Hamtaro
Retro Member
- Joined
- 7 Αύγ 2009
- Μηνύματα
- 148
- Αντιδράσεις
- 67
Μία πολύ σπάνια μορφή λύσης/walkthrough (και μάλιστα στα Ελληνικά). Συνήθως οι λύσεις ήταν της μορφής "πήγαινε εκεί, κάνε αυτό". Αυτή είναι κάτι διαφορετικό και σίγουρα θα ξυπνήσει αναμνήσεις σε όσους είχαν παίξει το παιχνίδι.
Προσωπικά το παιχνίδι αυτό το είχα αποκτήσει το 1994 όταν δινόταν σαν δώρο (μαζί με μερικά άλλα παιχνίδια της Electronic Arts) με την Sound Blaster 16.
Προσωπικά το παιχνίδι αυτό το είχα αποκτήσει το 1994 όταν δινόταν σαν δώρο (μαζί με μερικά άλλα παιχνίδια της Electronic Arts) με την Sound Blaster 16.
Κώδικας:
Tαξιδεψε στην κολαση, Avatar!
-----------------------------
'Φερε την κορη μου πισω και το χρεος σου θα παραγραφει. Aν επιστρεψεις χωρις
αυτη, θα πληρωσεις με τη ζωη σου'. Αυτα ειναι τα λογια του βαρωνου Almrich, ο
οποιος σας κλεινει, τον 'Avatar', μεσα στην 'Αβυσσο', μεσα στην οποια εχει
απηχθει η κορη του Arial. Αυτη η αβυσσος ειναι ενα τεραστιο συμπλεγμα σπηλιων,
ο υπογειος κοσμος της Βρεταννιας. Αρχικα, ο αξιοτιμος κυριος Cabirus ειχε
προσπαθησει να κανει την αβυσσο κατοικισιμη για οντα απο διαφορετικες ρατσες με
την ελπιδα, οτι θα ζουσαν μαζι ειρηνικα εκει.
Αυτο το σχεδιο διαλυθηκε...
Tωρα η αβυσσος εχει απομονωθει, μονο μεγαλοεγκληματιες ριχνονται μεσα,
κανενας δε βγαινει εξω. Αν δε βρειτε την Arial σας, τοτε θα γινει ο επικινδυνος
υποκοσμος αναμφισβητητα η τελευταια σας κατοικια. Στη συνεχεια μπορειτε να
διαβασετε που βρισκεται η Arial, πως επιζει κανεις στην Αβυσσο και πως λυνονται
τα ατελειωτα αινιγματα, τα οποια μοιραζονται στα, συνολικα, οκτω επιπεδα του
'Ultima Underworld'. Στον προσανατολισμο σας βοηθουν οι χαρτες του καθε
επιπεδου. Εκει, εχουν σημειωθει προσωπα και καταστασεις, τα οποια εχουν
σημασια στη ροη του παιχνιδιου.
Μπορει να πει κανεις οτι η 'Αβυσσος της Στυγιας' μπορει να παιχθει χρησιμ
Αυτο ισχυει εγγυημενα για το Δρυιδη, με τον οποιο..
Η αποικια των εξοριστων (Επιπεδο 1)
-----------------------------------
Με δυνατα τριξιματα κλεινουν πισω μου οι βαριες φυλλωτες πορτες. Ειμαι
φυλακισμενος της αβυσσου...
Στα δυτικα του πρωτου επιπεδου υπαρχει μια αποικια ανθρωπων. Ο Bragit, ενας
εμπροσθοφυλακας, μου φανερωνει το δρομο, πισω απο μερικα γενικα tips. Πρεπει να
πηδηξω πανω απο ενα στενο χαντακι και να μαζεψω ολα τα κλειδια που βρισκονται
στο δρομο μου (βλεπε χαρτη). Ακριβως διπλα μου υπαρχει ενας αδεσποτος υπνοσακος
τον οποιο και παιρνω. Κατα τη διαρκεια της συνομιλιας μου με τους κατοικους
αυτης της κατοικιας, των οποιων αρχηγος ειναι ο Hagbard, μαθαινω για ενα κρυμμενο
ντουλαπι στα ανατολικα (το οποιο θα ξαναεξετασω αργοτερα). Και ο Hagbard μπορει
να μου δωσει το πρωτο σημαντικο σημειο αναφορας για την απαγωγη της Arial:
Συρθηκε απο ενα τρολλ στα χαμηλοτερα επιπεδα. Ο Hagbard υποσχεται να συνεχισει
τις ερευνες μου για τα γκομπλιν του βορρα.
Στο κατοπι των τρολλ...
-----------------------------
Τα γκομπλιν - υπαρχουν γκριζα και πρασινα - κανουν εναν οργισμοενο πολεμο μεταξυ
τους. Στη συνομιλια πρεπει σιγουρα να αποφυγω να δωσω την εντυπωση, οτι
στεκομαι απο τη μερια του εκαστοτε νικητη. O Ketcheval, βασιλιας των γκριζων,
εχει ακουσει για τα 'Navrey Night-Eyes' μιας μεγαλης αραχνης. Πρεπει να την
σκοτωσω για να παρω δυο κομματια απο το συρματοπλεγματινο ιστο της , τα οποια
θα χρησιμοποιησω αργοτερα. Στα πρασινα γκομπλιν παιρνω απο τον σωματοφυλακα
Lanugo τη συνταγη για μια γευστικη σπεσιαλιτε της μαμας του: (Wurmeintopf).Ο
βασιλιας Vernix μοιραζεται μαζι μου τις γνωσεις του για τα 8 χαμενα φυλακτα του
Sir Cabirus. (Ring of Humility, Wine of Compassion, Taper of sacrifice, Book of
Honesty, Standard of Honor, Shield of Valor, Sword of Caliburn και Cup of
Wonder ). Πρεπει να τον κολακεψω, γιατι αλλιως δε λεει απολυτως τιποτα.
Τελικα, απο τα ονειρα του μπορω να συμπερανω, οτι για να μπορεσω να σωσω την
Arial, πρεπει να βρω τα παραπανω φυλακτα. Ετσι λοιπον συμπεραινω απο τα ονειρα
του οτι πρεπει να βρω τα παραπανω φυλακτα, για να μπορεσω να σωσω την Arial.
Ετσι λοιπον...
