Παλιές φωτογραφίες της Ελλάδας.

1705093984792.png
Φωτογραφία: Τὸ ἀστικὸν λεωφορεῖον "ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ" Ο405Ν ὑπ' ἀριθμὸν κυκλοφορίας ΥΕH-7439 καὶ ἀριθμὸν ἀλεξηνέμου 60 τῆς 5ης Συγκοινωνιακῆς Ἐπιχειρήσεως, φωτογραφηθὲν τὴν Κυριακὴν 28 Νοεμβρίου 1993 εἰς Ἅγιον Τρύφωνα Τερψιθέας. Ἐξυπηρέτει τὴν γραμμὴν 159 (Ἀθῆναι – Ἀργυρούπολις) (Ἀπόστολος Κουρμπέλης, Ὁμὰς Ἐρεύνης τῆς Ἱστορίας τῆς Ἀθηναϊκῆς Συγκοινωνίας, ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΜΦΟΡΕΙΑ ΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ (Τόμος 1ος: Λεωφορεῖα καὶ Τρόλλεϋ), Ἐκδόσεις Μίλητος, Ἀθῆναι 2007).

Πηγή

Σημείωση 1: το παραπάνω άρθρο έχει αναρτηθεί ολόκληρο στο

Σημείωση 2: Τα εικονιζόμενα λεωφορεία βρίσκονται επί της Λεωφόρου Κωνσταντίνου Αθανάτου στην Τερψιθέα Γλυφάδας (στο ύψος του Ιερού Ναού Αγίου Τρύφωνος).
Με το γαλάζιο βέλος επισημαίνεται η πολυκατοικία με τα χαρακτηριστικά κάγκελα επί της Λεωφόρου Κωνσταντίνου Αθανάτου αρ. 23 και Δημ.Βερελή 40 (η είσοδος) .
1705094317063.png

1705094452399.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πανέμορφο λεωφορείο Volvo που κατασκευάστηκε από τους αμαξοποιούς Κοτάντζη και Μανταδάκη για λογαριασμό λεωφορειούχου του 8ου ΚΤΕΛ, του γνωστού μας σήμερα ΚΤΕΛ Αττικής.
Είναι το λεωφορείο με αριθμό ανεμοθώρακα 8/50 και κυκλοφορούσε στις γραμμές των Μεσογείων. Ανταποκρίνεται στα κριτήρια για τα οχήματα τύπου «Δ», σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του υπουργείου Συγκοινωνιών εκείνη την εποχή.
Να θυμίζουμε ότι αυτά τα λεωφορεία διέφεραν από τα υπεραστικά διότι είχαν 36 θέσεις επιβατών και αυτόματες θύρες που ανοιγόκλειναν με σύστημα αέρος.
Το λεωφορείο είναι φωτογραφημένο σε μια μάνδρα του Μαρκόπουλου, ύστερα από γενική καθαριότητα από τον ιδιοκτήτη του, στις αρχές της δεκαετίας του '60...
1705144095581.png
πηγή
 
Στα αριστερά διακρίνεται ο Πύργος Ζευγώλη Απειράθου και στο βάθος ο Μύλος του Φρατζέσκου (σημείωση: δεν έχω πάει Νάξο, ας είναι καλά οι χάρτες...)

1705355255909.png
 
Πίσω
Μπλουζα