Το Wii ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια πωλήσεις!

Δεν είναι το hardware το πρόβλημα (τόσο πολύ) όσο τα χειριστήρια που είναι για μια κατηγορία παιχνιδιών μονο. Για rail shooters, βαριά για κανένα adventure. Στην τελική τι παιχνίδια μπορείς να παίξεις με ένα σκέτο mouse. Την κονσόλα την είχε πάρει ένας φίλος κάνα δυο χρόνια αφού βγηκε, επαιξε λίγο Wii sports και την πέταξε στην άκρη και πήρε Xbox 360 λόγω χειρισμού, καλύτερων τιτλων και πολύ ανώτερα γραφικά του 360. Τεραστια μαγκια της Νιντέντο που πούλησε 100 εκατ. κονσόλες, φυσικά το πλήρωσε στην επόμενη κονσόλα που ατυχώς έφερε το ίδιο ονομα. Γενικά για μένα είναι μια πολύ κακή κονσόλα αν την είχες πάρει τότε για να παίζεις νέους τίτλους, σήμερα σπασμενη με emulators και για να παιζεις κανενα παιχνιδι gamecube σε CRT είναι όλα τα λεφτά.
 
Δυστυχώς η Nintendo δεν μπορεί να κάνει και πολλά από τότε που η Sega και η Atari "πέθαναν" και πήραν την θέση τους η Sony και η Microsoft. Οσο και να πουλήσουν οι κονσόλες και τα games της (που πουλάνε) ποτέ δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί αυτές τις εταιρίες face to face λόγω της τεράστιας διαφοράς στο budget. Οπότε αυτό που κάνει είναι σωστό. Αντί να βγάλει κάποια παρόμοια κονσόλα η οποία στο τέλος θα την χρεοκοπήσει, βγάζει απλά κάτι διαφορετικό. Βγάζει και πολύ καλό software σε γενικές γραμμές, (αυτό ήταν που την έσωσε την εποχή του N64 vs PS1). Ουτε εμένα μου άρεσε το Wii σαν κονσόλα. Και αυτά τα χαρτόνια που βγάζει τώρα είναι λίγο ότι νάναι. Αλλά παραδέχομαι την Nintendo γιατί είναι οι μόνοι από τους παλιούς του gaming που στέκεται ακόμα ενάντια στα μεγαθήρια.
Ξεφευγουμε λιγο, εαν και εφοσων η Nintendo ηθελε, θα μπορουσε παρα πολυ εφικτα να επενδυσει σε ολοκαινουργιες ομαδες  αναπτυξης παιχνιδιων, να αναβιωνε ξεχασμενες παλαιοτερες κυκλοφοριες της, και να ειχε ακομα μεγαλυτερη επικοινωνια με το κοινο της.

Αλλα δεν θελει. Ενα σοβαρο μερος της ειναι κολλημενοι πως ζουνε ακομα στο 80 και πιστευουν πως οι καταναλωτες κινουνται γυρω απο αυτην. Ελα ντε ομως που εχουμε 2018 και τα πραγματα εχουν αλλαξει.

Συμφωνοι πως οι sony/microsoft εχουν κατα πολυ μεγαλυτερο πρυπολογισμο ως εταιρειες. Αλλα η Nintendo βασιζεται στην αναπτυξη και εκδοση παιχνιδιων, και οχι σε 1002 ακομα πραγματα οπως οι παραπανω. Οποτε στη πραγματικοτητα τα παρα πολλα χρηματα τους, δεν ειναι απειρα. Μεν οπως ειπαμε ειναι πολυ περισσοτερα, οπως και εχουν κατα πολυ μεγαλυτερες απωλειες. Η sony εχει την υπερεπιθετικη πολιτικη με το playstation, αλλα εχουν φαει με παθος τα μουτρα τους ουκ ολιγες φορες, με χαρακτηριστικα παραδειγματα τα καποτε πολυ δυνατα τμηματα τους σε κινητα και φορητους υπολογιστες, πλεον να ειναι μακρυνο παρελθον.

