Σιδηροδρομικοί σταθμοί

Ωραίες φωτογραφίες nikolaos p.

Είναι δικές σου? Αν οχι τότε σε παρακαλώ πολύ να αναφέρεις την ιστοσελίδα από όπου τις πήρες.
 
Οι φωτογραφίες είναι δικές μου και προέρχονται από το προφίλ μου στο flickr. :)

https://www.flickr.com/photos/44361505@N08/

Yπάρχει κάποιος προτεινόμενος τρόπος ανάρτησης φωτογραφιών που θα επρεπε να ακολουθήσω σε μελλοντικά post;
 
Nikolae μπηκες δυναμικα στην ομαδα. Καλη αρχη. :D

Οι δυο πρωτες απο ποια χρονια ειναι; Ρωταω γιατι βλεπω αυτη την πολυ ομορφη αλλα παλια (ατμο ;) μηχανη...
 
Η πρώτη είναι τραβηγμένη με φιλμ τον Απρίλιο του 2000. Την ίδια μέρα είναι και αυτή που παραθέτω (στην οποία στο flickr γράφει λανθασμένη ημερομηνία):

Προβολή συνημμένου 98404




Τα τελευταία χρόνια έγινε ανακαίνιση (ή αναπαλαίωση ;) στο κτίριο του σταθμού και πήρε τη μορφή που φαίνεται στις υπόλοιπες φωτογραφίες.

Η 2η από την προηγούμενη τετράδα είναι τον Φεβρουάριο 2009, απλά έκανα μερικό αποχρωματισμό και δείχνει κάπως "αντίκα". ;)

Οι δύο τελευταίες είναι από τον Δεκέμβριο του 2011.

5364716451_901ed64491.jpg

5364716451_901ed64491_z.jpg
 
Η πρώτη είναι τραβηγμένη με φιλμ τον Απρίλιο του 2000. Την ίδια μέρα είναι και αυτή που παραθέτω (στην οποία στο flickr γράφει λανθασμένη ημερομηνία):

5364716451_901ed64491_z.jpg




Τα τελευταία χρόνια έγινε ανακαίνιση (ή αναπαλαίωση; ) στο κτίριο του σταθμού και πήρε τη μορφή που φαίνεται στις υπόλοιπες φωτογραφίες.

Η 2η από την προηγούμενη τετράδα είναι τον Φεβρουάριο 2009, απλά έκανα μερικό αποχρωματισμό και δείχνει κάπως "αντίκα". ;)

Οι δύο τελευταίες είναι από τον Δεκέμβριο του 2011.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δηλαδη αυτη η πανεμορφη μηχανη δουλευε μεχρι το 2000;;; :eek: o_O

Ειδα την εχεις και σε αλλη φωτογραφια, υποθετω παρατημενη πια;;;
 
nikolaos p. είπε:
Οι φωτογραφίες είναι δικές μου και προέρχονται από το προφίλ μου στο flickr. :)
https://www.flickr.com/photos/44361505@N08/
Thanks :) Έχεις πολύ ωραίες φωτογραφίες.

nikolaos p. είπε:
Yπάρχει κάποιος προτεινόμενος τρόπος ανάρτησης φωτογραφιών που θα επρεπε να ακολουθήσω σε μελλοντικά post;
Ακολουθείς στον οδηγό από δω [h=1]Οδηγία (Howto): Πώς να προσθέσετε συνημμένες εικόνες σε πραγματικό μέγεθος[/h]

Καλή φάση θα ήταν να μπορούσαμε να κάνουμε αντιπαράθεση του πριν και του μετά στους σιδ. σταθμούς (αν υπάρχει η δυνατότητα)
 
@ pardalotzatziki, η ιστορική μηχανή Λβ 964 δεν είναι πλέον σε λειτουργία. Στο παρακάτω λινκ υπάρχει ένα σχετικό βίντεο για τη μηχανή αυτή:

http://mixanodigos.blogspot.gr/2014/01/964.html

@ Kambia, οι περισσότεροι σταθμοί στη γραμμή Θεσ/νίκη - Αλεξ/πολη δεν έχουν υποστεί αλλοιώσεις από την αρχική μορφή τους, όταν χτίστηκαν από την Οθωμανική Αυτοκρατορία, στο τέλος του 19ου αιώνα. Σε κάποιους έγιναν λίγες μικροαλλαγές, σε περασμένες δεκαετίες και σε κάποιους μικροβελτιώσεις τελευταία. Μπορούμε να κάνουμε κάποια αντιπαράθεση μεταξύ φωτογραφιών που έβγαλα στη δεκαετία 90 και φωτογραφιών από τα τελευταία 3-4 χρόνια! ;)

Επίσης έχω φωτογραφίες από τη γραμμή Αλεξ/πολη - Ορμένιο, μόνον όμως πρόσφατες και όχι πριν από το 2010!
 
