Νεο Donkey Kong (2016) C64 port διαμέσω "Χ 2016"

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.409
:supergrin:

Nεο-αφιχθέν port Donkey Kong [Oxyron/2016] για τον C64 προιόν της ετήσιας commodore-ο-καταιγίδας με την ονομασία X 2016 κι ένα μόλις από τα πολλά θαυμαστά που επιφύλαξε .

Direct Download links

>>> Donkey Kong [2016] /C64

>>> Donkey Kong(2016)/C64 με άπειρες ζωές

Y.Γ. Με ή χωρίς άπειρες ζωές no money (coin/credits) no honey :diablotin:



(επάνω αριστερά η νέα Donkey Kong [2016] έκδοση ,

επάνω δεξιά και κάτω αριστερά τα παλαιότερα port των Atarisoft(1983) και Ocean (1986) αντίστοιχα

και κάτω δεξιά η Arcade έκδοση)

4j2afs.gif
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Aν το gameplay ειναι ιδιο με την κορυφαια arcade εκδοση και δεν μιλαω για τους μηχανισμους αλλα για την συμπεριφορα γενικοτερα τοτε πραγματικα η νεα εκδοση θα ειναι πολυ καλη.
 
metalcandyman είπε:
Aν το gameplay ειναι ιδιο με την κορυφαια arcade εκδοση και δεν μιλαω για τους μηχανισμους αλλα για την συμπεριφορα γενικοτερα τοτε πραγματικα η νεα εκδοση θα ειναι πολυ καλη.

-The game code is based on what the arcade original, which was manually reconstructed by z80 processor in 6502, what has been done to ensure the original gameplay *

 


-
Τo play at the arcade original speed you need a Commodore 64 model NTSC or, if you were using the emulator Vice, it must be set in NTSC mode.

-The game takes advantage of the display of sprites in the top / bottom edge of the screen

-Τhe high-score are routinely saved in a file generated in part so as not to be lost.
Την "μετάφραση"του κώδικα Ζ80>6502 έφερε εις πέρας ο Ulrich "Peiselulli" Schulz (Rolf Lakmper >ψευδώνυμο) δημιουργός των " Grand Monster Slam " " Western Games " ," Mission Elevator " τα 80ς e.t.c. αλλά και τα πρόσφατα C64ports " Jars Revenge ", "Spike "," Fortress of Narzod" για τα οποία έχουν γίνει αναφορές στο forum παλαιότερα στα σχετικά thread με τους ετήσιους RGCD C64 διαγωνισμούς .

Την πραγματικά all star ομάδα που μετέφερε πιστότατα το Donkey Kong (X2016) στον C64 συμπληρώναν οι

- Oliver "Veto" Lindau στον τομέα των γραφικών,

και ο

- Sascha "Linus" Zeidler στον ηχητικό τομέα (ο οποίος παρεπιμτόντως/btw πρόσφατα έδωσε συνέντευξη στον Geoana στο πλαίσιο των SID Adventures)

(και Btw είναι επίσης υπεύθυνος στον ηχητικό τομέα για τα προαναφερόμενα " Jars Revenge ", "Spike "," Fortress of Narzod")

Υ.Γ.

*

so... there are even the bugs of the original arcade included.
 
Πίσω
Μπλουζα