Από σκουριά πώς πήγε το συγκεκριμένο μοντέλο; Ιταλικά αυτοκίνητα: προσωπικά αξίζουν μόνο σχεδιαστικά από τα υπόλοιπα μόνο προβλήματα.
Διαβάζω οτι το 1958 η Daimler απέκτησε το 87% της Auto Union. (Wikipedia).H auto union με την audi συγχωνεύθηκαν και αργότερα αγοράστηκαν και αυτοί με την σειρά τους από την vw! Δεν είχαν φιλικές αλλά ανταγωνιστικές σχέσεις με την mb! Μου έκανε πραγματικά εντύπωση αυτή η συνεργασία διότι η μερσεντες ήταν πάντα πριμιουμ ενώ η audi δεν ήταν εξαρχής! Πως μας πριμιουμ εταιρεια έδινε κινητήρες σε μία -στα χαρτιά- ανταγωνίστρια της;
Διαβάζω οτι το 1958 η Daimler απέκτησε το 87% της Auto Union. (Wikipedia).
Auto Union was re-founded in Ingolstadt, Bavaria, in 1949, ultimately evolving into the modern day Audi company following its takeover by Volkswagen in 1964 and later merger with NSU Motorenwerke in 1969.Διαβάζω οτι το 1958 η Daimler απέκτησε το 87% της Auto Union. (Wikipedia).
Έχετε δίκιο. Δεν ειναι η πάλλετα, εχω βάλει ad-on για να ε ω dark mode τη νύχτα και αυτο κανει τη ζημιά.@Fuzzylogic Βάλε το μαύρο στην παλέτα των χρωμάτων γιατί έχεις αλλάξει καταλάθος το χρώμα σε άσπρο και φαίνονται όλα θαμπά.
Απο το Wikipedia:Auto Union was re-founded in Ingolstadt, Bavaria, in 1949, ultimately evolving into the modern day Audi company following its takeover by Volkswagen in 1964 and later merger with NSU Motorenwerke in 1969.
The current corporate entity which bears the Auto Union name, Auto Union GmbH, was founded in 1985 and is a wholly owned subsidiary of Audi AG
Πηγή: Wikipedia/Auto Union
Έχω αναφερθεί σε παλαιότερη ανάρτηση (δεν θυμάμαι σε ποιό νήμα) ότι το όνομα του μοντέλου ήταν κανονικά SEAT MALAGA αλλά για ευνοήτους λόγους στην Ελλάδα κυκλοφόρησε ως SEAT GREDOS.Seat Greddos και με Εθνική σταρ
Προβολή συνημμένου 297287
Ίσως γι' αυτό τα Daewoo δεν ήταν τόσο αψεγάδιαστα μηχανικά, όσο οι υπόλοιποι Κορεάτες, είχε να κάνει με αυτό. Ήταν βέβαια και παρακλάδι της General Motors οπότε, κουβαλούσαν και τα αντίστοιχα "κουσούρια" ως οχήματα.δεν μοιαζει...ειναι...μεχρι τα μεσα σχεδον των 90ς τα νταεγου ηταν ουσιαστικα οπελ παλαιοτερης γενιας με κορεατικο φρεσκαρισμα
Κοίτα πόσο περίπλοκο είναι μετά από διαβασμα οπότε δικαιολογημένα μπερδευτηκα:Απο το Wikipedia:
“In 1964, Volkswagen acquired the factory in Ingolstadt and the trademark rights of Auto Union, with the exception of the dormant Horch brand which Daimler-Benz retained. A programme that Daimler had initiated at Auto Union created a range of cars that would subsequently provide the basis for Volkswagen's line of front-wheel-drive models, such as the Audi 80 and Volkswagen Passat.”
I rest my case
πράγματι ισχύει... Προς επιβεβαιωση:The Málaga was marketed as the SEAT Gredos in Greece after the Spanish mountain range Sierra de Gredos, because the word Málaga was considered too similar to the ubiquitous Greek swear word malakasΈχω αναφερθεί σε παλαιότερη ανάρτηση (δεν θυμάμαι σε ποιό νήμα) ότι το όνομα του μοντέλου ήταν κανονικά SEAT MALAGA αλλά για ευνοήτους λόγους στην Ελλάδα κυκλοφόρησε ως SEAT GREDOS.
Ειναι σούπερ μπερδεμένο, έχεις απόλυτο δίκιο.Κοίτα πόσο περίπλοκο είναι μετά από διαβασμα οπότε δικαιολογημένα μπερδευτηκα:
1909 Ανοίγει η Horch και μετονομαζεται σε audi (στα λατινικα το horch=ακούω)
1932 Audi, DKW, Horch, and Wanderer merge to form Auto Union AG in 1932
Με το περας του Β ΠΠ και την ήττα της Γερμανίας όλες οι βιομηχανίες είχαν σταματήσει να παράγουν μη στρατιωτικο υλικό πόσο μάλλον αυτοκινητα
1948: Ανοίγει πάλι το εργοστασιο ως NSU Werge AG μέχρι το 1958
1958: Γίνεται η αγορα απο την MB του brand auto union και όλων των φιρμών κάτω από αυτή
1964: Η VW αγόρασε το όνομα autounion μαζί με το εργοστασιο στο ινγκοσλαντ που αργότερα έγινε η εδρα της αουντι του πριμιουμ παρακλαδιού του ομίλου πριν τουλάχιστον αγορασει μπεντλει μπουγγατι, λαμποργκινι κλπ!