Πολύ ωραίο θέμα και φωτογραφίες. Έχω τρέλα με τα παλιά τρένα και σταθμούς. Πριν γίνει ο δρόμος της Καλαμάτας δεν χόρταινα να χαζεύω τους παλιούς σταθμούς των τραίνων (από Παραδείσια/Τσακώνα μέχρι Κοπανάκι, κλπ) και γενικότερα όλης της Αρκαδίας.

Επίσης ασχολούμε πολύ με τους παλιούς σταθμούς του τραίνου της Λαυρεωτικής.

Αν υπάρχουν φωτογραφίες και ιστορικά στοιχεία τα περιμένω-με!
 
Eπιστρέφω στο θέμα μετά από ένα χρόνο και κάτι! :)

Σιδηροδρομικός Σταθμός στον Νικηφόρο του Νομού Δράμας:

DSC05401.jpg

Η φωτογραφία, (όπου διακρίνομαι κι εγώ!!), είναι τραβηγμένη στα τέλη τηε δεκαετίας '90 με φιλμ.

Οι επόμενες φωτογραφίες είναι ψηφιακές από τον Μάϊο του 2008.

P5184524a.jpg

P5184463a.jpg

P5184469a.jpg

P5184495a.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Ιστορία του σιδηροδρομικού Πειραιά - Κηφισιάς

 
Υπέροχες φωτογραφίες απο σιδηροδρομικούς σταθμούς που ανέβασαν οι φίλοι του φόρουμ. Σε πολλούς από μας φαντάζομαι οι σιδηρόδρομοι, οι σταθμοί, τα τρένα και τα ταξίδια με αυτά μας συνδέουν με πολύ όμορφες αναμνήσεις. Δυο είναι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί που έχουν συνδεθεί με πολύ ωραίες αναμνήσεις μου. Ο σταθμός Πελοποννήσου στην Αθήνα και ο σιδηροδρομικός σταθμός της Καλαμάτας. Και είναι φυσικό γιατί έχω κάνει μεταξύ των δυο σταθμών ουκ ολίγα ταξίδια στην παιδική μου ηλικία πηγαίνοντας στο χωριό της μητέρας μου στην Μεσσηνία.
Τα θεάρεστα και πανέμορφα φυσικά τοπία κατά την διάρκεια της διαδρομής φάνταζαν στα μάτια μου κάτι το ονειρεμένα ειδυλιακό και σε συνδοιασμό με την αθώα, αγνή και ανέμελη παιδική μου ηλικία και ψυχοσύνθεση τα συναισθήματα ευτυχίας και χαράς που ένιωθα κατά την διάρκεια του ταξιδιού ήταν εξασφαλισμένα.
Αν υποθετικά κάνοντας την ίδια διαδρομή σήμερα τα συναισθήματα μπορεί να μην είναι το ίδιο έντονα όμορφα, γιατί απλά η αναμφισβήτητη φυσική ομορφιά δεν εισπράτεται το ίδιο έντονα στην ψυχοσύνθεση μου αν αναλογιστεί κανείς τα αρνητικά και πιεστικά βιώματα της ηλικίας μου των ευθυνών και της συνεπακόλουθης κόπωσης μου. Δυστυχώς και οι δυο σιδηροδρομικοί σταθμοί που ανέφερα ανήκουν στην ιστορία. Οι αναμνήσεις όπως διαμορφώθηκαν στα μάτια του μικρού παιδιού παραμένουν όμως βαθιά μέσα μου το ίδιο όμορφες και έντονες. Ίσως γιατί όλοι κρύβουμε ή έχουμε ανάγκη να κρύψουμε μέσα μας ένα παιδί.
Συγχαρητήρια στον nikolao για την ανάρτηση του υπέροχου θέματος.
 
Πίσω
Μπλουζα