Καλύτερη ενζενί ερμηνεία

Καλύτερη ενζενί ερμηνεία

  • Αλίκη Βουγιουκλάκη - Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο

    Ψηφοφορίες: 2 22,2%
  • Τζένη Καρέζη - Λατέρνα Φτώχεια και Φιλότιμο

    Ψηφοφορίες: 5 55,6%
  • Ζωή Λάσκαρη - Ο Ατσίδας

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Άννα Φόνσου - Περάστε την πρώτη του μηνός

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Έλλη Λαμπέτη - Κυριακάτικο Ξύπνημα

    Ψηφοφορίες: 1 11,1%
  • Νόρα Βαλσάμη - Ο Ψευτης

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Έλενα Ναθαναήλ - Επιχείρησις Απολλων

    Ψηφοφορίες: 1 11,1%
  • Κάκια Αναλυτή - Η βίλα των οργίων

    Ψηφοφορίες: 1 11,1%
  • Έλλη Φωτίου - Μιας πεντάρας νιατα

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Αλλη

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    9

Billious17

Retro Member
Joined
11 Δεκ 2021
Μηνύματα
194
Αντιδράσεις
352
Ένα από τα πιο γνωστά είδη του παλιού κινηματογράφου μας είναι οι γνωστές κομεντί στις οποίες διακρίθηκαν οι ενζενί που πρωταγωνίστησαν. Προτείνω να ψηφίσουμε την καλύτερη ενζενί ερμηνεία σε κομεντί.
 
Ολες οι ερμηνειες της δημοσκοπησης ειναι πολυ καλες, αλλα αν και οι επιλογες ειναι πολλαπλες, προσωπικα ψηφισα μια:
Αλικη Βουγιουκλακη στο Ξυλο. Μοναδικη και ανεπαναληπτη ερμηνεια. Καμια αλλη ηθοποιος της εποχης εκεινης δεν θα μπορουσε να αποδωσει τοσο θεσπεσια αυτον τον ρολο. Για μενα, η καλυτερη ερμηνεια της καριερας της.
 
Εγώ ψήφισα την Κάκια Αναλυτή γιατί μου άρεσε πολύ η ερμηνεία της ως καπάτσα κοπέλα. Νομίζω ήταν πολύ ενδιαφέρουσα. Από κει και έπειτα θα έδινα και μια ψήφο στην Αλίκη γιατί είχε όλη την απαραίτητη δροσιά που απαιτούσε ο ρόλος. Τέλος και η Ζωίτσα ήταν πολύ καλή στον Ατσίδα σε σημείο που με εξέπληξε ευχάριστα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μου αρέσουν πολυ σχεδόν εξίσου και η Αλίκη Βουγιουκλακη και η Έλλη Φωτίου και η Κακια Αναλυτη τους συγκεκριμένους ρόλους τους. Τελικά αποφάσισα στις λεπτομέρειες να ψηφίσω Αλίκη. Εξάλλου στο συλλογικό ασυνείδητο πολλών γενεών Ελλήνων, η Αλίκη θα είναι πάντα οι "μαθήτριες" Παπασταυρου κ Πετροβασιλη
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ψήφισα την Καρέζη που τη θεωρώ και την καλύτερη Ελληνίδα ενζενί αν και δε θα έβαζα τη Λατέρνα γιατί ο ρόλος δεν ήταν καθαρά ενζενί. Έχει όμως τόσες άλλες, τη Χιονάτη, το Τρελοκόριτσο, το Ραντεβού στην Κέρκυρα, τη Μαργαρίτα...
Επίσης νομίζω οτι ούτε η Φωτίου στο Μιας Πεντάρας Νιάτα είναι ενζενί, ντάμα θα την έλεγα αν και είναι πολύ νέα. Ούτε την Αναλυτή θα την έβαζα στις ενζενί στη Βίλα, μάλλον ρολίστα είναι.
Η Αλίκη έχει κάποιες πολύ καλές εμφανίσεις ως ενζενί, με καλύτερες το Ξύλο και το Κλωτσοσκούφι
Η Φόνσου πάλι καλούτσικη, η Λάσκαρη με τη Ναθαναήλ μου φαίνεται αδιανόητο να χαρακτηριστούν ενζενί. Θα μπορούσαν ίσως, αλλά παραείναι σέξι. Για τον ίδιο λόγο δε θα έβαζα ας πούμε την Καραγιάννη.
Η Βαλσάμη έχει όλα τα προσόντα της ενζενί, άλλωστε ερμήνευσε σχεδόν αποκλειστικά τέτοιους ρόλους.
Η Λαμπέτη πολύ δροσερή στο Ξύπνημα και σπιρτόζα άλλα όχι όσο αθώα θα ήθελα.
Αν πρόσθετα κάποιες θα έβαζα τη Γκέλυ Μαυροπούλου ως πρώτη διδάξασα ή μια από τις πρώτες και για τον ίδιο λόγο τη Σμαρούλα Γιούλη. Μπορώ να γράφω μέχρι αύριο για να καταλήξω εκεί απ όπου ξεκίνησα. Η Καρέζη είναι ο ορισμός της ενζενί.
 
