Atari Dream Team βετερανων

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.844
Αντιδράσεις
4.520
O Seamus Blackley (ο δημιουργος του XBOX) δεν ηταν ιδιαιτερα ενεργος μετα την αποχωρηση του απο την MS.

Προσφατα ανακοινωσε οτι ετοιμαζει εταιρεια αναπτυξης παιχνιδιων μαζι με τη γυναικα του (Van Burnham) με τους:

Ed Rotberg (Battlezone)

Owen Rubin (Major Havoc, Space Duel)

Rich Adam (Gravitar, Missile Command)

Ed Logg (Asteroids, Centipede)

Dennis Koble (Touch Me, Shooting Gallery)

Tim Skelly (ο μονος μη-Atarian. Δουλευε στη Cinematronics (Rip-Off))

Bruce Merrit (Black Widow)

και λοιπους

ΔΥΣΤΥΧΩΣ θα αναπτυσσουν τιτλους για iOS :(

The idea that he and his wife, chief executive Van Burnham, have dreamed up is to use the creators of the best arcade experiences from the golden age of Atari in the 1970s and 1980s to create games for the “new arcade” on iOS devices.
“We are looking at the new arcade, and 99 cents on the iPhone is the new quarter,” Blackley (pictured above), president of the startup Innovative Leisure, said in an exclusive interview with VentureBeat. “People are playing on all these new devices and are finding the joy of the arcade games.”
Πηγη

Πηγη 2
 
Πολυ καλα νεα,ios forever:thumb:Aντε πανο ευκαιρια να παρατησης το Android και να παρεις iphone:D
 
bla bla....to create games for the “new arcade” bla bla
Όταν το λέμε κάποιοι εδώ μέσα μας μιλάτε για κουμπάκια και joysticks. Τώρα που το λένε οι ίδιοι που δημιουργήσανε τα arcades με τα κουμπάκια και τα joystics τι θα λέτε; :)

Τα παιχνίδια αλλάζουν, βγαίνουν άλλα ήδη, φαντασία και δημιουργικότητα να υπάρχει για να εξελιχθεί κάτι που είχε βαλτώσει τα τελευταία χρόνια.

Τότε δεν υπήρχε τίποτα άλλο από μερικά switches με τα οποία φτιάχνανε κουμπιά&joysticκs, μια αναιμική CPU και μερικά KBytes μνήμης.

Σήμερα έχουμε απίστευτη διαδραστικότητα με touchscreens και CPU/GPU αντίστοιχες των low end PCs, στην τσέπη μας. Όσο οι δυνατότητες τους κάθε χρόνο πολλαπλασιάζονται κάποιος πρέπει να εκμεταλλευτεί την κατάσταση

1ον για να βγάλει λεφτά (εξού και το iOS) και

2ον για να πιάσει θέση στη νέα τάξη πραγμάτων μιας και όλα δείχνουν ότι προς τα εκεί οδεύουμε. Παιχνίδια που θα κουβαλάμε μαζί μας θα παίζουμε στο λεωφορείο ή με τους φίλους μας έξω και θα ερχόμαστε σπίτι να συνεχίζουμε στην τηλεόραση (αν θέλουμε).
 
Μαλιστα συμφωνα με τα παραπανω πρεπει να εισαι και φαν του Kinect δηλαδη,και αυτο φερνει κατι το καινουργιο ,μια νεα ταξη πραγματων χωρις κουμπακια και joystiq.


Οποτε το μελλον του gaming ειναι να γλυφουμε την οθονη με το δαχτυλο μας οπως καναμε μικροι στο μελι και να χοροπηδαμε αλλοφρονες λες και επιασε φωτια η κατσαρολα στην κουζινα.



Και ολα αυτα ειναι αναγκαστικα καλυτερα απο τα δοκιμασμενα κουμπακια και joystiq...
 
Αντωνη τα παιχνιδια τοτε απαιτουσαν και ακριβεια χειρισμου και επιδεξιοτητα κατι που στο iOS απλα δεν υφισταται ως εννοια.
 
Wally είπε:
Αντωνη τα παιχνιδια τοτε απαιτουσαν και ακριβεια χειρισμου και επιδεξιοτητα κατι που στο iOS απλα δεν υφισταται ως εννοια.
Μπορει να εχω iphone και να γουσταρω το ios αλλα σαυτο συμφωνω απολυτα.
 
