Παιδιά πριν λίγο τελείωσα το GOW 3 και σας διαβεβαιώνω πως δεν είναι απλά άξιο των δύο προηγουμένων αλλά μακράν επικότερο. Έχουν φέρει το δείκτη δυσκολίας σε πιο ανθρώπινα επίπεδα (στο Easy εννοώ) έχουν εξαφανίσει τα εκνευριστικά σημεία , όπως την άνοδο από τον Άδη και την ισορροπία στις δοκούς...