Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. cyberknight

    Ρύθμιση κεφαλής CD32 για καλύτερη ανάγνωση

    Ακριβώς η περίπτωση μου μια και ξέχασα να το αναφέρω :D . Το CD32 μου είναι αμερικάνικο (NTSC).
  2. cyberknight

    Ρύθμιση κεφαλής CD32 για καλύτερη ανάγνωση

    Πρόσφατα είχα πρόβλημα με το CD32 μια και δεν μου διάβαζε ISO's που είχα κάψει παρότι ήταν ίδιου τύπου και μάρκας με τα παλιότερα που είχα δημιουργήσει τα οποία διάβαζε ακόμα κανονικά. Παρατήρησα ότι παρότι ήταν πανομοιότυπα τα καινούργια ήταν κατά τι ελαφρύτερα ( προφανώς φτιαγμένα σε άλλη...
  3. cyberknight

    Consoleholic (Η συλλογή μου)

    Οοοο , δηλαδή εν Χριστό αδελφέ telios_s πότε θα δωρίσετε στο παγγάρι μας ; :D :D :D
  4. cyberknight

    Consoleholic (Η συλλογή μου)

    Καταπληκτική συλλογή. Ποιά είπαμε πως δωρίζεις επειδή δεν την θες πια ; :P
  5. cyberknight

    SNES PowerPak

    Χε, χε με γειές ! Περιμένουμε ( εγώ τουλάχιστον ;) ) να μας πείς συμβατότητα και εντυπώσεις !
  6. cyberknight

    Υπολογιστές και κονσόλες που σώθηκαν από τα σκουπίδια και κάδους ανακύκλωσης.

    Αχά, οι εξτρεμιστές που έλεγα χτύπησαν και πάλι :D .
  7. cyberknight

    Υπολογιστές και κονσόλες που σώθηκαν από τα σκουπίδια και κάδους ανακύκλωσης.

    Ακριβώς. Νομίζω πως είναι (όπως και οι περισσότεροι υπολογιστές - κονσόλες) της εποχής, στο κανάλι 36 των UHF. Πάντως αν ασχοληθείς αρκετά με τον Atari θα σου πρότεινα να κοιτάξεις την πιθανότητα ενός Monitor to Scart καλωδίου. Η διαφορά στην ποιότητα είναι τεράστια. Όπως και να έχει αν είναι ο...
  8. cyberknight

    Υπολογιστές και κονσόλες που σώθηκαν από τα σκουπίδια και κάδους ανακύκλωσης.

    Τι εννοείς σε video in. Η έξοδος television είναι RF (κεραία) έξοδος. Την συνδέεις εκεί που μπαίνει η κεραία της τηλεόρασης. Αλλιώς συνδέεις την έξοδο Monitor που θέλει όμως ειδικό καλώδιο RGB που οδηγεί σε SCART ή RCA. Υπάρχουν τέτοια καλώδια στο e (vil) - bay ή αν ξέρεις από κολλήσεις μπορείς...
  9. cyberknight

    Υπολογιστές και κονσόλες που σώθηκαν από τα σκουπίδια και κάδους ανακύκλωσης.

    Μπαίνει κατευθείαν με ένα απλό καλώδιο τροφοδοσίας σαν το ATX των PC. Καλοδούλευτος ο Atari :) .
  10. cyberknight

    Προβληματικός (;) +3

    Ευχαριστώ για το update φίλε krhtikos αλλά έχω δύο τροφοδοτικά και μου κάνει το ίδιο και με τα δύο γι'αυτό με έχει τρελάνει :(
  11. cyberknight

    Ανακάλυψη σε αποθήκη

    Εξαιρετική συλλογή ! Α ρε μάνα με τις μανίες καθαριότητας :(
  12. cyberknight

    Τι είναι το avatar σας , γιατί το επιλέξατε?

    Ο υπέρτατος super-computer φυσικά !!!
  13. cyberknight

    3D Dot Game Heroes!!!

    Απόδειξη ότι υπάρχουν ακόμα δημιουργικά μυαλά. Έυγε !!!
  14. cyberknight

    Τι κονσόλες σκοπεύετε ν' αποκτήσετε στο προσεχές μέλλον;

    Για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα, όλο σχεδιάζω να αγοράσω ένα NES και ένα PC Engine αλλά όλο το αναβάλω. Δεν ξέρω γιατί. Βασικά με όλα αυτά που ακούω για το τελωνείο δεν το βλέπω για PC Engine πάλι :( . Για NES βλέπουμε ...
  15. cyberknight

    Η Επίθεση των 8bit [Pixels by Patrick Jean]

    Απλά εκπληκτικό .
  16. cyberknight

    PS 2 Slim top loader only??

    Έχεις δίκιο. Παρασύρθηκα :P . Sorry !
  17. cyberknight

    PS 2 Slim top loader only??

    Παιδιά πριν λίγο τελείωσα το GOW 3 και σας διαβεβαιώνω πως δεν είναι απλά άξιο των δύο προηγουμένων αλλά μακράν επικότερο. Έχουν φέρει το δείκτη δυσκολίας σε πιο ανθρώπινα επίπεδα (στο Easy εννοώ) έχουν εξαφανίσει τα εκνευριστικά σημεία , όπως την άνοδο από τον Άδη και την ισορροπία στις δοκούς...
  18. cyberknight

    Cosmon Software...ενα Ελληνικό software house στα 80s

    Το "Πρωθυπουργός της Ελλάδας" το είχα δεί σε σπίτι φίλου καθότι δεν έβαζα στο σπίτι μου μηχανήματα του "ζαχαρένιου" :D , και πραγματικά για τα δεδομένα της επόχής είχε μεγάλη φάση. Υπάρχει και σήμερα αντίστοιχο, νομίζω το λένε "Scarface" ή "Mafia":D.
  19. cyberknight

    Pixel 065 - Απρίλιος 1990

    Μετά από αυτό το τεύχος, είχα αρχίζει να βάζω λεφτά στην άκρη για τον Sam Coupe αλλά μέχρι να ... μαζευτούν ο Sam Coupe ήταν ήδη παρελθόν :( !
  20. cyberknight

    Μετάβαση εταιρείας σε Linux από win....

    Απλώς εγω πρότεινα το Ubuntu το ίδιο μια και αρκετές φορές με mint συνάντησα μικρο - προβλήματα, αμελητέα μεν αλλά για ανθρώπους που θα έχουν την πρώτη επαφή τους με linux ίσως σημαντικά. Από την άλλη μπορεί να συνέβησαν μόνο σε εμένα μια και σε αυτά είμαι γνωστός γκαντέμης :D .
Πίσω
Μπλουζα