3 παιχνίδια που σας εκνεύρισε ο χειρισμός (συνδυασμός κουμπιών κτλ)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας SurvivalHorror
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

SurvivalHorror

RetroActive
Joined
27 Δεκ 2014
Μηνύματα
415
Αντιδράσεις
115
Θα ήθελα να ρωτήσω ποια 3 παιχνίδια(ή λιγότερα)προσπαθήσατε να παίξετε και δε σας "κάθισε"ποτέ ο χειρισμός.

ΠΡΟΣΟΧΗ!Δεν εννοώ να είναι προβληματικός από την κατασκευάστρια εταιρία,αλλά ο συνδυασμός στα κουμπιά που είχατε να χρησιμοποιήσετε για να εκτελείτε κινήσεις,δε ταίριαξε ποτέ με τον τρόπο που θα θέλατε ή έχετε μάθει να παίζετε μέχρι σήμερα.

1)Tomb Raider

Προβολή συνημμένου 126009

Με το που το είδα,ενώ φαινόταν μία πρωτοποριακή ιδέα σαν παιχνίδι,δεν πίστευα ποτέ οτι θα έχει τόσο κακό χειρισμό.Επαναλαμβάνω κακό χειρισμό εννοώ βάσει της αισθητικής μου.Δε μπορούσα να εκτελώ κινήσεις όπως ήθελα και πιο πολύ με μπέρδευε και με έκανε να χάσω κάθε ενδιαφέρον για να το προχωρήσω.Φυσικά δεν ήταν ο μόνος λόγος...

2)Legacy Of Kain:Soul Reaver

Προβολή συνημμένου 126010

Aπό την ίδια εταιρία ?Τυχαίο,δε νομίζω!Αυτό το παιχνίδι ενώ είχε τις προυποθέσεις να εξελιχτεί σε πολύ καλό,με το που το ξεκίνησα με μπέρδεψε απίστευτα και με εκνεύρισε τρομερά.Έπρεπε να πατήσεις το L κρατώντας ταυτόχρονα κάτω συν τον κύκλο και έτσι λυνόταν η άσκηση της τριγωνομετρίας.Ξόδεψα πόσο χρόνο για να εκτελέσω ένα μεγάλο άλμα...Και πόσα άλλα όταν άλλαζες τον κόσμο που μου ερχόταν να αυτοκτονήσω.Μακριά και αγαπημένοι.

3)Darksiders

Προβολή συνημμένου 126011

Το τελευταίο διαμάντι του αφιερώματος...Δε θα ξεχάσω ποτέ πέρα από τα πολύπλοκα για μένα θέματα στο να σημαδέψεις κάποιον,τον πρώτο αρχηγό που έπρεπε να κάνω τον ζογκλέρ για να καταφέρω να κρατήσω όλα τα κουμπιά που χρειαζόταν πατημένα ώστε να εκτελέσω μία κίνηση που θα μπορούσε να είναι με ένα κουμπί.Και για ένα σύστημα που θα μπορούσε να είναι ευχάριστο,να ξοδεύεις ώρες να εκτελέσεις κάποιες κινήσεις...Μη μιλήσω αργότερα για τις πύλες και τον πανικό που συνέβαινε εκεί.
 
1. Tomb Raider...

Όπως είχα πει και σε ένα άλλο θέμα, με έφτασε στο σημείο να σπάσω χειριστήριο!

2. Gothic...

Το είχα πάρει από ένα περιοδικό, και ενώ σαν παιχνίδι μου άρεσε αρκετά, τον χειρισμό δεν κατάφερα να τον συνηθίσω και το παράτησα.

3. Όσα jrpg είχαν χειρισμό μόνο προς τις 4 βασικές κατευθύνσεις και όχι διαγώνια...

Αν και δεν ήταν τόσο σημαντικό πρόβλημα όπως για τα 2 προηγούμενα, πάντα με ενοχλούσε.
 
Το Tomb Raider ήταν όντως δύστροπο παιχνίδι. Για δοκιμάστε να παίξετε το Batman Forever στο SNES...
 
Oντως το batman forever ηταν καπως σπαστικο αλλα προσωπικα δεν αντιμετωπισα ιδιαιτερα προβληματα.Aυτα που με εσπασαν τα νευρα ηταν το Tomb raider αλλα και το MDK 2 στο Dremacats που οσο και να το γουσταρα με νευριζε καθε φορα που επιανα το gamepad.
 
