Arcade ports που ήταν καλύτερα από τα original coin ops!

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.328
Αντιδράσεις
1.343
Διάβαζα το thread για τα Amiga arcade ports και σκέφτηκα ότι θα ήταν καλή ιδέα ένα thread στο οποίο να αναφέρουμε τα home ports (σε όλα τα home και κονσόλες) που ήταν ακόμα καλύτερα και απο τα arcades. Ναι, υπήρχαν και αυτά...

Ελπίζω να μην υπάρχουν αλλά 10 παρόμοια threads... Στο μυαλό μου λοιπόν μου έρχονται δύο παιχνίδια:

TMNT 4: Turtles in Time (SNES). To παιχνίδι αυτό το έχω παίξει και στο SNES αλλά και στο Arcade και μπορώ να πω με σιγουριά πως στο SNES είναι πολύ ανώτερο. Τα γραφικά είναι πολύ κοντά αλλά τα ηχητικά εφέ και ο χειρισμός είναι πολύ καλύτερα στο SNES. Επίσης στο SNES έχει και κάποιες exclusive καινούριες πίστες.

Soul Calibur (Dreamcast). To παιχνίδι δεν το έχω παίξει στο arcade, απλά έτυχε μια φορά και το είδα... Τουλάχιστον στα γραφικά η έκδοση του Dreamcast είναι ανώτερη. Για χειρισμό και άλλα πράγματα όμως δεν γνωρίζω.

Αν θυμηθώ και άλλα θα προσθέσω.
 
Το turtles in time πραγματικα ηταν παρα πολυ καλο στο Snes το ειχα παρει δανεικο απο εναν φιλο και ειχα πορωθει. :p

Εμενα αυτο που μου αρεσει περισσοτερο και θεωρω καλυτερο απο την arcade εκδοση ειναι το Contra για το Nes. Για μενα εχει καλυτερο gameplay,καλυτερη μουσικη και καλυτερα σχεδιασμενες τις πιστες.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Silkworm σε Amiga, είναι καλύτερο από το ηλεκτρονικό από κάθε άποψη. Θα επανέλθω με περισσότερα

silk_worm_11.png
 
Imgema είπε:
TMNT 4: Turtles in Time (SNES). To παιχνίδι αυτό το έχω παίξει και στο SNES αλλά και στο Arcade
Ποιο είναι το παιχνίδι στο arcades; Δεν πιστεύω να εννοείς αυτό του 1989,ε;
 
Του 1991 ειναι το παιχνιδι Jhonny.
 
toki σε αμιγκα

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
johnny19818 είπε:
Ποιο είναι το παιχνίδι στο arcades; Δεν πιστεύω να εννοείς αυτό του 1989,ε;
Εννοώ το Turtles in Time στα Arcades. Είχε βγει το 91 όπως είπε και ο Βασίλης.

Ajax87 είπε:
Εμενα αυτο που μου αρεσει περισσοτερο και θεωρω καλυτερο απο την arcade εκδοση ειναι το Contra για το Nes. Για μενα εχει καλυτερο gameplay,καλυτερη μουσικη και καλυτερα σχεδιασμενες τις πιστες.
Σωστός, θυμάμαι πόσο άσχημο μου φάνηκε στο arcade όταν το πρωτοείδα στο Mame (δεν το είχαν φέρει ποτέ στο χωριό μου). Η επιλογή χρωμάτων πολύ άκυρη και η κάθετη οθόνη το ίδιο επίσης. Και η μουσική ήταν κατώτερη από ότι στο NES.

spyros_s είπε:
Moυ κάνει εντύπωση αυτό, θα δω το video γιατί μου κίνησες την περιέργεια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτο το θεμα με το Toki στην amiga για μενα ειναι απλα μυθος και τιποτα παραπανω.Η Arcade εκδοση ειναι σαφεστατα πιο smooth,εχει ολους τους εχθρους αλλα και τους original και ειναι και πιο δυσκολο σε αντιθεση με την amiga που ειναι πιο ευκολο,δεν ειναι σε καμια περιπτωση τοσο smooth οσο η arcade εκδοση αλλα και λοιπουν καποιοι εχθροι οπως και εχουν αλαξει καποιους αλλους οπως ειναι τα φαντασματα.Ναι στα γραφικα συμφωνω οτι η amiga εκδοση ειναι κοντα στην arcade αλλα οχι και οτι ειναι καλητερη γενικοτερα.
 
Το golden axe στο megadrive. Εχει μια ολοκληρη παραπανω πιστα απο οτι στα coin-ops. Σε ολα τα αλλα (γραφικα, ηχος κτλ) ειναι χειροτερο.
 
