Συνεντευξη του Kalinske στο Next Generation εν ετει 1995.
Δυο τεινα. Πρωτον ειναι απο τις λιγες συνεντευξεις του χωρου που ο δημοσιογραφος βαραει αλυπητα. Δευτερον περιεχει πολλες ρετρο ειδησεις και σπεκουλες.
Έχει πολύ γέλιο να διαβάζεις αυτό το άρθρο και στην συνέχεια εκείνο όπου εξηγεί πως το 32x δεν ήτανε τίποτα παραπάνω παρά ένα τεστ για να δοκιμάσουν τα νερά της αμερικάνικης αγοράς για 32bit μηχανήματα και πως θα το αντικαθιστούσαν πολύ γρήγορα με το Saturn έτσι και αλλιώς.
Γι'αυτό πάντα πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι όπου ακούμε πολλά κεράσια.
EDIT: Να το βρήκα, είναι από το αφιέρωμα του IGN στην SEGA:
"32X was really a marketing ploy," Kalinske admits bluntly with a hint of regret in his voice. The system was never meant to last, but rather to take the edge off the competition, and allow SEGA to dabble in the 32-bit generation with a relatively inexpensive add-on. To fill the software void, SEGA quietly employed a number of contract developers to quickly and inexpensively build games for them quietly and without credit, resulting in an uneven library of games that ranged from good to terrible. Many third-party games were little more than re-colored rehashes of existing Genesis games, reinforcing the (false) belief that the add-on offered little advantage over the existing hardware.