Κριτήρια αξιολόγησης

BETTY BOOP

Official *GOD* of RetRo
Joined
25 Απρ 2010
Μηνύματα
9.317
Αντιδράσεις
6.274
Τα κριτήρια αξιολόγησης δίνονταν στους μαθητές για εργασία στην τάξη μετά την ολοκλήρωση μιας διδακτικής ενότητας. Στο Δημοτικό κριτήρια αξιολόγησης υπήρχαν στα Μαθηματικά μέσα στο βιβλίο στο τέλος κάθε διδακτικής ενότητας στις τάξεις Α και Β, κόβαμε τις σελίδες και τις κρατούσαμε στην τάξη όταν είχαμε να γράψουμε κριτήριο. Από την Γ' τάξη μέχρι και τη ΣΤ' τα κριτήρια αξιολόγησης για τα Μαθηματικά βρίσκονταν σε χωριστό ''υλικό'' που φυλασσόταν στην τάξη στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Και το μάθημα της Γλώσσας είχε κριτήρια αξιολόγησης, θυμάμαι για την Ε' τάξη τα κριτήρια της Γλώσσας βρίσκονταν σε χωριστό ''ένθετο''. Αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν μαθήματα όπως η Μελέτη Περιβάλλοντος και η Φυσική είχαν κριτήρια, ίσως να είχαν στα αντίστοιχα τετράδια εργασιών.
 
Αν θυμάμαι καλά, τα κριτήρια στα μαθηματικά ήταν δυο σελίδες με πορτοκαλί περίγραμμα, στο τέλος κάθε κεφαλαίου.
 
Αυτό και οι "Λέξεις για την καρτέλα" ήταν οι εφιάλτες μου. Όχι ότι ήταν κάτι δύσκολο αλλά τα βαριόμουν απίστευτα...
 
RIO είπε:
Αν θυμάμαι καλά, τα κριτήρια στα μαθηματικά ήταν δυο σελίδες με πορτοκαλί περίγραμμα, στο τέλος κάθε κεφαλαίου.
Για την Α' τάξη τα κριτήρια αξιολόγησης στο βιβλίο είχαν πορτοκαλί πλαίσιο στις σελίδες και στη Β' τάξη πράσινο πλαίσιο.
 
johnny19818 είπε:
Αυτό και οι "Λέξεις για την καρτέλα" ήταν οι εφιάλτες μου. Όχι ότι ήταν κάτι δύσκολο αλλά τα βαριόμουν απίστευτα...
λεξεις για την καρτελα τι μου θυμισες ηταν παντα στα βιβλια της γλωσσας στο δημοτικο στο τελος ειλικρινα δεν καταλαβα ποτε την χρησιμοτητα τους αφου ετσι και αλλιως αντιγραφη τις λεξεις καναμε απλα....
 
θανος είπε:
λεξεις για την καρτελα τι μου θυμισες ηταν παντα στα βιβλια της γλωσσας στο δημοτικο στο τελος ειλικρινα δεν καταλαβα ποτε την χρησιμοτητα τους αφου ετσι και αλλιως αντιγραφη τις λεξεις καναμε απλα....
Μάλλον για να μαθαίνουμε τις λέξεις δια της μεθόδου επαναλήψεως. Ποιος ξέρει;
 
Τι μου θύμισες! Την καρτέλα την είχα θάψει βαθιά μέσα μου. Λαχανί περίγραμμα γύρω γύρω και γραμμές με τελείες, το χωρίζαμε σε στήλες και θυμάμαι με τα γαϊδουρογράμματα μου, ποτέ δεν έφτανε μέχρι το τέλος της χρονιάς και πάντα χρησιμοποιούσα και το πίσω μέρος του εξωφύλλου!
 
Τα κριτηρια αξιολογησης των μαθηματικων.. ηταν τα χειροτερα μου (και ολης της ταξης δηλ).