1 - Gran Turismo 1-2 (PS1)

2 - Gran Turismo 3-4 (PS2)

3 - Gran turismo 5 (PS3)

Nαι, κλέβω λίγο στην απάντηση αλλά αυτή την στιγμή το μόνο παιχνίδι που μου έρχεται στο μυαλό είναι όλα τα Gran Turismo. Ποτέ, όσο και αν προσπάθησα, δεν μπόρεσα να καταλάβω πως στο καλό παίζεται αυτό το παιχνίδι. Μπορώ να παίξω όλα τα racing εκτός από αυτό.

Υποψιάζομαι ότι για να μπορείς να οδηγείς πρέπει το αμάξι να ακολουθάει πιστά την νοητή γραμμή που υπάρχει στον δρόμο. Απαξ και το αμάξι φύγει από την γραμμή, το χειριστήριο σταματάει να αποκρίνεται λες και το έχεις αποσυνδέσει από την κονσόλα. Δηλαδή δεν εξηγείται διαφορετικά το ότι ενώ είμαι μέσα στην γραμμή μπορώ να παίρνω στροφές με 100+ χιλιόμετρα και το αμάξι να μένει κολλημένο στην άσφαλτο ενώ όταν βγω λίγο από αυτήν το αμάξι δεν στρίβει ακόμα και αν τρέχω με 20 και πηγαίνει ευθεία προς τα χωράφια. Δηλαδή πραγματικά υπάρχει κάποια χρονική στιγμή που το χειριστήριο αποσυνδέεται τελείως, μάλλον για να σε "τιμωρήσει" το παιχνίδι γιατί δεν πήρες την στροφή ακριβώς όπως σου είπε να την πάρεις.

Και όλοι οι φανς υποστηρίζουν ότι το παιχνίδι είναι πιστό στην πραγματικότητα. Ε βέβαια, δεν σας έχει τύχει ποτέ να πηγαίνετε με 40 και επειδή σε κάποια στροφή ξεφύγατε από την νοητή γραμμή της τέλειας στροφής για λίγα εκατοστά, το τιμόνι να σταματήσει να δουλεύει μέχρι να μπείτε σε κάποιο χωράφι ή να φύγετε σε κάποιον γκρεμό?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κάποιο λαθος κανεις...Δεν ισχυει αυτο που λες σε κανένα απο τα 5 GT.Ουτε εγω πιστεύω οτι ειναι σαν τη πραγματικότητα αλλα οχι για αυτον το λογο.Αν ίσχυε αυτο που λες τοτε δεν θα έβλεπες τέτοιες διάφορες στους χρόνους που γίνονται στους αγώνες και στα διπλώματα.Και για να πω και γω αυτα τα παιχνίδια που με εκνευρίζει ο χειρισμός τους ειναι αυτα με τα tank controls..Οσο και να μου αρέσουν τα Resi o χειρισμός τους παντα με εκνεύρισε.Στην αρχή τουλαχιστον.Και στο Mario64 που επρεπε να γυρνας την κάμερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
kajwbtfe είπε:
Κάποιο λαθος κανεις...Δεν ισχυει αυτο που λες σε κανένα απο τα 5 GT.
To 4 το έχω ακόμα (το 5 το έπαιξα μόνο μία φορά είναι η αλήθεια, ενώ τα 3 προηγούμενα δεν τα έχω πια). Οταν δεν παίρνω καλά την στροφή, δηλαδή όπως θέλει το παιχνίδι, το αμάξι δεν στρίβει πρέπει να το κοκαλώσω σχεδόν αλλιώς φεύγει από τον δρόμο. Υπάρχει ένα χρονικό σημείο ενός ή δύο δευτερολέπτων που είναι σαν να μην δουλεύει ο μοχλός ή το d-pad καθόλου. Άμα πάρω την στροφή όπως θέλει το παιχνίδι, το αμάξι γίνεται ένα με την άσφαλτο. Είναι σαν να παίζω κάποιο παιχνίδι εκμάθησης αγώνων που αν δεν οδηγήσω ακριβώς όπως μου λέει ο προπονητής με τιμωρεί και με πετάει από τον δρόμο. Η τέλεια ή καθόλου.