Ο ταφος του Κοριανου (Το δωματιο με τα αινιγματα)
-----------------------------
Ειναι ενα πολυ μικρο δωματιο στα βορεια, εξοπλισμενο με 4 διακοπτες, οι οποιοι
αναλογουν στα ψηφια ενος ρολογιου.Ρυθμιζω τους διακοπτες (απο τα ανατολικα προς
τα δυτικα) στις 13.30, στις 3.00,στις 16.30 και στις 6.00. Ετσι, αλλαζει το
υψος των τεσσαρων πετρινων κιονων στο πισω μερος, και μπορω ανετα να πηδηξω
απο τη μια στην αλλη. Ετσι μπαινω στο χωρο του ταφου του ονομαστου Κοριανου, ο
οποιος εχει αφησει εδω μερικους θησαυρους.
Το ασημενιο γυαλιστερο φυτο (silver sapling) διπλα στο ντουλαπι, μετατρεπεται,
οταν παω να το μαζεψω, ξανα σε σπορο και με βοηθαει να παρω μια δευτερη ζωη
(ακριβως εδω, που μαζευω το σπορο, θα αναστηθω, μολις καποιος με σκοτωσει! )
Ακομα πιο ανατολικα, στο μικρο δωματιο, βρισκεται ενα Orb (μια μαγικη πετρα).
Παρατηρω το μικρο σημαδι στο πρασινο μονοπατι, που βρισκω εδω. Μετα ψαχνω, οπως
αλλωστε παντα, τη μικρη πηγη στα βορεια, γιατι το νερο της εχει θεραπευτικη
ικανοτητα.
Ο λαος των νανων (Επιπεδο 2)
-----------------------------
Εξω απο την αποικια των νανων μενει ο Ιronwit. Με παρακαλαει να του φερω δυο
σημαντικα σημειωματα, τα οποια εχασε στο γειτονικο λαβυρινθο. Ετσι ακολουθω τον
κιτρινο δρομο, πηδαω πανω απο τους σημειωμενους ταφους (πρασινο βελος στο
χαρτη) και προμηθευομαι τα κλειδια, με τα οποια ανοιγω τη μικρη καμαρα στα
δυτικα. Εκει βρισκω ενα μαγικο ποτο, με το οποιο μπορει να πεταξει κανεις σαν
πουλι, για ενα μικρο χρονικο διαστημα. Θαυμασια ! Χρησιμοποιοντας το, φτανω σε
μια αλλη καμαρα στα νοτιοανατολικα, οπου βρισκω τα ζητουμενα σημειωματα. Ο
Ironwit μου δωριζει, με ευγνωμοσυνη, αλλο ενα μπουκαλι μαγικο ποτο, που μπορω
να χρησιμοποιησω οπως θελω εγω.
Μεσα στο ορυχειο των νανων, συνανταω το Shak. Με ενημερωνει για το 'Shield of
Valor' και τo 'Shield of justice' (αυτο το σπαθι ειναι σπασμενο στα δυο και
ονομαζεται απο τους περισσοτερους 'σπαθι του Caliburn'). Κατα τ'αλλα δε μπορει
να σου πει που βρισκονται κρυμμενα τα δυο φυλακτα.
Ο Shak προσφερεται να επισκευασει τα οπλα μου εναντι συγκεκριμενης χρηματικης
αμοιβης. Προτου δεχθω, πρεπει να λαβω υπ'οψη μου, οτι ο Shak, συμφωνα με την
κατασταση των οπλων, πρεπει να δουλεψει γυρω στη μιση ωρα. Γι'αυτο το χρονικο
διαστημα πρεπει να ψαξω να βρω τα καταλληλα οπλα για να αντικαταστησω τα αλλα.
Αυτο το προβλημα δεν υφισταται, γιατι αγοραζω εναν ολοκαινουργιο εξοπλισμο ( η
οποια ομως θα εχει σιγουρα πολυ μεγαλυτερη τιμη)
Ζak (Επιπεδο 3)
-----------------------------
Στα βορειοανατολικα μενει ενας ανθρωπος ονοματι Zak. Συλλεγει λαμπες, κερια και
φαναρια και μετα τα εμπορευεται. Αγοραζω απ'αυτον το μεγαλο ασπρο κερι (Taper).
Το μεγαλυτερο κομματι των κατοικων αυτου του επιπεδου ειναι οι 'Lizardmen'.
Αντιστοιχα, οπως και με τα γκομπλιν, υπαρχουν πρασινοι και γκριζοι. Οι πρασινοι
μιλανε τη δικη τους διαλεκτο. Ενας φυλακισμενος των Lizardmen ονοματι Murgo
μπορει να την αντιπαραθεσει λεξη προς λεξη (δες. λιστα λεξεων!).
O φυλακας ονομαζεται Sseetharee - οπως διαβαζεται. Παρουσιαζομαι σα φιλος των
Lizardmen και τον παρακαλω ευγενικα να ελευθερωσει το φυλακισμενο. Ο καθενας
εχει την τιμη του, και ετσι εξαγοραζω το Murgo για ενα ζευγαρι απο τα αποθεματα
τροφης μου. Ο Ishtass, αρχηγος των εξελιγμενων γκριζων Lizardmen, με διαταζει
να του φερω τα λειψανα του Ossika. Τα νεκροταφεια αυτων των ηρωων των Lizardmen
βρισκονται πολυ κοντα, μπορω ομως να φτασω σ'αυτα διασχιζοντας το καναλι. Ετσι
φερνω στον Ishtass το κρανιο, τα κοκαλλα, το βιβλιο και ενα κομματι περγαμηνης.
Με ανταμοιβει με ενα μαγικο ραβδι, η λειτουργια του οποιου αντιστοιχει στη
μαγικη λεξη 'Lightning'. Aκομα πιο σημαντικες ειναι οι συμβουλες του για τη
λαμα του 'σπαθιου του Caliburn'. Tην ανακαλυπτω στα νοτιοανατολικα. Με ενα
κρυμμενο μοχλο αδειαζεται το καναλι του νερου, που βρισκεται ακριβως μπροστα
στο κρυμμενο δωματιο. Εδω καταφερνω να βρω πολλα πραγματα.
Ο καινουργιος μου σκοπος ειναι να καταταγω στο ταγμα των ιπποτων. Γι'αυτο το
λογο μιλαω με εναν ιπποτη. Με την ευκαιρια αυτη σημειωνω με σεμνοτητα, οτι μονο
τοτε μπορω να χρησιμοποιω το σπαθι μου, οταν ειναι πραγματικα απαραιτητο. Με
αυτη την αποψη με κρινει αξιο, ετσι ωστε να να προχωρησει η διαδικασια της
αποδοχης μου.
