Ποιες ήταν κατά την άποψη σας το εξυπνότερο σενάριο ταινίας.

Billious17

Retro Member
Joined
11 Δεκ 2021
Μηνύματα
158
Αντιδράσεις
298
Εγώ προσωπικά θεωρώ τον Ηλία του 16 ου. Προσωπικά δεν έχω ξαναδεί πιο σφιχτοδεμένη ταινία με έξυπνο σενάριο που σου δημιουργεί μια αγωνία για το τι θα γίνει στη συνέχεια ενώ οι κωμικές στιγμές είναι άφθονες σε όλη την διάρκεια της ταινίας. Η ταινία χαρακτήρων οι οποίοι όλοι αξίζουν ο καθείς ξεχωριστά
 
Τελευταία επεξεργασία:
Oι Μακρυκωσταίοι και οι Κοντογιώργηδες. Οι παρεξηγήσεις , η ατμόσφαιρα , ο τρόπος που σε κάνει να νοιώσεις την αγωνία των πρωταγωνιστών που απειλούνται ( η έστω νομίζουν ), από κάποιον που δεν ξέρουν ούτε πως μοιάζει. Αυτή την ταινία την θεωρώ αριστούργημα.
 
Όταν Λείπει η Γάτα. Οι απεγνωσμένες προσπάθειες του προσωπικού που προσπαθεί να κρατήσει κρυφή την έξοδο, και ειδικά η σκηνή στο σπίτι του βιομήχανου, με το φοβερό μπέρδεμα με τα ονόματα των δύο ζευγαριών, που φωνάζουν ο ένας τον άλλο με λάθος όνομα, μέχρι που ο βιομήχανος δεν αντέχει άλλο και τους πετάει όλους έξω.
 
Προσθετω τα Κιτρινα Γαντια. Ολες οσες αναφερθηκαν ως τωρα ειναι δια χειρος Αλεκου Σακελλαριου. Συμπτωση;
Μαλλον οχι. Ενας εξυπνος ανθρωπος απλως που εγραφε εξυπνα σεναρια.
 
Είναι πολλές οι ταινίες με έξυπνο σενάριο και συμφωνώ για όσες ανεφέρθηκαν ήδη. Θα προσθέσω το "Υπάρχει και φιλότιμο" (όπως και το "Ζητείται ψέυτης") κυρίως γιατί πρόκειται ουσιαστικά για μια "κομψή" σάτιρα του πολιτικού συστήματος σε μια εποχή που ο εμπορικός κινηματογράφος δύσκολα θα προσέγγιζε ένα τέτοιο θέμα. Όσο για τις ερμηνείες, είναι μοναδικές, από τον πρωταγωνιστή μέχρι τους δεύτερους-τρίτους ρόλους.
 
Συμφωνώ ότι ο Σακελλάριος ιδιαίτερα στις πρώτες του ταινίες έγραφε ευφυέστατα σενάρια με πολλά πρόσωπα που είχαν λόγο ύπαρξης. Όταν συνέχισε στον εμπορικό δρόμο της Αλίκης το σενάριο της ταινίας γινόταν τόσο απλοϊκό (Σοσιαλίστρια). Αντίστοιχα και ο Ψαθάς.
 
Πως μου διεφυγε; Πανεξυπνο το σεναριο και στο Ουτε γατα ουτε ζημια. Ξανα Σακελλαριος!
 
Θα πρόσθετα την "Κάλπικη Λίρα" (1955), την πρώτη σπονδυλωτή ταινία στην Ελλάδα, όπου με το εξαιρετικό σεναριακό εύρημα της κάλπικης λίρας και τη βοήθεια του αφηγητή συνδέονται τέσσερις ιστορίες για την αγάπη (και το χρήμα) σε διάφορες εκφάνσεις της στην Ελλάδα του 50, καταλήγωντας ο αφηγητής ότι "κάλπικη δεν είναι η λίρα σε αυτή την ιστορία. Κάλπικο είναι, γενικά το χρήμα…".

 
Πίσω
Μπλουζα