Συμφωνώ ότι στο toki το ηλεκτρονικό είναι καλύτερο από την έκδοση για Amiga, κατ αρχάς σε amiga είναι port από atari st με parallax scrolling και λίγο περισσότερα χρώματα κατά τα άλλα δεν έχει διαφορές από ST.

Τα μόνα παιχνίδια που θυμάμαι που έγιναν καρφωτό port από ST σε Amiga και ήταν καλύτερα από το ηλεκτρονικό ήταν τα Rodland και Rainbow Islands.

rainbow_islands_10.png

rodland_06.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
το rainbow islands δεν νομίζω ότι ήταν...θα έλεγα ότι ισχύει ότι και στο pang ότι δηλαδή ήταν πολύ κοντά! Το ίδιο και για το rodland με την μικρότερη οθόνη παιχνιδιού σε σχέση εμ το coin op!

To silkworm που αναφέρθηκε ήταν περίεργος πράγματι καλύτερο στην αμίγκα!Θα το έλεγα εξαίρεση στον κανόνα!

Πάντως αν το καλοσκεφτούμε για πιο λόγο ένα παιχνίδι να έβγαινε καλύτερο σε υπολογιστή; Σε κονσόλα θα δεχτώ ότι το έκαναν στην σέγκα λόγου χάρη για να προωθήσουν τα μηχανήματα τους και να κάνουν επίδειξη δυνατοτήτων!

Στα home όμως; Για πιο λόγο ο προγραμματιστής της εποχής- που ξέρουμε τις συνθήκες και τα στενά χρονοδιαγράμματα μέσα στα οποία εργαζόταν- να επιχειρήσει να ξεπεράσει το πρωτότυπο; Στην καλύτερη των περιπτώσεων να έφτιαχνε ένα arcade perfect conversion! Αυτός είναι και ο λόγος που τουλάχιστον στους υπολογιστές το φαινόμενο δεν είναι απλά σπάνιο αλλά υπερβολικά σπάνιο στα όρια του απίθανου!
 
spyros_s είπε:
Στα home όμως; Για πιο λόγο ο προγραμματιστής της εποχής- που ξέρουμε τις συνθήκες και τα στενά χρονοδιαγράμματα μέσα στα οποία εργαζόταν- να επιχειρήσει να ξεπεράσει το πρωτότυπο;
Πιστεύω πολλές φορές δε ξέρεις πως θα βγει το παιχνίδι που φτιάχνεις, ειδικά όταν δεν έχεις τα data του ηλεκτρονικού και τα κάνεις από την αρχή όλα, εκεί καμιά φορά αυτοί που κάνουν το conversion έχουν τόσο ταλέντο που το παιχνίδι βγαίνει καλύτερο από το αρχικό.

Παραδείγματα πολλά

Braybrook, Turner, Levastre, Dessoly και άλλοι.
 
συγνώμη αλλά σε έχασα...αυτά που παραθέτεις είναι ονόματα προγραμματιστών έτσι;
 
Γραφίστες προγραμματιστες κλπ.
 
Εμενα γιατι μου ερχετε πρωτο στο μυαλο το Shadow Dancer της sega ?? Ναι ..ηταν ο ninja με τον σκυλο που πετουσε αστερακια :cool:

 
Psy_Danis_3 είπε:
Εμενα γιατι μου ερχετε πρωτο στο μυαλο το Shadow Dancer της sega ?? Ναι ..ηταν ο ninja με τον σκυλο που πετουσε αστερακια :cool:
Γιατι η μουσικη μετα το 00:38 μου θυμιζει ποντιακη;;; χαχα
 
Πολύ ωραίο και "δύσκολο" θεματάκι. Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι πιθανόν κλώνοι κάποιων παιχνιδιών ίσως να ήταν καλύτεροι από το original. Πχ. τόσοι κλώνοι του Space Invaders έχουν βγει, ε δεν μπορεί κάποιο θα είναι καλύτερο. Βέβαια μετά μπαίνει το θέμα πόσο πιστός στο αυθεντικό είναι ο κλώνος για να τον θεωρήσεις "άτυπο" conversion και όχι απλώς παιχνίδι με πολύ έντονες "επιρροές".

Ένα άλλο που μου έρχεται στο μυαλό είναι παιχνίδια που αν και έχουν το ίδιο όνομα με το coin-op είναι πολύ χαλαρά εμπνευσμένα από αυτό και στην ουσία είναι άλλα παιχνίδια (οπότε μάλλον δεν μετράει) όπως το Ninja Gaiden και το Bionic Commando για το NES που είναι πολύ ανώτερα των αντίστοιχων coin-op αλλά και τελείως διαφορετικά.
 
σε αμίγκα πάντως πέραν του silkworm δεν θυμάμαι κανένα
 
Πίσω
Μπλουζα