Στο ταγμα ιπποσυνης των Crux Ansata - ( Level 4 )
-----------------------------
Στον sir Dorna, αρχηγο του ταγματος, παρουσιαζομαι σα φτωχο παιδι, απαντω
καταφατικα στις υπολοιπες ερωτησεις του, και πινω απο το ποτο, μολις μου το
ζητησουν . Oμολογω, γεματος ειλικρινεια, τον φοβο μου οτι εχω πιει δηλητηριο, ο
Sir Dorna ομως, με καθησυχαζει (ηταν νερο). Η τιμιοτητα μου εγινε γνωστη. Αυτο
ηταν το πρωτο σημαδι.
Το δευτερο κομματι της εξετασης ειναι να φερω στο Sir Dorna ενα ιστορικο
εγγραφο το 'Writ of Lorne'. Πρεπει να μπω στο δωματιο των θησαυρων των ησυχων
Troll και να δωροδοκησω το φυλακα με εναν κοκκινο πολυτιμο λιθο (GEM - για το
μερος που τον βρισκεις, βλεπε χαρτη). Ακολαστος, σας λεω!
Λιγοτερο ακολαστη ειναι, επειτα, η τριτη πραξη: 'Φερε το χρυσο πινακα απο το
λαβυρινθο στο βορρα!' Τα κλειδια του λαβυρινθου κραταει ο φοβερος Rodrick, ενας
ιπποτης που εχει επαναστατησει. Στο ταξιδι μου φτανω μπροστα σε δυο ταφοπλακες.
Με μια πιο κοντινη εξεταση βλεπω οτι τα γραμματα 'i' των επιγραφων ειναι εν
μερη χρυσαφι και εν μερη ασημι βαμμενα. Λιγο πιο κατω συναντω τον ιπποτη
Bidden. O ιδιος ειχε προσπαθησει να εξοντωσει το Rodrick, αναγκαστηκε ομως να
φυγει πληγωμενος και ελπιζει οτι εγω θα εχω επιτυχια και οτι η τιμη του θα
αποκατασταθει...
Ομως ο Nonplusultra μοιαζει μερικες φορες να μην ειναι ο επαναστατης, και ετσι
'καταφερνω' τον Rodrick γρηγοροτερα, απ'οτι στην αρχη πιστευα. Αργοτερα, βρισκω
στο λαβυρινθο μια σφαλισμενη πορτα. Για να την ανοιξω ενεργοποιω τους
ασημενιους και χρυσους γυαλιστερους μοχλους στον αντικρυνο τοιχο, αναλογα με
την ακολουθια των γραμματων 'i' που ειχα εξετασει νωριτερα (πρωτα τον ασημενιο,
υστερα δυο φορες το χρυσο, δυο φορες τον ασημενιο και τελικα δυο φορες ακομα
μια φορα το χρυσο μοχλο, καταλαβατε . Το σουσαμι ανοιγει και μπροστα μου
βρισκεται ο χρυσος πινακας του sir Dorna.
Ετσι, τον παραδιδω, γινομαι ιπποτης και παιρνω απ'το sir το 'standard of honor'
ενα φυλακτο του sir Cabirus. Απο κει και περα, ο Dorna ανοιγει το δωματιο με
τα οπλα. Τωρα μπορω να οπλιστω με τα πιο βαρυτιμα σπαθια και εξοπλισμους, οπως
αρμοζει σε εναν ιπποτη του ταγματος του. Οι γνωση των αδελφων μου στο
ταγμα: Aπο τον Meredith, τo Cecil, τo Doris και τον Kyle γνωριζω τον Mantras, ο
οποιος βελτιωνει τις ικανοτητες μου στη μαχη. O Derek (dela Fuente ?)
εξωτερικευει την ευχη του για καλυτερα εργαλεια για τα χειροτεχνηματα του
(επεξεργαζεται πολυτιμους λιθους). Ο Ree μου διηγειται για ενα μηχανικο τερας,
το Golem, το οποιο φτιαχθηκε απο τους μαγους και χρησιμοποιειται σα μηχανη
προπονησης για τους ιπποτες. Ο ιπποτης Trisch μιλαει για μια περιεργη κλοπη.
Καποιος εκλεψε μεγαλες ποσοτητες κεριων και φαναριων, καθως και το πολυτιμο
'Taper of sacrifice'. Δεν ειναι μαλιστα συμπτωση, οτι το ασπρο κερι, που εχω
παρει απο το Zak, ειναι το ηδη γνωστο 'Taper of sacrifice' και ειναι ενα ακομη
φυλακτο του Sir Cabirus. Ο Trisch θατο φυλαξει για μενα.
O βατραχος-βοδι
-----------------------------
Υπηρχε ενας νανος, ο οποιος εδωσε σ'αυτο το δωματιο αυτο το αξιομνημονευτο
ονομα. Στο νοτιο τοιχο ειναι εγκατεστημενα 2 διακοπτες και 2 κουμπια. Θετω και
τους δυο διακοπτες, ετσι ωστε να δειχνουν ωρα 10.30 και παταω τρεις φορες το
πανω κουμπι. Αποτελεσμα: το εδαφος στα βορειοανατολικα του νησιου σηκωνεται,
και μπορω τωρα ανετα με μερικα πηδηματακια να πατω το μυστικο δρομο (βλεπε
χαρτη).
Kαθε μοχλος μεσα στο δωματιο θετει σε ενεργεια μια πλατφορμα, η οποια σηκωνεται
απο το εδαφος. Σημαντικο σημειο: Οι μοχλοι ειναι πολυ ψηλα τοποθετημενοι, ετσι
που εδω ενα καλαμι θα ηταν πολυ χρησιμο. Ολες οι πλατφορμες μαζι φτιαχνουν μια
υπερδιαστατικη σκαλα, η οποια οδηγει σε ενα μικρο χωρο. Η δουλεια μου
ανταμειβεται με μια χρυση αλυσιδα και ενα μαγικο ραβδι.
Ενα ακομα φαινομενο σ'αυτο το επιπεδο ειναι ο καταρακτης. Αν θελω να τον περασω
απο τα νοτια, χρειαζομαι τη μαγικη λεξη 'levitate' ή 'fly'. Απο τα βορια
χρησιμοποιεται η μαγικη φραση 'Walk on water'. Εδω βρισκω ενα υπεροχο αλυσωτο
πουκαμισο.
