Diddy Kong Pilot [GBA]

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.797
Αντιδράσεις
4.291
To γνωστο site RareWareCentral ανακοινωσε οτι εχει υπο την κατοχη του το beta του Diddy Kong Pilot και οτι θα το "ανεβασει" στις 5 Νοεμβρη.

[video=youtube;4fMo-5IPrU4]

Το συγκεκριμενο παιχνιδι ξεκινησε σαν μια μιξη platform και racing με αεροπλανα με tilt control. Λογω κακης υλοποιησης του tilt μετεξελιχθηκε σαν racing only. Μετα μπηκε στο παγο. Ως project εγινε rebbot ως Banjo Pilot με voxel graphics. Παλι μπηκε στον παγο και οι ομαδα πηρε εντολη να κανει απλα ενα reskin στο πρωτο project. Δεν κυκλοφορησε ποτε καποια εκ των δυο εκδοσεων.

Πληροφοριες για το image καθως και μαρτυριες δυο προγραμματιστων που δουλεψαν στα δυο διαφορετικα projects, ΕΔΩ
 
Φαινετε καλο και διασκεδαστικο! Αλλα δεν μπορω να καταλαβω ενα πραγμα ενω η rare ειχε την γνωση δεν μπορουσε να χρησιμοποιησει μηχανη γραφικων οπως το V-Rally 3 και Asterix?

V-Rally 3 :


Εαν θυμαμαι καλα ητανε 2 ατομα που δουλεψανε αυτη την 3D μηχανη.
 
Πολύ καλό...

...είναι τόσο καλό που, πραγματικά, γεννά την απορία, γιατί τελικά δεν κυκλοφόρησε αυτό, αντί του Banjo Pilot.

Τα μουσικά θέματα, είναι ολόιδια με του BP, πηγάζουν όμως από τον κόσμο του Donkey Kong και ως φυσικό επακόλουθο ταιριάζουν καλύτερα εδώ, ενώ στα background graphics, εντοπίζονται κάποιες μικροδιαφορές, ελλείψεις κυρίως από μεριάς του BP, που κόπηκαν, ίσως λόγω οικονομίας χώρου στο cartridge - δεν τελείωσα ακόμα το παιχνίδι, οπότε επιφυλάσσομαι...

Το Glowbo Race, που στο BP ερχόταν σαν unlockable, εδώ κάνει την εμφάνισή του από την αρχή της πρώτης πίστας, υπό την μορφή αιωρούμενου μπαλονιού - στόχου, που πρέπει να πετύχουμε με τα πυρά του αεροπλάνου μας, προκειμένου να ανοίξουν τα ροζ "portals".

Να λοιπόν, ένα ακόμα "Holy Grail", που έχουμε την ευκαιρία, να απολαύσουμε και να συγκρίνουμε, ιδίοις όμασσι!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Όντως πολύ καλό και θα είχε μεγαλύτερη επιτυχία από το Banjo Pilot με τέτοιους χαρακτήρες. Κρίμα που τέτοιοι τίτλοι έμειναν στο ράφι, πολύ κρίμα.
 
Δυστυχως δεν προλαβα να το δοκιμασω ακομα...

Βρηκα και ενα Video απο παλιοτερο build.

Diddy Kong Pilot Pre-Alpha (2001-09-07 Build)

http://www.youtube.com/watch?v=OEE1si5bxEM

Kαι text comments ενος απο τους developers πανω στο video:

0:30 I always called him Crappy Kong. I don't think he ever had an official name, and I think he was taken out a few weeks after this version.
0:44 the small stars at the bottom are a simple profiler. I think the first bit was the code that drew the perspective floor, then the code that selects the correct sprite frame for each plane depending on viewing angle. The last bit was the music and sound effects, which were the most expensive thing in later versions. The green dots show the end of vblank and the visible frame.

1:04 the pylons were there to keep you on the track. You could miss three of them before you were disqualified. We were asked to take them out and add the invisible walls.

1:08 yes, it takes ~15 seconds for a round, less on some tracks. We were always told that this is exactly what they want. But one of the first things they asked me once the designer was changed was to change the software to allow bigger tracks.

2:02 debug menu. The first entry is the level select. I have no idea if the "blend" entry was hooked up to anything at that point, but it was probably to debug the distance fog used to hide flickering on the floor.

2:50 whoa, bug in the camera spline code. The hut was supposed to be some kind of turret shooting at you.

9:57 on this stage you were supposed to collect the small ghosts and bring them to the pond while avoiding the big ghost.

11:06 or wait, did you need to collect the worms to feed an eagle? So long ago. The ghosts in the trees and on the ground were placeholders, so we could implement and test the mode without waiting for the graphics and I think this was a going to be a variation on the egg collecting MP game from Diddy Kong Racing.
 
Wally είπε:
To γνωστο site RareWareCentral ανακοινωσε οτι εχει υπο την κατοχη του το beta του Diddy Kong Pilot και οτι θα το "ανεβασει" στις 5 Νοεμβρη.
....

Το συγκεκριμενο παιχνιδι ξεκινησε σαν μια μιξη platform και racing με αεροπλανα με tilt control. Λογω κακης υλοποιησης του tilt μετεξελιχθηκε σαν racing only. Μετα μπηκε στο παγο. Ως project εγινε rebbot ως Banjo Pilot με voxel graphics. Παλι μπηκε στον παγο και οι ομαδα πηρε εντολη να κανει απλα ενα reskin στο πρωτο project. Δεν κυκλοφορησε ποτε καποια εκ των δυο εκδοσεων.
Και συνεχίζοντας τα ρέστα που έχουν δώσει το τελευταίο δίμηνο, το RareWareCentral μόλις ανακοίνωσε ΚΑΙ το "χαμένο" Banjo Pilot με Voxels για τις 17 Δεκεμβρίου.

[video=youtube;-GrRKs4ngiA]

 
Πίσω
Μπλουζα