Υπάρχει συγκεκριμένος όρος για το "πηγαινέλα" στα adventures?

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Rakeesh
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Rakeesh

RetroDB Feeder
Joined
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
4.611
Αντιδράσεις
1.881
Αυτη η ερωτηση αφορα τους συντροφους που ειναι "χωμενοι" στο video game culture :D

Ακουσα προσφατα τον ορο "grinding" που αναφερεται πιο συγκεκριμενα στα (αδιαφορα εως μισητα για μενα) MMORPG, και στο σκοτωμα τερατακιων ωστε να ανεβουν σιγα-σιγα οι ικανοτητες του χαρακτηρα. Πιο χρονοβορο,αλλα πιο ασφαλες απο το να πας σε quest και να σκοτωσεις ενα μεγαλο τερας.

Αναρωτιομουν αν εχει βγει καποια παρομοια λεξη για την κατασταση των RPG αλλα και των adventures οπου πρεπει να διανυσεις μεγαλες αποστασεις για να παρεις ενα αντικειμενο ή να εκπληρωσεις μια αποστολη και κατοπιν να γυρισεις πισω για να παρεις την πχ. αμοιβη. Αυτο καμια φορα λυνοταν με τη χρηση χάρτη για να διακτινιζεσαι, ή στα πιο καινουργια παιχνιδια της Lucasarts με διπλο κλικ σε μια εξοδο για να τηλεμεταφερεσαι κατευθειαν στην επομενη οθονη (αυτο γινοταν πχ στο Dig που κατα τα αλλα ειχε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πηγαινελα) ενω στα Myst υπηρχε το zip mode.
 
Το τι εντυπωσίαζομαι βρε Πάνο, που και κατάλαβες τι ρωτάει, και έδωσες και την απάντηση, δε μπορώ να στο περιγράψω! :D
 
Ευχαριστω Wally...

Γιατι δεν καταλαβες Μαρινα μου; :( με κανεις και ανησυχω :P
 
:D

Βρε συ, να με συμπαθάς! Το διαβάζω, το ξαναδιαβάζω και δε μπορώ να καταλάβω πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι υπάρχει όρος. Το θεωρώ τόσο φυσιολογικό το πήγαιν' - έλα, που ειλικρινά δε μου πέρασε από το μυαλό ότι υπάρχει ειδικός όρος που να το περιγράφει.

Είναι -καλή ώρα- όπως όταν πας στο σουπερμάρκετ (αποστολή / chapter). Έχεις τη λίστα με τα ψώνια (task list / objectives). Έχεις τα χρήματα και στυλό για να σβήνεις τα πράγματα που πήρες ή το κινητό που τσεκάρεις όσα αγόρασες στην τσάντα σου (inventory) και πάντα, μα πάντα μόλις φτάσεις στο ταμείο, θα θυμηθείς ότι ξέχασες να αγοράσεις π.χ. λάδι. Κι εκεί θα κάνεις το πήγαιν' έλα (που μέχρι πρότινος δεν είχε όνομα - ήταν απλά το "αφού έχω κάνει τα πάντα σε αυτό το δωμάτιο, τότε κάτι μου ξέφυγε από προηγούμενους χώρους: backtracking). Έμαθα κάτι νέο! :)
 
ειναι οπως το λες αλλα πολλες φορες εναι και κατι που απαιτει το σεναριο. Επειδη το θεωρω σπαστικο, αλλα και τεχνασμα να τραβηχτει παραπανω η διαρκεια του παιχνιδιου (οπως γινεται με το grinding), θεωρησα οτι μπορει να εχει ονομα (οπως πχ. εχει το "grinding" :P )

Για παραδειγμα, το Loom αρχιζει πανω σε ενα βουνο. Αργοτερα, για να φυγεις απο το νησι, πρεπει να παρεις το μονοπατι να πας στο βουνο, να κανεις κατι, και κατοπιν να κατεβεις παλι πισω και να πας στην παραλια. Στο Dig που ανεφερα πριν, σε ενα σημειο κοντα στο τελος, πας να βαλεις κατι κρυσταλους σε ενα μηχανημα, και ερχεται ο κακος αι στους παιρνει, οποτε πρεπει να πας πισω στο νησι που ειναι ο κακος να του τα παρεις πισω, και μετα να γυρισεις στο μηχανημα κλπ.

Οπως βλεπω στο αρθρο της Wikipedia υπαρχουν παρεμφερεις εννοιες οπως treadmilling ή farming. Οσον αφορα τα adventures, υπαρχουν ονοματα και για αλλα ενοχλητικα φαινομενα οπως guess the verb ή pixel hunting.
 
Ναι, το pixel hunting είναι γνωστός βραχνάς των απανταχού adventurers... Για μένα είναι καθοριστικό σημείο, αν θα πιάσω ένα παιχνίδι (ή αν θα το συνεχίσω...). Μάλιστα, μάθαμε λοιπόν και κάτι νέο! :)

:thanx2:
 
Εγω το λεω ..ΣΠΑΣΙΜΟ ΝΕΥΡΩΝ!!

Χαχαχαχα!!!
 
Πίσω
Μπλουζα