Η αποικια των τρολλ
-----------------------------
Το τρολλ Sethar μου δινει, για ενα κομματι Wurmeintopf, μερικα λεπια δρακου, τα
οποια πρεπει να χρησιμοποιησω: Ψαχνω ολα τα συστατικα (μια γαβαθα, κρασι πορτο,
ενα νεκρο 'κοκκινο σκουλικι' και μανιταρια) μεσα σ'αυτο το επιπεδο (βλεπε
χαρτη). Οταν ολα βρισκονται πια μεσα στη γαβαθα, ανοιγω τη συνταγη του Laguno
και η λειχουδια ειναι ετοιμη.
Προτου ανεβω τις σκαλες για το επομενο επιπεδο, δανειζομαι απο τον Oradinar ενα
αγκιστρι, με το οποιο πιανω (στα σημειωμενα στο χαρτη σημεια) 10 ψαρια.
Ο ταφος του Sir Cabirus (Επιπεδο 5)
-----------------------------
Κουρελιασμενα ανθρωπινα οντα, πολυ πιο φιλικα απο οτι δειχνουν, κατεχουν αυτο
το επιπεδο της αβυσσου. Ο Marrowsuck φτιαχνει απο τα λεπια του δρακου, με
συμπληρωμα απο το μεταξι της αραχνης (απο το πρωτο επιπεδο), ενα ζευγαρι
πυριμαχες μποτες. Ετσι εχουν κατι για να διασχισουν το ρευμα
της λαβας, που ρεει στο νοτιο τμημα του επιπεδου. Κανει μονο μιση ωρα να
ετοιμαστουν τα στριφωματα, τα οποια θα μου κοστισουν παλι ορισμενες προμηθειες
φαγητου. Στο ενδιαμεσο συνομιλω με τον αρχηγο Shanclick. Αυτος εκανε την
αξιοθαυμαστη προταση, να αναζητηθει η λαβη του σπαθιου του Caliburn στα
βορειοανατολικα, εκει που επισης βρισκεται ο ταφος του Sir Cabirus. Μια μυστικη
πορτα θα με οδηγησει κατ'ευθειαν στις κατακομβες.
To ορυχειο Zanium
-----------------------------
Στο χαρτη εχει σημειωθει μια ονομαστη λαβη σπαθιου. Οπλιζομαι με θαρρος και
επισκεπτομαι εκει τον Anjor, εναν αλχημιστη (το αργοτερο τωρα, θα χρειαστω τις
πυριμαχες μποτες). Ο Anjor μου δινει την εντολη να του φερω 80
πετρες Zanium απο το ορυχειο που βρισκεται στα νοτια του επιπεδου.
Στο ορυχειο μπαινει κανεις μονο μεσω ενος δωματιου τηλεμεταφορας, το οποιο με
τη σειρα του ειναι κλειδωμενο με κλειδαρια με κωδικο. Ενας kneenibble δινει το
συνδυασμο για 10 ψαρια. Θετω τους διακοπτες στον τοιχο της αιθουσας
τηλεμεταφορας , απο τα αριστερα προς τα δεξια στις 10:30, 3:00 και 9:00. Ενα
τραβηγμα στο μοχλο ανοιγει την καταπακτη.
Στο πατωμα βρισκω μια περγαμηνη. Μονο μετα το διαβασμα του κειμενου
τηλεμεταφερομαι στο δευτερο επιπεδο (στο 'Moonstone', καπως πιο δυτικα απο τον
καταυλισμο του Ιronwit). Ομως, προτου γινει αυτο, διασχιζω τις στοες του
ορυχειου (το μαζεμα των πετρων του Zanium θυμιζει καπως το PacMan 3D).
Mε τα πετραδακια στο χερι επιστρεφω γρηγορα στον Anjor, ο οποιος υποσχεται να
μου φτιαξει, μεσα σε μια ωρα, ενα μεγαλο σβωλο χρυσου απ'αυτα. Αυτο που επισης
κανει, και μου δινει χρονο, ειναι να μου παιξει φλογερα στη μεγαλη αιθουσα στο
κεντρο . Ειναι ο μουσικος Eyesnack, ο οποιος μου μαθαινει το τραγουδι 'Mardins
song of Wonder'....
Ring of Humility (Επιπεδο 5)
-----------------------------
Ο Shak επισκευαζει για 20 χρυσα νομισματα το σπαθι του Caliburn. Για το σκοπο
αυτο χρειαζεται μια ωρα. Δωριζω το σπαθι του βασιλια Goldthirst στον ιπποτη
Derek (επιπεδο 4). Ευγνωνων, μου εμπιστευεται πως θα φτασω στο 'ring of
humility'.
Eπισκεπτομαι ενα δωματιο στο 5ο επιπεδο, στον οποιο (παλι) υπαρχουν 4 μοχλοι.
Θετω τους μοχλους με τη σειρα βορειοδυτικα, νοτιοανατολικα, βορειοανατολικα και
τελικα νοτιοδυτικα. Μετακινουμαι κατευθειαν παραλληλα με τον τοιχο, αφου στη
μεση του δωματιου βρισκεται ενα μαγικο δυναμικο πεδιο. Με τη μετακινηση των
μοχλων το πεδιο εξαφανιζεται και σε μια εσοχη βρισκεται ενα ασημενιο δαχτυλιδι.
Ειναι αυτο πραγματι το 'Ring of humility';
Το βασιλειο των μαγων (Επιπεδο 6)
-----------------------------
Το εκτο επιπεδο της αβυσσου κατοικειται απο μαγους, που εχουν τα καταλυματα
τους στα νοτια της 'χωρας'. Επισκεπτομαι πρωτα τη μαγισσα Louvnon. Αυτη με
συμβουλευει οτι τα ντουλαπια δε βελτιωνουν απαραιτητα το χαρακτηρα. Υπαρχουν
ορισμενα mantras (δε μπορει ομως να ονομασει κανενα), μεσω των οποιων θα
μπορουσα να περιμενω απο ενα ντουλαπι συγκεκριμενες καταστασεις ή πληροφοριες.
Ο μαγος Ranthru μου ζηταει να ψαξω για ενα συγκεκριμενο βιβλιο μεσα στις στοες
στα βορειοανατολικα. Το εν λογω βιβλιο φυλασσεται απο ενα Gazer και οταν το
φερω στο Ranthru, αυτος θα μπορεσει να ανεβασει τις μαγικες μου δυναμεις
(σημεια mana). Απο μια ομιλουσα πορτα στα νοτιοδυτικα αυτου του επιπεδου,
μαθαινω την αγραφη μαγικη φραση 'Sheet Lightning', η οποια υποσχεται νικη σε
μαχες με τερατα. Αυτη η μαγικη πορτα ηταν πριν απο πολυ καιρο ενας μαγος.
Παιρνω το δρομο κατ'ευθειαν για το μαγο Dominus. Αυτος για 10 χρυσα νομισματα
αναγνωριζει τα αντικειμενα. Μου επιβεβαιωνει οτι το ασημενιο δακτυλιδι ειναι
πραγματι το 'Ring of Humility' και επομενως αλλο ενα φυλακτο του Sir Cabirus.
Ακομη μαθαινω απο τον Gralwart για το 'Vas Rune', το πιο ισχυρο απο ολα τα Rune
μαγικα, το οποιο βρισκεται κρυμμενο εκει κοντα. Του ανακοινωνω οτι επιθυμω να
βελτιωσω τις μαγικες μου ικανοτητες και με μυει προθυμα στο μυστικο του 'Vas
Rune' ( αν και με μυστικες και δυσκολονοητες περιγραφες ).
Στα ανατολικα βλεπω δυο σημαιες, στις οποιες ειναι ζωγραφισμενο ενα ματι.
Περπατω προς την πλευρα ενος τοιχου αναμεσα σε μενα και τις σημαιες, και μεσω
τηλεμεταφορας βρισκομαι σε ενα χωριστο τετραγωνικο χωρο. Ο χωρος χωριζεται σε
τρια επιπεδα. Βρισκομαι στο πιο χαμηλο. Εδω βρισκω μερικα σμαραγδια, απο τα
οποια παιρνω τεσσερα. Μετα προχωρω στο δευτερο και το τριτο επιπεδο, πηγαινω σε
μια απο τις εξωτερικες γωνιες και στρεφω το βλεμμα μου στο κεντρο του δωματιου,
κατ'ευθειαν σε ενα στενο υποβαθρο.
Ριχνω ενα απο τα σμαραγδια στο υποβαθρο. Σταματα εκει μεσα. Το ιδιο ομως
πρεπει να κανω και σε καθε μια απο τις αλλες τρεις γωνιες, ωστε να μπορεσω να
παω στο πιο χαμηλο επιπεδο. Πατω το γκρι κουμπι, και το 'Vas Rune' εμφανιζεται
στο εδαφος. Αν πατησω το αλλο κουμπι τηλεμεταφερομαι εξω απο το δωματιο. Μολις
παρω στα χερια μου το 'Vas Rune' μπορω να χρησιμποιησω τις μαγικες φορμουλες
απο τον εκτο κυκλο και πανω. ( με την προυποθεση οτι κανεις εχει φτασει κανεις
σαν Avatar το απαραιτητο character level ).
Για γκολεμ και μαγους
-----------------------------
Ο μαγος Nilpont μου λεει το δρομο για το γκολεμ (ο ιπποτης Ree ειχε αναφερει
ηδη αυτο το συνθετικο τερας). Προκαλω το γκολεμ, το οποιο μετα απο μερικα
δυνατα χτυπηματα παραδιδεται (τι ηρωας που ειμαι!) και μου δινει το 'Shield of
Valor'. Παιρνω το φυλακτο, αφηνω ομως, μεγαλοψυχα, το γκολεμ να ζησει.
Αφου εκανα στο μαγο Morlock τη χαρη, να του φερω ενα σημαντικο βιβλιο ( μη
το ανοιξετε ! ) του συναδελφου του Bronus, θελησε να φανει ευγνωμων με μια
ανταμοιβη . Δοκιμαζοντας με ρωτα, αν ειμαι αυτος, που απελευθερωσε τους
μαγους απο την Υδρα με τα οχτω κεφαλια και αξιζει γι'αυτο διπλη αμοιβη. Τοτε με
εντιμοτητα παραδεχομαι, οτι δεν εχω σχεση με ολα αυτα, και αυτη μου η απαντηση
εχει τις θετικες της συνεπειες: Ο Morlock μου φανερωνει το μυστικο δρομο για το
'Book of Honesty'. Το φυλακτο ειναι κρυμμενο πισω απο μια κρυφη πορτα ( δες
χαρτη ). Τωρα πρεπει κανεις να διασχισει το ρευμα της λαβας για να πλησιασει το
στοχο αυτο.
Την αποφασιστικη υποδειξη για τη διαμονη του 'Wine of Compassion', ενος
ιδιαιτερα ευγενους κρασιου, την ακουω αργοτερα απο τον Dr. Owl, σαν
ευχαριστηριο για την απελευθερωση του υπηρετη του Murgo ( Σαν υπενθυμιση: ο
Murgo ηταν αιχμαλωτος των lizardmen στο τριτο επιπεδο ). Εκτος απ'αυτο μου
δωριζει μια rune-πετρα . Στρεφομαι σε ενα δωματιο στην παλια ακαδημια, το οποιο
ειναι εφοδιασμενο στην ανατολικη του πτερυγα με ενα σχεδιο σκακιου απο ξυλο. (
Ο μαγος Shanilor γνωριζει το δρομο προς τα εκει ). Οπως ο Dr. Oql αφησε να
εννοηθει, το μπουκαλι του κρασιου ειναι κρυμμενο κατω απο τις νοτιοανατολικες
σανιδες του εδαφους του δωματιου.
Εμφανιζονται δαιμονες
---------------------
Για το μαγο Fyrgen μπορω να παρατηρησω, πως με καποιους μυστικους καπνους
πεφτει σε εκσταση, για να δει το οραμα του. Λεει καποιες ανοησιες για καποιον
ισχυρο δαιμονα, ο οποιος θελει να βρεθει στην αβυσσο απο μιαν αλλη διασταση,
για να επιτεθει απο κει σε ολη τη Britannia. Βρισκω την απαραιτητη ουσια για να
προκληθει ο καπνος - ενα οπιοειδες - εκει κοντα. Η καυση της ουσιας αυτης με
μια δαδα προκαλει το οραμα μιας συλλαβης mantra. Επαναλαμβανω τη διαδικασια
αυτη συνολικα τρεις φορες και ενωνω τις συλλαβες αυτες αντιστροφα! Αυτο
δημιουργει το mantra 'Insahn'.
Μολις προφερω το mantra αυτο μπροστα σε ενα ντουλαπι μου φανερωνεται η
τοποθεσια του 'Cup of Wonder' λαμβανοντας υποψιν την τωρινη μου τοποθεσια.
Ρωτω το ενα ντουλαπι μετα το αλλο και τελικα βρισκομαι στο ...
Επιπεδο 3. Εδω παιζω το 'Mardins Song of Wonder' ( Πληκτρα: 3, 5, 4, 2, 3,
7, 8, 7, 5, Esc ) οπως επισης και το 'Cup of Wonder', ετσι ωστε να εμφανιστει
το ογδοο και τελευταιο φυλακτο. Απο τον Dominus ( Επιπεδο 6 ) επιβεβαιωνω παλι
τη σπουδαιοτητα του ευρηματος μου, οπως επισης και αλλων, ως τωρα μη
επιβεβαιωμενων αντικειμενων ( π.χ. 'Wine of Compassion' ).
Φτανω στο προτελευταιο επιπεδο, το βασιλειο του αρχιμαγου και
αρχιπαλιανθρωπου Tyball. Η πιο διασκεδαστικη ιδιοτητα του επιπεδου αυτου ειναι
η καταργηση της δυναμης των μαγικων λογων. Ολες οι ενδειξεις κανουν σαφες και
οι κυριοι μαγοι στο προηγουμενο επιπεδο συμφωνουν, οτι ο Tyball εχει απαγαγει
την Arial και την κρατα αιχμαλωτη. Γιατι ομως;
Μαγικη κορωνα και πετρες του Orb - ( Level 7 )
----------------------------------------------
Στις σκαλες συναντω τον adventurer Cardon που ψαχνει τον αδερφο του.
Διηγειται την ιστορια ενος φυλακτου, που ειναι χρησιμο σα σημαδι αναγνωρισης
για να περασει απο τους φρουρους του Tyball. Ο Tyball το εχει χασει στα
μεταλλεια που βρισκονται νοτιοανατολικα. Γι ατην αναζητηση μου περνω επισης και
πανω απο το καναλι στην ανατολικη γεφυρα, γι αν βρεθω στο μεταλλειο. Εδω
περιμενουν μονο δυο gazer και τουλαχιστον ενα 'ent', για να με γδαρουν, αλλα τι
ειναι πλεον δυο gazer...Ενα ent αντιθετα ειναι ενα μεταμορφουμενο δεντρο ( Βλ.
τον 'Αρχοντα των δακτυλιδιων, Τολκιν, 'οι δυο πυργοι' '). Αφου πηρα το
φυλακτο κατευθυνομαι δυτικα και μετα ακολουθω το μακρυ δρομο προς τα βορεια.
Οι φρουροι με αφηνουν ανεμποδιστα να μπω. Σε ενα περασμα συναντω το μαγο
Naruto. Μου εξηγει, οτι το μαγικο Orb του Tyball ειναι υπευθυνο για το γεγονος,
οτι μονο τα δικα του μαγια ειναι ισχυρα εδω κατω. Ακομη οτι ενα Orb μπορει να
καταστραφει μονο με το υλικο απο το οποιο αποτελειται.
O Naruto υπενθυμιζει εκτος απο το μαγικο λαβυρινθο του Tyball και τη μαγικη
κορωνα, η οποια θα με βοηθησει να εχω ασφαλη διαδρομη μεσω των περασματων.
Ειναι ο δικος του νεκρος συντροφος, που εχει επανω του ενα κλειδι, χωρις
το οποιο η αναφερθεισα κορωνα ( βρισκεται σε ενα θησαυροφυλακιο ) δεν μπορει να
πλησιαστει. Ο φτωχος επεσε - οπως ακουστηκε - θυμα των γιγαντιων αραχνων καπου
βορεια . Το κλειδι ομως δε το εφαγαν. ........
Ακολουθω τη συμβουλη του Narutos, να αναζητησω τους αιχμαλωτους. Ο φρουρος
της φυλακης με αιχμαλωτιζει αναπαντεχα στα προθυρα. Με αντιτιμο μια πολυτιμη
λιθο ( ή κατι αναλογο ) ανοιγει τα σιδερα των κελιων. Μερικα ανοιγουν μονο με
τη βια. Ο φυλακισμενος νανος Kallistan μου δωριζει τη μαγικη του σφαιρα, αφου
πρωτα ορκιστηκα σε ολους τους θεους να μην τη χρησιμοποιησω για κακο σκοπο. Ο
νανος με προειδοποιει για ενα υπουλο τερας, το οποιο παραμονευει στους ταφους
των προγονων του, και καποιος φυλακισμενος με το ονομα Δαντης, φοβαται οτι ο
Tyball δε θα νικηθει ποτε. Αυτος ο φυλακισμενος εχει σκαψει μια εξοδο απο τη
φυλακη , αλλα το συνορευον ρευμα λαβας τον εμποδιζει να αποδρασει ( επειδη του
λειπουν τα πυριμαχα παπουτσια σουπας δρακου ! ).
Δυο δυνατοτητες μπορουν να επιλεχθουν, ωστε να φτασει κανεις στο περασμα
με τη σκαλα που οδηγει προς τα κατω (Δες Νο 3 του χαρτη ): Ο ευθυς δρομος κατα
μηκος του ρευματος λαβας ( προς τα κει πρεπει να νικησω και μερικα 'Fire
Elementals' - τρομερα επικινδυνα τερατα απο φωτια ) ή ο παρακαμπτηριος μεσω των
κατακομβων των νανων ( η μαγικη σφαιρα ανοιγει μια κρυφη πορτα ).
Αφθονες κρυφες πορτες υπαρχουν στις κατακομβες. Σε ενα κρυφο δωματιο
ανακαλυπτω την κληρονομια των νανων - και ενα 'shadow beast', ενα τερας το
οποιο ο Kallistan μνημονευσε. Οταν το τερας γινεται σταδιακα αορατο, ειναι
ευκολο να το πιασει κανεις. Μερικα απο τα δωρα του ταφου ειναι ενα μαγικο
κρανος , που δινει αιωνια φως, μια καλη ασπιδα και ενα μαγεμενο σπαθι. Ο δρομος
αξιζει επισης. Προσβαση στη σκαλα αποκτω με τη βοηθεια του κλειδιου του
συντροφου του Narutos. Η σκαλα οδηγει σε ενα μικρο δωματιο στο απο κατω
επιπεδο. Απο εκει βρισκεται κανεις μεσω της επομενης σκαλας προς τα πανω
κατευθειαν στο θησαυροφυλακιο.