Wally είπε:
Αντωνη τα παιχνιδια τοτε απαιτουσαν και ακριβεια χειρισμου και επιδεξιοτητα κατι που στο iOS απλα δεν υφισταται ως εννοια.
Τι iOS λέτε τώρα...

Άλλη αίσθηση ρε παιδιά... άλλη γλυκά και ποιο real gaming απο το να παίζεις σε iOS!!!

Και γιατί μόνο για iOS απο αυτον τον παλαίμαχο βετεράνο που δημιούργησε το θρυλικό XBOX...

Ξενερώνω οταν ακούω ότι παλαίμαχοι δημιουργοί καταλήγουν να ασχολούνται μόνο με ios που πιστεύω δεν θα τους πρόσφερε μια καταξίωση εαν έβγαζαν σε PC είτε σε XBOX 360 ένα παιχνίδι...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
circleag, η επιτυχία του iOS είναι ότι με χαμηλό κόστος development έχεις πρόσβαση σε μια τεράστια βάση χρηστών, κάτι που κατά κάποιο τρόπο "ανέστησε" τις μικρές development ομάδες του παρελθόντος, όπου αρκούσαν 2-3 άτομα για να βγει ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι.

Πολλοί "παλιοί" έχουν καταφύγει εκεί αν το κοιτάξεις προσεκτικότερα.

Θα αγνοήσω πάντως τα παραληρήματα του Shock για "ορισμένους" (εμένα δηλαδή...) που δεν καταλαβαίνουν τον χειρισμό χωρίς πλήκτρα και θα του πω να πάει να παίξει Asteroids και Battlezone (για να μείνουμε στο τι έχουν φτιάξει οι συγκεκριμένοι) με το touch screen για να αισθανθεί αρκετά new age. Face it, κάποια παιχνίδια απλώς ΔΕΝ λειτουργούν με touch screen. :P

Εντάξει, Missile Command θα μπορείς να παίξεις πάντως... ;)
 
Wally είπε:
Αντωνη τα παιχνιδια τοτε απαιτουσαν και ακριβεια χειρισμου και επιδεξιοτητα κατι που στο iOS απλα δεν υφισταται ως εννοια.
Γιατί υφίσταται αυτή η σύγκριση; Τι χειρισμό και επιδεξιότητα δηλαδή θέλει το Broken Sword, το DominionHD, το AirHokey, το BrainChallenge, το Dungeon Defenders, το Worms HD, το AnomalyHD, το World of Goo, το Contre Jour, το 1112, το tilt2live ή το Marble Mixer που παίζουν τα παιδιά μου και τόσα άλλα που παίζω εγώ; Πως θα έπαιζες με κουμπιά αυτά τα παιχνίδια;

Δεν λέω ότι ένα παιχνίδι που έχει ως πρωτεύον τρόπο χειρισμού τα κουμπιά παίζει καλύτερα σε touch. Αλλά ότι πάνε να βρούνε πως θα εκμεταλλευτούν αυτόν τον νέο τρόπο αλληλεπίδρασης με τον χρήστη για να φτιάξουν νέα ήδη παιχνιδιών, φρέσκες ιδέες.

Ένα παιχνίδι δεν είναι μόνο πόσο γρήγορα θα πατήσεις μερικά κουμπιά. Σας έφερα σαν παράδειγμα το World of Goo που φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι που το έχουν παίξει το έχουν λατρέψει. ΔΕΝ είναι arcade, ΔΕΝ παίζει με κουμπιά και κέρδισε τις εντυπώσεις όταν βγήκε γιατί ακριβώς άνοιξε το δρόμο σε κάτι διαφορετικό, έβαλε τα θεμέλια για μια νέα κατηγορία physics games με πιο γνωστό τίτλο το Angry Birds.

Το οποίο δεν είναι ανάγκη να σου αρέσει, εμένα σίγουρα όχι αλλά όπως και να το κάνουμε έκανε εκατομμύρια κόσμο να κολλήσει μπροστά στην οθόνη του.

