Παντως, μεχρι στιγμης, ειμαστε σε φαση... οτι πει η ΑΙ, το πιστευουμε. Σκεφτειτε καποια στιγμη, που πιστευω θα γινει, να φτασουμε στο αλλο σημειο, οπου θα σου λεει η ΑΙ, κανε αυτο, κανε εκεινο, παρε το ταδε φαρμακο, πηγαινε σε γιατρο κτλ... και εμεις θα λεμε... μπαααα ματι ειναι... ωπα... παω να...