Στο θεμα μας τωρα, συμφωνοι πως το Wii ειχε ουκ ολιγα προβληματικα και κακα παιχνιδια. Ειχε ομως και αρκετους ενδιαφεροντες τιτλους. Απο την στιγμη που βρισκω 30 ενδιαφεροντες τιτλους, σε καμια περιπτωση δεν το βλεπω ως κακο μηχανημα να εχει κανεις. Εξαρταται φυσικα και τι ψαχνει και ενδιαφερει τον καθενα. Στην Ελλαδα του pro και fifa παντως, δεν μου εκανε καμια εντυπωση η παρουσια του στα καταστηματα.

Τα γραφικα του οντως δεν ηταν συγκρισιμα με του ps3/360, και παλι ομως, δεν μεγαλωσαμε ολοι με κομπλεξικα κριτηρια περι χρωματος και δυνατοτητων στα χαρτια, αλλα με το τι ενδιαφερει απο την βιβλιοθηκη που προσφερει το καθε συστημα.
 
Αν το βάλεις σε CRT με καλώδιο rgb τα γραφικά είναι εξαιρετικά, κανένα πιξελιασμα και καμία θολούρα στα 480i (?). Με τίποτα όμως σε LCD, η κονσόλα αυτή βγάζει 480p maximum οποτε τα γραφικά θα είναι απο άσχημα έως τραγικά με artifacts, θολούρα κλπ.
 
Εχω το Wii μου σε HDTV με component και ειμαι ικανοποιημενος απο αυτο που βλεπω και εχω. Με ενδιαφερει το gameplay πρωτιστως και οχι το τεχνικο κομματι. Αλλιως θα επαιρνα μονο υπολογιστη και ποτε κονσολα.
 
Aν ηταν ενδιαφερον το wii και με τιτλους που ειχαν ενδιαφερον για τους gamers θα ειχε φανει και στις πωλησεις του wii u.Σιγουρα θα υπαρχουν και κατοχοι που βρισκουν ωραια τα παιχνιδια του οπως και σε αλλες κονσολες στο παρελθον.Π.χ στο jaguar οι περισσοτεροι το εθαβαν και αλλοι ελεγαν οτι ειναι 
ωραιο μηχανημα με καλα παιχνιδια οπως τα alien vs predator-doom-iron soldier κλπ

Θα μπορουσε και το wii u να ειχε  παλι σχεδον το hardware γραφικων του gamecupe με το gameplay που εχει η nintendo και να ειχε ευχαριστημενους 
κατοχους.Το μεγαλυτερο ποσοστο ομως που θα αγοραζε την κονσολα θα ηθελε να εχει hardware γραφικων εποχης ωστε να βγαινουν και τα 3rd party και να 
βλεπεις στην οθονη σου κατι νεο (σε θεμα γραφικων) και οχι μια απο τα ιδια που βλεπεις αρκετα χρονια τωρα.

Ασχετως γραφικων εγω δεν εχω βρει καποιο παιχνιδι που να μου αρεσει στο wii.Ειχα παιξει γνωστα παιχνιδια οπως τα mario galaxy στο wii του αδερφου μου αλλα δεν 
μου αρεσαν.Αντιθετως ακομα και σημερα δεν χορταινω να παιζω mario 64.

Για μενα το MONO που δινει αξια στο wii ειναι μια παλια καλη crt τηλεοραση για 240p οπως εχει γραψει πιο πανω και ο shinobi.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Αμα βάλεις component ναι, παλεύεται η εικόνα. Αλλά είναι και ανάλογα το παιχνίδι. Πχ το Twilight Princess δεν πολύ παλεύεται. Ενώ το Mario Galaxy ή το Silent Hill Shattered Memories είναι μια χαρά.

