Ερώτηση για το "Command & Conquer 2"

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Rakeesh
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Rakeesh

RetroDB Feeder
Joined
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
4.610
Αντιδράσεις
1.880
Πολλά χρονια αφοτου το ειχα πρωτοπιασει, μολις προσφατα τερματισα ολες τις αποστολες του πρωτου Command & Conquer, οποτε και εκατσα να απολαυσω τα βιντεο του επιλογου :) μεσα σε ολα αυτα, υπηρχε και το preview του επομενου παιχνιδιου που ηταν στα σκαρια, με τιτλο "Command & Conquer 2: Tiberian Sun", ενα παιχνιδι αρκετα διαφορετικο απο το πρωτοτυπο αφου ηταν φουτουριστικο με ρομποτ και mech, και με 3δ γραφικα 1ου προσωπου.

Οπως ξερουμε δεν υπηρξε ποτε.Command & Conquer 2. Ο επομενος τιτλος ηταν το Red Alert, ενω η συνεχεια η οποια ειχε τιτλο Tiberian Sun, ηταν κι αυτο RTS σαν το προκατοχο του, και δεν ειχε καμια σχεση με το παιχνιδι που ειδα σε preview.

Επειδη ομως το preview με πορωσε, εχω την απορια: ξερουμε τι απεγινε εκεινο το παιχνιδι που ηταν στα σκαρια; Κυκλοφορησε σε καποια μορφη, με καποιο αλλο τιτλο; Η εγκαταλειφθηκε τελειως; :(
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλη χρονια φιλε κι ευχαριστω για την απαντηση. Βρηκα εδω ενα βιντεο του preview

https://www.youtube.com/watch?v=f1TsW_xbA20

Εφοσον το preview εμφανιζεται μετα τον επιλογο του αρχικου Command & Conquer, αυτο σημαινει οτι ηταν υπο κατασκευη την ιδια εποχη (1995) ενω το Renegade κυκλοφορησε το 2002. Επισης το preview φαινεται να διαδραματιζεται στο μελλον, αφου αφορα χειρισμο mech και δεν ειναι ενα απλο FPS, επομενως δεν εχει σχεση με το Renegade.

Επειδη οπως βλεπετε τα σπαει, αναρωτιεμαι τι απέγινε και αν ενα τετοιο παιχνιδι κυκλοφορησε υπο οποιαδηποτε μορφη, ή με αλλο ονομα, εξω απο τη σειρα C&C. Θα ηταν κριμα να ακυρωθηκε!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Eπειδή τώρα μόλις πρόσεξα την αναφορά στο Tiberian Sun (διαμέσου άλλου thread), να πω πως κατά τη γνώμη μου αυτό το video preview φτιάχτηκε για να δώσει τον γενικότερο "τόνο" του παιχνιδιού (το Τiberian Sun διαδραματιζόταν στο μακρύτερο μέλλον, περιλαμβάνοντας "walkers", κλπ) χωρίς απαραίτητα να σημαίνει πως προοριζόταν ως 3D FPS παιχνίδι στην τελική του μορφή.

Δηλ. για παράδειγμα με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσαμε να δούμε ένα trailer για το Red Alert που να έχει CGI τρισδιάστατα αεροπλάνα, τανκς, υποβρύχια, κλπ, αλλά --χωρίς-- σεκάνς απο gameplay "μέσα" στο παιχνίδι (το οποίο φυσικά θα παρέμενε 2D RTS). :)

Λίγο παραπλανητικό βέβαια, αλλά δεν νομίζω ότι αρχικά τα παιδιά της Westwood σκόπευαν να κάνουν το Tiberian Sun, FPS με οχήματα !! Απλά το συγκεκριμένο trailer δεν περιλάμβανε in-game sequences. :) (ίσως να ήταν ακόμα νωρίς στην φάση του development)

Πάντως το κλασσικό κομμάτι "Μechanical man" στο βίντεο, τα σπάει... :headbangdude:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θες να πεις δηλαδη οτι δεν ειναι preview αλλα trailer (αν χρησιμοποιω τις εννοιες σωστα)

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω αγαπητε :Ρ συγκρινοντας με το trailer του Red Alert (2-3 χρονια αργοτερα) η ποιοτητα των γραφικων φαινεται οτι ειναι in-game engine, και δεν εχει καμια ενδειξη σκηνοθεσιας. Φαινεται να δειχνει το interface και το gameplay του επερχομενου παιχνιδιου.

Επισης επισημαινω οτι το παιχνιδι αυτο σιγουρα κατασκευαζοταν το 1995 (εφοσον βρισκεται μεσα στο δισκο του πρωτου παιχνιδιου) ενω το τελικο TS κυκλοφορησε το 2000. Η χρονικη αποσταση ειναι ενδειξη οτι αυτο που βλεπουμε μαλλον εγκαταλειφθηκε, και το TS που κυκλοφορησε ειναι from scratch.
 
