Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. cyberknight

    Suska open source Atari ST! Hardware Atari ST Emulation!

    Θα συμφωνήσω ότι το real thing χαλάει και τρέχεις να αντικαθιστάς αλλά και αυτή η διαδικασία δεν είναι μέρος του ρετρο-χόμπυ μας ;
  2. cyberknight

    Βοήθεια για το MyIDE + flash

    Φίλε μου ξέρω πως πάει πολύ καιρός από το τελευταίο post σ'αυτό το θέμα αλλά αν δεν έχεις βρεί ακόμα τρόπο να τρέχεις τα atr εδώ : http://www.atarimax.com/flashcart/forum/viewtopic.php?t=491&sid=b4faf363c557bbd5ed270b02af06ac81 , θα βρείς αναλυτικές οδηγίες για το πως να σετάρεις το MyIDE σου...
  3. cyberknight

    Προβληματικός (;) +3

    Δοκίμασα τώρα από έναν άλλο disabled +3 που είχα να αλλάξω τον Ζ80 αλλά μου κάνει ακριβώς το ίδιο.
  4. cyberknight

    Προβληματικός (;) +3

    Ακολούθησα την συνδεσμολογία και το περίεργο είναι πως δούλευε μια χαρά το εξωτερικό για 1 - 2 ημέρες και μετά πούφ !!!
  5. cyberknight

    Προβληματικός (;) +3

    Δυστυχώς μόλις το δοκίμασα, όπως και το να βγάλω τελείως το πληκτρολόγιο. Τζίφος. Μου κάνει ακριβώς το ίδιο.
  6. cyberknight

    Προβληματικός (;) +3

    Λοιπόν θα ήθελα τα φώτα σας σύντροφοι. Έχω έναν +3 ο οποίος μετά από μάλλον δικό μου λάθος μου εμφανίζει μόνο μια μαύρη οθόνη με πράσινο border. Η όλη κατάσταση εμφανίστηκε όταν του συνέδεσα εξωτερικο 3 1/2" drive. Μήπως γνωρίζει κανείς τι έχει καεί ; :help:
  7. cyberknight

    JavaCPC Desktop available as BETA!

    By Far the best Retro present ! Thank you !
  8. cyberknight

    Phoenix 04 - Δεκέμβρης 2009

    Καταπληκτική και εορταστική δουλειά. Μπράβο παιδιά και ευχαριστούμε.
  9. cyberknight

    Retro Gaming Χθεσινής Βραδιάς [Version 2009]

    Ήθελα καιρό να το παιδέψω και χτες τα κατάφερα. Exile στον Electron μου :
  10. cyberknight

    Καλύτερη game μουσική.

    Venus the Flytrap. Καλούτσικο shoot-em up αλλά καταπληκτική intro μουσική.
  11. cyberknight

    Tα 5 πιο αγαπημένα Amiga games

    Προσωπικά αγαπημένα : Shadow of the beast 2 Turrican 2 Venus the flytrap P.P Hammer Gods
  12. cyberknight

    Για να ζηλέψετε ορισμένοι... [Atari Falcon]

    Εντυπωσιακός ! Με γειές .
  13. cyberknight

    Βεντεξ (Ρολογια Κοσμηματα Αναπτηρες)

    Είχα το στυλό ρολόϊ. Πρέπει να ψάξω μήπως το βρώ. Μα που το θυμήθηκες ;
  14. cyberknight

    Matthew Smith - Ντοκυμαντερ

    Και γι'αυτό ο Speccy είναι και θα είναι ο απόλυτος home computer :D . Ευχαριστώ για το video Wally. Αν και λίγο με κούρασε η surreal απεικόνιση των ιταλών το ντοκιμαντέρ είναι καταπληκτικό.
  15. cyberknight

    Amiga vs Atari ST

    Ο Atari ήταν ο πρώτος που παρείχε μια αρκετά κοντινή εμπειρία στα ανερχόμενα arcades της εποχής ενω ήταν και ένα μηχάνημα που μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει για πολλές σοβαρές δουλειές. Μπορεί να υπήρχαν επίσης και άλλοι 16bit πριν από αυτόν (π.χ QL) αλλά αυτός ήταν ο πρώτος εμπορικά...
  16. cyberknight

    Ζητείται τεχνικός για Spectrum.

    Εντάξει φίλε santosp. Θα περιμένω κανα δυο ημέρες μήπως μπορεί κάποιος από Θεσσαλονίκη και αν όχι θα σου πω (με pm υποθέτω) για να σου τα στείλω. Φυσικά τα φτιάχνεις με την ησυχία σου, μια που και εδω που τα έχω κάθονται αφού δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω. Φίλε anestis σ'ευχαριστώ και για την...
  17. cyberknight

    Ζητείται τεχνικός για Spectrum.

    Φυσικά και δεν με πειράζει καθόλου. :D
  18. cyberknight

    Ζητείται τεχνικός για Spectrum.

    Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κανείς που να σκαμπάζει από επιδιόρθωση Spectrum. Έχω ένα +3 και έναν +2 οι οποίοι λειτουργούν μεν αλλά δεν μου δίνουν εικόνα. Για την ακρίβεια ο +2 τα δείχνει όλα με αποχρώσεις του άσπρου και ο +3 δεν συντονίζεται. Δυστυχώς δεν έχω τον χρόνο να τα ψαχουλεύω και...
  19. cyberknight

    Πρόβλημα με Spectrum +2

    Okay φίλε Anestis. Τα εντόπισα και δύο. Δεν μου φαίνονται "αρπαγμένα" αλλά θα κοιτάξω να τα αντικαταστήσω. Ευχαριστώ για το tip !
  20. cyberknight

    Πρόβλημα με Spectrum +2

    Βρήκα ένα δοκιμασμένο καλώδιο RGB από φίλο και το δοκίμασα. Έχω είκόνα στην οποία όλα είναι άσπρα (τα γράμματα λίγο πιο σκούρες αποχρώσεις του άσπρου). Και πάλι δηλαδή βλέπω τον +2 να δουλεύει αλλά όχι με σωστή εικόνα. Σκέφτομαι να δοκιμάσω ένα τροφοδοτικό άλλο (με την σωστή πολικότητα φυσικά)...
Πίσω
Μπλουζα