1@Getta Robo[/USER]

Συμφωνώ πως είναι θέμα βιβλιοθήκης πρωτίστως. Εγώ πχ πήρα Wii πρώτα (και πολύ αργότερα το 360) γιατί είχε το Metroid Prime 3. Απλά, δεν υπήρχε περίπτωση να μην το πάρω. Ε και μετά είχα και ένα Zelda σαν bonus, αν και ίσως να ήταν καλύτερα αν το έπαιρνα στο Gamecube αλλά τέλος πάντων. Το θέμα όμως είναι ότι πολλοί τίτλοι ψιλο χαντακώθηκαν με τα motion controls. Kαλύτερα θα ευχαριστιόμουν το Twilight Princess στο Gamecube λόγω χειρισμού. Και κάτι Donkey Kong Returns φαντάσου τα παράτησα μονο και μόνο για αυτό. Αργότερα με το softmode βρήκα τρόπο να τα αλλάξω τα controls και έτσι το έπαιξα. Νομίζω ότι τα μόνα παιχνίδια που ευχαριστήθηκα με motion controls ήταν το Metroid Και το Silent Hill. Το ότι δεν έβγαλαν ένα Starfox με pointer controls όπως το Sin & Punishment ήταν και μεγαλύτερη γκάφα που έκανε η Nintendo εκείνη την περίοδο. To παιχνίδι είναι φτιαγμένο για pointer controls.

 
Συμφωνώ πως είναι θέμα βιβλιοθήκης πρωτίστως. Εγώ πχ πήρα Wii πρώτα (και πολύ αργότερα το 360) γιατί είχε το Metroid Prime 3. Απλά, δεν υπήρχε περίπτωση να μην το πάρω. Ε και μετά είχα και ένα Zelda σαν bonus, αν και ίσως να ήταν καλύτερα αν το έπαιρνα στο Gamecube αλλά τέλος πάντων. Το θέμα όμως είναι ότι πολλοί τίτλοι ψιλο χαντακώθηκαν με τα motion controls. Kαλύτερα θα ευχαριστιόμουν το Twilight Princess στο Gamecube λόγω χειρισμού. Και κάτι Donkey Kong Returns φαντάσου τα παράτησα μονο και μόνο για αυτό. Αργότερα με το softmode βρήκα τρόπο να τα αλλάξω τα controls και έτσι το έπαιξα. Νομίζω ότι τα μόνα παιχνίδια που ευχαριστήθηκα με motion controls ήταν το Metroid Και το Silent Hill. Το ότι δεν έβγαλαν ένα Starfox με pointer controls όπως το Sin & Punishment ήταν και μεγαλύτερη γκάφα που έκανε η Nintendo εκείνη την περίοδο. To παιχνίδι είναι φτιαγμένο για pointer controls.
Πραγματι υπηρξε σοβαροτατο ζητημα με την χρηση του χειριστηριων, εν μερη δικαιολογειται ως πρωτη προσπαθια, δεν παραβλεποντε ομως και πολλα λαθη τους. Εμενω παντως πως ειναι ζητημα γενικοτερης εσωτερικης πολιτικης, το οτι εχουν αδικως σκοτωθει διαφορες κλασικες σειρες, και δεν επενδυουν σε νεες ομαδες ειναι εγκληματικο εκ μερους τους.

Δεν ξερω τι εψαχνε και ψαχνει ο καθενας στο Wii, βρηκα και ασχοληθηκα πανω απο 30 δικα του παιχνιδια. Και ναι, προτιμω και παιζω το πολυ προτοτυπο Deadly creatures, που μαλλον θαφτηκε απο τις βαθμολογιες, παρα τον ΑΑΑ τιτλο που γνωρισε επιτυχια σε ολα τα υπολοιπα συστηματα. Εχω τον υπολογιστη μου αλλωστε γιαυτο το σκοπο.
 
Παιχνιδάρα το Deadly Creatures. Απλό μεν αλλά πολύ ωραίο οπτικά και σαν ατμόσφαιρα.
 
Πίσω
Μπλουζα