Ακριβως αυτες σκεφτομουν παντα κι εγω. Και με αυτη την σειρα.
Αγαπώ το κλωτσοσκουφι περισσότερο μετά την μαντολενα, την Λίζα και οι άλλοι και μετά το ξύλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ψήφισα την Καρέζη που τη θεωρώ και την καλύτερη Ελληνίδα ενζενί αν και δε θα έβαζα τη Λατέρνα γιατί ο ρόλος δεν ήταν καθαρά ενζενί. Έχει όμως τόσες άλλες, τη Χιονάτη, το Τρελοκόριτσο, το Ραντεβού στην Κέρκυρα, τη Μαργαρίτα...
Επίσης νομίζω οτι ούτε η Φωτίου στο Μιας Πεντάρας Νιάτα είναι ενζενί, ντάμα θα την έλεγα αν και είναι πολύ νέα. Ούτε την Αναλυτή θα την έβαζα στις ενζενί στη Βίλα, μάλλον ρολίστα είναι.
Η Αλίκη έχει κάποιες πολύ καλές εμφανίσεις ως ενζενί, με καλύτερες το Ξύλο και το Κλωτσοσκούφι
Η Φόνσου πάλι καλούτσικη, η Λάσκαρη με τη Ναθαναήλ μου φαίνεται αδιανόητο να χαρακτηριστούν ενζενί. Θα μπορούσαν ίσως, αλλά παραείναι σέξι. Για τον ίδιο λόγο δε θα έβαζα ας πούμε την Καραγιάννη.
Η Βαλσάμη έχει όλα τα προσόντα της ενζενί, άλλωστε ερμήνευσε σχεδόν αποκλειστικά τέτοιους ρόλους.
Η Λαμπέτη πολύ δροσερή στο Ξύπνημα και σπιρτόζα άλλα όχι όσο αθώα θα ήθελα.
Αν πρόσθετα κάποιες θα έβαζα τη Γκέλυ Μαυροπούλου ως πρώτη διδάξασα ή μια από τις πρώτες και για τον ίδιο λόγο τη Σμαρούλα Γιούλη. Μπορώ να γράφω μέχρι αύριο για να καταλήξω εκεί απ όπου ξεκίνησα. Η Καρέζη είναι ο ορισμός της ενζενί.
Μπορούμε και μέρος 2
 
Ψήφισα την Καρέζη που τη θεωρώ και την καλύτερη Ελληνίδα ενζενί αν και δε θα έβαζα τη Λατέρνα γιατί ο ρόλος δεν ήταν καθαρά ενζενί. Έχει όμως τόσες άλλες, τη Χιονάτη, το Τρελοκόριτσο, το Ραντεβού στην Κέρκυρα, τη Μαργαρίτα...
Επίσης νομίζω οτι ούτε η Φωτίου στο Μιας Πεντάρας Νιάτα είναι ενζενί, ντάμα θα την έλεγα αν και είναι πολύ νέα. Ούτε την Αναλυτή θα την έβαζα στις ενζενί στη Βίλα, μάλλον ρολίστα είναι.
Η Αλίκη έχει κάποιες πολύ καλές εμφανίσεις ως ενζενί, με καλύτερες το Ξύλο και το Κλωτσοσκούφι
Η Φόνσου πάλι καλούτσικη, η Λάσκαρη με τη Ναθαναήλ μου φαίνεται αδιανόητο να χαρακτηριστούν ενζενί. Θα μπορούσαν ίσως, αλλά παραείναι σέξι. Για τον ίδιο λόγο δε θα έβαζα ας πούμε την Καραγιάννη.
Η Βαλσάμη έχει όλα τα προσόντα της ενζενί, άλλωστε ερμήνευσε σχεδόν αποκλειστικά τέτοιους ρόλους.
Η Λαμπέτη πολύ δροσερή στο Ξύπνημα και σπιρτόζα άλλα όχι όσο αθώα θα ήθελα.
Αν πρόσθετα κάποιες θα έβαζα τη Γκέλυ Μαυροπούλου ως πρώτη διδάξασα ή μια από τις πρώτες και για τον ίδιο λόγο τη Σμαρούλα Γιούλη. Μπορώ να γράφω μέχρι αύριο για να καταλήξω εκεί απ όπου ξεκίνησα. Η Καρέζη είναι ο ορισμός της ενζενί.
Και γω αυτό πιστεύω ότι η καρεζη είναι ο ορισμός της ενζενι χωρίς αμφιβολία συνολικά, στο νύφη το σκάσε, ραντεβού στην Κέρκυρα κτλ.και το ίδιο πιστεύω και για την Ναθαναήλ δύσκολο να την δεις ως ενζενι , ήταν ντάμα. Η Φωτίου όμως μου έκανε για ενζενι
 