Αλλά μπορεί να έχεις και δίκιο, μάλλον εγώ κάνω κάτι λάθος, δεν μπορεί να είναι έτσι το παιχνίδι και να είμαι ο μόνος που δεν μπορεί να το παίξει. Πάντως κανένα από τα GT που έπαιξα δεν κατάφερα να τα προχωρήσω καθόλου λόγω χειρισμού. Και γενικά το ότι τα αμάξια στρίβουν σαν νταλίκες ή φεύγουν από τον δρόμο ακόμα και αν δεν τρέχεις πολύ ισχύει νομίζω.

Τα μόνα αμάξια που κάπως μπορώ να οδηγήσω είναι τα 4x4 σε πίστες ralli με χώμα. Αλλά ακόμα κι εκεί μου φαίνεται ότι τα αμάξια γλιστράνε χωρίς να έχουν κάποιο βάρος ενώ στα Colin McRae 03 ή 05 (για παράδειγμα) τα νιώθω ότι έχουν πιο σωστό βάρος και ότι έχω καλύτερο έλεγχο επάνω τους. Δεν έχω τρέξει ποτέ σε πραγματικό ralli για να ξέρω ποιο είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα άλλα αυτό που ξέρω είναι ότι ευχαριστιέμαι πιο πολύ όλα τα άλλα ralli racers που έχω παίξει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
kajwbtfe είπε:
Και στο Mario64 που επρεπε να γυρνας την κάμερα.
Ναι, κι εμένα με δυσκολεύει το Mario 64 και γι'αυτό το λόγο δεν το μπορώ. Πάντως όσον αφορά τα GT που λέει ο Imgema ^^^ θα σύμφωνήσω. Πρέπει να πηγαίνεις και στο χιλιοστό αλλιώς ξέχασέ το, θα χάσεις στο msecond. Και στο PSP φυσικά τα ίδια.
 
Η αλήθεια είναι ότι δεν κάθησα να σκεφτώ παιχνίδια για να απαντήσω..

Με το που διάβασα τον τίτλο κατευθείαν μου ήρθε στο μυαλό το Mortal Kombat Mythologies: Sub Zero..

To ότι έπρεπε να πατάς πλήκτρο για να αλλάξει κατεύθυνση ο χαρακτήρας πραγματικά δεν το πίστευα.. είχα τρελαθεί λέμε! :banghead:
 
borellus είπε:
Η αλήθεια είναι ότι δεν κάθησα να σκεφτώ παιχνίδια για να απαντήσω..
Με το που διάβασα τον τίτλο κατευθείαν μου ήρθε στο μυαλό το Mortal Kombat Mythologies: Sub Zero..

To ότι έπρεπε να πατάς πλήκτρο για να αλλάξει κατεύθυνση ο χαρακτήρας πραγματικά δεν το πίστευα.. είχα τρελαθεί λέμε! :banghead:
Ευτυχώς που δεν το είχα παίξει ποτέ δηλαδή :D
 
SurvivalHorror είπε:
Ευτυχώς που δεν το είχα παίξει ποτέ δηλαδή :D
χαχα μα και εγώ τώρα το πήρα..πρόσφατα!

Αλλά ήταν σοκαριστικό αυτό..απίστευτα πράγματα!
 
borellus είπε:
χαχα μα και εγώ τώρα το πήρα..πρόσφατα!Αλλά ήταν σοκαριστικό αυτό..απίστευτα πράγματα!
Ναι, την είχα πατήσει κι εγώ όταν το δοκίμασα σε emulator. Μεγάλη ανοησία. Καλά γενικά το παιχνίδι είναι από άλλο πλανήτη.
 
Τα πιο ανόμαλα κουμπιά ποτέ μου φαινόντουσαν του Renegade στον Amstrad. Όπως έχω αναφέρει παλιά, δεν το είχα το παιχνίδι μικρός, είχα πάει κατευθείαν στο Target Renegade που έχει redefine. Όταν μετά από χρόνια, στην σύγχρονη εποχή αποφάσισα να το παίξω και το ένα να δω πως είναι, απόρρησα παντελώς. Έχουμε και λέμε: A W D (αριστερά, πάνω, δεξιά), Space (κάτω;;!;!), χτυπήματα κατεύθυνσης = βελάκι αριστερά και δεξιά. Πήδος: κάτω βελάκι (γιατί όχι το πάνω; ). Αν έπαιζες με joystick ήταν normal εκτός του ότι πάλι έπρεπε να χρησιμοποιήσεις τα χτυπήματα κατεύθυνσης. Εεε που να πιάσεις joystick σταθερά και με το άλλο χέρι ταυτόχρονα τα βελάκια; Και μετά σε έβαζε και σε μια πίστα που αμέσως σου την πέφτανε όλοι και δεν υπήρχε χρόνος.

