freaktmp
Expert
- Joined
- 20 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 9.686
- Αντιδράσεις
- 10.262
Υπηρξε μια εποχη που το φορητο κασετοφωνο ηταν απαραιτητο αξεσουαρ για καθε εφηβο και νεαρο ενηλικα. Και τι καλυτερο φυσικα απο ενα αυθεντικο Sony Walkman για απολαυστικες ακροασεις.
Δυστυχως ο πατερας μου δεν ασπαστηκε ακριβως αυτο το το δογμα, οποτε κατεληξα με μια κινεζικη μπλε πλαστικη βλακεια που οχι μονο ειχε αθλιο ηχο, αλλα ετρωγε και τις μπαταριες με το κουταλι. Δεν ηταν λιγες οι φορες που ξεκινωντας ενα ταξιδι υπηρξε μια πρωτη συντομη σταση στο κοντινοτερο περιπτερο για να προμηθευτω τις απαραιτητες μπαταριες για την διαδρομη. Τι να απεγινε; Δεν μπορω να θυμηθω. Οταν απεκτησα φορητο cdplayer, βγηκε σε αχρηστια και καπου εκει χανονται τα ιχνη του.
Οποτε παντα υπηρχε στην ακρη του μυαλο μου η ιδεα του να αποκτησω καποτε ενα πραγματικο sony walkman. Προ καιρου που αρχισα να παρακολουθω τον Techmoan στο youtube, αποφασισα να κανω την ιδεα πραγματικοτητα και μερικους μηνες μετα πετυχα για μια εξαιρετικα καλη τιμη ενα δοκιμασμενο Sony Walkman WM-FX463 απο το Ισραηλ.
Οταν τελικως εφτασε, τα νεα δεν ηταν καλα. Ο μηχανισμος της κασετας δεν λειτουργουσε καθολου. Αφου ξεσπασα και εγω σαν τον Καζαντζίδη εξω απο τα δικαστηρια (αν πανει κανεις την ρετρο αναφορα), βρηκα το service manual και εριξα μια γρηγορη ματια στο εσωτερικο. Οπως ηταν αναμενομενο, ο λαστιχενιος ιμαντας ειχε λιωσει και διαλυθει. Πραγμα που σημαινει οτι ηταν πρακτικα αδυνατο να ειχε δοκιμαστει προσφατα και να δουλευε. Με αυτα τα στοιχεια, ο πωλητης στο ebay πειστηκε να μου επιστρεψει το κοστος ενος νεου ιμαντα. Ας δουμε την επισκευη.
Ο ασθενης και το ανταλλακτικο.
Με ενα λαμακι ξεκιναμε να χωριζουμε το πισω καλυμα απο το υπολοιπο σωμα του walkman. Ανοιγουμε το πορτακι της κασετας και απασφαλιζουμε 3 clips στο εσωτερικο. Ολοκληρωνουμε τον διαχωρισμου του καλυμματος.
Αποσυνδεουμε τις δυο καλωδιοταινιες απο την πλακετα. Ξεβιδωνουμε την μια βιδα που την κραταει στην θεση της και απασφαλιζουμε 2 clips. Προσεκτικα μετακινούμε την πλακετα για να αποκαλυψουμε τον μηχανισμο. Η πλειοψηφια του παλιου ιμαντα εχει τυλιχτει στο μοτερ.
Καθαριζουμε προσεκτικα τον μηχανισμο και αντικαθιστουμε τον ιμαντα (ξεχασα να βγαλω φωτογραφια).
Ξανασυναρμολογουμε το Walkman, το ταιζουμε μπαταριες και... επιτυχια!
Ας πουμε και λιγα πραγματα για το συγκεκριμενο walkman. Προκειται για αμερικανικη εκδοση και εχει tuner FM (με βηματα 0.1 MHz), AM και τηλεοραση (VHF) με 20 μνημες. Υποστηριζει κασετες τυπου Ι, ΙΙΙ και IV, autoreverse, bass boost, επιλογεα πλευρας. Δεχεται 2 μπαταριες AA, εχει ρολόι και λειτουργια αυτοματης μειωσης μεγιστης εντασης.
