exetlaios
Retro PaTRi@RcH
- Joined
- 17 Mαϊ 2006
- Μηνύματα
- 4.509
- Αντιδράσεις
- 1.344
Βιντεοταινία του 1986 σε σκηνοθεσία του «μετρ» Κώστα Μπακοδήμου.
Ο Σωτήρης Τζεβελέκος υποδύεται τον Μπάμπη, έναν λαικό κάμακα. Με ατάκες και στυλ που ακόμα και τη δεκαετία του 80ʼ θεωρούνταν άνοστες, την πέφτει αδιακρίτως σε ότι θηλυκό κινείται στη γειτονιά του (στην τοπική κομμώτρια, στην ιδιοκτήτρια της συνοικιακής μπουτίκ, κλπ). Εννοείται, ότι το μόνο που αποκομίζει από τις προσπάθειές του, είναι η κραυγαλέα απόρριψή τους.
Όμως, μια μέρα η μεσήλιξ κυρία που καθαρίζει το σπίτι του Μπάμπη, μεταφέρει στις άλλες γυναίκες της γειτονιάς ότι «είδε το πουλί του Μπάμπη και ήταν τεράστιο». Για την ακρίβεια «τόοοοσο» (με το συμπάθειο).
Βεβαίως, η κυρούλα αναφερόταν στον οικόσιτο παπαγάλο του Μπάμπη, αλλά η περεξήγηση έχει ήδη γίνει.
Αμέσως, οι τοπικές γοησούλες (που μέχρι χθες τον σνομπάρανε) εκστασιάζονται και κάνουν αμήν-και-πώς να κλείσουν ραντεβού με τον Μπάμπη, για να διαπιστώσουν ζωντανά τα περί «τεράστιου πουλιού». Έτσι, ο «για φτύσιμο» Μπάμπης, γίνεται ξαφνικά το ερωτικό αντικείμενο του πόθου, όλων των γυναικών.
Σε κάθε ραντεβού, κάτι στραβό συμβαίνει και τελικά «πράξη» δε γίνεται. Όμως πάντα, η αντίστοιχη φερέλπιδα ερωμένη του, λέει ψέματα ότι «δοκίμασε και ξετρελάθηκε». Αυτό, δημιουργεί ένα “domino effect” και η φήμη του Μπάμπη ως εραστή, φτάνει πλέον σε δυσθεώρητα ύψη. Οι γυναίκες της γειτονιάς, τσακώνονται μεταξύ τους, ποια θα είναι η επόμενη που θα τον συναντήσει, και στις μεταξύ τους κουβέντες αλληλοποαραμυθιάζονται, σχετικά με τις (υποτιθέμενες) ηδονικές νύχτες που τους χάρισε.
Η ταινία κλείνει με ένα πλάνο που αποτελεί ίσως έναν «εσφαλμένο φόρο τιμής» του σκηνοθέτη Κώστα Μπακοδήμου, στη «Νύχτα των ζωντανών νεκρών». Μέσα στην μαύρη νύχτα, και σε ένα απόκοσμο slow-motion, όλοι οι μεσήλικες άντρες της γειτονιάς (ντυμένοι με τρομακτικές αναχρονιστικές ριγέ πυτζάμες) κυνηγούν τον Τζεβελέκο, να τον εκδικηθούν που τους ξεμυάλισε τις γυναίκες και τους κατέστρεψε το γάμο. Οι πυτζαμοφόροι σύζυγοι καταδιώκουν με μανία κουνώντας τα χέρια τους στον αέρα (ως ορδή από ζόμπι του Ρομέρο) τον Τζεβελέκο, ο οποίος τρέχει να σωθεί πανικόβλητος, ουρλιάζοντας μέσα στη νύχτα.
Το καστ συμπληρώνουν οι «βετεράνοι» :
Νίκος «ρετιρέ-φαρμακοτρίφτης» Κούρος, Σάββας Τασίου, Ηλίας Κωνσταντίνου και Αθηνόδωρος Προύσαλης.
Την παράσταση κλέβουν οι εξής γυναίκες :
• Η Μίνα Νεγρεπόντη (Μις-Μάγια 197Χ, διαβόητη για τις διαφημίσεις μασαζοκορσέ SLIM, σχεδόν μια δεκαετία αργότερα),
• Η Μάγδα Τσαγγάνη, σε ρόλο αγριεμένης ταξιτζούς, που «τα ρίχνει» χύμα στον Τζεβελέκο.
