Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. cyberknight

    Ευχηθείτε μου καλή τύχη! (2010 edition)

    Ολόψυχα καλή τύχη !!!
  2. cyberknight

    Οι υπέρτατες Δημοπρασίες!!!!!!

    Και μάλιστα σε κάποιο σημείο λέει πως είναι για το Playstation 7 !!!!!!! Τώρα εσύ θα του έδινες αυτουνού λεφτά :precry:
  3. cyberknight

    Pixel 083 - Δεκέμβριος 1991

    Εύστοχο το ερωτηματικό στο εξώφυλλο. Καταπληκτικό το σκανάρισμα. Ευχαριστούμε.
  4. cyberknight

    Οι υπέρτατες Δημοπρασίες!!!!!!

    Αυτό τώρα δεν είναι μια υπερβολή , πείτε μου ; http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-7-Factory-Sealed-/250676751376?pt=Video_Games_Games&hash=item3a5d7fac10
  5. cyberknight

    Win7 σε Amstrad CPC464

    Όλα αυτά είναι εκτός τόπου. Όλοι ξέρουν ότι μόνο με Linux θα βρείς την υγειά σου. Φρόντισε μόνο να περάσεις 64bit έκδοση για να εκμεταλεύεται πλήρως το hardware :D :D:D:D
  6. cyberknight

    Επιτελους πως φτιαχνετε ενα παιχνιδι [MetaGun]

    Χε, χε ... θα λάτρευα μια εντολή "Make Shenmue 3" :biglaugh::biglaugh::biglaugh:
  7. cyberknight

    Flash Cartridge για PCEngine/TG-16

    Έχω γραφτεί από την αρχή στο forum τους και μάλλον έχεις δίκιο. Θα γράψω ένα , δυό πραγματάκια εκεί να ξέρουν και να βοηθηθούν και άλλοι.
  8. cyberknight

    Flash Cartridge για PCEngine/TG-16

    Μάλλον το flashcart δεν χωνεύει τα 7άρια και τις ελληνικές εκδόσεις Windows. Τα δοκίμασα και στου μαγαζιού μου το PC (Windows XP Pro SP3 English) και δούλεψε άψογα. Το αναφέρω προς γνώσην και συμμόρφωσην απλά.
  9. cyberknight

    Flash Cartridge για PCEngine/TG-16

    Ε κοιταξε , αν τα bugs γίνουν σεβαστός αριθμός τουλάχιστον μαζί με την συλλογή από games θα έχουμε και μια συλλογή από "συλλεκτικά" bugs :rofl: :rofl: :rofl:
  10. cyberknight

    Flash Cartridge για PCEngine/TG-16

    Χε , χε μόλις απέκτησα την καρτούλα για όποιον ενδιαφέρεται για εντυπώσεις. Η ποιότητα της είναι όντως άψογη. Το μόνο περίεργο είναι ότι σε 2 υπολογιστές μου δεν κατάφερα να την δουλέψω με κανένα τρόπο (Windows 7 και Windows XP Pro SP3 GR ) ενω στο τρίτο με Windows XP Pro SP3 English δούλεψε...
  11. cyberknight

    MicroMad 01 - Δεκέμβριος 1985

    Ευχαριστώ φίλε μου.
  12. cyberknight

    Micromad 04 - Απρίλιος / Μάιος 1986

    Ευχαριστώ για το υπέροχο upload !
  13. cyberknight

    Famicom or NES ?

    Το NES είναι γενικά πιο ποιοτικής και ανθεκτικής κατασκευής ενώ και οι επαφές του είναι πιο προστατευμένες.
  14. cyberknight

    Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής

    Ευχαριστώ για την συγχώνευση !
  15. cyberknight

    Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής

    Ενδιαφέρον ελληνικό site ! Το συγκεκριμένο site αποτελεί μια πολύ καλή ελληνική πρωτοβουλία νομίζω. Όσοι θέλετε το επισκέπτεστε. http://www.elmp.gr/index.html Δεν ήξερα που να το ανοίξω το θέμα :) . Αν πρέπει να βρίσκεται κάπου αλλού παρακαλώ να μετακινηθεί.
  16. cyberknight

    Ρετρό ντροπιαστικές στιγμές υπολογιστικής ασχετοσύνης

    Χε, χε. Έχετε δοκιμάσει να βάλετε μετασχηματιστή παραπάνω volts σε Spectrum μια και έμοιαζαν (οπτικά) και ο δικός σας είχε χαλάσει ; Εγώ το έκανα στον δικό μου 9 χρονών μια και ήταν Χριστούγεννα και ήθελα οπωσδήποτε να παίξω :D . Τελικά έπαιξα ... την πυροσβεστική.
  17. cyberknight

    PS2 συνεχίζεται η παραγωγή?

    Εδώ Θεσσαλονίκη τα MediaMarkt έχουν μεγάλο στοκ .
  18. cyberknight

    Retro παιχνίδια που δεν τερματίσαμε ποτέ.

    Το Ghosts 'n Goblins μια και ήθελε να έχεις στην κατοχή σου κάποια συγκεκριμένα αντικείμενα ( τα οποία νομίζω ήταν ένας καθρέφτης ή σταυρός - πραγματικά δεν θυμάμαι ) και έτσι κάθε φορά έπαιρνα το false φινάλε. Τώρα πλέον δεν έχω την υπομονή να το ξαναπεράσω μια και παραδόξως ενώ παίζω πολλά...
  19. cyberknight

    Νεό MacMini unibody!!!!!!!!

    Χμμ ... η Apple ξανά - ανακαλύπτει τον τροχό ( όπως με ipod π.χ - ουυυυ είναι mp3 player πραγματικά μοναδικό :D ) . Όμορφο , ελαφρύ και παντελώς άχρηστο εν συγκρίσει με διάφορα άλλα sff pc's.
  20. cyberknight

    Ρύθμιση κεφαλής CD32 για καλύτερη ανάγνωση

    Τα λάθη της Commodore ως εκείνη την στιγμή το είχαν καταδικάσει άσχετα με το αν ήταν καλό ή όχι, μια που η εταιρία ήταν καταδικασμένη ήδη :( . Νομίζω όμως πως βγήκαμε off - topic και θα μας μαλώσουν ;)
Πίσω
Μπλουζα