Δυστυχως ο πατερας μου δεν ασπαστηκε ακριβως αυτο το το δογμα, οποτε κατεληξα με μια κινεζικη μπλε πλαστικη βλακεια που οχι μονο ειχε αθλιο ηχο, αλλα ετρωγε και τις μπαταριες με το κουταλι. Δεν ηταν λιγες οι φορες που ξεκινωντας ενα ταξιδι υπηρξε μια πρωτη συντομη σταση στο κοντινοτερο περιπτερο για να προμηθευτω τις απαραιτητες μπαταριες για την διαδρομη. Τι να απεγινε; Δεν μπορω να θυμηθω. Οταν απεκτησα φορητο cdplayer, βγηκε σε αχρηστια και καπου εκει χανονται τα ιχνη του.
Οποτε παντα υπηρχε στην ακρη του μυαλο μου η ιδεα του να αποκτησω καποτε ενα πραγματικο sony walkman. Προ καιρου που αρχισα να παρακολουθω τον Techmoan στο youtube, αποφασισα να κανω την ιδεα πραγματικοτητα και μερικους μηνες μετα πετυχα για μια εξαιρετικα καλη τιμη ενα δοκιμασμενο Sony Walkman WM-FX463 απο το Ισραηλ.
Οταν τελικως εφτασε, τα νεα δεν ηταν καλα. Ο μηχανισμος της κασετας δεν λειτουργουσε καθολου. Αφου ξεσπασα και εγω σαν τον Καζαντζίδη εξω απο τα δικαστηρια (αν πανει κανεις την ρετρο αναφορα), βρηκα το service manual και εριξα μια γρηγορη ματια στο εσωτερικο. Οπως ηταν αναμενομενο, ο λαστιχενιος ιμαντας ειχε λιωσει και διαλυθει. Πραγμα που σημαινει οτι ηταν πρακτικα αδυνατο να ειχε δοκιμαστει προσφατα και να δουλευε. Με αυτα τα στοιχεια, ο πωλητης στο ebay πειστηκε να μου επιστρεψει το κοστος ενος νεου ιμαντα. Ας δουμε την επισκευη.
Ο ασθενης και το ανταλλακτικο.
Με ενα λαμακι ξεκιναμε να χωριζουμε το πισω καλυμα απο το υπολοιπο σωμα του walkman. Ανοιγουμε το πορτακι της κασετας και απασφαλιζουμε 3 clips στο εσωτερικο. Ολοκληρωνουμε τον διαχωρισμου του καλυμματος.
Αποσυνδεουμε τις δυο καλωδιοταινιες απο την πλακετα. Ξεβιδωνουμε την μια βιδα που την κραταει στην θεση της και απασφαλιζουμε 2 clips. Προσεκτικα μετακινούμε την πλακετα για να αποκαλυψουμε τον μηχανισμο. Η πλειοψηφια του παλιου ιμαντα εχει τυλιχτει στο μοτερ.
Καθαριζουμε προσεκτικα τον μηχανισμο και αντικαθιστουμε τον ιμαντα (ξεχασα να βγαλω φωτογραφια).
Ξανασυναρμολογουμε το Walkman, το ταιζουμε μπαταριες και... επιτυχια!
Ας πουμε και λιγα πραγματα για το συγκεκριμενο walkman. Προκειται για αμερικανικη εκδοση και εχει tuner FM (με βηματα 0.1 MHz), AM και τηλεοραση (VHF) με 20 μνημες. Υποστηριζει κασετες τυπου Ι, ΙΙΙ και IV, autoreverse, bass boost, επιλογεα πλευρας. Δεχεται 2 μπαταριες AA, εχει ρολόι και λειτουργια αυτοματης μειωσης μεγιστης εντασης.
Τελευταία επεξεργασία: