Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. johnny19818

    Εμβληματικά ρετρό κινητά

    Το 2006 όταν ήμουν φαντάρος στην Αθήνα αγόρασα μέσω αγγελίας το Siemens SX1 στα 100ευρώ μαζί με κάτι αξεσουάρ. Το ιδιαίτερο με αυτό το κινητό είναι η διάταξη των πλήκτρων που είναι στα πλάγια και είτε θα την αγαπήσεις είτε θα την μισήσεις. Κατά τα άλλα ήταν ένα Symbian κινητό όπως πολλά άλλα της...
  2. johnny19818

    Ποια κονσόλα θα αγοράζατε καθαρά από συλλεκτική άποψη;

    Καθόλου μίζερος δεν γίνεσαι και συμφωνώ ότι θέλω να παίζω ό,τι αγοράζω αλλά όσο περνάει ο καιρός και την έλλειψη ελεύθερου χρόνου ας έχω τουλάχιστον μια ωραία συλλογή να τη βλέπω...
  3. johnny19818

    Ποια κονσόλα θα αγοράζατε καθαρά από συλλεκτική άποψη;

    Σκοπός του thread είναι να δούμε ποιες κονσόλες κατά τη γνώμη σας είναι συλλεκτικές και σε βάθος χρόνου θα είναι ωραίο να έχει κάποιος στην κατοχή του. Να αναφέρετε και ήδη όσες έχετε φυσικά. Προσωπικά θα ήθελα να έχω το Multi Mega, Mega CD 1o μοντέλο, το 32x και το Nomad από Sega. Επίσης από...
  4. johnny19818

    Παιχνίδια με εντυπωσιακό τεχνικό τομέα [MegaDrive]

    Για το Red Zone τι γνώμη έχετε;
  5. johnny19818

    Η μαγική πύλη του κυρίου Ρετρό

    Ωραίο θέμα. Καιρός να ανέβει στην επιφάνεια.
  6. johnny19818

    Μικροσκοπικά σπιτάκια με σκηνές από παραμύθια

    Κατάλαβα ότι είχε να κάνει κάτι με την Ευρώπη και είπα να ρωτήσω. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Υ.Γ Μπέρδεψα τις σημαίες. Το διόρθωσα τώρα :D
  7. johnny19818

    Μικροσκοπικά σπιτάκια με σκηνές από παραμύθια

    Το "Ε" κάτω από τη σημαία της Ελβετίας και αριστερά της σημαίας της Δανίας στην 4η "τηλεόραση" τι συμβόλιζε άραγε;
  8. johnny19818

    Επέτειος 30 χρόνων με Micro Game Gear

    Ίσα που φαίνεται τόσο μικρό που είναι. Ντροπή πάντως!
  9. johnny19818

    Εργασίες συντήρησης του forum

    "Άλλο ένα σημάδι του 2020" θα πουν όσοι τους διαγράψετε :icon_lol:
  10. johnny19818

    Ποιο παιχνίδι (ρετρό) παίζετε αυτό το διάστημα;

    Ρετρο δεν το πολυλες αλλά παίζω εδώ και λίγες μέρες για πολλοστή φορά το Resident Evil 4 Wii Edition. Το έχω ήδη τερματίσει 2 φορές και είμαι στην 3η. Έχω άπειρο Rocket Launcher και η Ashley φοράει τα άσπρα ρούχα με το ντεκολτέ.
  11. johnny19818

    Φωτό από τον χώρο σας

    Ωραίο αμάξι το Opel GT ^^. Είχα δει ένα παρκαρισμένο στην Κοπεγχάγη το 2016.
  12. johnny19818

    Επέτειος 30 χρόνων με Micro Game Gear

    Προσωπικά ένα μηχανάκι κι ένα αντάπτορα και είμαι οκ πιστεύω. Ούτε ντοκ θέλω ούτε περιττά καλώδια αφού type C usb καλώδιο βρίσκεις πανέυκολα.
  13. johnny19818

    Επέτειος 30 χρόνων με Micro Game Gear

    Το analogue pocket που το είδα λίγο μου άρεσε πολυ. Ειδικά ο αντάπτορας για Game Gear!!
  14. johnny19818

    Για ποιο παιχνίδι θα αγοράζατε Wii U;

    Αν και πέρυσι αγόρασα το Switch Lite ακόμη να μου φύγει από τις σκέψεις μου το Wii U. Έχω σταμπάρει και μερικά ωραία πακέτα στα διάφορα site και περιμένω τη στιγμή να χτυπήσω ένα σε καλή κατάσταση. Είδα βίντεο με τις λειτουργίες που μπορείς να κάνεις με το ταμπλετ και οκ ψήνομαι άσχημα! Τώρα για...
  15. johnny19818

    Επέτειος 30 χρόνων με Micro Game Gear

    Κάπου διάβασα μαρτυρία ανθρώπου που το αγόρασε ότι το κουσούρι με την κατανάλωση μπαταριών δεν έφυγε. Με το ζόρι τερμάτισε λέει το Σονικ και οι μπαταρίες καπούτ.
  16. johnny19818

    Ποιες κονσόλες έχετε στην κατοχή σας...

    Ναταλί το GP2X τι λέει. Αξίζει τα λεφτά του;
  17. johnny19818

    Mortal Kombat η συλλογή μου

    Αυτη ειναι και η πιο προσφατη φωτο...
  18. johnny19818

    My Resident Evil Collection!

    Εδω ειμαι κι εγω.
  19. johnny19818

    Ποιες κονσόλες έχετε στην κατοχή σας...

    XBOX original είναι η αλήθεια έπαιξα λίγο σε ένα φίλο το 2006 κι έκτοτε τίποτα...
Πίσω
Μπλουζα