johnny19818
Retromaniax Thread Excavator!
- Joined
- 18 Απρ 2010
- Μηνύματα
- 7.744
- Αντιδράσεις
- 2.251
Αναρωτηθήκατε ποτέ:
Γιατί στα fighting games το χρονόμετρο ως επί το πλείστο ξεκινάει από τα 99 δευτ/λεπτα και μετράει αντίστροφα? Γιατί 99 και όχι 70 ή 120 ως default ας πούμε και γιατί να μετράει αντίστροφα.
Γιατί στα racing games ξεκινάτε πάντα από την τελευταία θέση και ποτέ από την pole position; Δε θα έπρεπε να προηγείται μια τύπου κλήρωση ώστε να λαμβάνετε την ανάλογη θέση;
Πως ο χαρακτήρας στο Resident Evil μπορεί να κουβαλάει την καραμπίνα, το rocket launcher, την beretta, 120 σφαίρες και 30 φυσσίγγια και να μπορεί να τρέχει κιόλας;
Το καπέλο του Super Mario δεν θα έπρεπε να τσαλακώνεται έστω και λίγο κάθε φορά που κτυπάει από κάτω ένα question block;
Γιατί στα fighting games το χρονόμετρο ως επί το πλείστο ξεκινάει από τα 99 δευτ/λεπτα και μετράει αντίστροφα? Γιατί 99 και όχι 70 ή 120 ως default ας πούμε και γιατί να μετράει αντίστροφα.
Γιατί στα racing games ξεκινάτε πάντα από την τελευταία θέση και ποτέ από την pole position; Δε θα έπρεπε να προηγείται μια τύπου κλήρωση ώστε να λαμβάνετε την ανάλογη θέση;
Πως ο χαρακτήρας στο Resident Evil μπορεί να κουβαλάει την καραμπίνα, το rocket launcher, την beretta, 120 σφαίρες και 30 φυσσίγγια και να μπορεί να τρέχει κιόλας;
Το καπέλο του Super Mario δεν θα έπρεπε να τσαλακώνεται έστω και λίγο κάθε φορά που κτυπάει από κάτω ένα question block;