Απορίες που ίσως να μη ρωτήσατε ποτέ.

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας johnny19818
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

johnny19818

Retromaniax Thread Excavator!
Joined
18 Απρ 2010
Μηνύματα
7.744
Αντιδράσεις
2.251
Αναρωτηθήκατε ποτέ:

Γιατί στα fighting games το χρονόμετρο ως επί το πλείστο ξεκινάει από τα 99 δευτ/λεπτα και μετράει αντίστροφα? Γιατί 99 και όχι 70 ή 120 ως default ας πούμε και γιατί να μετράει αντίστροφα.

Γιατί στα racing games ξεκινάτε πάντα από την τελευταία θέση και ποτέ από την pole position; Δε θα έπρεπε να προηγείται μια τύπου κλήρωση ώστε να λαμβάνετε την ανάλογη θέση;

Πως ο χαρακτήρας στο Resident Evil μπορεί να κουβαλάει την καραμπίνα, το rocket launcher, την beretta, 120 σφαίρες και 30 φυσσίγγια και να μπορεί να τρέχει κιόλας;

Το καπέλο του Super Mario δεν θα έπρεπε να τσαλακώνεται έστω και λίγο κάθε φορά που κτυπάει από κάτω ένα question block;
 
johnny19818 είπε:
Γιατί στα fighting games το χρονόμετρο ως επί το πλείστο ξεκινάει από τα 99 δευτ/λεπτα και μετράει αντίστροφα? Γιατί 99 και όχι 70 ή 120 ως default ας πούμε και γιατί να μετράει αντίστροφα.
Πιστευω αν ηταν 120" θα "χτυπουσε" αλλιως στο ματι....ενω το 99"...."χτυπαει αλλιως! ;)

Ειναι σαν τις τιμες....Ποτε δεν σου λενε π.χ. 10,00 ευρω....παντα ακους....9,99!!!! :D

johnny19818 είπε:
Γιατί στα racing games ξεκινάτε πάντα από την τελευταία θέση και ποτέ από την pole position; Δε θα έπρεπε να προηγείται μια τύπου κλήρωση ώστε να λαμβάνετε την ανάλογη θέση;
Για να εχει καποιο ενδιαφερον....

"Αμαν....μου ξεφυγε.....Τον :sealed: :sealed: :sealed: :sealed:....θα τον προλαβω!!!! "

Αν ησουν απο την αρχη μεσα στην πενταδα Η' δεκαδα, δεν θα ειχε και τοσο νοημα. :)

johnny19818 είπε:
Πως ο χαρακτήρας στο Resident Evil μπορεί να κουβαλάει την καραμπίνα, το rocket launcher, την beretta, 120 σφαίρες και 30 φυσσίγγια και να μπορεί να τρέχει κιόλας;
Αυτο λες.....

Το οτι στην μεση του πουθενα,πεταγεται ξαφνικα ενας τυπος με ολοκληρη αποθηκη πυρομαχικων και οπλων

κρυμενα στην καμπαρτινα του δεν σε παραξευνευει????!!!!! :o

johnny19818 είπε:
Το καπέλο του Super Mario δεν θα έπρεπε να τσαλακώνεται έστω και λίγο κάθε φορά που κτυπάει από κάτω ένα question block;
Καλα,αστο το καπελο.....εκεινα τα ..... :sealed: ...... τα καρουμπαλα....απο το χτυπημα δεν θα επρεπε να φαινονται???!!!:what:

Αλλα ξεχασα....μιλαμε για τον μουστακια.....ειναι αφθαρτος!!!!!!:biglaugh:
 
stayros είπε:
Πιστευω αν ηταν 120" θα "χτυπουσε" αλλιως στο ματι....ενω το 99"...."χτυπαει αλλιως! ;)
Ειναι σαν τις τιμες....Ποτε δεν σου λενε π.χ. 10,00 ευρω....παντα ακους....9,99!!!! :D

Ορίστε;;

stayros είπε:
Για να εχει καποιο ενδιαφερον....
"Αμαν....μου ξεφυγε.....Τον :sealed: :sealed: :sealed: :sealed:....θα τον προλαβω!!!! "

Αν ησουν απο την αρχη μεσα στην πενταδα Η' δεκαδα, δεν θα ειχε και τοσο νοημα. :)
Θα μπορούσε να είναι στην πρώτη θέση και οι αντίπαλοι να είναι σκληροί και να κοντράρονται και έτσι ενώ έλεγες "είμαι 1ος" ξαφνικά να μην είσαι.

stayros είπε:
Αυτο λες.....
Το οτι στην μεση του πουθενα,πεταγεται ξαφνικα ενας τυπος με ολοκληρη αποθηκη πυρομαχικων και οπλων

κρυμενα στην καμπαρτινα του δεν σε παραξευνευει????!!!!! :o
Is that all stranger? Σωστός!!

stayros είπε:
Καλα,αστο το καπελο.....εκεινα τα ..... :sealed: ...... τα καρουμπαλα....απο το χτυπημα δεν θα επρεπε να φαινονται???!!!:what:

Αλλα ξεχασα....μιλαμε για τον μουστακια.....ειναι αφθαρτος!!!!!!:biglaugh:
Κρύβονται κάτω από το καπέλο τα super καρούμπαλα βρε.
 
Kαλα αυτο το θεμα ειναι ΤΕΡΑΣΤΕΙΟ δεν μπορει να αναλυθει.

Γιατι σκοτωνεις ενα sprite και βγαινει ενα αστερακι? Γιατι παιζεις ενα FPS και σε πετυχαινουν σφαιρες απο πυροβολο (ή ακομα και απο μπαζουκα) και απλα χανεις ενεργεια? Γιατι ενα αεροσκαφος που δεχεται πυραυλους, χανει ενεργεια? εχει "ζωη" το αεροσκαφος?

Γιατι τα παιχνιδια δεν ειναι ρεαλιστικα, εαν στην πραγματικοτητα δεχοσουν βλημα απο 20αρι γερμανικο πυροβολο, θα εψαχναν τα μελη σου.
 
H απάντηση είναι απλή: δεν κρίνεις ένα βιντεοπαιχνίδι με κανόνες πραγματικότητας αλλά...εικονικής πραγματικότητας!

Το βιντεοπαιχνίδι φτιάχνεται με σκοπό να περάσεις καλά και να ασχοληθείς μαζί του, άρα, προκλήσεις χρόνου, επιδεξιότητας, ικανότητας του παίκτη είναι αυτοσκοπός ύπαρξης του! Φυσικά η ζωή μας δεν μπορεί να είναι έτσι...με άλλα λόγια είναι σαν να χρησιμοποιείς την λογική για να εξηγήσεις μία ταινία επιστημονικής φαντασίας. Αυτό που κάνεις τελικά για να την χαρείς είναι να δέχεσαι ως "θέσβατο" τα όσα παραθέτει και μέχρι εκεί. Όταν τελειώνει η ταινία τα ξεχνάς και εσύ... :)
 
johnny19818 είπε:
Το καπέλο του Super Mario δεν θα έπρεπε να τσαλακώνεται έστω και λίγο κάθε φορά που κτυπάει από κάτω ένα question block;
Ο Mario θεωρητικα τα τουβλα και τα κουτια τα χτυπαει με το χερι και οχι με το κεφαλι :P

Super_Mario_Bros._3_-_1988_-_Nintendo.jpg

spyros_s είπε:
H απάντηση είναι απλή: δεν κρίνεις ένα βιντεοπαιχνίδι με κανόνες πραγματικότητας αλλά...εικονικής πραγματικότητας!Το βιντεοπαιχνίδι φτιάχνεται με σκοπό να περάσεις καλά και να ασχοληθείς μαζί του, άρα, προκλήσεις χρόνου, επιδεξιότητας, ικανότητας του παίκτη είναι αυτοσκοπός ύπαρξης του! Φυσικά η ζωή μας δεν μπορεί να είναι έτσι...με άλλα λόγια είναι σαν να χρησιμοποιείς την λογική για να εξηγήσεις μία ταινία επιστημονικής φαντασίας. Αυτό που κάνεις τελικά για να την χαρείς είναι να δέχεσαι ως "θέσβατο" τα όσα παραθέτει και μέχρι εκεί. Όταν τελειώνει η ταινία τα ξεχνάς και εσύ... :)
+1 :thumb:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γιατί ο Pacman δεν βαρυστομαχιάζει;
 
Ajax87 είπε:
Ο Mario θεωρητικα τα τουβλα και τα κουτια τα χτυπαει με το χερι και οχι με το κεφαλι :P
Aυτό ήθελα να πω κι εγώ και με πρόλαβες. Στην μικρή τηλεόραση που παίζαμε τότε μπορεί να μην φαινόταν αλλά ο Mario χτυπάει τα blocks με το χέρι. Στο εξώφυλλο του NES παιχνιδιού φαίνεται πιο καθαρά

6410-1.jpg

johnny19818 είπε:
Πως ο χαρακτήρας στο Resident Evil μπορεί να κουβαλάει την καραμπίνα, το rocket launcher, την beretta, 120 σφαίρες και 30 φυσσίγγια και να μπορεί να τρέχει κιόλας;
Το παράξενο δεν είναι αυτό αλλά το ότι σε αυτά τα παιχνίδια (και άλλα παρόμοια) το σύστημα των items βασίζεται στον αριθμό αντικειμένων που κουβαλάς. Δηλαδή πχ, μπορείς να κουβαλάς μέχρι 10 αντικείμενα. Αυτά όμως τα 10 αντικείμενα δεν σε περιορίζουν στο τι βάρος ή μέγεθος θα έχουν. Μπορείς δηλαδή να κουβαλάς 10 ελέφαντες ή 10 οδοντογλυφίδες. Και αν κουβαλάς 9 οδοντογλυφίδες και έχεις χώρο για 1 item ακόμα, αυτό μπορεί να είναι ή ένας ελέφαντας ή μια οδοντογλυφίδα ακόμα. Δεν μπορείς όμως να κουβαλήσεις άλλες 2 οδοντογλυφίδες. Αυτή η μία παραπάνω παραείναι μεγάλη και βαριά :P

Στο RE4 κάπως το βελτίωσαν αυτό αφού είχες την τσάντα με το grid system οπότε τουλάχιστον το μέγεθος των item έπαιζε ρόλο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δίνει κανένας σημασία στα σκορ σε παιχνίδια όπως πχ τα Mario;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Το παράξενο δεν είναι αυτό αλλά το ότι σε αυτά τα παιχνίδια (και άλλα παρόμοια) το σύστημα των items βασίζεται στον αριθμό αντικειμένων που κουβαλάς. Δηλαδή πχ, μπορείς να κουβαλάς μέχρι 10 αντικείμενα. Αυτά όμως τα 10 αντικείμενα δεν σε περιορίζουν στο τι βάρος ή μέγεθος θα έχουν. Μπορείς δηλαδή να κουβαλάς 10 ελέφαντες ή 10 οδοντογλυφίδες. Και αν κουβαλάς 9 οδοντογλυφίδες και έχεις χώρο για 1 item ακόμα, αυτό μπορεί να είναι ή ένας ελέφαντας ή μια οδοντογλυφίδα ακόμα. Δεν μπορείς όμως να κουβαλήσεις άλλες 2 οδοντογλυφίδες. Αυτή η μία παραπάνω παραείναι μεγάλη και βαριά :P

Στο RE4 κάπως το βελτίωσαν αυτό αφού είχες την τσάντα με το grid system οπότε τουλάχιστον το μέγεθος των item έπαιζε ρόλο.
Πολύ σωστή τοποθέτηση και αν και στο RE4 με εκνεύριζε ο τρόπος που ταξινομούνται τα αντικείμενα και δεν καταλάβαινα τον λόγο που έγινε έτσι (ήμουν μαθημένος στο old school σύστημα βλέπεις) τελικά έχει μία βάση. Επίσης δεν κατάλαβα ποτέ, πως γίνεται να αναμίξεις το Green Herb με το Red Herb και όχι το Green Herb με το Blue Herb εφόσον και τα 3 μαζί μια χαρά αναμειγνύονται...

cloud είπε:
Δίνει κανένας σημασία στα σκορ σε παιχνίδια όπως πχ τα Mario;
Συμφωνώ, είναι παντελώς άχρηστο το σκορ στα παιχνίδια πλατφόρμας.
 
johnny19818 είπε:
Συμφωνώ, είναι παντελώς άχρηστο το σκορ στα παιχνίδια πλατφόρμας.
Μην σε ακούσει ο Βασίλης, κάηκες :P

Πάντως ναι, είναι ένα απομεινάρι της εποχής των games πριν το Super Mario Bros.

Σκέψου ότι το Super Mario Bros ήταν από τα παιχνίδια που άλλαξαν τα standards των console games. Πριν από αυτό τα περισσότερα παιχνίδια ήταν ή single screens, ή multiscreens χωρίς scrolling και σχεδόν όλα είχαν να κάνουν με high scores και όχι με κάποιο ending. Το Mario Bros ήταν ίσως το πρώτο παιχνίδι το οποίο σε άφηνε να εξερευνήσεις έναν κόσμο ο οποίος αλλάζει όσο προχωράς ενώ κάθε πίστα είχε μήκος πολλών οθονών αλλά αντί να αλλάζει απλά η εικόνα κάθε φορά που πήγαινες στην άκρη υπήρχε scrolling, δηλαδή κινούταν η κάμερα μαζί σου και η πίστα απλωνόταν μπροστά σου. Και φυσικά το παιχνίδι είχε μία ιστορία και ένα τέλος.

