spyros_s
Human RetroDatabase
- Joined
- 27 Ιαν 2008
- Μηνύματα
- 3.030
- Αντιδράσεις
- 605
Θα σχολιάσω την παραπάνω διαφήμιση διότι με...προκάλεσε!
Έχω μια γενικότερη απέχθεια προς την εν λόγω εταιρεία και το μικρομεσαίο της μοντέλο παρόλο που πρόκειται για θρύλο της αυτοκίνησης και αντιμειμενικά μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία του!
Με άλλα λόγια είμαι προκατειλημμένος εναντίον της και δύσκολα αποδέχομαι τα μοντέλα της!
Η εν λόγω διαφήμιση μου θύμισε και έναν από τους λόγους που την αντιπαθώ σε βάθος χρόνου:
Αναφέρει ως έξτρα στο γκολφ ΙΙ facelift τα ...διπλά φανάρια και το σχεδιασμό στα τάσια που καλύπτουν σιδερένιες ζάντες !!! Θεωρεί και διαφημίζει ως εξτρά την ύπαρξη προφυλακτήρων μπρος πίσω ( !!! ) καθώς και το στροφόμετρο σε αυτοκίνητο 1600 κυβικών! Την ύπαρξη δεξιού και αριστερού ρυθμιζόμενου μη ηλεκτρικού καθρέφτη ( !!!! ) και όλα αυτά εν έτη 1991! Τα παραπάνω προσφέρονταν σε τιμή πολύ ακριβότερη τόσο από τον Ιαπωνικό ανταγωνισμό όσο και από τον εγχώριο των φορντ και όπελ αλλά και των γαλλικών και ιταλικών αυτοκινήτων!!
Όλα αυτά σε μία εποχή που η μετάβαση στην καταλυτική εποχή για την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ένα σοκ που ξεπέρασε μετά από σχεδόν 10 χρόνια και με την τέταρτη γενιά του μοντέλου! Προσέφεραν 55 άλογα και 75 αντίστοιχα στα 1600 κυβικά σε μια εποχή που τα αντίστοιχα ιαπωνικά είχαν τουλάχιστον 20 άλογα παραπάνω σε αντιστοιχα κυβικά! Ακόμα και οι υπόλοιποι ευρωπαίοι τα είχαν καταφέρει καλύτερα!
Για να είμαι δίκαιος είχαν το πλεονέκτημα της αίσθησης απτής ποιότητας σε σχέση με τον ανταγωνισμό όμως αυτό εξαλίφονταν από την κακή αξιοπιστία και την ακριβότερη συντηρηση! Μετά κοροιδεύαμε τα γιουγκο που η ακριβή έκδοση είχε εξτρά αναπτήρα και θερμαινόμενο πίσω τζάμι...τουλάχιστον αυτό ήταν τίμια τιμολογημένο...
Έχω μια γενικότερη απέχθεια προς την εν λόγω εταιρεία και το μικρομεσαίο της μοντέλο παρόλο που πρόκειται για θρύλο της αυτοκίνησης και αντιμειμενικά μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία του!
Με άλλα λόγια είμαι προκατειλημμένος εναντίον της και δύσκολα αποδέχομαι τα μοντέλα της!
Η εν λόγω διαφήμιση μου θύμισε και έναν από τους λόγους που την αντιπαθώ σε βάθος χρόνου:
Αναφέρει ως έξτρα στο γκολφ ΙΙ facelift τα ...διπλά φανάρια και το σχεδιασμό στα τάσια που καλύπτουν σιδερένιες ζάντες !!! Θεωρεί και διαφημίζει ως εξτρά την ύπαρξη προφυλακτήρων μπρος πίσω ( !!! ) καθώς και το στροφόμετρο σε αυτοκίνητο 1600 κυβικών! Την ύπαρξη δεξιού και αριστερού ρυθμιζόμενου μη ηλεκτρικού καθρέφτη ( !!!! ) και όλα αυτά εν έτη 1991! Τα παραπάνω προσφέρονταν σε τιμή πολύ ακριβότερη τόσο από τον Ιαπωνικό ανταγωνισμό όσο και από τον εγχώριο των φορντ και όπελ αλλά και των γαλλικών και ιταλικών αυτοκινήτων!!
Όλα αυτά σε μία εποχή που η μετάβαση στην καταλυτική εποχή για την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ένα σοκ που ξεπέρασε μετά από σχεδόν 10 χρόνια και με την τέταρτη γενιά του μοντέλου! Προσέφεραν 55 άλογα και 75 αντίστοιχα στα 1600 κυβικά σε μια εποχή που τα αντίστοιχα ιαπωνικά είχαν τουλάχιστον 20 άλογα παραπάνω σε αντιστοιχα κυβικά! Ακόμα και οι υπόλοιποι ευρωπαίοι τα είχαν καταφέρει καλύτερα!
Για να είμαι δίκαιος είχαν το πλεονέκτημα της αίσθησης απτής ποιότητας σε σχέση με τον ανταγωνισμό όμως αυτό εξαλίφονταν από την κακή αξιοπιστία και την ακριβότερη συντηρηση! Μετά κοροιδεύαμε τα γιουγκο που η ακριβή έκδοση είχε εξτρά αναπτήρα και θερμαινόμενο πίσω τζάμι...τουλάχιστον αυτό ήταν τίμια τιμολογημένο...