Όσον αφορά τα Gran Turismo και γενικώς τα "ρεαλιστικά ραλάκια" (π.χ. Forza) έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα. Πέρα του ότι και τις πίστες τις βρίσκω βαρετές (θέλω να βλέπω αλλαγή τοπίων, όχι την τάδε διάσημη πίστα που είναι ένας επίπεδος κύκλος. Δεν με νοιάζει αν είναι από πραγματικούς αγώνες ή αν είναι ρεαλιστικό). Δοκίμασα σε PS1, 2, 3 δεν ξέρω και εγώ ποιά από τα δεκάδες που έχουν βγάλει. Από κονσόλες που δοκίμασα προτίμησα τα Project Gotham Racing και πρόσφατο Driveclub γιατί νοιώθω πως έχω κάποιον έλεγχο και δεν φεύγει με το παραμικρό το αμάξι αν αργήσω να πάρω την στροφή. Και φυσικά προτιμώ περισσότερο arcade racings (Outrun 2006) και χαλαρό open world racing (Test Drive Unlimited).
 
Optimus είπε:
Τα πιο ανόμαλα κουμπιά ποτέ μου φαινόντουσαν του Renegade στον Amstrad. Όπως έχω αναφέρει παλιά, δεν το είχα το παιχνίδι μικρός, είχα πάει κατευθείαν στο Target Renegade που έχει redefine. Όταν μετά από χρόνια, στην σύγχρονη εποχή αποφάσισα να το παίξω και το ένα να δω πως είναι, απόρρησα παντελώς. Έχουμε και λέμε: A W D (αριστερά, πάνω, δεξιά), Space (κάτω;;!;!),
Χαχα !! :D

Ναί, μοιάζουν "ανώμαλα" μεν, αλλά αν βάλεις το αριστερό σου χέρι πάνω τους, θα δείς ότι πέφτει πολύ "φυσικά" πάνω στη συγκεκριμένη διάταξη - με τον αντίχειρα στο space. :) (αυτός προφανώς ήταν ο σκοπός τους).

Optimus είπε:
Πήδος: κάτω βελάκι (γιατί όχι το πάνω; ).
Yποθέτω λόγω του ότι είναι πιό "φυσικό" να είναι όλα τα hit buttons στην ίδια ευθεία... :)

Optimus είπε:
Αν έπαιζες με joystick ήταν normal εκτός του ότι πάλι έπρεπε να χρησιμοποιήσεις τα χτυπήματα κατεύθυνσης. Εεε που να πιάσεις joystick σταθερά και με το άλλο χέρι ταυτόχρονα τα βελάκια; Και μετά σε έβαζε και σε μια πίστα που αμέσως σου την πέφτανε όλοι και δεν υπήρχε χρόνος.
Ναί, με joystick υπήρχε "θέμα" - ειδικά αν ήσουν δεξιόχειρας (όπως ο περισσότερος κόσμος δηλαδή...).

Ετσι, είχες μεν στα δεξιά το joystick, αλλά επειδή τα hit buttons ήταν mapped στα cursor keys (που βρίσκονται πάλι δεξιά), αυτό που έκανα εγώ προκειμένου να αποφύγω την αγκύλωση, ήταν να "σύρω" τον Amstrad αρκετούς πόντους προς τα αριστερά του γραφείου (όσο μου επέτρεπαν τα καλώδια που τον σύνδεαν με το μόνιτορ), ώστε το αριστερό μου χέρι να πέφτει πάνω στα cursor keys, και με το δεξί να κρατάω κλασσικά το joystick. (ε, ναί, τι να κάνουμε... δεν είμαι σαν τους "ανάποδους" τους γιαπωνέζους που θέλουν το μοχλό στο αριστερό χέρι, και τα hit buttons στο δεξί... :P )

