Βιετνάμ-Όλα Είναι Δρόμος

anastasios**

RetroWannaBe
Joined
28 Ιαν 2021
Μηνύματα
54
Αντιδράσεις
77
Είναι δυνατόν τόσα χρόνια να μην υπάρχει ως topic η υπερταινιάρα του Παντελή Βούλγαρη;;

9r95zg9Z0evJBZINDAJd2l1J1l2Y59rcamsJamWg3Df2KhsYJW_jXjdQ2N2DY_2eHLvBUG3IR-aLNc_mZJ_6N4zhho00fQj381H4tIuXSvYZnHeo9ltSJNk8Uv-yRA
 
Ο Αρμένης έδωσε ρεσιτάλ στη ταινιάρα αυτή, με φοβερές ατακάρες... ποιος δε θυμάται το περιβόητο και χιλιοακουσμένο ''Ηλία ρίχτοοοο'', ''μύριζες Βουλγάρα''...
 
116c.jpg


Υπόθεση


Χαρώνειο νόμισμα

Ένας αρχαιολόγος ταξιδεύει να συναντήσει τους φίλους του γιου του, Αλέξη, ο οποίος αυτοκτόνησε στα είκοσί του χρόνια, όταν ήταν φαντάροςστη σκοπιά. Παράλληλα, κάνει μια αρχαιολογική ανακάλυψη στους Φιλίππους, πέφτοντας πάνω στον ασύλητο τάφο με το λείψανο ενός αξιωματικού των ελληνιστικών χρόνων. Κατά το ταξίδι της αναζήτησής του, ο αρχαιολόγος ανακαλύπτει ακόμα και μια βιντεοκασέτα από ένα γλέντι στο στρατόπεδο, που αποτυπώνει το τελευταίο Πάσχα που γιόρτασε το παιδί του.

Η τελευταία νανόχηνα
Κοντά στα ελληνοτουρκικά σύνορα, στο Δέλτα του Έβρου, ζει ένας ηλικιωμένος θηροφύλακας, ο Αντώνης, ο οποίος έχει συναισθηματικό δέσιμο με τα σπάνια πουλιά που ζουν στην περιοχή. Φιλοξενεί με χαρά τους ορνιθολόγους που επισκέπτονται την περιοχή για να δουν τα πουλιά. Η συμπεριφορά του όμως αλλάζει, όταν ένας ασυνείδητος σκοτώνει με μια επανληπτική καραμπίνα την τελευταία νανόχηνα. Μέσα σε μια βάρκα, ο Αντώνης σκοτώνει με τη σειρά του τον κυνηγό.

Βιετνάμ
Ο Μάκης Τσετσένογλου, ένας πρόσφατα χωρισμένος μεσήλικας μεγαλέμπορος επίπλων πολυτελείας στο Κιλκίς δεν μπορεί να ξεπερασει ότι η Τασούλα, η γυναίκα του, πήρε το παιδί μαζί της. Για να πνίξει τον πληγωμένο του εγωισμό πηγαίνει στο επαρχιακό σκυλάδικο ονόματι Βιετνάμ όπου και είναι τακτικός θαμώνας, και αφού σπάσει όλα τα πιάτα, ραντίσει την τραγουδίστρια με καλάθια ροδοπέταλα, ξηλώσει μέχρι και τις πορσελάνες από τις τουαλέτες, αποφασίζει να σπάσει και το μαγαζί. Διαπραγματεύεται επί τόπου με τον μαγαζάτορα, δίνει όλα του τα εκατομμύρια σε επιταγή και φωνάζει τον Ηλία με την μπουλντόζα του. Το γλέντι μεταφέρεται μπροστά στο μαγαζί, τα όργανα συνεχίζουν το πρόγραμμα, ο Ηλίας καταφτάνει με την μπουλντόζα, και υπό την συνοδεία της μουσικής ισοπεδώνεται το κτίριο. Ο επιπλάς εξιλεωμένος περιλούζει τα ρούχα του με την τελευταία μπουκάλα ουίσκι, ανάβει φωτιά στη καπαρντίνα του που πάντοτε τη φοράει και δεν την βγάζει ποτέ, και με τα όργανα να ξεφαντώνουν, ενώ ο ήλιος στο βάθος ανατέλει, χορεύει το τελευταίο του ζεϊμπέκικο απομακρυνόμενος μέσα στα χωράφια.

Αυτές οι τρεις διαφορετικές ιστορίες έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό τον ανθρώπινο πόνο.

Πηγή: Wikipedia


Η θρυλική ατάκα



Περισσότερες πληροφορίες και στην retroDB.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το Βιετνάμ έχει αφήσει εποχή...η κλασική νεοελληνική μαγκιά, βαθύ παλιό ΠΑΣΟΚ, επαρχιακά κωλάδικα και μπουζούκια...
 
Φίλε anastasios** ,δεν είναι έτσι όπως τα γράφεις. Το κεντρικό νόημα, που πραγματεύεται η ιστορία είναι αυτό που έγραψε ο φίλος Always.
Ποια "κλασική νεοελληνική μαγκιά ,κόμματα και επαρχιώτικα μπουζούκια".

Να θυμηθούμε μια "κλασσική παλαιοελληνική μαγκιά"? Που ο ήρωας της ταινίας έχει παρόμοια ντέρτια και πόνο με τον Αρμένη του Βιετνάμ?
Με μια σχετικά παρόμοια εκδήλωση συμπεριφοράς? Με διαφορετική κατάληξη -όπως είναι γνωστή- βέβαια, μιας και η "νεοελληνική μαγκιά" τουλάχιστον "κατεδαφίζει-γκρεμίζει" όλες τις επιλογές του που στάθηκαν αιτίες για την κατάληξη του,δεν στοχεύει σ'άλλους.
Ενώ η "παλαιοελληνική μαγκιά"..




Και για να το ελαφρύνω λίγο, ορίστε και λίγο από παλαιάς εποχής "πρωτευουσιάνικα κέντρα διασκέδασης" στα οποία προφανώς σύχναζαν απόφοιτοι του Χάρβαρντ,βασιλόπουλα και γαλαζοαίματοι. Με το "σεις" και με το "σας" ήταν όλοι τους τότε:


 
Κακά τα ψέματα, η ταινία έχει συνδεθεί στο μυαλό του μέσου Έλληνα, με την επίδειξη πλούτου και μαγκιάς
 
Πίσω
Μπλουζα