Δεν τα εκοβε και τα επαιρνε η δασκαλα, ωστε να μας τα δωσει οταν ηταν η ωρα να λυσουμε. Υπηρχαν στο βιβλιο και ηταν διαθεσιμα καθε στιγμη να τα μελετησεις. Και ομως.. δεν πρεπει να το εκανε κανεις. Μολις ολοκληρωνοταν η υλη, η δασκαλα μας ελεγε οτι την επομενη εχουμε κριτηριο.. οποτε περναμε για αγωνιωδη νυχτα, οπου μαζι με τους γονεις, προσπαθουσαμε να καταλαβουμε τις ασκησεις για να τις λυσουμε την επομενη. Και παλι ομως.. δυσκολο μου φαινοταν. Επισης την επομενη εξεταζαμε και μεταξυ μας, αν υπηρχαν ιχνη απο μολυβι, που προδινε πως ειχε λυθει η ασκηση και αφησε το αποτυπωμα.

Στο κριτηριο της γλωσσας ηταν πιο ευκολο το πραγμα. Και παλι με συνεννοηση πως την επομενη μερα γραφαμε, καναμε μια επαναληψη μονοι μας, και ημασταν βεβαιοι πως κατι θα καταφερναμε.

Δεν νομιζω να ειχαμε σε αλλα μαθηματα..
 
Και μένα ήταν το χειρότερό μου αυτά των μαθηματικών, άλλωστε ο μοναδικός και αιώνιος εχθρός για μένα στο σχολείο ήταν τα μαθηματικά. Κι εγώ τα επεξεργαζόμουν από πριν με τη βοήθεια του πατέρα μου. Μία φορά μου είχε γράψει ο πατέρας μου και τις πράξεις που έπρεπε να κάνω για κάτι προβλήματα στο κριτήριο αξιολόγησης, μου είχε σημειώσει απλά τα σύμβολα της πρόσθεσης, αφαίρεσης κτλ για να ξέρω τι πράξη να κάνω. Με κάρφωσε όμως η διπλανή μου και προσπάθησα να τα μπαλώσω μπροστά στο δάσκαλο λέγοντας ότι τα είχα μελετήσει λίγο πριν, στο διάλειμμα, και είχα σημειώσει μόνη μου τα σύμβολα.

Τις λέξεις για την καρτέλα τις βαριόμουν κι εγώ, κι επειδή δεν μας τις ελέγχανε συχνά, συνήθως η καρτέλα μου ήταν άδεια και λίγο πριν τον έλεγχο τις έγραφα όλες μαζί.
 
θανος είπε:
λεξεις για την καρτελα τι μου θυμισες ηταν παντα στα βιβλια της γλωσσας στο δημοτικο στο τελος ειλικρινα δεν καταλαβα ποτε την χρησιμοτητα τους αφου ετσι και αλλιως αντιγραφη τις λεξεις καναμε απλα....
στο μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό, μόλις τελειώναμε στο βιβλίο το ''Γράφω και Μαθαίνω'' (Αντιγραφή), γράφαμε τις λέξεις στο τέλος του βιβλίου στο ειδικό πλαίσιο ''καρτέλα''. Μερικές φορές βαριόμασταν να τις γράφουμε αλλά η δασκάλα είχε καταλάβει το κόλπο και έλεγχε συχνά τα βιβλία. Τότε γράφαμε τις λέξεις που δεν είχαμε γράψει και μερικές φορές γράφαμε και τις λέξεις από τα επόμενα μαθήματα. Τις λέξεις αυτές τις γράφαμε και στο τετράδιο της Αντιγραφής (Γράφω και Μαθαίνω), μερικές φορές είχαμε και διατύπωση προτάσεων με τις λέξεις καρτέλας.
 
κριτήρια αξιολόγησης στα Μαθηματικά Γ'-ΣΤ' τάξη

ΣΤ'τάξη.jpg

Γ'τάξη.jpg

Δ'τάξη.jpg

Ε'τάξη.jpg
 
Κριτήρια αξιολόγησης για την Ε' τάξη στη Γλώσσα ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΛΩΣΣΑ Ε ΤΑΞΗ.jpg
 
Μου θυμίσατε τα δίφυλλα κριτήρια αξιολόγησης της Γλώσσας στην ΣΤ' τάξη, όπου είχαμε έναν εκπληκτικό παιδαγωγό & διευθυντή του σχολείου, κλάσεις ανώτερο από τους υπόλοιπους δασκάλους της εποχής, ο οποίος μας έταζε ως έπαθλα καραμέλες, γκοφρέτες κλπ.

Απ' όσο θυμάμαι είχα φάει κάμποσες γκοφρέτες στη γλώσσα ;) σε αντίθεση βέβαια με τα μαθηματικά :xm:
 
Πίσω
Μπλουζα