Εν κατακλείδει, μια ιδανική βιντεοταινία, για να γεμίσετε με ποιοτικό τρόπο, ένα μουντό απόγευμα.
Ο Σωτήρης Τζεβελέκος υποδύεται τον Μπάμπη, έναν λαικό κάμακα. Με ατάκες και στυλ που ακόμα και τη δεκαετία του 80ʼ θεωρούνταν άνοστες, την πέφτει αδιακρίτως σε ότι θηλυκό κινείται στη γειτονιά του (στην τοπική κομμώτρια, στην ιδιοκτήτρια της συνοικιακής μπουτίκ, κλπ). Εννοείται, ότι το μόνο που αποκομίζει από τις προσπάθειές του, είναι η κραυγαλέα απόρριψή τους.
Όμως, μια μέρα η μεσήλιξ κυρία που καθαρίζει το σπίτι του Μπάμπη, μεταφέρει στις άλλες γυναίκες της γειτονιάς ότι «είδε το πουλί του Μπάμπη και ήταν τεράστιο». Για την ακρίβεια «τόοοοσο» (με το συμπάθειο).
Βεβαίως, η κυρούλα αναφερόταν στον οικόσιτο παπαγάλο του Μπάμπη, αλλά η περεξήγηση έχει ήδη γίνει.
Αμέσως, οι τοπικές γοησούλες (που μέχρι χθες τον σνομπάρανε) εκστασιάζονται και κάνουν αμήν-και-πώς να κλείσουν ραντεβού με τον Μπάμπη, για να διαπιστώσουν ζωντανά τα περί «τεράστιου πουλιού». Έτσι, ο «για φτύσιμο» Μπάμπης, γίνεται ξαφνικά το ερωτικό αντικείμενο του πόθου, όλων των γυναικών.
Σε κάθε ραντεβού, κάτι στραβό συμβαίνει και τελικά «πράξη» δε γίνεται. Όμως πάντα, η αντίστοιχη φερέλπιδα ερωμένη του, λέει ψέματα ότι «δοκίμασε και ξετρελάθηκε». Αυτό, δημιουργεί ένα “domino effect” και η φήμη του Μπάμπη ως εραστή, φτάνει πλέον σε δυσθεώρητα ύψη. Οι γυναίκες της γειτονιάς, τσακώνονται μεταξύ τους, ποια θα είναι η επόμενη που θα τον συναντήσει, και στις μεταξύ τους κουβέντες αλληλοποαραμυθιάζονται, σχετικά με τις (υποτιθέμενες) ηδονικές νύχτες που τους χάρισε.
Η ταινία κλείνει με ένα πλάνο που αποτελεί ίσως έναν «εσφαλμένο φόρο τιμής» του σκηνοθέτη Κώστα Μπακοδήμου, στη «Νύχτα των ζωντανών νεκρών». Μέσα στην μαύρη νύχτα, και σε ένα απόκοσμο slow-motion, όλοι οι μεσήλικες άντρες της γειτονιάς (ντυμένοι με τρομακτικές αναχρονιστικές ριγέ πυτζάμες) κυνηγούν τον Τζεβελέκο, να τον εκδικηθούν που τους ξεμυάλισε τις γυναίκες και τους κατέστρεψε το γάμο. Οι πυτζαμοφόροι σύζυγοι καταδιώκουν με μανία κουνώντας τα χέρια τους στον αέρα (ως ορδή από ζόμπι του Ρομέρο) τον Τζεβελέκο, ο οποίος τρέχει να σωθεί πανικόβλητος, ουρλιάζοντας μέσα στη νύχτα.
Το καστ συμπληρώνουν οι «βετεράνοι» :
Νίκος «ρετιρέ-φαρμακοτρίφτης» Κούρος, Σάββας Τασίου, Ηλίας Κωνσταντίνου και Αθηνόδωρος Προύσαλης.
Την παράσταση κλέβουν οι εξής γυναίκες :
• Η Μίνα Νεγρεπόντη (Μις-Μάγια 197Χ, διαβόητη για τις διαφημίσεις μασαζοκορσέ SLIM, σχεδόν μια δεκαετία αργότερα),
• Η Μάγδα Τσαγγάνη, σε ρόλο αγριεμένης ταξιτζούς, που «τα ρίχνει» χύμα στον Τζεβελέκο.
Εν κατακλείδει, μια ιδανική βιντεοταινία, για να γεμίσετε με ποιοτικό τρόπο, ένα μουντό απόγευμα.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: