Η πιο χειριστικη

Ποια είναι η πιο χειριστικη, η πιο εγωιστρια;

  • 1.Κατερίνα Χελμη: η αγάπη μας

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • 2.Αννα Φονσου: οργη

    Ψηφοφορίες: 5 100,0%
  • 3.Ζωη Λασκαρη: εγωισμος

    Ψηφοφορίες: 3 60,0%
  • 4. Μεμα Σταθοπουλου: ένας μάγκας στα σαλονια

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • 5.Μιρκα Καλαντζοπουλου: λολιτες στην Αθηνα

    Ψηφοφορίες: 1 20,0%
  • 6. Βούλα Ζουμπουλακη: ιλιγγος

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • 7.Τασσω Καββαδια: η αμαρτία της ομορφιας

    Ψηφοφορίες: 2 40,0%
  • 8.Ζωζω Σαπουντζακη: το θυμα

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • 9. Αιμιλία Υψηλαντη: Ποιος Θανασης;

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • 10. Μεμα Σταθοπουλου : ένας άφραγκος Ωνασης

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    5

αριαδνη

candy fan
Joined
29 Μάρ 2010
Μηνύματα
15.279
Αντιδράσεις
17.704
Ψηφίστε ποια είναι η πιο χειριστικη, η πιο εγωιστρια, η πιο μισητή από τις παραπάνω κυρίες. Έχετε δύο ψήφους, ποια πιστεύετε ότι έκανε το μεγαλύτερο κακό στους γύρω της , σε φίλους και συγγενεις; Ποια σκεφτόταν μόνο τον εαυτό της και πατούσε επί πτωμάτων για να τα καταφερει; ποια είναι η πιο καπατσα, χειριστικη , υπολογιστρια και κακη;
 
Ψηφίστε ποια είναι η πιο χειριστικη, η πιο εγωιστρια, η πιο μισητή από τις παραπάνω κυρίες. Έχετε δύο ψήφους, ποια πιστεύετε ότι έκανε το μεγαλύτερο κακό στους γύρω της , σε φίλους και συγγενεις; Ποια σκεφτόταν μόνο τον εαυτό της και πατούσε επί πτωμάτων για να τα καταφερει; ποια είναι η πιο καπατσα, χειριστικη , υπολογιστρια και κακη;

Ωραια! Κριμα μονο που δεν εβαλες πανω απο δυο επιλογες. Τρεις ηθελα να ψηφισω απο την λιστα.
 
Λοιπον: Πρωτη απο ολες ψηφισα την Τασω Καβαδια γιατι ειναι η πιο κακια απο ολες. Ειναι η μονη που περα απο ζηλειες και τερτιπια δεν λογαριαζει καθολου την ανθρωπινη ζωη. Σκοτωνει και σακατευει εκατονταδες ανθρωπους που δουλευουν στο καραβι της. Χωρια οι ζωες των συγγενων τους που επισης καταστρεφονται. Αυτο απο μονο του τα λεει ολα και ειναι το πιο φρικτο. Η Τασω ειναι η χειροτερη!
Δευτερη κακια στην σειρα θεωρω την Ζωη Λασκαρη στον Εγωισμο. Μα για ενα χαστουκι να σπειρει τοση συμφορα; Και που; Στην αδελφη της που την λατρευει! Απαραδεκτη κακια.
Τριτη επιλογη η Αννα Φονσου. Πανω - κατω τα ιδια κανει και αυτη με την Λασκαρη, αλλα η Αννα περασε πιο δυσκολα παιδικα χρονια οπως λεγεται καποια στιγμη στην ταινια και υπαρχει, ας πουμε, μια μικρη δικαιολογια.
 
Έκρινα κάποια πράγματα εκ του αποτελέσματος την χειρότερη με διάφορα θεωρώ την Φονσου με διάφορα ομως! διότι άφησε την αδερφή της προσωρινα ευτυχως ανάπηρη ένα το κρατούμενο και μετά θέλησε να πάρει τον άνδρα της, να χαλάσει το σπιτικό της και τρίτον δεν άφησε άνθρωπο στον περίγυρος της χαρούμενο και ευτυχισμένο, ούτε φίλο, ούτε τους γονείς της, ούτε τον άνδρα που την αγαπούσε. Δαίμονας σωστός.
 
Λοιπον: Πρωτη απο ολες ψηφισα την Τασω Καβαδια γιατι ειναι η πιο κακια απο ολες. Ειναι η μονη που περα απο ζηλειες και τερτιπια δεν λογαριαζει καθολου την ανθρωπινη ζωη. Σκοτωνει και σακατευει εκατονταδες ανθρωπους που δουλευουν στο καραβι της. Χωρια οι ζωες των συγγενων τους που επισης καταστρεφονται. Αυτο απο μονο του τα λεει ολα και ειναι το πιο φρικτο. Η Τασω ειναι η χειροτερη!
Δευτερη κακια στην σειρα θεωρω την Ζωη Λασκαρη στον Εγωισμο. Μα για ενα χαστουκι να σπειρει τοση συμφορα; Και που; Στην αδελφη της που την λατρευει! Απαραδεκτη κακια.
Τριτη επιλογη η Αννα Φονσου. Πανω - κατω τα ιδια κανει και αυτη με την Λασκαρη, αλλα η Αννα περασε πιο δυσκολα παιδικα χρονια οπως λεγεται καποια στιγμη στην ταινια και υπαρχει, ας πουμε, μια μικρη δικαιολογια.
Για την τασσω έχω ξεχάσει αυτές τις κρίσιμες λεπτομέρειες δυστυχώς ε ναι τότε είναι η βασιλισσα της κακιάς, αναμφίβολα. Ψηφισα λασκαρη στον εγωισμό, αναμφίβολα πολύ εγωιστικό πλάσμα.
 
Εγώ ψήφισα αρχικά την Τασσώ Καββαδία, της οποίας η κακία δεν είχε όρια. Και μάλιστα εκτοξευόταν στην τόσο γλυκιά και καλή Μπέττυ Λιβανού που κάνει την Τασσώ φρικτή με Φ κεφάλαιο.
Η Ζωίτσα ήταν πολύ πειστική στον Εγωισμό. Η Ζωή Λάσκαρη έδωσε ερμηνειάρα και στις σκηνές που είναι κακιά και ήταν απολαυστική. Ήταν οι καλύτερες σκηνές της. Φανταστική και μοιραία.
Η Φόνσου που μέχρι τότε έπαιζε την ρομαντική κοπελιά που συνήθως ήταν και αγοροκόριτσο έπαιξε την κακια με τρομερά αποτελέσματα. Η ταινία έπασχε βέβαια εξαιτίας της παραγωγής ( φανταστείτε να ήταν στον Φινο) όμως η Φόνσου έδωσε ρεσιτάλ κακίας και οργής κατά την άποψη μου κορυφαία. Της πήγαινε πιο πολύ και από τής Ζωιτσας.

Και οι τρεις διοχέτευαν το μίσος, την κακία και την οργή τους απέναντι σε τόσο καλές έως και αγαθές φιγούρες όπως η προαναφερθείσα Μπέττυ Λιβανού, η Τζένη Ρουσσέα και η Βιβετα Τσιούνη. Ειδικά η Ρουσσέα που δεν είχε και το μοιραίο και την ομορφιά της Μπέτυς ή της Βιβετας ταίριαζε τόσο ως θύμα και έκανε την Ζωίτσα να φαίνεται τερας
 
Εγώ ψήφισα αρχικά την Τασσώ Καββαδία, της οποίας η κακία δεν είχε όρια. Και μάλιστα εκτοξευόταν στην τόσο γλυκιά και καλή Μπέττυ Λιβανού που κάνει την Τασσώ φρικτή με Φ κεφάλαιο.
Η Ζωίτσα ήταν πολύ πειστική στον Εγωισμό. Η Ζωή Λάσκαρη έδωσε ερμηνειάρα και στις σκηνές που είναι κακιά και ήταν απολαυστική. Ήταν οι καλύτερες σκηνές της. Φανταστική και μοιραία.
Η Φόνσου που μέχρι τότε έπαιζε την ρομαντική κοπελιά που συνήθως ήταν και αγοροκόριτσο έπαιξε την κακια με τρομερά αποτελέσματα. Η ταινία έπασχε βέβαια εξαιτίας της παραγωγής ( φανταστείτε να ήταν στον Φινο) όμως η Φόνσου έδωσε ρεσιτάλ κακίας και οργής κατά την άποψη μου κορυφαία. Της πήγαινε πιο πολύ και από τής Ζωιτσας.

Και οι τρεις διοχέτευαν το μίσος, την κακία και την οργή τους απέναντι σε τόσο καλές έως και αγαθές φιγούρες όπως η προαναφερθείσα Μπέττυ Λιβανού, η Τζένη Ρουσσέα και η Βιβετα Τσιούνη. Ειδικά η Ρουσσέα που δεν είχε και το μοιραίο και την ομορφιά της Μπέτυς ή της Βιβετας ταίριαζε τόσο ως θύμα και έκανε την Ζωίτσα να φαίνεται τερας
Εμένα η υπομονή και η γλυκύτητα της τσιουνη με έπεισε πως η Φονσου μπροστά της φαίνεται τέρας σωστο. Όπως και να χει η φονσου έδωσε ερμηνεία ζωής. Εξαιρετική.
Ψήφισα και την μιρκα , είχε πολλά ελαφρυντικα δεν λέω και ήταν ανήλικη αλλά έκανε μεγάλο κακό σε έναν άνθρωπο που την λατρεψε( ο οποίος φυσικά δεν θα έπρεπε ποτέ να αρχίσει σχέση με ανήλικη, έιχε πολύ μεγάλη ευθύνη). Αλλά η ροζυ πάλι δεν έχει ηθικούς φραγμους, μέχρι και την γυναίκα του ενημέρωσε με χίλια δυο ψεματα ( τουλάχιστον να της ελεγε την αλήθεια)και θα μπορούσε να πάθει κακό η γυναίκα , της ήρθε στα ξαφνικά. Σίγουρα ενιωθε οργη μέσα της η ροζυ για όσα η ζωή δεν της προσφερε όμως αυτή το πήγε τρία κλικ παρακάτω .
 
@Bambinella στον" άφραγκο ωναση" η μεμα θέλει να φάει τα λεφτά του Βουτσά ο οποίος παρουσιάζεται ως συγγενής του Ωνάση και με τον μπαρκουλη να του πουλήσουν ένα ξενοδοχείο και να πιάσουν την καλή, φευγοντας για το εξωτερικό. Γενικά είναι μια επιφανειακή γυναίκα που της αρέσουν τα λουσα , τα κοσμήματα και η καλή ζωή και τον άλλον τον χειρίζεται με τα νιάτα και την καπατσοσυνη της για να τα αποκτήσει. Γενικά αυτό κάνει στην ζωή της χειρίζεται τους άλλους για να έχει λεφτα, ψάχνοντας για κορόιδα ότι και η Ζωζώ δηλ.στο θύμα. Μπροστά βέβαια στην τασσω , στην λασκαρη και στην φονσου κάνουν το λιγότερο κακο. H μεμα δεν θα φάει μόνο τα λεφτά του Βουτσά αλλά και των εργαζομένων στο ξενοδοχείο που δουλευουν χρονια και θα μείνουν ανεργοι .
 
Τελευταία επεξεργασία:
@Bambinella στον" άφραγκο ωναση" η μεμα θέλει να φάει τα λεφτά του Βουτσά ο οποίος παρουσιάζεται ως συγγενής του Ωνάση και με τον μπαρκουλη να του πουλήσουν ένα ξενοδοχείο και να πιάσουν την καλή, φευγοντας για το εξωτερικό. Γενικά είναι μια επιφανειακή γυναίκα που της αρέσουν τα λουσα , τα κοσμήματα και η καλή ζωή και τον άλλον τον χειρίζεται με τα νιάτα και την καπατσοσυνη της για να τα αποκτήσει. Γενικά αυτό κάνει στην ζωή της χειρίζεται τους άλλους για να έχει λεφτα, ψάχνοντας για κορόιδα ότι και η Ζωζώ δηλ.στο θύμα. Μπροστά βέβαια στην τασσω , στην λασκαρη και στην φονσου κάνουν το λιγότερο κακο. H μεμα δεν θα φάει μόνο τα λεφτά του Βουτσά αλλά και των εργαζομένων στο ξενοδοχείο που δουλευουν χρονια και θα μείνουν ανεργοι .