Prior to its release, Tiberian Sun was speculated to be a BattleMech-type game: a promotional preview of the game in the ending cut-scenes of the original Command & Conquer shows an experimental battle-walker prototype being field tested by the Global Defense Initiative. However, Tiberian Sun continued the real-time strategy formula, but Four futuristic mech-walker units were introduced to GDI's side (the Wolverine, the Titan, the "Juggernaut", and the Mammoth Mk. II), replacing the more conventional humvees and tanks which the faction used in the original Command & Conquer.
https://en.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Tiberian_series
 
Well, ειχα κοιταξει για το αρθρο πανω στο Tiberian Sun και δεν βρηκα καποια αναφορα, και παραξενευτηκα γιατι τα αρθρα της Wikipedia εχουν πολλες φορες εκτενεις αναφορες πανω στο development. Δεν ειχα φανταστει οτι το ειχανε χωσει στο γενικο αρθρο για τη σειρα :Ρ
 
Rakeesh είπε:
Θες να πεις δηλαδη οτι δεν ειναι preview αλλα trailer (αν χρησιμοποιω τις εννοιες σωστα)
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω αγαπητε :Ρ συγκρινοντας με το trailer του Red Alert (2-3 χρονια αργοτερα) η ποιοτητα των γραφικων φαινεται οτι ειναι in-game engine, και δεν εχει καμια ενδειξη σκηνοθεσιας. Φαινεται να δειχνει το interface και το gameplay του επερχομενου παιχνιδιου.

Aπ' ότι φαίνεται είναι θέμα οπτικής ερμηνείας. :) Εγώ βλέπω μόνο ένα βιντεάκι (το οποίο σαφώς και θεωρώ σκηνοθετημένο, εφόσον περιλαμβάνει και εκείνα τα "φανταιζί" live feeds απο υποτιθέμενες κάμερες που παρακολουθούν τη δράση) χωρίς πουθενά να μου εξασφαλίζεται ότι πρόκειται για in-game engine !!

Εκείνο που εμένα μου λέει το βίντεο είναι: "στο sequel θα έχετε στην διάθεσή σας και πιό φουτουριστικά oχήματα, όπως αυτό το mech". (και πράγματι, το ΤS διαδραματίζεται αρκετά χρόνια αργότερα στο μέλλον, όπου στις μονάδες μας συμπεριλαμβάνονται και "walkers"). Το ότι σε κάποια σημεία το βίντεο δείχνει εσωτερική άποψη, είναι για περισσότερο δραματικό "εφφέ" στη σκηνοθεσία.

Rakeesh είπε:
Επισης επισημαινω οτι το παιχνιδι αυτο σιγουρα κατασκευαζοταν το 1995 (εφοσον βρισκεται μεσα στο δισκο του πρωτου παιχνιδιου) ενω το τελικο TS κυκλοφορησε το 2000. Η χρονικη αποσταση ειναι ενδειξη οτι αυτο που βλεπουμε μαλλον εγκαταλειφθηκε, και το TS που κυκλοφορησε ειναι from scratch.
Kαι πάλι είναι θέμα άποψης και "οπτικής γωνίας". :) Βλέποντας αυτό το video, το μόνο που εξασφαλίζουμε είναι το ότι κάποια στιγμή -θα- κυκλοφορήσει το "φουτουριστικό" sequel, χωρίς απαραίτητα να έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή του. In-game σεκάνς δεν έχει μπεί πουθενά (τουλάχιστον όπως ερμηνεύω εγώ αυτά που βλέπω), προφανώς διότι ήταν πολύ νωρίς ακόμα. (και όντως, η Westwood είχε επικεντρωθεί στο Red Alert το οποίο ήταν ήδη work-in-progress, αφού κυκλοφόρησε την αμέσως επόμενη χρονιά, και το οποίο είναι κάτι σαν spin-off/prequel και όχι sequel)

Μην με παρεξηγήσεις πάντως. :) Δεν προσπαθώ να σε "μεταπείσω", αλλά απλά και μόνο να δώσω και την δική μου άποψη. Αντιλαμβάνομαι ότι το εν λόγω βιντεάκι του TS ήταν αρκετά "παραπλανητικό", και ότι σίγουρα θα υπήρξε κόσμος που το "ερμήνευσε" διαφορετικά.

Δες για παράδειγμα πως φαίνεται το promo trailer του Red Alert χωρίς τις in-game σκηνές. Κάποιος που δεν ήξερε την Westwood, θα μπορούσε να υποθέσει διάφορα πράγματα για το αναμενόμενο παιχνίδι. Σίγουρα θα μπορούσε να είναι και strategy game, αλλά απο την άλλη θα μπορούσε να είναι και κάποιο "υβριδικό" simulator (στο 00.50 δείχνει χειρισμό ενός Mig-29 σε προοπτική 1ου προσώπου), ή ακόμα και... FMV adventure (!) με ψυχροπολεμική υπόθεση !! :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παντως ή

-το προβλημα ηταν οτι δεν ηταν αρκετα καλα για cinematics του επερχομενου (δεν ηταν στο ιδιο υψηλο westwood επιπεδο) -ενω ηταν-, κι ετσι να περναει απο το μυαλο καποιων οτι μπορει να ειναι ingame ???

ή διαφορετικα

-επιτρεψτε μου ομως να υποστηριξω οτι με βαση το βιντεακι

αν τελικα επροκειτο για in game -που δεν δειχνει πιθανο-


δεν θα οι οποιοι το παρερμηνευαν δεν θα επρεπε να περιμενουν ενα 3D mech game αλλα για καποιο FMV/με prerendered graphics rail shooter mech αλα Star Wars Rebels Αssault (ή Cyberia ,Novastoorme.t.c ) ειτε αφορουσε ολοκληρο game ή καποιο μεμονομενο game level .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
δεν ηταν αρκετα καλα για cinematics του επερχομενου
Λογικό, αφού πήγαν να κάνουν ένα πρόχειρο video που αφορούσε ένα μελλοντικό sequel, αλλά που αναγκαστικά "στήθηκε" με την (τότε) τρέχουσα τεχνολογία ('95). :)

Πιθανότατα να ήθελαν να δημιουργήσουν κάποιο hype απο νωρίς...
 
Πίσω
Μπλουζα