Αλίκη Βουγιουκλάκη - Δήμήτρης Παπαμιχαήλ.
Σελίδες επί σελίδων θα μπορούσαν να γραφτούν για τους δυο τους.
Με αφορμή όμως ότι κανείς δεν ξεκίνησε για να τραγουδάει στις ταινίες που γύριζε, αλλά βρέθηκαν να το κάνουν σωρηδόν, και μάλιστα παίρνοντας πολύ μεγάλα τραγούδια και δίνοντάς μας τελικά κάποιες ανεπανάληπτες ερμηνείες, θέλετε να αναρρωτηθούμε :
- ποιο τραγούδι που είπε η Αλίκη σε ταινία της - και όπως το είπε εκείνη, φυσικά - σας αρέσει περισσότερο;
- ποιο τραγούδι, αντίστοιχα, για το Δημήτρη Παπαμιχαήλ;
- και ποιο από αυτά που ερμήνευσαν από κοινού, είναι το Νο1 για εσάς;
Θα ήθελα να μην μπερδευτούμε με το αν υπήρξαν καλύτερες ερμηνείες από επαγγελματίες τραγουδιστές στη συνέχεια, αλλά να κρίνουμε μόνο αυτό που κλήθηκαν να κάνουν οι δύο αγαπημένοι ηθοποιοί στις ταινίες τους, και πόσο καλά το έκαναν.
Ο αναμάρτητος φυσικά, ρίχνει τον πρώτο λίθο :
Αλίκη : Εντάξει, όταν πεις για γυναικεία ερμηνεία και βάλεις και την παράμετρο "νανούρισμα", δύσκολα θα ξέφευγε κανείς από το "Θα κεντήσω πάνω στου αλόγου σου τη σέλλα" (Νανούρισμα), από τη "Νεράιδα και το παλληκάρι". Η Αλίκη, αν και πήρε πολύ καλύτερο "φιλέτο" (π.χ. από το Μάνο Χατζηδάκι), νομίζω ότι δεν βγάζει τόση ερμηνευτική ωριμότητα αλλού, όσο σε αυτό το τραγούδι.
Δημήτρης : Αναμφισβήτητα το "Περιστέρι" και το "Χαμόγελο", τα δύο τραγούδια του Ζαμπέτα από την "Κόρη μου τη σοσιαλίστρια", είναι μάλλον για μένα οι κορυφαίες ερμηνείες του Παπαμιχαήλ σε ταινία. Επειδή είμαι φύση αισιόδοξος "ματζοράκιας", για τους έχοντες μουσικές γνώσεις, ψηφίζω "Χαμόγελο".
Ντουέτο : παλεύω μεταξύ του "Ασ' το πείσμα σου" από το "Πιο λαμπρό αστέρι" και του "Γείρε στην πέτρα και ξεκουράσου", από το "Η αγάπη μας". Το δεύτερο έχει μια καταπληκτική δεύτερη ερμηνεία μέσα στην ταινία, μετά τον "ξεπεσμό" Παπαμιχαήλ στα μπουλούκια του Αγκόπ, αλλά θεωρώ ότι παρα-εισέρχεται θεατρική ερμηνεία. Κρίνοντας τραγουδιστικά, δίνω προβάδισμα στο "Ασ' το πείσμα σου", του Γιάννη Μαρκόπουλου. Η Αλίκη πραγματικά έχει "ματώσει" για να το πει ("...συ εδώ, εγώ εκεί, χάθηκε η Κυριακή..." την ανεβάζει πολύ ψηλά αλλά το λέει).
Σημειώνω όμως ότι το τραγούδι αδικείται από τα μισο-καμμένα πλάνα της ταινίας (σκηνή στο ηλιοβασίλεμα,αλλά που' σαι ρε Κονιτσιώτη...). όπως επίσης και από το "μάσημα" που έχει στη συνήθη κόπια της ταινίας όπως τη βλέπουμε στην τηλεόραση, με αποτέλεσμα να "πηδάει" και να λείπει αρκετή μουσική. (Ναι, το ευρύτερο θέμα "Ταινίες Καραγιάννης-Καρατζόπουλος"...) Επειδή το έχω στο δίσκο της ταινίας, σας λέω ότι δύσκολα θα το λάτρευε κανείς μέσα από την ταινία, αλλά από το δίσκο της αυθεντικής μουσικής της, σίγουρα....
Τέλος αποδίδω τα εύσημα και για την προσπάθεια στο "Αλητάκι μπατιράκι", μόνο και μόνο γιατί ο Μαμαγκάκης έγραφε σε πιο "στριφνές" φόρμες, και πραγματικά φαίνεται ότι τους δυσκόλεψε...
