Έψαξα αλλα δεν βρήκα κάπως να επικοινωνήσω μαζί του. εκτός και αν πρέπει να εγγραφώ στο retroworld και απο εκεί να του στείλω μήνυμα.
Βασικά θα ήθελα να τον ρωτήσω αν μπορεί να κάνει dump το bios και κάποια αρχεία .COM τηε Ergodata, ωστε να μπορέσω να τα βάλω σε emulator.
Ήδη έχω καταφέρει να...