Rakeesh
RetroDB Feeder
- Joined
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 4.611
- Αντιδράσεις
- 1.881
Αυτη η ερωτηση αφορα τους συντροφους που ειναι "χωμενοι" στο video game culture
Ακουσα προσφατα τον ορο "grinding" που αναφερεται πιο συγκεκριμενα στα (αδιαφορα εως μισητα για μενα) MMORPG, και στο σκοτωμα τερατακιων ωστε να ανεβουν σιγα-σιγα οι ικανοτητες του χαρακτηρα. Πιο χρονοβορο,αλλα πιο ασφαλες απο το να πας σε quest και να σκοτωσεις ενα μεγαλο τερας.
Αναρωτιομουν αν εχει βγει καποια παρομοια λεξη για την κατασταση των RPG αλλα και των adventures οπου πρεπει να διανυσεις μεγαλες αποστασεις για να παρεις ενα αντικειμενο ή να εκπληρωσεις μια αποστολη και κατοπιν να γυρισεις πισω για να παρεις την πχ. αμοιβη. Αυτο καμια φορα λυνοταν με τη χρηση χάρτη για να διακτινιζεσαι, ή στα πιο καινουργια παιχνιδια της Lucasarts με διπλο κλικ σε μια εξοδο για να τηλεμεταφερεσαι κατευθειαν στην επομενη οθονη (αυτο γινοταν πχ στο Dig που κατα τα αλλα ειχε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πηγαινελα) ενω στα Myst υπηρχε το zip mode.
Ακουσα προσφατα τον ορο "grinding" που αναφερεται πιο συγκεκριμενα στα (αδιαφορα εως μισητα για μενα) MMORPG, και στο σκοτωμα τερατακιων ωστε να ανεβουν σιγα-σιγα οι ικανοτητες του χαρακτηρα. Πιο χρονοβορο,αλλα πιο ασφαλες απο το να πας σε quest και να σκοτωσεις ενα μεγαλο τερας.
Αναρωτιομουν αν εχει βγει καποια παρομοια λεξη για την κατασταση των RPG αλλα και των adventures οπου πρεπει να διανυσεις μεγαλες αποστασεις για να παρεις ενα αντικειμενο ή να εκπληρωσεις μια αποστολη και κατοπιν να γυρισεις πισω για να παρεις την πχ. αμοιβη. Αυτο καμια φορα λυνοταν με τη χρηση χάρτη για να διακτινιζεσαι, ή στα πιο καινουργια παιχνιδια της Lucasarts με διπλο κλικ σε μια εξοδο για να τηλεμεταφερεσαι κατευθειαν στην επομενη οθονη (αυτο γινοταν πχ στο Dig που κατα τα αλλα ειχε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πηγαινελα) ενω στα Myst υπηρχε το zip mode.