Σε γενικές γραμμές πάντως, τα πιό "δύστροπα" games, ήταν εκείνα που δεν σου έδιναν επιλογή για redefine. Σε τέτοιες περιπτώσεις, αν ήσουν τυχερός θα τύχαινες σε game που τα προκαθορισμένα κουμπιά ήταν σε σωστές και βολικές θέσεις (π.χ. τα γνωστά μας Q,A,O,P, Space, ή ακόμα και παιχνίδια όπως το Elite με τα S,X,A,<,>,?, Space, το Rick Dangerous με Ζ,Χ,Ο,Κ, Space - κλπ-κλπ...). Μπορούσαν όμως να σου τύχουν και κάποια που δεν σου "κάθονταν" σωστά (π.χ. θυμάμαι ακόμα το περίφημο Thrust. Φοβερό παιχνιδάκι, αλλά για κάποιο περίεργο λόγο ποτέ δεν μπόρεσα να συνηθίσω *απόλυτα* το scheme των πλήκτρων....)
 
Διαβαζω αυτα για περιεργο χειρισμο στα gran turismo κτλ και γελαω, δεν εχετε παιξει Legend στο ps1 !!!

το παιχνιδια ειναι ενα slash em up στο στυλ του golden axe, που θα ηταν εξαιρετικο εαν οι κινησεις δεν ηταν τοσο απιστευτα μη-εκτελεσιμες.

Οι δημιουργοι του παιχνιδιου μαλλον σκεφτηκαν να αντιμετωπισουν την πειρατεια, απλα βαζοντας τις κινησεις να γινονται με δυσκολους συνδιασμους ωστε να μην μπορει καποιος να τις κανει εαν δεν εχει μανιουαλ. Το χειριστηριο του ps1 εχει αρκετα κουμπια ωστε να εβαζαν την μαγεια να εκτελειται π.χ. με το R2. Πως ριχνουμε ενα απλο μαγικο : παταμε το R1, με κρατημενο το R1 παταμε το R2 και μετα παταμε Χ και μετα παταμε τετραγωνο, και ενω δεν γινεται τιποτα ενω παταμε τα κουμπια, εαν το κανουμε σωστα τοτε εκτελειται το μαγικο.

Στο golden axe τα combo γινονται αυτοματα οπως και στα περισσοτερα παιχνιδια αυτου του ειδους, εδω ομως ενα κομπο γινεται ως εξης:

Παταμε το R1, και μετα R2, και μετα με πατημενα αυτα παταμε κατα σειρα και σωστα χρονικα : κυκλο, κυκλο, τετραγωνο, τριγωνο, τετραγωνο

και ολα αυτα σε ενα υποτιθεται γρηγορο arcade που οι εχθροι ερχονται απο παντου. Τυφλα να εχει το god of war!

Και ομως το legend ειναι απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια, απλα το επαιζα χωρις κομπο και χωρις μαγικα.
 
mike είπε:
. Τυφλα να εχει το god of war! Και ομως το legend ειναι απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια, απλα το επαιζα χωρις κομπο και χωρις μαγικα.
Το έχω παίξει το Legend και συμφωνω στο πόσο δυσκολεύει τον παίχτη ο χειρισμός του χωρίς λόγο.Αλλά τα 3 παιχνίδια που έχω βάλει είναι χειρότερα από αυτό για μένα.Το Gran Turismo δεν το έχω παίξει ποτέ επειδή δε μου αρέσουν καθόλου τα παιχνίδια αυτού του είδους.
 
Θυμάμαι όταν δοκίμασα να παίξω το Po'Ed στο 3DO, ένα από τα καλά υποτίθεται exclusives, με γρήγορη engine σαν του Doom. Εντάξει, ωραίο, ξεκινάω νομίζω με ένα τηγάνι για να κοπανάς τους εχθρούς. Μετά βρίσκω ένα άλλο όπλο όλος χαρά αλλά δεν μου το βγάζει. Έπρεπε να πατήσω κάτι για να αλλάξω όπλο. Δοκιμάζω A, B, C, Α με B, Α με C, κλπ, πατημένα, μαζί με τα directions, χωρίς, διάφορα. Μετά πατούσα μανιακά σαν τρελός και κάποτε άλλαξε. Αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω πως το έκανα. Έψαχνα κανά 10λεπτο. Τι στο καλό; Τελικά αναγκάστηκα να το ψάξω στο internet. Έπρεπε να κάνω double tap το C για να βγει ένα μενού και μετά από εκεί να επιλέξω. Έλεος!
 
Πίσω
Μπλουζα