consoles polygons per second

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας vagosgta3
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

vagosgta3

RetroNuts!
Joined
7 Ιαν 2008
Μηνύματα
1.887
Αντιδράσεις
26
Μετα απο μικρη ερευνα που εκανα βρηκα για καθε κονσολα τα πολυγωνα που μπορουν να βγαλουν.

Xbox360 Maximum polygon count: 500 million triangles per second

PS3 Maximum polygon count: 333.3 million polygons per second

Xbox Maximum polygon count: 100 million polygons per sec

PS2 Maximum polygon count : 66 μεχρι 75 million polygons per sec

Wii Maximum polygon count: 60 μεχρι 72 million polygons per sec

Gamecube Maximum polygon count : 12 million per sec

Dreamcast Maximum polygon count: 7 μεχρι 10 million polygons per sec

PlayStation Maximum polygon count : 360,000, 1 million claimed by Sony.

M2 3DO Maximum polygon count : 1 million per sec

Saturn Maximum polygon count : 500,000 per sec

NINTENDO 64 Maximum polygon count : 150000 per sec

3DO Maximum polygon count : 700,000 per sec

Sega 32x Maximum polygon count : 50,000 per sec

Atari Jaguar Maximum polygon count : 10,000 per sec (claimed by Rebellion Software)
 
Επειδη η αποδοση καθε κονσολας ειναι συνηθως επτασφραγιστο μυστικο,τις περισοτερες φορες οι αριθμοι που κυκλοφορουν ειναι

Πχ

Καποια απο τις μετρησεις Wii και Cube ειναι λαθος μιας και ξερουμε οτι Wii=1,5 * Cube

Το M2 πουλαγε λιγουλακι "φουμαρα" στις εκθεσεις.Το 1 εκατομυριο πολυγωνα ειναι σε αυτα τα πλαισια... :)

Για to DC μιλανε για 7.Τα 10 τα εβγαζε λενε το Naomi.

Παντως απο οτι εχω καταλαβει εχουμε και οι δυο το ιδιο κολλημα με τις κονσολο-επιδοσεις.Αν δεν εχεις παει ηδη,μια βολτα απο το κονσολοsection του φορουμ του Beyond3d.com ειναι εκ των ουκ ανευ...
 
εχεις δικιο ειχα τον φοβο οτι μπορει καποια να ειναι ψιλο μουφα. Beyond3d.com θα το τσεκαρω thanks for the tip wally,παντως με ολα που εχω διαβασει απο εδω και σε αλλα sites το 360 ειναι η κορυφη στα πολυγωνα.
 
To πινακακι σου ειναι εξαιρετικο.Αλλωστε αυτοι ειναι οι αριθμοι που εχουν αμεσα ή εμμεσα δημoσιοποιηθει.Απ το ολοτελα... :)

Oρμα εδω για τα περαιτερω!!

BTW Xenos rulez! :D
 
Ειμαι στα ορια να το παρω το 360 και σκεφτομαι το elite (μαυρο μου αρεσε πιο πολυ :) )βγαινουν παρα πολλα παιχνιδια στο μηχανημα συν οτι βγηκε ειδηση απο την ιδια την konami για την σκεψη της εκδοσης του metal gear solid 4 στο 360.
 
εχω μετανιώσει για πολλές αγορές που έκανα στην ζωή μου ... αλλά το 360 δεν το εχω μετανιώσει ούτε λεπτό... όρμα vagosgta3 μην το σκέφτεσαι φίλε
 
Wally είπε:
Το M2 πουλαγε λιγουλακι "φουμαρα" στις εκθεσεις.Το 1 εκατομυριο πολυγωνα ειναι σε αυτα τα πλαισια... :) ..
Δεν νομίζω πως είναι και υπερβολικό όμως...αν κρίνω απο τα arcades και τα protos που κυκλοφορούν,την ψιλοπάλευε! :D
 
Amigos είπε:
εχω μετανιώσει για πολλές αγορές που έκανα στην ζωή μου ... αλλά το 360 δεν το εχω μετανιώσει ούτε λεπτό... όρμα vagosgta3 μην το σκέφτεσαι φίλε
Amigos ειμαι ετοιμος να ορμηξω :D παραλιγο σημερα να το αγοραζα,εκανα

μια ερευνα αγορας,να δω τι παιζει με το 360 και τελικα σε μερικα καταστηματα αλλα γραφουν στο site τους και αλλα προσφερουν στο καταστημα.Σιγουρα ομως μεσα σε αυτες τις μερες θα παω να το παρω.
 
Αυτά τα νούμερα δεν έχουν σημασία, γιατί δεν ξέρουμε για τί πολύγωνα μιλάμε. Wire frame; Filled; anti-aliαsed; texture mapped; με τί filtering; Ποιό είναι το μέγεθος των πολυγώνων; Σε τί διατάξη (άλλο πολλά κολλημένα μαζί και άλλο ξεχωριστά);

Για παράδειγμα τα νούμερα του N64 είναι για trilinear filtered, perspective corrected, anti-aliased, z-buffered, texture mapped polygons. Ενώ τα νούμερα του PS1 (360,000) είναι για flat shaded polygons χωρίς perspective correction,texture mapping, anti-aliasing, μπλα, μπλα, μπλα.

Γενικά οι εταιρίες βγάζουν specs, βάσει benchmarks που τους συμφέρουν, χωρίς να δίνουν αναλυτικές πληροφορίες, απλά ένα νούμερο που δεν λέει τίποτα στην ουσία.

Συν το γεγονός ότι με τους shaders τώρα ο αριθμός των πολυγώνων δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία. Τώρα μετράνε άλλα πράγματα (όπου και εδώ είναι μπέρδεμα).
 
Πίσω
Μπλουζα