Περιμένω την άποψή σας !
Σελίδες επί σελίδων θα μπορούσαν να γραφτούν για τους δυο τους.
Με αφορμή όμως ότι κανείς δεν ξεκίνησε για να τραγουδάει στις ταινίες που γύριζε, αλλά βρέθηκαν να το κάνουν σωρηδόν, και μάλιστα παίρνοντας πολύ μεγάλα τραγούδια και δίνοντάς μας τελικά κάποιες ανεπανάληπτες ερμηνείες, θέλετε να αναρρωτηθούμε :
- ποιο τραγούδι που είπε η Αλίκη σε ταινία της - και όπως το είπε εκείνη, φυσικά - σας αρέσει περισσότερο;
- ποιο τραγούδι, αντίστοιχα, για το Δημήτρη Παπαμιχαήλ;
- και ποιο από αυτά που ερμήνευσαν από κοινού, είναι το Νο1 για εσάς;
Θα ήθελα να μην μπερδευτούμε με το αν υπήρξαν καλύτερες ερμηνείες από επαγγελματίες τραγουδιστές στη συνέχεια, αλλά να κρίνουμε μόνο αυτό που κλήθηκαν να κάνουν οι δύο αγαπημένοι ηθοποιοί στις ταινίες τους, και πόσο καλά το έκαναν.
Ο αναμάρτητος φυσικά, ρίχνει τον πρώτο λίθο :
Αλίκη : Εντάξει, όταν πεις για γυναικεία ερμηνεία και βάλεις και την παράμετρο "νανούρισμα", δύσκολα θα ξέφευγε κανείς από το "Θα κεντήσω πάνω στου αλόγου σου τη σέλλα" (Νανούρισμα), από τη "Νεράιδα και το παλληκάρι". Η Αλίκη, αν και πήρε πολύ καλύτερο "φιλέτο" (π.χ. από το Μάνο Χατζηδάκι), νομίζω ότι δεν βγάζει τόση ερμηνευτική ωριμότητα αλλού, όσο σε αυτό το τραγούδι.
Δημήτρης : Αναμφισβήτητα το "Περιστέρι" και το "Χαμόγελο", τα δύο τραγούδια του Ζαμπέτα από την "Κόρη μου τη σοσιαλίστρια", είναι μάλλον για μένα οι κορυφαίες ερμηνείες του Παπαμιχαήλ σε ταινία. Επειδή είμαι φύση αισιόδοξος "ματζοράκιας", για τους έχοντες μουσικές γνώσεις, ψηφίζω "Χαμόγελο".
Ντουέτο : παλεύω μεταξύ του "Ασ' το πείσμα σου" από το "Πιο λαμπρό αστέρι" και του "Γείρε στην πέτρα και ξεκουράσου", από το "Η αγάπη μας". Το δεύτερο έχει μια καταπληκτική δεύτερη ερμηνεία μέσα στην ταινία, μετά τον "ξεπεσμό" Παπαμιχαήλ στα μπουλούκια του Αγκόπ, αλλά θεωρώ ότι παρα-εισέρχεται θεατρική ερμηνεία. Κρίνοντας τραγουδιστικά, δίνω προβάδισμα στο "Ασ' το πείσμα σου", του Γιάννη Μαρκόπουλου. Η Αλίκη πραγματικά έχει "ματώσει" για να το πει ("...συ εδώ, εγώ εκεί, χάθηκε η Κυριακή..." την ανεβάζει πολύ ψηλά αλλά το λέει).
Σημειώνω όμως ότι το τραγούδι αδικείται από τα μισο-καμμένα πλάνα της ταινίας (σκηνή στο ηλιοβασίλεμα,αλλά που' σαι ρε Κονιτσιώτη...). όπως επίσης και από το "μάσημα" που έχει στη συνήθη κόπια της ταινίας όπως τη βλέπουμε στην τηλεόραση, με αποτέλεσμα να "πηδάει" και να λείπει αρκετή μουσική. (Ναι, το ευρύτερο θέμα "Ταινίες Καραγιάννης-Καρατζόπουλος"...) Επειδή το έχω στο δίσκο της ταινίας, σας λέω ότι δύσκολα θα το λάτρευε κανείς μέσα από την ταινία, αλλά από το δίσκο της αυθεντικής μουσικής της, σίγουρα....
Τέλος αποδίδω τα εύσημα και για την προσπάθεια στο "Αλητάκι μπατιράκι", μόνο και μόνο γιατί ο Μαμαγκάκης έγραφε σε πιο "στριφνές" φόρμες, και πραγματικά φαίνεται ότι τους δυσκόλεψε...
Περιμένω την άποψή σας !
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: