SEBASTIAN
RetroActive
- Joined
- 7 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 459
- Αντιδράσεις
- 1.255
Κατά την γνώμη μου η σκηνή από τον ΄΄Κατήφορο΄΄ το 1961, όπου ο Λαυρέντης Διανέλλος ξυλοφορτώνει αλύπητα την κόρη του Νίτσα Μαρούδα γιατί άργησε!!! να επιστρέψει στο σπίτι της μετά από ένα πάρτυ. Η συγκεκριμένη σκηνή-όνειδος είναι ίσως από τις πιο σημαντικές καταγραφές του ελληνικού κινηματογράφου γιατί παρουσιάζει μια σκοτεινή συντηρητική. οπισθοδρομική και σκοταδιστική περίοδο και θα πρέπει να παρουσιάζεται σε σεμινάρια κοινωνιολογικού περιεχομένου στο πως ήταν η κοινωνία μας κάποτε. Αποτελεί ακραία μορφή κτηνώδους υποκουλτούρας και παντελής έλλειψη στοιχειώδους ανθρωπισμού και μόρφωσης το να σηκώσει χέρι ο πα-τέρας και μάλιστα στο ίδιο του το παιδί. Ευτυχώς το συγκεκριμένο τερατώδες σκηνικό γινόταν σε παλαιότερες μαύρες εποχές που ο πα-τέρας νιώθοντας ότι είχε απεριόριστη εξουσία στο σπίτι του έβγαζε τα κομπεξικά του κτηνώδη ένστικτα στα παιδιά, νομίζοντας ότι έτσι θα κερδίσει το σεβασμό τους ο άθλιος! Όχι ''αγαπητοί πατεράδες'' με πολλά εισαγωγικά, ο σεβασμός δεν κερδίζεται ούτε επιβάλλεται με αυτόν τον τρόπο. Αλλά με την χαρισματική προσωπικότητα, τον καλό χαρακτήρα, τα ζεστά συναισθήματα και κυρίως το υψηλό επίπεδο μόρφωσης και καλλιέργειας που πρέπει να έχει ο ΠΑΤΕΡΑΣ, στοιχεία που θα αγκαλιάσουν τα παιδιά και αυτόματα θα γεννηθούν αισθήματα σεβασμού και αγάπης στον ΠΑΤΕΡΑ τους και όχι μίσους, αποστροφής και απέχθειας που προκαλούν οι ψευτονταήδες με τα μικρά παιδιά ''πατεράδες'' των παλαιότερων εποχών.
Είναι ευτύχημα, κατάκτηση και δείγμα αλματώδους προόδου που τα περισταστικά βίας είναι πάρα πολύ περιορισμένα πλέον και ΄΄πατεράδες'' με κτηνώδη κατάλοιπα βίας που απλώνουν χέρι, τιμωρούνται παραδειγματικά και η θέση που τους κατατάσσει πλέον η κοινωνία μας είναι στο περιθώριο και στην κοινωνική κατακραυγή. Ευτυχώς που στην σημερινή εποχή οι γυναίκες-μανάδες εργάζονται είναι οικονομικά ανεξάρτητες και αυτόνομες έχουν δυναμική προσωπικότητα και καμμία σχέση με την φοβισμένη κυριούλα του σκηνικού και κάτι απεχθείς τέτοιους τύπους σαν τον Διανέλο αν τυχόν και άπλωναν χέρι στο παιδί τους θα τον είχαν στείλει στον αγύριστο! Γιατί και το εδώλιο του δικαστηρίου και η φυλακή είναι πολύ τιμητικά για κάτι τέτοια ανθρωπόμορφα κτήνη!
Είναι ευτύχημα, κατάκτηση και δείγμα αλματώδους προόδου που τα περισταστικά βίας είναι πάρα πολύ περιορισμένα πλέον και ΄΄πατεράδες'' με κτηνώδη κατάλοιπα βίας που απλώνουν χέρι, τιμωρούνται παραδειγματικά και η θέση που τους κατατάσσει πλέον η κοινωνία μας είναι στο περιθώριο και στην κοινωνική κατακραυγή. Ευτυχώς που στην σημερινή εποχή οι γυναίκες-μανάδες εργάζονται είναι οικονομικά ανεξάρτητες και αυτόνομες έχουν δυναμική προσωπικότητα και καμμία σχέση με την φοβισμένη κυριούλα του σκηνικού και κάτι απεχθείς τέτοιους τύπους σαν τον Διανέλο αν τυχόν και άπλωναν χέρι στο παιδί τους θα τον είχαν στείλει στον αγύριστο! Γιατί και το εδώλιο του δικαστηρίου και η φυλακή είναι πολύ τιμητικά για κάτι τέτοια ανθρωπόμορφα κτήνη!