Σε ευχαριστω. Οπωσδηποτε επικινδυνη γυναικα η Μεμα εδω και αν δεν ηταν κωμωδια το εργο, τοτε οι ηρωες θα παθαιναν πολυ χειροτερα.
 
f4c5e675-3781-4207-8eda-452a3b05341b.jpg
Από όλες τις κακουλες είναι η πιο light περίπτωση η Ζωζώ, στο θυμα. Χορηγό ψάχνει να κάνει καριέρα στο τραγουδι, χειριστικη είναι φυσικά απέναντι στον Βουτσά ο οποίος δεν γνωρίζει από πονηριά και αστικές ψευτοευγενιες.
 
Προβολή συνημμένου 284432
Από όλες τις κακουλες είναι η πιο light περίπτωση η Ζωζώ, στο θυμα. Χορηγό ψάχνει να κάνει καριέρα στο τραγουδι, χειριστικη είναι φυσικά απέναντι στον Βουτσά ο οποίος δεν γνωρίζει από πονηριά και αστικές ψευτοευγενιες.
Τον ίδιο ρόλο περίπου έπαιξε και η Μίρκα Καλατζοπούλου στο πατέρα κάτσε φρόνιμα
 
Προβολή συνημμένου 284432
Από όλες τις κακουλες είναι η πιο light περίπτωση η Ζωζώ, στο θυμα. Χορηγό ψάχνει να κάνει καριέρα στο τραγουδι, χειριστικη είναι φυσικά απέναντι στον Βουτσά ο οποίος δεν γνωρίζει από πονηριά και αστικές ψευτοευγενιες.
Και η Νόρα Κατσέλη στο ένα ασύλληπτο κορόιδο θα ταίριαζε
 
Και η Νόρα Κατσέλη στο ένα ασύλληπτο κορόιδο θα ταίριαζε
Kαι η Αιμιλία Υψηλαντη κάνει την κοσμική κυρία και προσπαθεί μαζί με φίλους, (δηλ.λυκοφιλιες)του καλοκαγαθου Βεγγου να του φάνε το μαγαζί!
 
Νικήτρια η φονσου άρα έδωσε φοβερή ερμηνεία και κατάφερε να πείσει ως φοβερα εγωιστρια και κοινωνιοπαθης γιατί έχει και αυτό το χαρακτηριστικό. Ακολουθεί η Λάσκαρη στον εγωισμό που ούτε το καλό της αδερφής της δεν θέλει και δεν έχει κανένα ελαφρυντικό. Δηλ.αν κάνεις κακό στην ίδια σου την αδερφή που θα κάνεις καλο;
 
Εξίσου κακομαθημένες και απολύτως χειριστικες μπορούν να θεωρηθούν η Γκέλυ Μαυροπούλου στο Η κυρία του κυρίου, η Άννα Συνοδινού στον Θανασάκη τον πολιτευομενο, η η Μέλπω Ζαροκωστα και η Νίκη Λινάρδου στο Υπάρχει και φιλότιμο.

Για να μην μιλήσουμε για τη Νορα Βαλσάμη και τη Μέλπω Ζαροκωστα ξανά στο Κάτι κουρασμένα παλικάρια που είχαν τον σκοπό τους
 
Χειριστικη είναι η εφη οικονομου και στο φτωχοπαιδο που προσπαθεί πάση θυσία να πάρει τον αρραβωνιαστικο της καλύτερης της φίλης και το κατορθώνει , αγοράζονταςτην αγαπη του. Επίσης χειριστικη είναι και στο αγρίμι φέρεται αισχρα στο φτωχοκοριτσο την Χριστίνα συλβα.
 
Πίσω
Μπλουζα