Δυστυχως δεν υπαρχει εδω μονο μια κορωνα. Ακολουθωντας την υποδειξη του
φτερωτου Kobold αποφασιζω για τη μικρη με την ασπρη πολυτιμη λιθο. Ολους τους
υπολοιπους θησαυρους τους αφηνω καλυτερα εκει που ειναι, ωστε να αποφυγω την
ενταση με τα δυο golems, τα οποια φρουρουν εδω ( τη μαγικη κορωνα μου την
αφηνουν αλλωστε ). Τωρα παιτνω το δρομο της επιστροφης, ωστε να πλησιασω τον
επομενο στοχο μου, τη σκαλα στο βορειοανατολικο τερμα. Η σκαλα αυτη οδηγει προς
τα πανω στο ογδοο επιπεδο, και ταυτοχρονα σε εναν αλλο τομεα. Ετσι βρισκομαι
στα ορυχεια με το ορυκτο απο το οποιο κατασκευαστηκε το μαγικο orb του Tyball.
Αρπαζω ενα κοματι του ορυκτου του orb που βρισκεται κατω και ανεβαινω τη σκαλα
που οδηγει προς τα πανω, καπως νοτια. Κατω παο το κρανιο ενος νεκρου ανακαλυπτω
το κλειδι για το λαβυρινθο του Tyball. Ακομη μια φορα πρεπει να διασχισω τον
κουραστικο δρομο προς τα πισω και μετα να μαθω για το λαβυρινθο, του οποιου η
εισοδος μπορει να βρεθει περιπου στο κεντρο του επιπεδου .
Η εισοδος για το λαβυρινθο ειναι στρωμενη απο το ρευμα της λαβας με
πετρινες κολωνες. Η μια ή η αλλη κολωνα εχουν παγιδες ( δες πρασινο σημαδι στο
χαρτη ) - επισης προσοχη . Προτου μπω στο λαβυρινθο, βγαζω το κρανος μου και
φορω την κορωνα και ψαχνω ενα σκουρο μονοπατι, που θα με οδηγησει στο χωρο
κατοικιας του Tyball. Προς το τελος του μονοπατιου προετοιμαζομαι για μαχη (
φορω παλι το κρανος μου !) και επιτιθεμαι στην αιθουσα..
Οσο πιο γρηγορα γινεται πρεπει να φτασω στο κεντρο της αιθουσας, επειδη
εδω ειναι εγκατεστημενο το orb . Με το κοματι απο ορυκτο orb που εχω πανω μου,
το σπαω στα δυο, ωστε να ξαναλειτουργουν τα μαγικα μου. Προτου εφοδιαστω πρεπει
να λογαριαστω με τον Tyball. Aυτος απειλει, να παραδωσει την Arial στο δαιμονα
'Slasher of Veils' ( Μηπως αυτο σας θυμιζει το οραμα του μαγου Fyrgen ; ), ωστε
αυτος να μπορει να παρει τη μορφη της. Ο δαιμονας, εγκλωβισμενος απο τον Tyball
στην αβυσσο θα μπορουσε ετσι να απεγκλωβιστει και εχοντας τη μορφη της Arial να
εξαφανισει τη britannia.
Aς αποχωριστουμε το δαιμονα! O Τyball αφηνει πισω του δυο κλειδιαμ τα
οποια βεβαια παιρνω μαζι μου. Μετα λυνω τα δεσμα της Arial, για το οποιο με
ευχαριστει εκ καρδιας. Ευχομενη μου πολλη τυχη επιστρεφει μεσω ενος μαγικου
φυλαχτου στον πατερα της.
Αυτο εγινε επιτελους. Ξεκουραζομαι επιτελους μια φορα και κοιμαμαι βαρια.
Στο ονειρο μου εμφανιζεται o Garamon , o εντιμος αδελφος του Tyball. Οπως
φαινεται θελει να με βοηθησει, αφου θα εχω θαψει πρωτα τα κοκαλα του. Αυτα θα
τα βρω στα νοτιοδυτικα του κατωτατου επιπεδου, ενω σαν τελευταιο αναπαυτηριο
φανταζεται για τον εαυτο του τις κατακομβες στο πεμπτο επιπεδο
THE FINAL KEYDOWN ( παραφραση του τραγουδιου 'the final countdown' - 'η τελικη
αναμετρηση ')
Προτου απασχοληθω με την επιθυμια του Garamon, παιρνω το κλειδι του
Tyball, για να ανοιξω τα υπολοιπα κελια της φυλακης. Με τους φυλακισμενους
διασκεδαζω για λιγο και ο Bolinard μου παραδιδει το πορτραιτο καποιου Tom. Ο
νανος Smoden φυλακιστηκε, επειδη εψαχνε το 'κλειδι του κουραγιου' ( Key of
Courage ). Απο αυτον παιρνω ενα κλειδι. Επισης ο Gurstang, ενας μαγος,
αναζητουσε ενα κλειδι , το 'Key of Truth'. Μου φανερωνει ενα συνθημα, το οποιο
θα πρεπει να αναφερω στον συναδελφο του Illomo ( οπως οι περισσοτεροι μαγοι
κατοικει επισης στο εκτο επιπεδο ).
Το 'Keyof Courage' μπορει να το παρει κανεις μερικες σκαλες πιο πανω, οι
οποιες ξεκινουν στα βορειοδυτικα του εβδομου επιπεδου και τελειωνουν στο τριτο
επιπεδο. Ο δρομος μου διακοπτεται απο συναντησεις με αφθονα τερατα. Πραγματικα
περιπλοκα γινονται ομως τα πραγματα στο χωρο, στον οποιο βρισκεται θαμενο το
'Key of Courage'. Εδω βρισκω δυο κλειστα δωματια, τα οποια συνδεονται μεταξυ
τους μεσω ενος καταστρωματος και περικλειονται απο νερο. ( πανω στο καταστρωμα
περιπολει ενα Ent, στο νερο παρμαονευουν γιγαντια Kraken ). Στο δωματιο που
βρικεται στα δυτικα βρικεται ενα κλειδι που φυλασσεται απο πολλα 'Shadow
Beasts', το οποιο ανοιγει το απεναντι δωματιο, που οδηγει στο 'Key of Courage'.
