Τα χρώματα στα σύγχρονα παιχνίδια

iliekater

RetroMasteR
Joined
21 Φεβ 2007
Μηνύματα
1.391
Αντιδράσεις
211
Θα ήθελα τη γνώμη σας επάνω σε ένα θέμα :

Δεν σας φαίνεται και εσάς πως τον τελευταίο καιρό , στα παιχνίδια , τα χρώματα δεν είναι τόσο ωραία ; Εμένα μου είχε δημιουργηθεί από παλιά αυτή η εντύπωση , από το Gothic 3 , το οποίο δεν είχε το ίδιο όμορφα χρώματα όσο το 2 . Μου φαίνεται πως όσο περνάει ο καιρός , τα γραφικά σχεδιάζονται μεν όλο και πιο πραγματιστικά , αλλά τα χρώματα χάνουν όλο και πιο πολύ την ομορφιά τους ... Για παράδειγμα στο Crysis αλλα και στο Far Cry τα χρώματα μου φαίνοντα πολύ ... άχρωμα . Σαν μην υπάρχει χρώμα , σαν να είναι πολύ γριζαρισμένα και ξεθωριασμένα . Σκεύτηκα μήπως ήταν κάτι με την οθόνη μου και εγκατέστησα το Far Cry 1 , αλλά είδα πως δεν έκανα λάθος καθώς εκεί τα χρώματα ήταν μία πανδαισία ! Γιατί δεν συμβαίνει αυτό και στα σύγχρονα παιχνίδια ; Στο Far Cry 1 ήταν απόλαυση να κοιτάς το μπλε της θάλασσας , το γαλάζιο του ουρανού , το πράσινο της βλάστησης , το κόκκινο στα γιλέκα των κακών , το καφέ της αμμουδιάς κτλ . Στο Far Cry 2 , όμως , όπου και να κοιτάξεις , είναι όλα γκρι και άχρωμα ...
 
Κυριοτερος υπαιτιος σε αυτη τη γενια κονσολων-παιχνιδιων ειναι αναμφισβητητα η UT3 μηχανη. Σχεδον οσοι την χρησιμοποιουν (εξαιρω το Mirror's Edge και κανα 2 αλλα) εχουν την ιδια παστελομουντη παλεττα. Την θαυμασαμε και μας εντυπωσιασε στο Gears of War αλλα αυτη η γενικευμενη χρηση της στη συντρπτικη πλειοψηφια των νεων τιτλων καταντα κoυραστικη.
 
Ούτε το Crysis ούτε το Far Cry 2 χρησιμοποιούν την UT3 . Εκτός και αν κάνω λάθος ...
 
Δεν νομιζω το θεμα που ανοιξες να αφορουσε αποκλειστικα τα Crysis και Far Cry 2...
 
Δεν ξερω απο μηχανες και τετοια, αλλα απο οσο εχω δει, τα γραφικα στα παιχνιδια πλεον δεν αποτελουν 100% δημιουργημα των σχεδιαστων, αλλα συναρτηση παραγοντων οπως φιλτρα, εφφε και φωτισμος, τα οποια εξαρτωνται απο την οπτικη γωνια και το gameplay (πχ σκηνικο σε βροχη, σκιες, ομιχλη)
 
Ενα ακομα παραδειγμα ειναι και το San Andreas που μου φανηκε πιο "θαμπο" απο το Vice City(νομιζω εχουν και τα δυο την havoc engine) και μπορει να εγινε σκοπιμα... Αλλα,γενικα,υποθετω οτι ειναι και η συνεχης αλλαγη των σχεδιαστων, που συμβαινει σε σειρες πολλων γνωστων τιτλων...
 
Πίσω
Μπλουζα