Ενδιαφέρουσα ταινία του 1984 με μερικούς σημαντικούς ηθοποιούς όπως ο Χρήστος Καλαβρούζος ηθοποιός με πηγαίο υποκριτικό ταλέντο και φιγούρα που έγραφε στον φακό, νομίζω ότι του άξιζε μεγαλύτερη και πιο σημαντική καριέρα και αναγνωρισιμότητα-αποδοχή γιατί πιστεύω ότι ''το είχε''. Κατά τα άλλα η ταινία θυμίζει πολύ σε στυλ, σε αύρα και σε περιεχόμενο ως ένα σημείο τους ''Απέναντι" του 1981, ταινία σταθμός της αγαπημένης μας δεκαετίας. Πολύ όμορφες νυχτερινές εικόνες της Αθήνας που προσδίδουν μια μαγεία στον θεατή λες και αυτή η άχαρη και απρόσωπη την ημέρα πόλη μεταμορφώνεται με ένα μαγικό ραβδάκι σε σαγηνευτική πλανεύτρα την νύχτα που σε κάνει να την ερωτεύεσαι.
Τα θέματα της ταινίας ΄''πιασάρικα΄΄ που απεικονίζουν πολύ παραστατικά το πνεύμα της εποχής (μηχανές, κόντρες, δυτικός τρόπος ζωής με ουφάδικα, τυχερά παιχνίδια, μπιλιαρδάδικα που ήταν στο φόρτε τους τότε κλπ).
Θα σταθώ σε δυο μάστιγες της εποχής που η μία τουλάχιστον είναι το κεντρικό θέμα της ταινίας. Και αναφέρομαι στις κόντρες με τις μηχανές που σε συνδυασμό με την άλλη μάστιγα τα ναρκωτικά είχε σαν τραγικό και ολέθριο αποτέλεσμα, να χαθούν άδικα αναρίθμητες ζωές νέων ανθρώπων, να ξεκληριστούν οικογένειες στον βωμό μιας στιγμαίας ματαιόδοξης ηδονής. Το δια ταύτα? Να γεμίσουν τα νεκροταφεία με σταυρούς νέων ανθρώπων που δεν πρόλαβαν να ζήσουν τίποτα για χάρη της κα...λας της στιγμής. Ψυχραιμία και λογική παιδιά. Η ζωή είναι θείο δώρο, είναι η μεγαλύτερη κα...λα και ηδονή που υπάρχει και αυτό δεν το βρίσκεις ούτε στα ονειροπόλα ταξίδια (!!!) των ναρκωτικών, ούτε στις σούζες και στις κόντρες με τις χιλιάρες μηχανές. Έλεος. Άλλωστε του χέστη η μάνα δεν έκλαψε ποτέ. Ούτε του καθωσρέπει καλού αλλά λογικού παιδιού αν και ξενέρωτου σύμφωνα με τα αυθαίρετα και επιφανειακά πρότυποα της εποχής και όχι μόνο. Αυτοί που έκλαψαν ήταν οι συγγενείς των και καλά μαγγιτών και επαναστατημένων αλλά άμυαλων νέων όπως ο συμπαθής Καλαβρούζοςπου έχασε τον αδερφό του στην εν λόγω ταινία με ολέθριο όμως αποτέλεσμα και για τον ίδιο. Τουλάχιστον έζησε και χάρηκε τα θέλγητρα της εντυπωσιακά σαγηνευτικής 'Ολιας Στεφανίδου.