ATARI 2600 LIVES!

Panos_Gr

Retro Member
Joined
29 Αύγ 2006
Μηνύματα
159
Αντιδράσεις
5
Όποιος νομίζει οτι η αγαπημένη κονσόλα (σχεδόν) όλων μας, το Αταρι 2600, παρέδωσε πνεύμα και ουδέ ένας ασχολείται μαζί του ας αναθεωρήσουμε. Το παρακάτω link παραπέμπει σε σελίδα που προβάλλει το παιχνίδι A-VCS-tec Challenge το οποίο κυκλοφόρησε σε 55 κόπιες (limited version). Επιπρόσθετα το πακέτο του είναι πολυ προσεγμένο.

http://www.quernhorst.de/atari/ac.html
 
Aυτά είναι! Οι φωτό με τους γνωστούς κυρίους αποτελούν ορόσημο (όπως άλλωστε και ότι σε 8kb χώρεσε almost decent game)!
 
Και για όσους δεν τα έχουν πάρει πρέφα....

http://pouet.net/prodlist.php?platform=Atari%20VCS

Πάρτε και μερικά demakia για vcs 2600 (απλώς δείτε το 'core' και προσκυνήστε :p )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ggn είπε:
Πάρτε και μερικά demakia για vcs 2600 (απλώς δείτε το 'core' και προσκυνήστε :p )

Αντε παλι να καθαριζω το φτυαρι μετα /τοπικ-raider mode on


[h=1]TRSI & Digital Sounds System & Crest - aTaRSI (2013) Atari VCS[/h]>>>>>>>>>> http://pouet.net/prod.php?which=61610

Αντε παλι να καθαριζω το φτυαρι μετα /τοπικ-raider mode off
 
Nemo είπε:
Αντε παλι να καθαριζω το φτυαρι μετα /TOπικ-RAIDER mode on


To ATARI VCS 2600 Demo Bang! (XAYAX) που πριν λιγες πηρε μερες την πρωτη θεση διαγωνιζομενο στον oldschool demo competition στα πλαισια της Revision 2014 .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φανταστικο το demo για το 2600! :D
 
Να είχαν τέτοια γραφικά, ήχο και εφέ τα παιχνίδια τότε καλά θα ήταν :p
 
Εκπληκτικά demos !
 
Τα πρώτα παιχνίδια που έμαθαν, μόνες τους, να παίζουν οι μηχανές.

Επίτευγμα από την Google DeepMind

Ένας αλγόριθμος ικανός να μάθει να παίζει 49 απλά βιντεοπαιχνίδια του Atari 2600, παρακολουθώντας μόνο τα πίξελ στην οθόνη να αλλάζουν χρώμα και το σκορ, αναπτύχθηκε στους κόλπους της Google από την ομάδα που εξαγόρασε το 2014 η εταιρεία, επενδύοντας στην εξυπνάδα τους 400 εκατομμύρια δολάρια. Οι DeepMind χαρακτηρίζουν το επίτευγμα ως το πρώτο βήμα σε μια μακρόχρονη προσπάθεια να μάθουν στις μηχανές να μαθαίνουν.

O αλγόριθμος της DeepMind έμαθε να παίζει Seaquest

attachment.php


Τα παιχνίδια τα οποία κλήθηκε να μάθει ο υπολογιστής που έτρεχε το πρόγραμμα της DeepMind ήταν μεταξύ άλλων το Space Invaders, το Breakout, το Seaquest, το και το Pong. Στα παιχνίδια αυτά, ο παίκτης καλείται να πατήσει ένα πλήκτρο -συνήθως το spacebar- την κατάλληλη στιγμή για να πετύχει τον στόχο του -μια μπάλα που αναπηδά ή τους εξωγήινους που εισβάλλουν στο Διάστημα. Ως δύσκολο χαρακτηρίζεται το εγχείρημα να μάθει ο ίδιος αλγόριθμος να παίξει για παράδειγμα, PacMan, όπου θα πρέπει να διαβεί έναν λαβύρινθο αποφεύγοντας τα τερατάκια. Αυτό που κατορθώνει ο αλγόριθμος της εταιρείας με έδρα στο Λονδίνο είναι να συσχετίζει την αύξηση του σκορ με τις αλλαγές στο παιχνίδι και τα αλλεπάλληλα χτυπήματα του εκάστοτε πλήκτρου. Όπως ένα μωρό ανοίγει για πρώτη φορά τα μάτια του, έτσι και ο αλγόριθμος της DeepMind επιχειρεί να μάθει από όσα παρατηρεί να προκαλούν οι κινήσεις του (αξιολογώντας παράλληλα το αποτέλεσμα, με βάση την βαθμολόγηση).


