Σχολικά τεστ και διαγωνίσματα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας BETTY BOOP
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

BETTY BOOP

Official *GOD* of RetRo
Joined
25 Απρ 2010
Μηνύματα
9.734
Αντιδράσεις
7.618
Στο Δημοτικό όταν γράφαμε ολιγόλεπτο τεστ στο μάθημα της ημέρας ή διαγώνισμα τα θέματα ήταν κοινά για όλα τα παιδιά στην τάξη και γράφαμε με τις κασετίνες στη μέση ανοιχτές (κασετίνες μονές ή διπλές που άνοιγαν με φερμουάρ) ή γυρίζαμε την πλάτη ο ένας στον άλλο για να μην αντιγράφουμε.

Στο Γυμνάσιο σε τεστ γράφαμε σε κόλλες χρωματιστές (!), ένα χρώμα είχαν τα παιδιά που κάθονταν στην αριστερή σειρά του θρανίου και άλλο χρώμα τα παιδιά στη δεξια σειρά, για να αποφεύγεται η αντιγραφή. Σε διαγωνίσματα τα θέματα ήταν κοινά και ο καθηγητής πηγαινοερχόταν στην τάξη. Μάλιστα θυμάμαι σε διαγώνισμα στο μάθημα της Μουσικής δίνονταν οι ερωτήσεις και κάθε σειρά (αριστερή-δεξιά) στο θρανίο έγραφε τα θέματα που όριζε ο καθηγητής, για παράδειγμα αν οι ερωτήσεις ήταν 10, η αριστερή σειρά έγραφε την 1η, 3η, 5η, 7η και 9η ερώτηση και η δεξιά σειρά τις υπόλοιπες.

Θυμάστε να γράφατε τεστ ή διαγωνίσματα στο σχολείο με τέτοιο τρόπο;
 
Στο Δημοτικό έτσι ήταν και σε μας, αυτό με την κασετίνα στη μέση φοβερή ανάμνηση! Στο Γυμνάσιο και εμείς το κάναμε αυτό που περιγράφεις, με τη μόνη διαφορά ότι δεν είχαμε χρώματα, απλά μας έλεγε ο καθηγητής τι να γράψει η κάθε σειρά. Πάντως θυμάμαι μία από τις φορές που μας έκαναν αυτό το σύστημα, στην Α Γυμνασίου σε τεστ Βιολογίας, να είμαι μισοδιαβασμένη και για κακή μου τύχη να πέσουν όλες οι ερωτήσεις που ήξερα στη διπλανή μου και σε μένα οι υπόλοιπες. Έκανα μία πονηριά, έγραψα τις ερωτήσεις της άλλης ομάδας, λέγοντα ότι μπερδεύτηκα. Ήταν εύκολο άλλωστε, μιας και ο διαχωρισμός γινόταν μόνο προφορικά από τους καθηγητές. Λίγο υποψιάστηκε η καθηγήτρια και με ψάρεψε να δει αν το έκανα επίτηδες, αλλά έπαιξα το ρόλο μου, ήμουν και καλή μαθήτρια γενικά κι έτσι τη γλύτωσα.
 
Αυτό με την κασσετίνα το κάναμε κι εμείς. Για χρωματιστές κόλλες δε νομίζω να είχαμε. Σε κάθε περίπτωση πάντως το απροειδοποίητο (ειδικά) διαγώνισμα ήταν μια κακή εμπειρία. Ευτυχώς το θρανίο από κάτω είχε άπλετο χώρο για σκονάκια και γιατί όχι και ολόκληρο το βιβλίο... :diablotin:
 
Μ'αρέσει που οι καθηγητές/δάσκαλοι νομίζουν ότι πολεμούν την αντιγραφή. Στην ΑΣΠΑΙΤΕ που έκανα παιδαγωγική κατάρτιση, είχα καθηγητή που ετοίμαζε τέσσερα ή εξι διαφορετικά χαρτιά με θέματα. Τάχα μου δήθεν για να μην αντιγράφουμε κ μας τα έδωσε με συγκεκριμένη σειρά. Τελικά ανακαλύψαμε οτι ήταν τα ίδια θέματα με άλλη σειρά.
 
Συμβαίνει συχνά να δίνουν διαφορετικά θέματα και να χωρίζουν τους μαθητές/φοιτητές με ομάδες,για να αποφεύγεται η αντιγραφή,αυτό γινόταν και στο Λύκειο και στη σχολή μας.Βέβαια δεν ξέρω πόσο δίκαιο είναι γιατί μπορεί κάποιος κατά τύχη να ξέρει το θέμα που του έτυχε έχοντας διαβάσει ελάχιστα,ενώ κάποιος άλλος να ξέρει το θέμα της άλλης ομάδας.
 
@the best: μου έχει τύχει και είναι μεγάλη πιστολιά.... Όταν πήγα να διαμαρτυρηθώ για τα θέματα (που όντως, δεν ήταν ισοδύναμα), η απάντηση που πήρα, ήταν ότι "ας τα διάβαζες. Όλα ήταν στην ύλη", οπότε μετά από αυτό, τι να πεις....

Σε μας κάναν το εξής καταπληκτικό: 4 διαφορετικά θέματα: πρώτο θρανίο είχε το α και το β, δεύτερο θρανίο: το γ και το δ. Οπότε, πήγαινε θρανίο ανά θρανίο τα ίδια θέματα.

Εκεί να σας δω να αντιγράφετε! :)
 
Πίσω
Μπλουζα