Και γω αυτό πιστεύω ότι η καρεζη είναι ο ορισμός της ενζενι χωρίς αμφιβολία συνολικά, στο νύφη το σκάσε, ραντεβού στην Κέρκυρα κτλ.και το ίδιο πιστεύω και για την Ναθαναήλ δύσκολο να την δεις ως ενζενι , ήταν ντάμα. Η Φωτίου όμως μου έκανε για ενζενι
Η Ναθαναήλ πιο πολύ ως ενζενί νομίζω ήταν στο Κάτι να καιει και στο Επιχείρηση Απόλλων
 
Ο Ναθαναήλ πιο πολύ ως ενζενί νομίζω ήταν στο Κάτι να λέει και στην Επιχείρηση Απόλλων
Ναι σε αυτά τα δύο μπορείς να το πεις σε όλα τα άλλα ήταν η μοιραία γυναίκα
 
@Θεία Λένα και @αριαδνη. Δειτε την Ελλη Φωτιου στην Ζηλεια (1963). Εκει ηταν ενζενι στον υπερτατο βαθμο. Και σε αλλες της ταινιες βεβαια, αλλα στην Ζηλεια οσο πουθενα.
Και περαν αυτου, η Ζηλεια ειναι μια ταινια που την αγαπω πολυ. Μπεατα, Φουντας, Τσαπελης το ερωτικο τριγωνο του εργου, αν υποθεσουμε πως υπαρχει τριγωνο, και η Ελλη στον ρολο της κορης. Μια κοπελιτσα αγνη και αθωα που στα 18α γενεθλια της βρισκεται μπροστα σε μια φοβερη αποκαλυψη.
Δειτε το ετσι και το πετυχετε, αλλα δεν θα μπορεσω ποτε να καταλαβω γιατι μια τοσο ωραια ταινια του Ορεστη Λασκου παραμενει αγνωστη στο ευρυ κοινο.
 
Εγώ προσωπικά ψήφισα την Τζένη Καρέζη γιατί νομίζω έπαιξε τέλεια στο κινηματογραφικό της ξεκίνημα. Ήταν γλυκιά, γοητευτική, πανέμορφη στάθηκε απέναντι σε δύο θηρία και κέρδισε.
Όσο για τη δεύτερη ψήφο η Κάκια Αναλυτή νομίζω ότι ήταν η επιτομή της ενζενί. Αυτή η γυναίκα με αυτή την φωνή, με αυτή την εμφάνιση και με το συγκεκριμένο στυλ παιξίματος νομίζω θα μπορούσε να παίζει την ενζενί εσαεί. Εντάξει δεν ξέρω αν ο ρόλος της στην βίλα είναι πιο πολύ ρολιστρια. Ωστόσο νομίζω ότι χρησιμοποίησε τα στοιχεία της ενζενί στην ερμηνεία τής, ιδιαίτερα με την φωνή τής . Άσχετα δε νομίζω ότι ο ρόλος της στην Βίλα είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες σε τέτοιου τύπου ρόλους.

Όσο για τις υπόλοιπες, η Αλίκη στην πρώιμη φάση της ίσως ως τη Σωφερίνα ήταν από τις καλύτερες ενζενί που είχαμε. Στο Ξύλο και στην Αλίκη στο ναυτικό έδωσε υπέροχες ερμηνείες. Μετά έπαιξε πιο πολύ την παντρεμένη γυναίκα και οι ρόλοι της δεν απέπνεαν την ίδια δροσιά. Η Φόνσου το ψιλοειχε και στο Περάστε την πρώτη του μηνός όπου έπαιζε και μια πιο καρατεριστα την λάτρευα. Η Ναθαναήλ στο Επιχείρηση Απόλλων και στο Κάτι να καιει ήταν πιο πολύ μετά έπαιζε την ντάμα. Το ίδιο και η Λάσκαρη την σκέφτομαι ως ενζενί στο Ένα κορίτσι για δύο και στον Ατσίδα που ήταν φανταστική και έδωσε μια υπέροχη ερμηνεία.
Η Νόρα και η Έλλη Φωτίου με αυτό το παρουσιαστικό ταίριαζαν ταμάμ για αυτούς τούς ρόλους. Η δε Φωτίου στο Μιας πεντάρας νιατα είναι πολύ καλή.


