Μα τί κάνανε οι άνθρωποι...

Gryzor

Human RetroDatabase
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.759
Αντιδράσεις
70
Το ξέρω, πολλές φορές συζητάμε για το πώς μπορούσανε να κάνουνε παιχνίδια στα 48 ή στα 64Κ κτλ κτλ, αλλά διαβάζοντας μία παρουσίαση του Total Eclipse στο ACU είδα το εξής!

These (Freescape) routines take up around 20k of the CPC's ram, with 10k going to the game-specific parts and another 10k to data. All the remaining ram is used for calculations, buffers and variable storage
!!! Έπαθα (πάλι) μία πλάκα. Και μιλάμε για ένα παιχνίδι που περιλαμβάνει έναν ολόκληρο, free-roaming 3D κόσμο, και φορτώνει με τη μία... είναι να μή βγάζει κανείς το καπέλο;
 
Εντυπωση θα σου κανει το πως χωρεσε το Lords of the midnight σε 48Κ στον Speccy.

Oταν ξαναβρω το αρθρο (δυστυχως δεν μπορω να σκαναρω το ενδελεχες αρθρο ενος παλιου Retrogamer λογω copyright) θα το ποσταρω.
 
Το είχα διαβάσει... δεν ήταν ΤΟΣΟ εντυπωσιακό, δεδομένου ότι απλά αλλάζανε κάποιες μεταβλητές και δημιουργούσε τα άπειρα, αλλά ίδια, τοπία. Εδώ μιλάμε για ένα σχεδιασμένο περιβάλλον (ΟΚ, real-time, αλλά όχι τα ίδια και τα ίδια!)
 
Πίσω
Μπλουζα