Bloodstained: Ritual of the Night

Από διάφορα βιντεάκια που έχω δει η ποιότητα των γραφικών δεν είναι η αναμενόμενη, θυμίζει παιχνίδι του PS2 η dreamcast και ως συνήθως γίνεται στα Kickstarter καθυστερεί μέχρι το 2018 και να δούμε. Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι δηλαδή και όταν βγει οι περισσότεροι θα το έχουν ξεχάσει κιόλας. Και κάτι δε μου κάθεται καλά στα animation, είναι υπέρ του δέοντος ρεαλιστικά και φαίνεται κάπως αργή η δράση. Αλλά μπορεί να είμαι και παράξενος και να τα βλέπω όπως θέλω.
 
Mαλον φιλε μου εισαι λιγακι αρνητικος για το παιχνιδι οπως σε κοβω :D :p

Για τα γραφικα του παιχνιδιου απο την αρχη ηταν επιλογη του igarashi να ειναι ετσι 2.5D και οχι 3D γιατι ηθελε να ειναι οπως τα κλασσικα Castlevania αλλα με μια συγχρονη πινελια και οχι απλα να ειναι δισδιαστατα γιαυτο και το 2.5D και οσο για την καπως αργη κινηση ειναι χαρακτηριστικο ολων των Castlevania εκτος των 3D φυσικα που τα βγαζω απ εξω οποτε δεν υπαρχει και δω κατι το παραξενο.Τωρα για την ημερομηνια κυκλοφοριας που αναφερεις πολυ χλωμο εως απιθανο να το ξεχασουμε ολοι οσοι το περιμενουμε γιατι και μονο απο τα λιγα που εχουμε δει μεχρι τωρα φαινεται πως θα ειναι εξαιρετικο παιχνιδι αλλα οσο να ναι αν γινει καμια στραβη και δεν κυκλοφορησει το 2018 θα φαμε πολυ μεγαλη ξενερα ειναι δεδομενο αυτο.
 
Tελικα οι κριτικη του κοσμου και τα πολλα αρνητικα σχολια οσον αφορα τα γραφικα του παιχνιδιου επιασαν τοπο και εχουμε release trailer για την ps4 εκδοση με κυκλοφορια 18 ιουνιου και συγκριση old με new version.

 
Βελτιωμένα ναι αλλά και πάλι σαν 3D τα γραφικά είναι μέτρια και με λίγα πολύγωνα. Και το animation δεν είναι ότι καλύτερο.

Θα προτιμούσα 2D με hand drawn animation frames και λεπτομερές art
 
Τασο το παιχνιδι στην ουσια για 2,5D προοριζεται κανεις δεν ειπε πως θα ειναι full 3D.Αυτο ηταν γενικα το υφος του απο την αρχη.
 
Εννοώ ότι έχει πολυγωνικά, 3D γραφικά.

Δεν είμαι πολύ fan των "2,5D" εκτός αν χρησιμοποιούν περίεργες κάμερες και προοπτικές σαν το Pandemonium στο PS1 ας πούμε. Που εκεί έχει νόημα να είναι 3D τα γραφικά. Το Bloodstained από όσο έχω δει είναι standard 2D platformer, δεν αλλάζει η προοπτική της κάμερας. Οπότε δεν έχει νόημα για μένα να έχει 3D γραφικά πέρα από το ότι είναι πιο φτηνά και εύκολα στην παραγωγή από ότι να κάθονται και να σχεδιάζουν ένα σωρό frames και 2D artwork.

Ισως αν χρησιμοποιούσαν περισσότερα πολύγωνα και μικρολεπτομέρειες να μην είχα θέμα αλλά έτσι όπως είναι η γεωμετρία μου θυμίζει παιχνίδι PS2 που τρέχει σε emulator για καλύτερη ανάλυση.
 
Νεα μεγαλη ηττα για την Konami, οι δημιουργοι του Suikoden εφυγαν ολοι σιγα-σιγα μετα το Suikoden 3 (PS2) και εφτιαξαν νεα ομαδα και πηγαν στο Kickstarter για ενα νεο τετοιο παιχνιδι και μαζεψαν 3.600.000 ευρω (ο στοχος ηταν 500.000)



(στο trailer εμφανιζεται κανει guest και ο Iga)


39bcd2e4fc63181bba29c93e240911f4_original.PNG

567b9c26d94b6591f3887b3d222ee8b1_original.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα