Thanks
@spyros_s
Χμμμ....στη γειτονιά μου υπήρχε ένα τρίκυκλο αυτοκίνητο (μια ρόδα μπροστά και δύο πίσω) κίτρινου χρώματος ώς τα τέλη του 80, αρχές 90ς. Άρα μιλάμε για 3 τύπους αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά;
Θυμάται/γνωρίζει μήπως κάποιος άλλο κάτι παραπάνω;
UPDATE: Ο ένοχος βρέθηκε, δεν είναι άλλος από το Reliant Robin
Είχαν κάποιο πλεονέκτημα έναντι των 4τροχων; Η απλά ήταν μια πιο οικονομική λύση; Σίγουρα ανατρέπεται ευκολότερα άμα έμπαινες με μεγαλύτερες ταχύτητες σε στροφές
PS: Αυτό που θυμάμαι δεν ήταν σα το μπλε τρίτροχο αυτοκίνητο που καταδίωκε ο mr Bean...
Αυτό ήταν!!! Reliant Robin λοιπόν και το αστείο είναι ότι όσα είχα δει εγώ ήταν είτε πορτοκαλί (!!!), είτε λευκά! Μάλιστα διάβασα ότι τα συναρμολογούσαν στην Ελλάδα ύστερα από άδεια της αγγλικής μητρικής εταιρείας! Δεν το ήξερα αυτό....
Update: MEBEA built various Reliant products under license in Greece, including the Robin from 1974 until 1978.
Πηγη: Facebook page:
Hellenic Motor Museum
Η ΜΕΒΕΑ (Μεσογειακές Επιχειρήσεις Βιομηχανίας, Εμπορίου & Αντιπροσωπειών), ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1960, και κατασκεύαζε κάθε είδους μικρά οχήματα—πάντα σε συνεργασία με ξένες εταιρείες. Η συνεργασία της με τη βρετανική «Reliant», αφορούσε στο ιδιαίτερο τρίτροχο επιβατικό όχημά της, το «Robin», για το οποίο οι περισσότεροι απαντήσατε σωστά στο πρόσφατο Quiz μας!
Το πλεονέκτημα του «Robin» ήταν ότι ενώ οι διαστάσεις του αντιστοιχούσαν σ’ ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, το οποίο στο εσωτερικό του μπορούσε να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα, η φορολόγηση του ήταν αντίστοιχη μιας μοτοσικλέτας, ενώ και η άδεια οδήγησης μοτοσυκλέτας αρκούσε ώστε να το οδηγήσει κάποιος—χωρίς να είναι απαραίτητη η άδεια οδήγησης (τετράτροχου) αυτοκινήτου.
Η ΜΕΒΕΑ, στις αρχές της δεκαετίας του ‘70, θεώρησε πως ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να έχει πολύ καλή πορεία και στην Ελλάδα, οπότε μετά την επιτυχία των τρίτροχων μικρών φορτηγών της, το 1974 ξεκίνησε η παραγωγή των ελληνικών Robin, τα οποία ήταν πανομοιότυπα με τα βρετανικά, με μοναδική εμφανή αλλαγή να είναι η θέση του τιμονιού, το οποίο φυσικά βρισκόταν στην αριστερή μεριά της καμπίνας.
Η εμπορική του πορεία όμως δεν ήταν η αναμενόμενη, με αποτέλεσμα η παραγωγή του να σταματήσει το 1978, μετά από 800 μονάδες, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία με διάφορες αλλαγές και επιμέρους βελτιώσεις, συνεχίστηκε έως το 2001!
Άρα υπήρξε και έκδοση φορτηγού για το συγκεκριμένο που επίσης δεν ήξερα!!!
-------------------------------------------------------------------------
Τα τρικυκλα mazda που σας έλεγα ήταν τα T1500 και φυσικά το έψαξα διότι δεν ήξερα το μοντέλο! Βρήκα όμως στην σελιδα hellenic motor history την παρακάτω εικόνα: