Πόσα bits είναι οι νέες κονσόλες ;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας iliekater
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

iliekater

RetroMasteR
Joined
21 Φεβ 2007
Μηνύματα
1.392
Αντιδράσεις
223
Ίσως ακούγομαι αστείος , αλλά ειλικρινά δεν ξέρω ! Εγώ κατέβηκα από το τρένο των κονσολών το 1998 όταν εμφανιζόταν το 128-μπιτο Dreamcast , ενώ ο ίδιος (ντρέπομαι που το λέω ...) έχω παίξει μέχρι σε 32-μπιτη κονσόλα ... Ναι , έτσι είναι , ούτε Ν64 ούτε κάτι μεταγενέστερο .

Απορώ λοιπόν , τα σύγχρονα PS3 κτλ , πόσων bits είναι ;
 
ντρέπεσαι? εγώ θα ήμουν περήφανος... λοιπόν βάζω την φαντασία μου και λέω...

dreamcast 128bit

xbox+ps2 256bit

xbox360+ps3 512bit

τι είπα πάλι ο άτιμος..
 
Όλες οι κονσόλες από το Dreamcast και μετά είναι 128bit. Δεν υπάρχουν κονσόλες 256/512bitες. Απλά η επεξεργαστική ισχύς μέσω πολυπύρινων επεξεργαστών και οι δυνατότητες επαναπρογραμματισμού των τσιπ γραφικών ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα, οι επιπλέον μνήμες (κυρίως/γραφικών) είναι που κάνουν την διαφορά. Τα 128bit είναι η χρυσή τομή στην υπόθεση μέγιστη απόδοση/χαμηλότερη τιμή. Οι ίδιες οι εταιρείες παραγωγής, σταμάτησαν να αναφέρουν την ορολογία αυτή ως άδικη για τις κονσόλες τους και ανεξάρτητη των επιδόσεων τους, σκέψη που κυριαρχούσε από την εποχή του PS1.

άρα Dreamcast/XBox/PS2/PS3/XBox360/Wii = 128bit
 
και φυσικά μιλάτε για τα Chip γραφικών έτσι?
 
Γενικός παράγων απόδοσης χαρακτηρισμού θα έλεγα για όποιους το ψάχνουν σε βάθος. 128bit νομίζω ότι είναι ο δίαυλος επικοινωνίας του κεντρικού επεξεργαστή (CPU) με τα υπόλοιπα περιφερειακά και όχι μόνο για τα chip γραφικών.

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_video_game_consoles_(sixth_generation)#Number_of_bits_and_system_power

The insider @ Sony:

"The PS3 is 128 bit, but it is more 128 bit than the others. The number of bits isn't really a very good measure anymore. To be honest, it hasn't been a good measure since PS1 days. That said...
Most single pieces of data fit in 32 or 64 bits. The benefit of 128 bits is that you can operate on 4 pieces of 32-bit data at the same time, which is called SIMD (Single Instruction, Multiple Data). This is only useful for data that needs the same operation on all 4 pieces, which is common in games for things such as 3D graphical transformations, physical simulation, collision detection, etc. 128-bits is the "sweet spot" of price and performance, so that is what everyone seems to have settled upon.

To get more power, people have instead now been moving to more processor cores. (PS3 has 8, Xbox 360 has 3, Wii has 1, PS2 had 1 + 2 special-purpose, Xbox had 1, etc).

For graphics, it is even trickier to explain. The biggest difference is that in the past, graphics chips were "fixed-function". Now, they are programmable. But people don't really talk about it in terms of bits; instead, they usually measure in terms of flops."
 
Jaguar FTW!!!

Βασικά τα μπιτς δεν έχουν προφανώς τόση σημασία πια... Αν σκεφτείς τα πρώτα 16/32 bit μηχανάκια πότε βγήκαν και πόσα (δεν) κάνανε... ή, από την αντίθετη, πόσο τεράστιο βήμα ήταν από τα 8bit μηχανήματά μας στα 16άρια, αλλά πόσο καιρό πορευόμαστε με 32άρια... Απλά δεν έχει νόημα.
 
Τα "bits" ήταν για πάρα πολύ καιρό ένα marketing ploy από όλες τις εταιρείες. Ακόμα και σήμερα πουλάνε 64ρηδες επεξεργαστές με 32άρια λειτουργικά. Ειδικά στις κονσόλες έπαιζαν ρόλο τόσα άλλα πράγματα εκτός από τα "bits" που έκαναν τη διαφορά, που το πράγμα καταντούσε κωμικοτραγικό σε ορισμένες περιπτώσεις..........
 
Σας ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις σας , διότι πλέον αισθάνομαι ότι κάλυψα ένα κενό μέσα μου . Για άλλη μια φορά χάρη στο GRM.gr !

Εδώ θέλω να μοιραστώ κάτι μαζί σας για να γελάσετε :

Πρίν κάμποσα χρόνια (όταν ακόμα τσακονόμασταν για το ποιό είναι καλλύτερο , το PS1 ή το Saturn) , κάποιος φίλος μου είχε πει : εγώ θέλω να με καταψύξετε και να με ξαναβγάλετε όταν θα έχει προχωρήσει ακόμα περισσότερο η τεχνολογία και θα υπάρχουν όχι απλά 128 μπιτ κονσόλες , αλλά οι 256 μπιτ .

Ε , λοιπόν , αν είχαμε ακολουθήσει την προτροπή του , δε θα το ξεπαγόναμε ποτέ !
 
Καλά τα bits δεν μετράγανε ποτέ. Ήταν απλά ακόμα ένα buzzword που χρησιμοποιούσαν οι εταιρίες για να προωθούν τα προϊόντα τους.

Πάντως ο "σωστός" τρόπος μέτρησης των bits (αν υπάρχει αυτός) είναι πόσα bits είναι η εσωτερική αρχιτεκτονική του επεξεργαστή, όχι το εύρος του data bus. Δεν υπάρχουν κονσόλες ή επεξεργαστές κοινής χρήσης που να είναι παραπάνω από 64 bits.

Πάντως δεν έχει καμία σημασία. Τα παιχνίδια στο PC χρησιμοποιούν ακόμα 32 bit instructions και φυσικά είναι ανώτερα των 64 bit κονσολών.
 
Pooky είπε:
Τα "bits" ήταν για πάρα πολύ καιρό ένα marketing ploy από όλες τις εταιρείες. Ακόμα και σήμερα πουλάνε 64ρηδες επεξεργαστές με 32άρια λειτουργικά. Ειδικά στις κονσόλες έπαιζαν ρόλο τόσα άλλα πράγματα εκτός από τα "bits" που έκαναν τη διαφορά, που το πράγμα καταντούσε κωμικοτραγικό σε ορισμένες περιπτώσεις..........
Βλέπε Atari JAGUAR!

Η πρώτη κονσόλα στα 64 bit!

16 bit +16 bit +16 bit +16 bit =64 bit

:D
 
Ωραία! Μου λύθηκε και μένα απορία που είχα καιρό.
 
Πίσω
Μπλουζα