Εξομοιωτής του arcade Asteroids στον C64

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.409



Aπο τον Norbert Kehrer μας ερχεται emulator -ναι καλα ακουσατε -emulator του 1979 θρυλικου arcade "Asteroids"

στον Commodore 64, arcade με τον οποιο μοιραζονται τον ιδιο επεξεργαστη 6502 =6510 (με καποια extras) .Οπως θα γνωριζουν ισως ηδη καποιοι ,ο Norbert Kehrer ειχε γραψει τον emulator για Atari 800XL -που μοιραζεται και αυτος τον ιδιο επεξεργαστη/CPU(6502)-,με το οποιο μαλιστα "Asteroids" emulator , ειχε συμμετασχει στην Abbuc Software Contest 2012.

To γεγονος οτι το video και το sound hardware του arcade machine εξομοιωνονται μεσω software και το οτι o κοινος επεξεργαστης του C64 ειναι χαμηλοτερα χρονισμενος τοσο απο τον αντιστοιχο του Asteroids οσο και απο τον αντιστοιχο του Atari 800XL

C64 6510 1.023 MHz(NTSC)/0.985 MHz(PAL) < Asteroids 6502 1.512 Mhz < Atari 800XL 1.79 MHz(NTSC)/1.77 MHz MHz (PAL)

εχει αντιστοιχες επιπτωσεις στην ταχυτητα εξομοιωσης .

http://web.utanet.at/nkehrer/
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τέτοιου είδους προσπάθειες, είναι πραγματικά...

...πολύ ευχάριστα νέα, από μία εποχή που αρνείται να πεθάνει. Η εποχή που ήμασταν όλοι παιδιά...
 
Εντωμεταξυ ειχαμε νεες εκδοσεις που φερνουν βελτιωσεις στην ταχυτητα εκτελεσηςhttp://web.utanet.at/nkehrer/asteroid.prg

>>> asteroid.prg

Οπως και ειδικη εκδοση για C64 με SuperCPU (20 MHz 6510-compatible processor)

>>> astscpu.prg
 




Asteroids Emulator for the Commodore 64 - Fast Mode on the C128





Here is another update of the Asteroids Emulator for the C64. The program now checks, if it is running on a C128 in C64 mode, and in that case it switches to the 2 MHz clock frequency, when the raster beam is in the border. This method allows a speedup of approximately 30% compared to the genuine C64 and results in smoother movements in the game.Go to my
Commodore 64 Asteroids emulator page to download the new version, or just get the new program file here:


>>>>
asteroid.prg

 

 


 


update με speed increase για την version για το C128
 
asteroids_main.gif

Since the nineties, arcade emulators like MAME can emulate the classics like Asteroids on the PC or the Mac. This program is an Asteroids emulator for the Commodore Plus/4. The "emulation" of the arcade machine's CPU is done

natively by the 7501 processor of the Plus/4. The video and sound hardware is simulated by the Asteroids emulator program. In this way, the original arcade game program is executed and interpreted, and the original game play

is (more or less) exactly reproduced.

The conversion was quite an interesting task. The Plus/4 is similar but faster than the C64 due to the automatic switch to a higher clock frequency, whenever the raster beam is in the screen border or in VBLANK. Sound in the emulator is rather poor, though, due to the limited possibilities of the Plus/4 TED chip.
Asteroids Emulator και στον Commodore Plus/4 απο τον Norbert Kehrer >>>astplus4.prg

I made one more little speed optimization of the Asteroids emulator for the Commodore 64. It is noticeable especially when many objects are on the screen. This, I think, is now the last update of the C64 version for the moment.
>>>>>>> asteroid.prg

ενω ανανεωσε και την C64 version με βελτιωσεις στην ταχυτητα ....
 





Ο δημιουργος του Asteroids εξομοιωτης για C64,C128,Plus/4,Atari 800xl Norbert Kehrer σε ομιλια με θεμα "Εξομοιωση του κλασσικου video παιχνιδιoυ "Asteroids" ,ολα αυτα στην SHIFT • RESTORE • ESC -... σε απταιστα Γερμανικα βεβαια ....
 
calc1.png

calc2.png

The Atari Calculator was written by Carol B. Shaw at Atari. I reverse-engineered her program and moved it to the C64. The I/O routines for the Atari were replaced by equivalent C64 subroutines. The complete Atari floating-point library, which is heavily used by the Calculator program, also had to be ported to the Commodore computer. The functions to load and save Calculator programs and data and the functions to use the printer are still missing in the C64 version. To have a similar look-and-feel as the original, I made a user-defined character font on the C64, which is exactly the same as the Atari 800 font.
off τοπικ αλλα μια και δημιουργος ειναι ο ιδιος ο Norbert Kehrer το παραθετω κατ'εξαιρεση εδω αντι ν'ανοιξω καινουριο (τοπικ),

και αναφερομαι για την μεταφορα στον C64 (απο τon Atari 800) του "Atari Calculator" ενος application με δυνατοτητες ενος ισχυρου προγραμματιζομενου scientific και financial calculator.

H σελιδα του Atari Calculator

Direct Download του προγραμματος
 



O 6502master Norbert Kehrer αφου μετεφερε μεσω emulation το θρυλικο arcade "Asteroids" στον c64,c128,Commodore Plus/4,c64 Super CPU, ,Atari 800XL, και σε javascript , το "Astro Fighter" της Data East αλλα και το "Centipede" της Atari σε JavaScript ,

τον περασμενο οκτωβρη μετεφερε 6502-based κλασσικο arcade game μεταφεροντας το Sprint της ATARI (1976)

-- σε C64

icon_arrow.gif
http://members.aon.at/nkehrer/sprint_c64.html

attract.png

Αλλα και σε Javascript για να το δοκιμασετε online .

sprint_2d.jpg

Aυτην την φορα μας επιφυλασσει μια εξτρα εκπληξη, οσων αφορα την online σε javascript μεταφορα , μια και περα απο την topdown/αφυψηλου(/ελικοπτερου) καμερα με το πατημα ενος κουμπιου ,

μπορει να μεταμορφωθει σε 3D racing πρωτου προσωπου, διατηρωντας αυτουσιο τον κωδικα και απλα αλλαζοντας/προσαρμοζοντας την οπτικη

με το πατημα ενος κουμπιου...

sprint_3d.jpg

Y.Γ. Και αν και λιγο offtopic μην ξεχναμε και την εκδοση Sprint για το Αtari800XL

Υ.Γ.2 Βtw λιγο πιο πριν ο Norbert Kehrer ειχε εξομοιωσει 4 scientic calculators της Hewlett-Packard απο τα 70ς και συγκεκριμμενα τα

HP35 HP45 HP55 και HP80 σε C64 & Αtari800XL

 


http://members.aon.at/nkehrer/a800_c64_hp_emu.html

title.png
 
Πίσω
Μπλουζα