Deathspank ( ... by Ron Gilbert! )

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας keeper7k
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

keeper7k

Human RetroDatabase
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.599
Αντιδράσεις
29
Κι όμως είναι αλήθεια. Μετά απο πολύ καιρό ο Gilbert επιστρέφει με ένα Adventure-RPG. Είχε εδώ και κάποιες μέρες αντίστροφη μέτρηση στο blog του και όλοι περιμέναμε να δούμε τι θα πεί (οι περισσότεροι περίμεναν να πεί επιτέλους ποιο είναι το μυστικό του Monkey Island - ή να βγάλει κανα Monkey Island 3 δικό του και να μάθουμε επιτέλους τί πραγματικά απέγινε ο Guybrush και η Elaine πράγμα που είναι στο μυαλό του και μόνο καθώς τα 2 τελευταία Monkey τα έφτιαξε άλλος).

Τελικά παρόλο που δεν μάθαμε το μυστικό του Monkey Island TM (έχει δεσμευτεί οτι θα το πεί στα 50α γενέθλια του 1ου MI), δεν απογοητεύτηκε κανείς καθώς ο Ron ήρθε σε συμφωνία με την Penny Arcade και βγάζει νέο Episodic Game (πράγμα που δεν πολυσυμπαθώ καθώς θέλω να έχω το κουτί στην βιβλιοθήκη μου - αλλα Gilbert είναι αυτός θα κάνουμε μια εξάιρεση) με τίτλο Deathspank.

Ιδού το πρώτο Artwork απο το επίσημο site

deathspanks1e1wb2.jpg


Και ιδού το κείμενο της ανακοίνωσης απο το blog του.

I am super excited and proud to announce that the Canada based Hothead Games will be publishing my strange little episodic RPG-Adventure game called DeathSpank: Episode One: Orphans of Justice.
I started working on this game four years ago and was turned down by just about everyone that had a business card with "publisher" printed on it. A couple of years ago Clayton Kauzlaric and I start doing the short-lived (mostly because we're lazy) Grumpy Gamer comics and created the DeathSpank character and I thought, hey, he's a lot more fun than the main character I had before, so we started messing around with story ideas and fleshing him and his world out.

I roughed out a game design for the first episode and started pitching it around and a funny thing happened. Everyone hated it. But the weird thing is the more publishers that turned it down, the more convinced I became that this was a great idea. Every rejection fueled me with excitement and the knowledge that I was right. Nothing says innovation and creativity like armed security showing up to escort you out of the building while saying "Let's not have any trouble".

At the point I thought I'd talked to just about every publisher and began dusting off old Mafia connections, I hooked up with the guys at Hothead Games to consult on the Penny Arcade Game. After our first Penny Arcade meeting I knew there was something different about them. They had this aura of "I get it" and weren't afraid of things that were different, and as the Penny Arcade game shows, were eager to push boundaries.

I ran back to America and called up Clayton and said "Pinch yourself. Now Pinch yourself a little harder." He replied "It's fucking three in the morning, who the hell is this!"

Now things were moving like a 18-wheeler with a cut brake-line, so I called up Tim Schafer and said "Loan me a desk, I have a game to design!" and I proceeded to crank out what can only be called the perfect melding of a Monkey Island style adventure game with the wicked RPG game play of Diablo. Clayton and I got together and banged the kicks out, slapped some meat on the characters and tightened up our story and world, and damn it, we had a design you could cook an egg on.

The more I talked to the fine people at Hothead about the deal, the more I liked what I was seeing in them. They had that spark of independence, a lot of experience and were all mighty fun people to boot, so I decided to move to Canada and go work for them as their Creative Director as well as leading the DeathSpank project.

Pinch me.

Happy waiting ;)
 
Να ενα αξιο τέκνο της παιχνιδοπαραδοσης που διαβαζει το grumpy blog του Θεου Ron !! Ευγε Takis :)
 
Το τι θα είναι ακριβώς έχει καταλάβει κανένας ή να φάω άλλες 100 ώρες στο Brain academy του DS μήπως και επαναφέρω στη ζωή μερικά εγκεφαλικά κύτταρα?
 
Δεν επαναφερονται με DS games τα κυταρα.Τα εχασες ή μαλλον δεν σε αντεξαν και αποδημησαν.

Παιξε κανα HALO3 για να σου φτουρισουν τα εναπομειναντα :D

Εχεις γινει πολυ "καζουαλας" και θα γινει ενα hardcore-gamers-convention για να δουμε τι θα κανουμε με την περιπτωση σου :P
 
@shock

Με τον τρελοGilbert που μπλέξαμε, μάλλον δεν θα μας μείνει κύτταρο για κύτταρο ζωντανό. :D

( ... πάντως όσον αφορά στο DS, έμαθα οτι το Cooking Mama Cook Off 2 : The Return εκτός του οτι μεγαλώνει γερά παιδιά, επαναφέρει και ημίνεκρα κύτταρα ενηλίκων στη ζωή :tease: )
 
@Wally Χμμ μάλιστα. Από ότι κατάλαβα ούτε εσύ κατάλαβες ...hardcora :)

Δεν έχω χρόνο για το μωρό, πίνω μπάφους και παίζω Halo:cool:

Ρε άντε πάγαινε και άλλαξε καμιά πάνα. :)
 
Στη σελιδα 9 ,παραγραφος 4 του συγγραμματος-Βιβλος "Εγχειριδιον του Χαρντκορ Παιχταρα" λεει ΡΗΤΑ οτι "σε καμια περιπτωση δεν αλλαζουμε πανες".

Οπως και για τη πρωτη Wall-ιτσα τηρησα τα γραμμενα...το αυτο θα κανω και τωρα!

Χαρντκορ σε ολες τις εκφανσεις (ακομα και στις αποκρουσεις σαμπω :D )

halo_kitty.jpg
 
Βρε αντε να παιξετε κανα retro παιχνιδι που μου εχετε κολλησει στις modern times φαβες που σας πουλανε !! (μου παει τελικα το αγριο...:biglaugh:)

"Προδοτες" και Μικρομαλακοι !!! (εχω ρεντα :biglaugh:)

Ο Da Killa σας μαρανε !! (να κανω αιτηση για Νομπελ Λογοτεχνιας ?)
 
@telamonas

+1

Εγώ θα ανοίξω petition για να έρθει το Νόμπελ στα χέρια σου ....

... αν κρύψεις τον πιγκουίνο σε ασφαλές σημείο να μην τον βλέπω :tease:
 
Ωρέ Wally τι HALO KITTY είναι αυτό!Ξεράθηκα στο γέλιο!!!!:biglaugh:
 
Aν και με χαλάνε δυο πράγματα,το ένα ότι θα είναι και RPG το παιχνίδι και το δεύτερο ότι θα είναι σε επεισόδια,εντούτοις έχω μεγάλη περιέργεια να δω τι θα μας δώσει ο Gilbert αυτή τη φορά....
 
Πίσω
Μπλουζα