Δεν εχω ομως αναγκη το κλειδι αυτο ( το πρωτο ) αφου κατεχω τη μαγικη φορμουλα
'open'. ( αλλιως θα πρεπει κανεις να προστατευθει με τη μαγικη φορμουλα 'Freeze
Time' ή 'Invisibility' απο τα 'Shadow Beasts', να αρπαξει με αστραπιαια κινηση
το 'Key of Courage' απο το καρφι και να φυγει στη στιγμη μεσω της σκαλας.
Αλλωστε: στο labor του Tyballs, οπως και σε μερικες θεσεις στο ογδοο
επιπεδο συναντω μαγικα ποτα, των οποιων η επιδραση αναλογει στις μαγικες
φορμουλες που αναφερθηκαν. Θα ηταν για μενα πολυ ενδιαφεροντα στην περιπτωση
που μου ελειπαν οι μαγικες ικανοτητες ή οι απαραιτητες λιθοι απο runen ( ? ).
Απασχολουμαι με τα κοκαλα του Garamons ( Επιπεδο 8 ), τα οποια φυλασσονται
απο ενα 'Stone Golemn'. Διπλα στα κοκαλα βρισκεται ενα χρυσο δακτυλιδι, το
οποιο με βοηθαει να γινω αορατος. Αφου βρεθω στο επιπεδο 5 κανω μια ακομη
επισκεψη στους μαγους. Οποως μου εχει υποδειξει ο Gurstang, αναφερω στον Illomo
το συνθημα 'Folonae'. Ο Illomo, ο οποιος τωρα ξερει οτι επιθυμω το 'Key of
Truth' , μου δινει την υποδειξη να ψαξω στη βιβλιοθηκη της παλιας Ακαδημιας ενα
βιβλιο, του οποιου ο τιτλος ξεκινα με το λεχθεν συνθημα..
Χωρις πολυ ψαξιμο βρισκω το βιβλιο και χρησιμοποιω τη δευτερη λεξη του
τιτλου ( 'Fanlo' ) σα Mantra ( ? ) στη θηκη ( στο ιδιο επιπεδο ). Το 'Key of
Truth' εμφανιζεται. Τι λειπει; To 'Key of Love', το οποιο παιρνω καπου στο
πεμπτο επιπεδο ( Δωστε στη Judy το πορτραιτο του γνωστου Tom ). Η Judy και ο
Tom υπηρξαν καποτε αρραβωνιασμενοι , γι'αυτο αρχιζει και κλαιει. Ενα της δακρυ
λοιπον πεφτει στο ρευμα της λαβας και μεταφορφωνεται στο - σωστα καταλαβατε -
'Key of Love'!
Στις κατακομβες βορειοανατολικα ( στο ιδιο επιπεδο ) συναντω μια ταφοπετρα
με το ονομα του Garamon. Μολις θαψω τα κοκκαλα του Garamon αρχιζει και μου
μιλαει ξαφνικα σα ζωντανος, και απο κεινου συζηταμε για τον τροπο δρασης
εναντια στον 'Slasher of Veils'. Οπως πληροφορουμαι , ο δαιμονας ειναι δεμενος
προς το παρον στο 'Chamber of Virtue', που μπορει να ανοιχτει μεσω ενος
κλειδιου με τρια μερη. Το κλειδι αυτο ειναι το 'Key of Infinity' και
δημιουργειται με την ενωση του 'Key of Truth', του 'Key of Courage' και του
'Key of Love'.
Ο Garamon θελει να προσπαθησει να εξορισει το 'Slasher of Veils' ,με ενα
ενεργειακο χτυπημα, σε καθε διασταση απο την οποια προερχεται. Πως λοιπον θα
παραχθει η ενεργεια αυτη; Προτεινω να απελευθερωσουμε τις μαγικες δυναμεις του
φυλακτου, λειωνοντας το στο ηφαιστειο ( Επιπεδο 8 ). ( Δωστε στο Garamon τa
συνθηματα 'Talisman' και 'Volcano' ). Κι ο Garamon το θεωρει καλη ιδεα και
βιαζεται να πραγματοποιησουμε το σχεδιο αυτο το συντομοτερο δυνατο.
Πηγαινω και παλι στο ογδοο επιπεδο της αβυσσου. Προσβαση στο 'Chamber of
Virtue' υπαρχει απο τα ανατολικα και απο τα νοτια. Για να παει κανεις απο νοτια
πρεπει να παρει ενα ειδικο κλειδι απο τον Carasso. Απο το τετραγωνο του σταματα
κανεις βορειοανατολικα. Το τουνελ ειναι γεματο Fire elementals και Golem. Μπορω
να το παρακαμψω προσεγγιζοντας το 'chamber of virtue' πιο συντομα απο τα
νοτια. Με τον τροπο αυτο πρεπει να υπερνικησω μονο ενα στενο ρευμα λαβας. To
'key of infinity' ανοιγει την κλειδαρια. Πηγαινω γρηγορα προς την κοιλοτητα της
λαβας στο κεντρο και ριχνω μεσα ενα φυλακτο. Μολις βυθιστει στη λαβα συμβαινει
το εξης: Ενα Moongate ανοιγει και ενα δυνατο Sog τραβα εμενα και το δαιμονα
μεσα.
Βρισκομαι σε μια αλλη, παραξενη διασταση. Ο 'Slasher of Veils' μου
επιτιθεται αμεσως. Απο τον Tyball και τον Garamon ξερω πολυ καλα, οτι ειναι
αδυνατο να τον τραυματισω. Ετσι εχω μονο μια επιλογη: τη φυγη. Αλλα προς τα
που; Ετσι τωρα πια στηριζομαι στην προφητεια του Orb στο επιπεδο 1 και ακολουθω
το πρασινο μονοπατι ( με κανενα τροπο δε σταματω γιατι ο δαιμονας με ακολουθει
απο αποσταση αναπνοης. Τελικα στο τελευταιο σημειο του μονοπατιου βρισκεται το
σωτηριο 'Moongate', που με φερνει πισω στη Britannia. Ο δαιμονας φτανει πολυ
αργα, και μενει εγκλωβισμενος στην αλλη διασταση.
Μονο τωρα μετα την ενταση μπορω να παρακολουθησω, πως ο βαρωνος Almric
ζητα συγχωρεση απο τον Avatar και ευγνωμονει για τη σωτηρια της κορης του.
Επισης o Garamon με συγχαιρει. Φροντισε τοσο για το γεγονος οτι οι εναρετες
φυλες της αβυσσου εκδιωχθηκαν, επειδη στο εσωτερικο του ηφαιστειου
θεωρειται για αυτο υποπτος...(?)
********************************* ΤΕΛΟΣ ************************************