retrofan
RetroMasteR
- Joined
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.228
- Αντιδράσεις
- 411
Εντύπωση μου προξενεί που κανένας δεν "τσίμπησε" την συγκεκριμένη σειρά.
Προβλήθηκε το 1989 από την ΕΤ1 με πρωταγωνιστές την Πέμυ Ζούνη και τον Νικήτα Τσακίρογλου και ήταν πολύ "προχωρημένη" για την εποχή της.
Η Φανή (Πέμυ Ζούνη) είναι δημοσιογράφος στην Αθήνα και έχει δεσμό με τον Θόδωρο (Στάθης Κακκαβάς). Όταν μένει έγκυος, ο Θόδωρος θεωρεί αυτονόητη την έκτρωση καθώς δεν είναι έτοιμος να γίνει πατέρας αλλά η Φανή αποφασίζει να κρατήσει το παιδί μόνη της.
Με πολύ ήπιους τόνους η σειρά δείχνει την πορεία της σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Την στήριξη από την αδελφή της και τον γαμπρό της, την τελική εγκατάλειψη από τον Θόδωρο που παντρεύεται μια άλλη, ακριβώς τη μέρα που η Φανή γεννάει τον γιο τους, τον θαυμασμό αλλά και τις επιφυλάξεις της εκδότριας της εφημερίδας της (Ζωρζ Σαρή) και την έντεχνη υποτίμηση που όμως γυρνάει τελικά σε σεβασμό του γυναικά αρχισυντάκτη Φίλιππου (Νικήτας Τσακίρογλου).
Μια κλασική σειρά της δεκαετίας του 80΄, με την έννοια της αργής σκηνοθεσίας και της έλλειψης εξάρσεων που ωστόσο διέθετε πολύ καλές ερμηνείες, πραγματικούς χαρακτήρες και καταστάσεις και αρκετό συναίσθημα. Και μια γλυκιά Πέμυ Ζούνη που κάτω από την ήρεμη εμφάνισή της και τον τόνο της φωνής της που δεν ανεβαίνει ποτέ δίνει μια γυναίκα σίγουρη για τις επιλογές της και ικανοποιημένη μέσα σ' αυτές.
Ένα τελευταίο σχόλιο για την πιο "πραγματική" ματιά της δεκαετίας του 80΄. Όταν τελειώνει η σειρά η Φανή είναι μόνη της. Με το παιδί της και την καινούρια θέση που της προσφέρεται ως ανταμοιβή για την σκληρή δουλειά της στην εφημερίδα και τις ικανότητές της. Σε μια σημερινή σειρά είναι βέβαιο ότι ένας τρυφερός και γεμάτος κατανόηση υποψήφιος σύντροφος και πατέρας θα περίμενε στη γωνία ή ότι ο βιολογικός πατέρας θα επέστρεφε μετανιωμένος. Κάτι τέτοιο σπάνια συμβαίνει στην πραγματική ζωή και η "Φανή" είναι ειλικρινής στην ρεαλιστική ματιά της. Με τον ίδιο τρόπο που ο Φίλιππος συγκλονίζεται από την αρρώστια και τελικά τον θάνατο της -απατημένης κατ' εξακολούθηση- γυναίκας του, για να ξεπεράσει το σοκ σχετικά γρήγορα και να επιστρέψει σε όσα υπαγορεύει ο χαρακτήρας του, το ατέλειωτο κυνήγι της "περιπέτειας". Ούτε εδώ δραματικές αλλά αναληθείς ανατροπές.
Κάποια στιγμή ίσως είχε ενδιαφέρον να αναλύσουμε την "τιμιότητα" των τηλεοπτικών σειρών του 80΄
Προβλήθηκε το 1989 από την ΕΤ1 με πρωταγωνιστές την Πέμυ Ζούνη και τον Νικήτα Τσακίρογλου και ήταν πολύ "προχωρημένη" για την εποχή της.
Η Φανή (Πέμυ Ζούνη) είναι δημοσιογράφος στην Αθήνα και έχει δεσμό με τον Θόδωρο (Στάθης Κακκαβάς). Όταν μένει έγκυος, ο Θόδωρος θεωρεί αυτονόητη την έκτρωση καθώς δεν είναι έτοιμος να γίνει πατέρας αλλά η Φανή αποφασίζει να κρατήσει το παιδί μόνη της.
Με πολύ ήπιους τόνους η σειρά δείχνει την πορεία της σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Την στήριξη από την αδελφή της και τον γαμπρό της, την τελική εγκατάλειψη από τον Θόδωρο που παντρεύεται μια άλλη, ακριβώς τη μέρα που η Φανή γεννάει τον γιο τους, τον θαυμασμό αλλά και τις επιφυλάξεις της εκδότριας της εφημερίδας της (Ζωρζ Σαρή) και την έντεχνη υποτίμηση που όμως γυρνάει τελικά σε σεβασμό του γυναικά αρχισυντάκτη Φίλιππου (Νικήτας Τσακίρογλου).
Μια κλασική σειρά της δεκαετίας του 80΄, με την έννοια της αργής σκηνοθεσίας και της έλλειψης εξάρσεων που ωστόσο διέθετε πολύ καλές ερμηνείες, πραγματικούς χαρακτήρες και καταστάσεις και αρκετό συναίσθημα. Και μια γλυκιά Πέμυ Ζούνη που κάτω από την ήρεμη εμφάνισή της και τον τόνο της φωνής της που δεν ανεβαίνει ποτέ δίνει μια γυναίκα σίγουρη για τις επιλογές της και ικανοποιημένη μέσα σ' αυτές.
Ένα τελευταίο σχόλιο για την πιο "πραγματική" ματιά της δεκαετίας του 80΄. Όταν τελειώνει η σειρά η Φανή είναι μόνη της. Με το παιδί της και την καινούρια θέση που της προσφέρεται ως ανταμοιβή για την σκληρή δουλειά της στην εφημερίδα και τις ικανότητές της. Σε μια σημερινή σειρά είναι βέβαιο ότι ένας τρυφερός και γεμάτος κατανόηση υποψήφιος σύντροφος και πατέρας θα περίμενε στη γωνία ή ότι ο βιολογικός πατέρας θα επέστρεφε μετανιωμένος. Κάτι τέτοιο σπάνια συμβαίνει στην πραγματική ζωή και η "Φανή" είναι ειλικρινής στην ρεαλιστική ματιά της. Με τον ίδιο τρόπο που ο Φίλιππος συγκλονίζεται από την αρρώστια και τελικά τον θάνατο της -απατημένης κατ' εξακολούθηση- γυναίκας του, για να ξεπεράσει το σοκ σχετικά γρήγορα και να επιστρέψει σε όσα υπαγορεύει ο χαρακτήρας του, το ατέλειωτο κυνήγι της "περιπέτειας". Ούτε εδώ δραματικές αλλά αναληθείς ανατροπές.
Κάποια στιγμή ίσως είχε ενδιαφέρον να αναλύσουμε την "τιμιότητα" των τηλεοπτικών σειρών του 80΄