Δεν είχε και τόσο σημασία το score αλλά ο κόσμος το είχε σαν standard. Αργότερα βέβαια πολλά άλλα παιχνίδια θα κρατούσαν το score count, μέχρι και σήμερα ίσως, για αυτούς που θέλουν να κάνουν high scores αφού ακόμα και στα παιχνίδια με τερματισμό μπορούσες να επικεντρωθείς στο score σκοτώνοντας πιο πολλούς εχθρούς, βρίσκοντας πιο πολλά μυστικά και items, ολοκληρώνοντας πιο γρήγορα τις πίστες, κλπ. Σήμερα γενικά, το score count έχει μάλλον αντικατασταθεί με τα achievements, το gamescore και άλλες μπαρούφες.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Διορθωνω αυτο που ειπα. Δεν ειναι παντελως αχρηστα καθως σε μερικα παιχνιδια με την επιτευξη συγκεκριμενου σκορ παιρνεις καποιο μπονους, συνηθως, ζωη οπως στο Double dragon στο Game boy. Γενικα ομως δεν ισχυει το παραπανω.
 
Εμένα πάλι, αυτό που με εντυπωσίαζε είναι ότι θεωρούμε απόλυτα λογικό το να πολεμάμε τέρατα, μάγους κτλ, αλλά παντελώς παράξενο το ότι μπορεί ο χαρακτήρας μας να χωρέσει ένα ολόκληρο υπνόστρωμα (ναι, στρώμα!) στο inventory του και να μην ...προεξέχει τίποτα από την -κατά τ' άλλα fit- σιλουέτα του! :P

Άλλη απορία (Imgema, μάλλον για σένα!): Πότε θα ξεκινήσει το F-Zero? (δηλαδή πότε θα έχουμε την κατάλληλη τεχνολογία για να μπορούμε να κάνουμε τέτοιους αγώνες....)
 
D@redevil είπε:
Πότε θα ξεκινήσει το F-Zero? (δηλαδή πότε θα έχουμε την κατάλληλη τεχνολογία για να μπορούμε να κάνουμε τέτοιους αγώνες....)
Σύμφωνα με το Ντοκιμαντέρ "Back to the future", του χρόνου θα μπορούμε να αγοράζουμε hoverboards (επίσης θα επανέλθει η μόδα του skateboard). Οπότε δεν αποκλείεται σε 1-2 χρόνια να μπορεί η τεχνολογία να εφαρμοστεί και σε πιο βαριά οχήματα όπως αυτοκίνητα. Θέλει όμως επιπλέον 2-3 χρόνια για να εφαρμοστεί σε οχήματα υψηλών επιδόσεων για αγώνες.

Παρόλα αυτά, οι αγώνες F-Zero δεν θα μπορούν να γίνουν ακόμα (το κοίταξα στο σχεδιάγραμμα) γιατί θα πρέπει και οι πίστες που θα διεξάγονται οι αγώνες να είναι στον ουρανό. Δεν ξέρω ακριβώς τον λόγο, έχει να κάνει με την βαρύτητα, την πίεση του αέρα κλπ, science stuff. Αυτές ζυγίζουν χιλιάδες τόννους οπότε βάλε μία δεκαετία μέχρι η τεχνολογία να μπορεί να "σηκώσει" κάτι τέτοιο. Οι πίστες αυτές θα μπορούν να φτάσουν αρκετά ψηλά, όχι όμως τόσο ώστε να επηρεάζουν το βάρος των οχημάτων.

Το πρόβλημα είναι ότι οι επενδυτές (ο ένας είναι θείος μου, ξέρει) πιστεύουν ότι δεν θα βγάλει πολλά λεφτά το σπορ γιατί κανένας δεν θα μπορεί να πάει εκεί και να τις δει από κοντά. Οι πίστες δεν θα μπορούν να υποστηρίξουν το βάρος των κερκίδων με εκατοντάδες κόσμο για τουλάχιστον 50 χρόνια ακόμα. Παρόλα αυτά η χρηματοδότηση συνεχίζεται γιατί πιστεύουν ότι το σπορ είναι θανάσιμα επικίνδυνο και θα μπορούν να βγάζουν αρκετά λεφτά έστω από την μετάδοση στην τηλεόραση και με τον όλο ντόρο που θα γίνεται. Μάλιστα θέλουν να φτιάξουν τους κανόνες έτσι ώστε να μπορείς να πετάξεις κάποιον έξω από την πίστα αλλά είναι δύσκολο να το περάσουν γιατί θεωρείται δολοφονία. Ομως οι δικηγόροι ψάχνουν παραθυράκια για να τα περάσουν όλα αυτά. Επίσης τώρα κάνουν συμφωνίες με την Nintendo για τα δικαιώματα του ονόματος. Πάντως δεν αποκλείεται να μπορούμε να δούμε τέτοιους αγώνες από το 2030 και μετά.

Οτι άλλες απορίες έχεις ρώτα με, το έχω ψάξει πολύ το θέμα :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μιλάμε, έχεις όντως ρίξει πολύ σκέψη στο θέμα!.... Τι να πω! :burn:
 
Πίσω
Μπλουζα