Αφήνω στο τέλος τη Λαμπέτη γιατί είναι μια κατηγορία από μόνη της αυτή η γυναίκα. Μια εξαίσια ηθοποιός που στο Κυριακάτικο Ξύπνημα με εντυπωσίασε σε κωμικό ενζενιστικο ρόλο. Κρίμα που δεν μας έδωσε περισσότερες ταινίες γενικά
 
@Θεία Λένα και @αριαδνη. Δειτε την Ελλη Φωτιου στην Ζηλεια (1963). Εκει ηταν ενζενι στον υπερτατο βαθμο. Και σε αλλες της ταινιες βεβαια, αλλα στην Ζηλεια οσο πουθενα.
Και περαν αυτου, η Ζηλεια ειναι μια ταινια που την αγαπω πολυ. Μπεατα, Φουντας, Τσαπελης το ερωτικο τριγωνο του εργου, αν υποθεσουμε πως υπαρχει τριγωνο, και η Ελλη στον ρολο της κορης. Μια κοπελιτσα αγνη και αθωα που στα 18α γενεθλια της βρισκεται μπροστα σε μια φοβερη αποκαλυψη.
Δειτε το ετσι και το πετυχετε, αλλα δεν θα μπορεσω ποτε να καταλαβω γιατι μια τοσο ωραια ταινια του Ορεστη Λασκου παραμενει αγνωστη στο ευρυ κοινο.
Η ταινια υπάρχει μπαμπι γιατί όχι, είμαι θαυμάστρια της φωτιου. Πολύ καλή ηθοποιός.
 
Εγώ προσωπικά ψήφισα την Τζένη Καρέζη γιατί νομίζω έπαιξε τέλεια στο κινηματογραφικό της ξεκίνημα. Ήταν γλυκιά, γοητευτική, πανέμορφη στάθηκε απέναντι σε δύο θηρία και κέρδισε.
Όσο για τη δεύτερη ψήφο η Κάκια Αναλυτή νομίζω ότι ήταν η επιτομή της ενζενί. Αυτή η γυναίκα με αυτή την φωνή, με αυτή την εμφάνιση και με το συγκεκριμένο στυλ παιξίματος νομίζω θα μπορούσε να παίζει την ενζενί εσαεί. Εντάξει δεν ξέρω αν ο ρόλος της στην βίλα είναι πιο πολύ ρολιστρια. Ωστόσο νομίζω ότι χρησιμοποίησε τα στοιχεία της ενζενί στην ερμηνεία τής, ιδιαίτερα με την φωνή τής . Άσχετα δε νομίζω ότι ο ρόλος της στην Βίλα είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες σε τέτοιου τύπου ρόλους.

Όσο για τις υπόλοιπες, η Αλίκη στην πρώιμη φάση της ίσως ως τη Σωφερίνα ήταν από τις καλύτερες ενζενί που είχαμε. Στο Ξύλο και στην Αλίκη στο ναυτικό έδωσε υπέροχες ερμηνείες. Μετά έπαιξε πιο πολύ την παντρεμένη γυναίκα και οι ρόλοι της δεν απέπνεαν την ίδια δροσιά. Η Φόνσου το ψιλοειχε και στο Περάστε την πρώτη του μηνός όπου έπαιζε και μια πιο καρατεριστα την λάτρευα. Η Ναθαναήλ στο Επιχείρηση Απόλλων και στο Κάτι να καιει ήταν πιο πολύ μετά έπαιζε την ντάμα. Το ίδιο και η Λάσκαρη την σκέφτομαι ως ενζενί στο Ένα κορίτσι για δύο και στον Ατσίδα που ήταν φανταστική και έδωσε μια υπέροχη ερμηνεία.
Η Νόρα και η Έλλη Φωτίου με αυτό το παρουσιαστικό ταίριαζαν ταμάμ για αυτούς τούς ρόλους. Η δε Φωτίου στο Μιας πεντάρας νιατα είναι πολύ καλή.


Αφήνω στο τέλος τη Λαμπέτη γιατί είναι μια κατηγορία από μόνη της αυτή η γυναίκα. Μια εξαίσια ηθοποιός που στο Κυριακάτικο Ξύπνημα με εντυπωσίασε σε κωμικό ενζενιστικο ρόλο. Κρίμα που δεν μας έδωσε περισσότερες ταινίες γενικά
Δεν ήθελε η Λαμπέτη να παίξει στο σινεμά και έτσι δεν έχει χαραχθει επαρκώς στην μνήμη μας όπως η Τζένη η η βαλσαμη η η ζωή.
 
Δεν ήθελε η Λαμπέτη να παίξει στο σινεμά και έτσι δεν έχει χαραχθει επαρκώς στην μνήμη μας όπως η Τζένη η η βαλσαμη η η ζωή.
Τουλάχιστον μας έδωσε υπέροχες ερμηνείες σε αυτές τις λιγοστές ταινίες που συμμετείχε, που ήταν οι περισσότερες αν όχι όλες αξιόλογες.
 
Πίσω
Μπλουζα