O αλγόριθμος της DeepMind έμαθε να παίζει Breakout


attachment.php


Εντούτοις, το πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που έχει ως μοναδικά δεδομένα τα pixel και το σκορ του παιχνιδιού κατάφερε να να ξεπεράσει τις επιδόσεις όλων των προηγούμενων αλγορίθμων και μάλιστα, να παίξει επιτυγχάνοντας επιδόσεις συγκρίσιμες με αυτές ενός ανθρώπου σε ένα σύνολο 49 παιχνιδιών, με τον ίδιο αλγόριθμο, την ίδια αρχιτεκτονική και παραμέτρους. Το γεγονός ήταν αρκετό για να αποτελέσει η μελέτη της DeepMind αντικείμενο δημοσίευσης στο επιστημονικό περιοδικό Nature.


O αλγόριθμος της DeepMind έμαθε να παίζει Pong


attachment.php


O αλγόριθμος της DeepMind έμαθε να παίζει Beam Rider

attachment.php


O αλγόριθμος της DeepMind έμαθε να παίζει Space Invaders

attachment.php


Μπορειτε να δειτε κι ενα ενδιαφερον βιντεο για τον αλγοριθμο machine deep learning

της DeepMind, απο το Nature.com

Μπορειτε επισης να διαβασετε την μελετη που δημοσιευτηκε τον Δεκεμβριο του 2013,

για την επιτυχη εκμαθηση του τροπου παιχνιδια στα πρωτα 7 βιντεοπαιχνιδια Atari.

Πηγη: in.gr
 
Τι λες τώρα!

Εδώ και πολλά χρόνια περίμενα να γίνει κάτι τέτοιο βασικά. Μου αρέσει πολύ να φορτώνω movie files στους emulators και να βλέπω speed runs ενώ τελευταία έχω μαζέψει ένα σωρό long play videos σε ποιότητα εικόνας παρόμοια με real time (60fps videos). Δεν ξέρω γιατί, απλά μου αρέσει να βλέπω ένα παιχνίδι να τερματίζεται από την αρχή, ή απλά να παίζει κάποιο game στην οθόνη ενώ εγώ κάνω κάτι άλλο, ειδικά τα παιχνίδια που έτσι κι αλλιώς εγώ δεν θα τα έπαιζα αλλά θα με ενδιέφερε να τα χαζέψω λίγο. Τα long play videos όμως μπορεί να ξεπερνάνε και τα 10GB το ένα αν μιλάμε για μοντέρνα games από PS1 και πάνω (δεν θέλω να τα βλέπω στο youtube, η ποιότητα χαλάει την αίσθηση ότι το παιχνίδι παίζει σε real time).

Eνα τέτοιο AI θα το φόρτωνες σε όποιο game θες και θα έκανε την δουλειά αυτή σε πραγματικό χρόνο.

Βέβαια ένα τέτοιου επιπέδου AI θα είχε άλλες, πιο σημαντικές χρήσεις από το να παίζει games αλλά οι φιλοδοξίες μου μέχρι εκεί φτάνουν αυτή την στιγμή :p
 
Cool! Ο Metalcandyman επιτέλους απέκτησε κάποιον σοβαρό ανταγωνισμό! :)
 
Πίσω
Μπλουζα