των θιασαρχών δεν ήταν σωστές. Πάντως το 1978 έβλεπα θέατρο μανιωδώς και αν είχε καλές κριτικές λογικά θα είχα δει την παράσταση, κι όμως δεν θυμάμαι να είχα διαβάσει ή ακούσει τίποτε γι' αυτή, οπότε δεν ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο και συζητημένο ανέβασμα.
 
Στην παράσταση που αναφέρεις, αγαπητέ elephadas, πράγματι έπαιζαν η Κάκια Αναλυτή και η Ζωή Ρηγοπούλου ως Μπλάνς και Στέλλα αντιστοίχως και τη σκηνοθεσία υπέγραφε ο Κώστας Ρηγόπουλος. Τον Στάνλευ Κοβάλσκι υποδυόταν ο Κώστας Πρέκας. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος θα πρέπει να είχε κάποιον μικρό ρόλο.
 
Ελπίζω να μην έπαιζε τον Μιτς!
 
Εγω παλι ελπιζω να προκειται για λαθος και να μην επαιζε καθολου. :diablotin:
 
Ε, αν έπαιζε έναν από τους τρελλογιατρούς στο τέλος (και γι' αυτό γυάλιζε το μάτι του έτσι) δεν πειράζει.
 
1969-1970, "Ο τρελλός (*) του Λούνα Παρκ και η ατσίδα. Λογικά είναι η πρεμιέρα ή κάπου κοντά, αφού πήγε να το δει ο Χορν.


(*) Τότε το γράφανε με δύο λ. Εγώ συνεχίζω να το γράφω έτσι
 
Τι έλλειψη πειθαρχίας είναι αυτή που δείχνουν τα όργανα και μάλιστα εν έτει 1967? Ο αριστερός λιγότερο δεξιός φοράει το πηλίκιο μάγκικα κι έχει αχτένιστο τσουλούφι, χώρια το ύφος. Ο δεξιός το παίζει πιο σοβαρός και τυπικός, αλλά την εικόνα χαλάει η γαμπίτσα που φαίνεται πάνω από τη γκέτα και το κατασκόνιστο άρβυλο. Κι αυτή η άσπρη λωρίδα (τελαμώνας?) γιατί φοριέται προς διαφορετική κατεύθυνση? (Αναρωτιέμαι αν ο ένας είναι μη δεξιόχειρας και γι' αυτό τη φοράει ανάποδα, κάτι σαν το ντουέτο Καρνέζη - Κώστα Παπαδόπουλου με το ένα μπουζούκι να δείχνει στη δύση το άλλο στην ανατολή. Εκτός αν οι δύο ανήκουν σε διαφορετική ποικιλία ενστόλων.)
 
Πίσω
Μπλουζα