Ένα άλλο παράδειγμα το Scribblenauts Remix που παίζω αυτόν τον καιρό, πείτε μου τα κουμπιά και joystick που θα βοηθούσε σε μια τέτοια παιχνιδάρα (προσωπική άποψη).

Ας δούμε λίγο παραπέρα από αυτά που έχουμε γνωρίσει και έχουμε συνηθίσει, αυτό κάνανε κι αυτοί οι γίγαντες πριν 30+ χρόνια αυτό κάνουν και τώρα.

------------------

@Βαγγέλη

Το iOS αυτή τη στιγμή έχει την πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα ανάπτυξης και διάθεσης εφαρμογών, συνήθως από κει ξεκινάνε και κάνουν port στο android οι περισσότεροι.

Αυτός είναι ένας λόγος, ο άλλος είναι το οικονομικό, στο Android θα πρέπει να ζουν από τις διαφημίσεις μιας και ο κόσμος εκεί δεν αγοράζει τόσο όσο στο iOS.

Ένας άλλος λόγος είναι ότι τα iOS devices έχουν "σοβαρό" hardware από default. Ας πούμε σε GPU έχουν, ακόμα και το πρώτο που είχε βγει πριν 4+ χρόνια PowerVR, ενώ τα androids συνήθως είναι low end φθηνές λύσεις οπότε δύσκολα θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα να βλέπουν όλοι παρόμοια πράγματα. Θα υπάρχουν devices που δεν θα παίζουν καν. Η GPU του iPad 2 δεν έχει αντίπαλο αυτή τη στιγμή και σε λίγο κλείνει χρόνο. Τα Tegra 3 που τώρα βγήκαν στην αγορά είναι ελάχιστα πιο γρήγορα, ενώ σε 2 μήνες έρχονται οι 4πύρηνες PowerVR 543 (σαν του Vita) με διπλασιασμό λογικά της ταχύτητας.

Ένας άλλος λόγος είναι, ακριβώς επειδή υπάρχει πληθώρα devices θα πρέπει να μεγαλώσουν τον χρόνο ανάπτυξης και δοκιμών των παιχνιδιών τους κάτι που σημαίνει περισσότερος χρόνος για μια πλατφόρμα που όπως είπα ζει καθαρά από τις διαφημίσεις. Θα πρέπει το ίδιο παιχνίδι να το δοκιμάσουν σε πολλές διαφορετικές αναλύσεις με διαφορετικούς επεξεργαστές και GPUs, τρέχα γύρευε δηλαδή.

Η λίστα συνεχίζεται αλλά δεν είναι της παρούσης.

EDIT: Βασίλη τώρα είδα ότι είχες απαντήσει. Φαντάζομαι σε κάλυψε η απάντηση μου
 
Εξαιρετικά νέα!

(...και δε χρειάζεται να σχολιάσω τίποτ' άλλο - με κάλυψε ο Αντώνης, as usually!)
 
Γνωμη μου ειναι οτι ολα ειναι θεμα δεξειοτεχνιας και εμπειριας.Οπως εχω ξαναπει δεν υπαρχει Arcade που να μην τερματιζω και το θεωρω τιμη μου αυτο.Απο την πρωτη στιγμη που κυκλοφορησε το mame για ios παιζω συνεχεια και εχω τερματισει σχεδον ολα τα παιχνιδια και στο iphone απο τα Τοκι,wonder boy 1,2,3,karnov,shinobi μεχρι τα xain d sleena,shadow dancer,cadash,pang και δεκαδες αλλα για να μην τα αναφερω ολα.Εννοοιται οτι δεν συγκρινω την touch screen με μοχλο και κουμπια αλλα δεν ειναι και τοσο τραγικο.Ισως χασω και μια ζωη στο Ghouls n ghosts στο iphone μεχρι να το τερματισω λογο του χειρισμου πραγμα που δεν υπαρχει ουτε μια στο εκκατομυριο πιθανοτητα να συμβει με μοχλο και κουμπια αλλα δεν τρεχει και τιποτα.Το μονο παιχνιδι που ειναι αδυνατων να παιξεις με touch screen ειναι το pacman ειναι αδυνατων.Και το λεω αυτο εγω που εχω φαει ολη μου την ζωη στο pacman.
 
Πίσω
Μπλουζα